طراحی ویلا با قیمت های مقرون به صرفه در شهرک خزرشهر

20 آذر 1401
0 دیدگاه
طراحی ویلا 6584321068746534

طراحی ویلا و ساخت آن یکی از سخت ترین و تخصصی ترین کارهایی است که تنها چند شرکت می توانند این کار بسیار پیچیده را انجام دهند. یکی از مکان هایی که امروز در مورد آن صحبت خواهیم کرد خزرشهر مازندران است. در مطالب قبلی گفتیم که شهرهای شمالی کشورمان به دلیل داشتن مناطق طبیعی بکر و زیبا، مکان های بسیار خوبی برای تفریح ​​و استراحت هستند، چرا که اکثر ایرانیان سالی یک بار به این مناطق سفر می کنند. طراحی و ساخت ویلا در خزرشهر یکی از پیشنهادات ما به شما می باشد که پس از ساخت ویلا راه بسیار خوبی برای کسب سود فراوان خواهد بود. همه ما دوست داریم در بهترین مناطق گران ترین نقاط ایران و یا در شهر خودمان ویلایی زیبا و دنج داشته باشیم.

اما این امکان برای شما وجود ندارد. برای خرید ویلا در مازندران، ویلا های شهرک خزرشهر صرف یک ویلا معمولی در برخی از نقاط شمال ایران قابل خرید است. ما از آن برای تعطیلات خود یا برای اجاره استفاده می کنیم. البته یادآوری می کنم که طراحی و ساخت ویلا های شهرک خزرشهر برای شما ایده خوبی است که می توانید از آن برای تفریح ​​و اجاره یا فروش استفاده کنید.

طراحی ویلا 78455641150

طراحی ویلا در خزرشهر

یکی دیگر از شهرهای ساحلی استان مازندران، شهر خزرشهر است که در واقع یک برند ویلا در ایران است. با اولین قدم به این شهر زیبا می توانید انواع ویلاهای مدرن و کلاسیک را با چشمان خود ببینید. طرح ساخت ویلای دوبلکس ممکن است شما را شگفت زده کند. اما این یک واقعیت ساده است که قیمت یک ویلا در این شهر از 20 میلیارد شروع می شود و تا 100 میلیارد می رسد. قیمت‌های شگفت‌انگیزی که با شنیدن آن‌ها، مغز همه را وحشی می‌کند. بنابراین طراحی و ساخت ویلا های خزرشهر کار همه افراد نیست.

هرکسی اگر پول کافی برای خرید ویلا در مازندران یا ساخت ویلا داشته باشد می تواند این کار را انجام دهد. این شهر که در کیلومتری شیش در جاده بابلسر – فریدونکار قرار دارد به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود. جاده بابلسر بین این دو شهر قرار دارد که آن را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می کند.

از ویژگی های این شهرک این است که از آنجایی که در کنار جاده اصلی بابلسر به فریدونکار قرار دارد، یک نقطه گردشگری و توریستی است و به همین دلیل دارای مراکز خرید برند و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ است.طراحی ویلا خزرشهر از دیگر ویژگی های شهرستان خزرشهر است. در فاز اول ساکنین آن به جاده اصلی دسترسی دارند یعنی موقعیت مکانی عالی دارد و در فاز دوم این شهر با دریای خزر و ساکنین فاصله کمی دارد. از این شهر می توان به راحتی به دریا و مناطق دیگر رفت و به طبیعت و جنگل آن دسترسی داشت. یکی از مزیت های خزرشهر شمالی این است که خیابان های ساحلی دارد و در تابستان و تعطیلات نوروز بسیار شلوغ است اما در زمستان بسیار خلوت است زیرا هوا بسیار سرد و بارانی خواهد بود.

طراحی ویلا 58641541564041

این شهر امکانات رفاهی کاملی را برای مسافران و ساکنان خود فراهم می کند از جمله:

  • دارای پارک بزرگ
  • زمین بازی برای کودکان
  • دارای دو زمین تنیس آسفالت
  • در دسترس بودن زمین والیبال
  • زمین فوتبال
  • دو زمین بسکتبال
  • فضای سبز بزرگ
  • کافه
  • رستوران
  • هایپر مارکت
  • فروشگاه های برندهای معروف دنیا

طراحی ویلا 7845313545041

ساخت ویلا در خزرشهر

اما قسمت جنوبی شهر خزر نیز ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد که توسط یک پل عابر پیاده به قسمت شمالی متصل می شود. این شهر دارای یک ساحل زیبا به نام Seaside است که در آن فست فودها و رستوران های زیادی وجود دارد.

دو رستوران قدیمی در این مکان وجود دارد که سال هاست در این مکان بوده اند، رستوران آقای سلامی و رستوران سیب سرخ. نکات طراحی اتاق خواب ویلا، یکی دیگر از ویژگی های این شهر این است که مردمی که در آنجا زندگی می کنند ثروتمند و ثروتمند هستند، آنها هر روز با مدرن ترین ماشین های دنیا در شهر تردد می کنند. چیزی که مردم به این شهر نمایشگاه خودرو می گویند. طراحی ویلا خزرشهر یکی دیگر از ویژگی های شهرستان خزرشهر این است که کسانی که دارای کارت ورود هستند می توانند وارد این شهر شوند و افراد عادی اجازه ورود به آن را ندارند مگر اینکه مهمان شخصی یا صاحب ویلا باشید. این کنترل ورود و خروج امنیت آن را افزایش می دهد و این یکی از دلایلی است که افراد ثروتمند را متقاعد به سرمایه گذاری در این مکان کرده است. همچنین این شهرک بسیار آرام و مکانی مناسب برای تفریح ​​و استراحت و دوری از هیاهوی شهر است.

طراحی ویلا 0084768405654

ساخت ویلای ارزان در خزرشهر

طراحی داخلی ویلا به سبک کلاسیک مدرن موضوع دیگری است که در ادامه این مقاله قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم.طراحی داخلی باید به گونه ای طراحی شود که زیبایی طراحی داخلی و ساخت ویلای شما را دو چندان کند. طراحی ویلا های خزرشهر امری تخصصی است که ظرافت خاص خود را می طلبد. فضای داخلی باید به گونه ای طراحی شود که فضایی آرام و سنگین ایجاد کند. طراحی داخلی فضاهای ویلاهای خزر در شهر به گونه ای است که با ورود به هر کدام نگاه هر بیننده ای را مجذوب خود می کند. اما یک سوال برای شخصی که می خواهد ویلا طراحی کند این است که ویلا شامل چه موَاردی می شود؟

ویلا شامل:

  •  حیاط جلویی کوچک
  •  استخر سرپوشیده
  •   سالن بانوان
  •  وارد شدن
  • ناهارخوری
  • سالن مردانه

 اتاق نشیمن خانواده در طبقه بالا است

طراحان طبق نقشه و ایده ای که کارفرما به آنها گفته ویلا را می سازند. این بدان معناست که کلبه باید دارای امکانات رفاهی لازم و برخی امکانات رفاهی دیگر باشد. یک ویلا باید مساحت وسیعی داشته باشد که بتوانید فضای سبز بزرگ و شیکی ایجاد کنید که حس خوبی به شما بدهد پس اگر قصد طراحی و ساخت ویلا در خزرشهر را دارید باید با یک تیم خوب و تجربه مشاوره کار کنید. مجموعه بخشی یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه خرید ویلا در مازندران می باشد که می تواند کمک بسیاری به افراد کنند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه