منظور از ویلای شهرکی چیست؟

22 دی 1401
0 دیدگاه
ویلای شهرکی 96874669744678468968

ویلای شهرکی از ابداعات جدید در حوزه ساخت و ساز و فروش ویلا است. منظور از ویلای شهرکی، مجموعه ویلاهایی است که در داخل یک محدوده محصور می باشد. اگر آپارتمان را به صورت چندین خانه عمودی روی هم تعریف کنیم، ویلاهای شهرکی را به صورت خانه ‌های افقی و کنار هم ساخته می شوند. معمولاً این ویلاها توسط یک شرکت یا موسسه ساخته شده و در نهایت به خریداران واگذار می ‌شوند. البته برخی دیگر به جای خرید ویلا، ترجیح می ‌دهند که زمین خریده و ویلای خود را درون شهرک احداث کنند. معمولا ویلاهای شهرکی دارای مشاعاتی از قبیل پارک، نگهبانی 24 ساعته، استراحتگاه مهمان، درب ورود کنترلی، خیابان بندی های اصولی و… است. تمامی این خدمات و مشاعات در اختیار صاحبان و ساکنان شهرک می باشد. چنین شهرک هایی دارای هیئت امنا بوده و تمامی هزینه ها بین اعضا تقسیم می شود.

ویلای شهرکی 64867674864645

خرید ویلای شهرکی چه مزایایی دارد؟

  • وجود امنیت بالا
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن ویلا شهرکی
  • اطمینان از کیفیت زمین و ساختمان ویلا
  • تامین امکانات اولیه مانند آب، برق و گاز

مهم ترین مزایایی که این ویلا را شامل میشود داشتن نگهبانی 24 ساعته و امنیت فوق العاده بالای آن می باشد . هنگام ساخت این ویلاها نگهبانی آن مهم ترین بخش را تشکیل میدهند .به طوریکه اگر شما به خارج از شهرک بروید نیازی به داشتن نگهبان نخواهید داشت .

بحث امنیت در ویلاها بسیار مهم است. اصولا به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارند. حتی می توان گفت ویلا شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از نظر وجود امنیت وضعیت بهتری دارد. به علاوه خرید ویلا شهرکی با سود اقتصادی بالایی همراه است. در زمین های شهرکی معمولا سازندگان ویلا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند برای ساخت ویلا از کمترین مکان بیشترین بهره را ببرند. ویلاهای شهرکی به طور استاندارد احداث می شوند و در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین الزامی است. شرکت های سازنده شهرک های ویلایی بر اساس هزینه ای که صرف ساخت ویلا شهرکی می کنند نمی توانند ویلایی بدون کیفیت احداث کنند.

بیشتر بدانید !

امروزه به دلیل شلوغی و افزایش جمعیت در شهرها تعداد زیادی شهرک برای مستقر شدن مجتمع های مسکونی ساخته شده است . به مجموعه ویلاهایی که داخل یک محدوده ساخته شده اند و دارای مشاعاتی مانند پارک ، نگهبانی 24 ساعته ، خیابان بندی های اصولی ، درب ورودی کنترلی و … باشند ویلای شهرکی میگویند . این ویلا نسبت به ویلاهای مستقل موجود درشمال ، متفاوت است و قوانین مخصوص خود را دارد .

ویلا شهرکی 47948718748486574874

انشعابات قانونی

تامین بودن امکاناتی نظیر آب ، برق و گاز برای یک ویلا بسیار مهم است و ممکن است حتی در بعضی وارد با مشکل مواجه شوند . ویلای شهرکی دارای انشعابات آب ، برق و گاز قانونی است و شما با قطعی این موارد رو به رو نخواهید شد و به مشکل نخواهید رسید . وظیفه گرفتن مجوز بر عهده سازنده شهرک خواهد بود و خریدار هیچ مشکلی با این موارد نخواهد داشت .ویلاهای شهرکی به دلیل ساخته شدن همگانی و پرداختن هزینه کم برای تشکیل شدن ، دارای قیمت های مناسبی هستند . به همین علت تمامی افراد در اقشار متفاوت قادر به ساکن شدن در ویلاهای شهرکی خواهند بود .

قیمت بهتر ویلا

شرکت‌ های سازنده ویلای شهرکی از کمترین فضای ممکن نهایت بهره را می ‌برند. همچنین این فضا را به ویلاهایی با تراکم بالا و با طراحی تقریباً یکسان اختصاص می‌ دهند. از طرفی این شرکت ‌ها به دلیل حجم مصرف بالا، مصالح ساختمانی و اولیه خود را به صورت عمده تهیه می‌ کنند و هزینه تهیه این مواد برای آنها بسیار کم تمام می ‌شود. بنابراین، اگر قیمت این ویلاها را با ویلاهای معمولی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که قیمت بسیار پایین ‌تری دارند و از لحاظ اقتصادی به سود خریدار خواهد بود. پیشنهاد ما برای آن دسته از افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند اما بودجه زیادی را برای خرید ویلاهای گران قیمت ندارند، خرید ویلای شهرکی می باشد. به علاوه افرادی که می خواهند در کنار استفاده از ویلا در شمال سرمایه گذاری هم انجام بدهند، خرید ویلای شهرکی توصیه می شود.

تنوع بالا در ساخت

یکی دیگر از کارهایی که شرکت‌ های فعال در شمال کشور انجام داده‌اند، ایجاد شهرک ‌های مختلف با ویژگی‌ های مختلف است. در حال حاضر ۳ نوع شهرک ساحلی، جنگلی و معمولی در شمال کشور وجود دارد. هر خریداری با توجه به سلیقه خود و انتظاری که از ویلا دارد آن را انتخاب می ‌کند که کدام یک از انواع ویلاها را خریداری کند. تنوع در ویلای شهرکی باعث شده است خریداران گزینه ‌های متعددی در اختیار داشته باشند و در انتخاب خود محدود نباشند. ویلاهای شهرکی جنگلی معمولا در فاصله نزدیکی از دریا قرار گرفته اند. این ویلاها چشم اندازی زیبا از طبیعت سرسبز را دارند و دارای آب و هوای پاکی می باشند که بسیار لذت بخش است. اما ویلاهای شهرکی ساحلی محبوبیت بیشتری از ویلاهای شهرکی جنگلی دارند. این ویلاها فاصله نزدیکی به ساحل دارند و چشم اندازی زیبا از ساحل دریا دارا می باشند.

کیفیت طراحی و ساخت

طراحی شده بودن، از دیگر مزایای ویلای شهرکی است. یعنی چنانچه یک ویلا شهرکی، دارای طرح و ساخت خوبی باشد کیفیت خدمات رسانی، تاسیسات و تجهیزات، دفع پسماند ها و… در آن به درستی انجام می شود. مزیت دیگر خرید ویلای شهرکی وجود مدیریت یکپارچه، برای ساماندهی مسائل و مشکلات احتمالی در شهرک است. مدیریت ویلای شهرکی بر نحوه فعالیت نیرو های حراستی، نظافتی، خدماتی و… در شهرک نظارت کرده و ضمن محاسبه نیاز های شهرک، نسبت به جمع آوری شارژ و هزینه کرد آن برای ساکنین ویلا در راستای افزایش سطح رفاه آنان اقدام می کند. با توجه به قیمت و سایز زمین امکان ساختن یک شهرک در مرکز شهر امکان پذیر نیست. هنگام ساخت و ساز ویلاهای شهرکی، بسیاری از امکانات تفریحی مانند پارک، فروشگاه مواد غذایی و… در خود شهرک لحاظ می شوند. همین مسئله موجب افزایش محبوبیت این نوع ویلا در میان افراد می شود.

ویلای شهرکی 5421796522215

نزدیکی به دریا

یکی از نکات مثبت ویلای شهرکی نزدیکی به دریا و داشتن ساحل اختصاصی است . با اقامت در این شهرک می توانید با چند دقیقه پیاده روی به ساحل رسیده و از دریا لذت ببرید ، درحالی که ممکن است درسایر نقاط استان های شمالی نتوانید ویلایی با موقعیت هایی مشابه ویلاهای شهرکی و هم چنین قیمت آن ها پیدا و خریداری کنید .

امکانات تفریحی

شهرک ها به دلیل اینکه از بهترین و زیباترین شهرک ها محسوب می شوند و در بهترین لوکیشن قرار دارند دارای فروشگاه ها و امکانات زیادی هستند ، بنابراین رفع نیازهای روزمره و هم چنین تفریحات گروهی برای همه افراد مهیا است و میتوانید در این شهرک ها از زمین های بازی و هم چنین تفریحات ساحلی و آبی لذت ببرید و از اوقات فراغتتان نهایت استفاده را بکنید.

نظم     

در ویلاهای شهرکی نظم و قوانین حکم فرما است و تخطی از این قوانین میتواند برای مالک مشکل ساز باشد، از این رو برای افرادی که دوست دارند در محیطی کنترل شده اوقات خود را سپری کنند، میتواند انتخاب خوبی باشد. در ویلاهای شهرکی به ساکنین و آرامش و امنیت آن ها اهمیت زیادی داده میشود، به همین دلیل درسال های اخیر افراد زیادی از آن ها استقبال کرده اند و همین باعث افزایش قیمت آن ها شده است و پیش بینی میشود در سال های آینده هم چنان قیمت این ویلاها روند صعودی داشته باشد، پس اگر قصد خرید دارید، بهتر است هرچه زودتر اقدام به خرید کرده و خاطره های زیادی را  به همراه عزیزانتان بسازید.

مطمئن بودن در مورد کیفیت

ویلاهای شهرکی توسط پیمانکاران و شرکت های معروفی که در زمینه ساخت و ساز ویلا فعالیت می کنند ساخته می شوند. بنابراین این شرکت های خوش نام برای اینکه به برندشان صدمه ای وارد نشود به هیچ عنوان اقدام به ساخت ویلاهای شهرکی که کیفیت پایینی دارند نمی کنند. آسوده خاطر باشید که که ویلاهای شهرکی که توسط شرکت های خوش نام ساخته شده اند از لحاظ کیفیت ساختمان در سطح بالایی قرار دارند و می توانید با خیال راحت نسبت به خرید ویلای شهرکی اقدام نمایید. هیچ گونه نگرانی بابت تامین امکانات اولیه مثل آب، برق و گاز در ویلاهای شهرکی وجود ندارد. اما توجه داشته باشید اگر در زمان خرید ویلا در شمال ویلایی را انتخاب کنید که فاقد این امکانات باشد قطعا با دردسرهای زیادی مواجه می شوید و گرفتن مجوز برای آن ها طولانی و زمان بر خواهد بود.

ویلا شهرکی 789685496896

خرید ویلای شهرکی معامله ای مطمئن

یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که قصد خرید ویلا در شمال کشور را دارند مطمئن بودن از معامله یا اعتماد داشتن به فروشنده و صاحب ویلا می باشد. اما خوشبختانه این دغدغه در مورد ویلا شهرکی وجود ندارد. چرا که شرکت هایی که مسئول ساخت ویلاهای شهرکی می باشند شرکت های مشخصی هستند و تمام ویلاهایی که توسط این شرکت ها ساخته می شود اسناد و مجوزهای معتبری دارند که همگی قابل استعلام می باشند. درنتیجه با قاطعیت می توان گفت در خرید و فروش ویلا شهرکی در شمال به هیچ عنوان امکان به وجود آمدن مشکل و کلاهبرداری وجود ندارد. با این وجود هرگز هنگام خرید ویلای شهرکی در شمال گول ویلاهایی با قیمت پایین را نخورید. چرا که اکثر ویلاهای شهرکی که با قیمت پایین تری به فروش می رسند با مصالح بی کیفیت و نامرغوب ساخته شده اند.

کلام آخر

هنگام خرید ویلای شهرکی توجه داشته باشید ویلایی را انتخاب کنید که دارای بهترین چشم انداز و به صورت استاندارد و کاملا اصولی ساخته شده باشد. چنانچه ویلای مورد نظر بهترین طراحی و یک چشم انداز عالی داشته باشد باعث می شود که بهترین خرید ویلا در شمال را تجربه کنید. حتما قبل از خرید ویلای شهرکی تمام امکانات رفاهی ویلاهای شهرکی را مورد بررسی قرار دهید تا در زمان ساکن شدن در ویلا شهرکی خود آسایش و رفاه تامین شده باشد. در آخر چنانچه برای سرمایه گذاری در شمال هدفتان خریدویلای مناسب می باشد حتما از طریق شرکت های معتبر برای خرید ویلا در شمال اقدام کنید تا تمام موارد حقوقی معامله به درستی انجام شود. امروزه بسیاری از ویلاهای شهرکی که توسط شرکت های معتبر و برند عرضه می شوند مبله می باشند. خریداران می توانند با خیالی آسوده اقدام به خرید ویلای شهرکی نمایند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه