جذاب ترین نکات در مورد طراحی ویلاهای لوکس چوبی

طراحی ویلا 86545665410

طراحی ویلا با چوب که زیبایی طبیعی آن با طراحی مدرن تلفیق شده است و طراوت و طراوت روح خانه و کاردستی با مبلمان مدرن. طراحی ویلا چوبی معمولا مشتریان خود را دارد و این سبک علاوه بر زیبا و چشم نواز بودن، گرما و حس خوبی را برای ساکنین به ارمغان می آورد. گروه مهندسی ما بهترین ها را با توجه به نیاز مشتریان ایجاد خواهد کرد.

پروژه طراحی ویلا چوبی دو طبقه

مهمترین عامل در ساخت این ویلا دکور چوبی، آب و هوا و شرایط آب و هوایی است. ما از یک تیم حرفه ای برای طراحی این سبک ویلا استفاده کردیم، بنابراین سازه های چوبی ما علاوه بر زیبایی و چشم نواز بودن، بسیار کاربردی هستند. بنابراین هنگام طراحی تک تک اجزای آن، استفاده بهینه از فضا را برای ایجاد بهترین ها در نظر گرفته ایم. در ساخت ویلای دو طبقه چوبی با دکور چوبی باید فضا را به گونه ای تقسیم کرد که جدای از لابی که زیبایی خاصی به خانه می بخشد به قسمت های عمومی مانند . اتاق نشیمن و آشپزخانه و همچنین فضاهای خصوصی مانند اتاق خواب.

طراحی ویلا 87986545210

نحوه استفاده از نمای چوبی

در این مطلب طراحی ویلا دو طبقه با دکور چوبی را برای شما آماده کرده ایم.خانه های چوبی به دلیل زیبایی تاثیر زیادی در نما دارند، در واقع نمای ویلا با چوب طبیعی یکی از مجلل ترین نماهای ساختمان است، به همین دلیل امروزه استفاده از چوب حرارتی در ساختمان های مسکونی نیز رواج زیادی دارد. این خانه معاصر از داخل و خارج شیک و زیبا است و برای پذیرایی از افرادی که عاشق دریا هستند ساخته شده است.

دکور چوبی در بخش های متفاوت

فضاهای عمومی ویلای دو طبقه با چوب تزئین شده است، با دیوارهای بتنی خام جامد و عظیم که در سراسر آن دیده می شود، از جمله آشپزخانه و حمام، بتن صیقلی، چوب طبیعی و جزئیات مسی. بسیاری از درها و پنجره ها داخل ویلا را به بیرون و هر فعالیتی که در حیاط خلوت اتفاق می افتد متصل می کند.

فضاهای خصوصی ویلای دو طبقه با مواد چوبی گرم و ساده تزئین شده است که مهمانان را پس از یک روز پرمشغله در ساحل به استراحت و استراحت دعوت می کند. حیاط پشتی حصار چوبی دارد. آشپزخانه با وسایل بتونی، مبلمان مشکی مات و مبلمان با رنگ روشن و جزیره ای سیاه تزئین شده است. اتاق غذاخوری یک میز شیشه ای زیبا نیز دارد.دیوارهای شیشه ای و چراغ های توکار فضا را پر از نور می کنند و خانه را غیر رسمی و صمیمی تر می کنند.

طراحی ویلا با چوب طبیعی

همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید این ویلا کاملا چوبی و به سادگی طراحی شده است. حتی سطوح داخلی نیز ساده و بدون پوشش و رنگ است که به زیبایی و سادگی بافت طبیعی چوب را نشان می دهد .اگر قصد خرید ویلا در مازندران و برج های ساحلی سرخرود را دارید پیشنهاد ما به شما ویلاهای لوکس چوبی است.

طراحی ویلا 08976854313201

طراحی ویلای چوبی دو طبقه

ویلاهای چوبی نیز به صورت آپارتمانی یا تک طبقه و دوبلکس ساخته می شوند.اگر قصد طراحی ویلایی لوکس را دارید بدون شک ، طراحی ویلای چوبی اولین انتخاب شماخواهد بود. حتی در طراحی ویلا چوبی از فضای زیر شیروانی استفاده شده است، برای اینکه بتوانیم از این فضا در خانه های چوبی استفاده کنیم باید شیب سقف را حداقل 60 درجه در نظر بگیریم تا ارتفاع سقف برای آن مناسب باشد.

در ساخت یک ویلای چوبی باید به این نکات توجه کرد

انتخاب مکان مناسب برای ساخت ویلای چوبی در مازندران

برای پیدا کردن مکان مناسب برای ساخت یک ویلا ، باید عوامل مختلفی را در نظر بگیرید.زیرا شما برای مدت طولانی در این مکان زندگی خواهید کرد. یکی از مهم ترین عواملی که باید در رابطه با محل ساخت ویلا خود در نظر بگیرید، توجه به آب و هوا در محل مورد نظر است. بنابراین، مهم است که ویلا شما چه آب و هوایی دارد .اگر قصد خرید ویلا در مازندران و برج های ساحلی سرخرود را دارید پیشنهاد ما به شما ویلاهای لوکس چوبی است.

بررسی زمین مناسب

شما نیازی به انجام این مرحله ندارید. اما اگر در مورد زمینی که قصد خرید آن را دارید شک دارید، بهتر است قبل از شروع ساخت و ساز شک و تردید خود را برطرف کنید. تا در حین ساخت ویلا دچار مشکل نشوید.

دسترسی به امکاناتی مانند آب، برق و تلفن

نکته دیگری که در رابطه با مکانی که ویلای خود را در آن می سازید باید به آن توجه کنید دسترسی به آب، تلفن و برق است. بنابراین، توصیه می کنیم قبل از ساخت ویلا چوبی، مطمئن شوید که شرکت های ارائه دهنده خدمات آنها را در اختیار شما قرار می دهند.

طراحی ویلا 8789654210

پایداری زمین

بهتر است محل ساخت ویلا خود را از نظر پایداری زمین بررسی کنید. اگر ویلا چوبی خود را در مکانی شنی با خاک نامناسب می سازید، مطمئن باشید که نمی توانید برای مدت طولانی در آنجا زنده بمانید.چون ویلای شما ویران می شود.

بودجه مناسب

بهتر است ویلای خود را با توجه به بودجه خود بسازید. بنابراین توصیه می کنیم از قبل امکانات مالی که هزینه های ساخت ویلا چوبی شما را تامین می کند را تعیین کنید تا در حین کار با مشکل مواجه نشوید.

انتخاب یک معمار حرفه ای

برای شروع فرآیند ساخت ویلا خود باید معمار پروژه و پیمانکار را در این مرحله شناسایی کرده باشید و طرح مورد نظر خود را در خصوص طراحی ویلا چوبی با معمار پروژه در میان گذاشته باشید.

طراحی ویلا 89774563245210

شرایط و شروع ساخت

اگر مراحل بالا را به درستی انجام داده باشید وارد فاز ساخت ویلا چوبی می شوید. در این مرحله از ساخت، ویلا چوبی شما باید طبق برنامه ریزی هایی که ساخته اید ساخته شود.

مزایای خانه چوبی منحصر به فرد در مازندران

زیبایی منحصر به فرد چوب به عنوان یک متریال یکی از پرکاربردترین مصالح در ساخت و ساز ساختمان در سراسر جهان است.اگر قصد خرید ویلا در مازندران و برج های ساحلی سرخرود را دارید پیشنهاد ما به شما ویلاهای لوکس چوبی است.

سازگاری با محیط

سرعت ساخت بالا با توجه به خانه چوبی پیش ساخته و سبک بودن ویلا چوبی یکی از ویژگی های مهم ویلا چوبی سرعت بالای ساخت می باشد مطابق با استانداردهای روز دنیا.4. کیفیت ثابت به لطف ویلا پیش ساخته:

با توجه به پیش ساخته بودن خانه چوبی و کنترل کیفی دقیق در شرکت آوید چوب، تک تک اجزای یک ویلا چوبی با دقت ساخته و با تجهیزات مدرن ساخته شده است.

تصفیه طبیعی

یک ویلا چوبی به دلیل ویژگی های ذاتی چوب همیشه محیطی دلپذیر را در تمام فصول برای شما به ارمغان می آورد. زمانی که رطوبت محیط زیاد است، چوب با جذب رطوبت و عدم انتقال آن به داخل خانه چوبی و زمانی که سطح رطوبت پایین است با انتقال رطوبت به داخل کابین چوب، محیطی با رطوبت بسیار کمتر برای شما فراهم می کند. اوقات خوبی داشته باشی تحقیقات زیادی در این زمینه در کشورهای مختلف انجام شده است.

 

.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه