ترفندهای بازسازی ساختمان با متراژ پایین در مازندران

4 خرداد 1401
0 دیدگاه
بازسازی ساختمان 54165342135

نوسازی و بازسازی ساختمان و ویلا در مازندران یکی از راهکار های مناسب و آسان برای زیباکردن نمای خارجی و داخلی است که در طی چند سال اخیر بسیار رواج پیدا کرده . امروزه با افزایش ارزش املاک و مستغلات در مازندران ، افراد به دنبال سودمندترین راه برای تغییر ساختمان و یا سرمایه گذاری هستند ، از مزایای بازسازی می توان به قابلیت اجرای آن در تمامی ساختمان ها و ویلا ها اشاره نمود .

برخی از افراد تصور می کنند بازسازی کردن ویلا و یا ساختمان تنها برای متراژ های بالا است ، در حالی که پیاده کردن چنین ایده ای برای هر سبکی از ساختمان امکان پذیر است . برای آشنایی با ترفندهای بیشتر جهت بازسازی ساختمان و ویلای خود با ما تا انتهای مطلب همراه باشید .

بازسازی ساختمان 35413542

چرا بازسازی ساختمان را برای متراژ های پایین انتخاب کنیم ؟

در قدم نخست وارد بحث اصلی خواهیم شد ، سوالی که برای اکثر افراد ایجاد می شود این است که چرا باید ابتدا بازسازیِ ساختمان های متراژ پایین را در اولویت قرار دهیم ؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بازسازیِ ساختمان با متراژ پایین تر ، کم یا زیاد طبعا هزینه کمتری نسبت به ساختن مجدد آن خواهد داشت ، از همین رو اگر از جنبه اقتصادی نیز بررسی نماییم ، خواهیم دید که خریدن ساختمان و یا ویلایی جدید هزینه بیشتری را برای ما در پیش خواهد داشت . از دیگر مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که ساختمان هایی با متراژ کمتر به مرور زمان دچار تخریب بافتی شده و بر قدمت آن ها افزوده می شود . بنابراین بازسازیِ ساختمان از بهترین راه برای جایگزین کردن با خرید ساختمانی جدید است .

بازسازی ساختمان

مراحل بازسازیِ ساختمان با متراژ پایین

مشورت و کسب مشاوره با افراد و تیم متخصص : قدم نخست برای انجام هرکاری باید از افراد متخصص و با تجربه در همان زمینه مشورت بگیرید  و سطح اطلاعات علمی خود را بالا تر از قبل ببرید . چرا که عمل نوسازی  بازسازی نیازمند تجربه است چرا که گاهی اوقات ممکن است ساختمان یا خانه ای می خواهید آن را بازسازی کنید ، بافت فرسوده و تخریب شده ای داشته باشد و خطرات جبران ناپذیری را برای شما ایجاد نماید .

تخریب بخش های ضروری : معمولا در انجام بازسازیِ ساختمان هایی که متراژ پایینی دارند به صورت کلی فقط نیازمند کمی تغییرات برای زیباسازی هستند ، از همین رو شما فقط کافی است بخش های ضروری را بازسازی کنید . نقاط ضعف ساختمان مورد نظر را حتما مورد بررسی قرار دهید تا هنگام خراب کردن دچار خسارت های جدی و هزینه بردار نشوید .

اقدام به ساخت : در این مرحله شرکت ساختمانی که با آن قرار داد بسته اید ، اقدام به ساخت مجدد قسمت هایی که تخریب شده اند خواهد کرد . تمامی استانداردهای لازم و مهم باید در این مرحله رعایت شود تا ساختمان شما از نظر مقاومت و استقامت کیفیت بالایی را دارد باشد .

ظریف کاری و نازک کاری : در این مرحله از بازسازی ، ظریف کاری هایی که نیاز است را باید انجام دهید ، به طور مثال در صورت نیاز به گچ کاری و یا تغییر رنگ ، نورپردازی درست ، سقف کاذب و … .

بازسازی ساختمان 86534534

نکات مهم در بازسازی که باید در نظر داشته باشید

بازسازی ساختمان هایی که شما نیاز به تغییر می بینید ، به نظر کار ساده ای می آید ، در صورتی که رعایت ترفندها و نکات الزامی است ، یکی از نکات مهمی که در بازسازی ساختمان هایی که متراژ کم دارند باید در نظر گرفته شود ، توجه سیستم تاسیسات و سیستم لوله کشی کل ساختمان است .

در هنگام بازسازی ساختمان باید توجه داشته باشید که تمامی عایق بندی های حرارتی و صوتی به درستی اجرا شود ،  این عایق بندی ها بسیار کاربردی و مهم هستند ،  باعث ایجاد حس ارامش و امنیت در فضا می شوند .

بازسازی ساختمان 6534213521

 

استفاده از بیشترین فضا برای بازسازی

از مشکلات عامیانه ای که بسیار شاهدآن هستیم ، نداشتن نور کافی ساختمان ها است ، برای بازسازی باید در نظر داشته باشیدکه از بیشترین فضا استفاده کنید چرا که نورپردازی و نور کافی در فضای داخلی تاثیر بسزایی را خواهد داشت . به طور مثال حذف کردن دیوار آشپزخانه و جایگزین کردن آن با کانتر میتواند از ایده های جالب برای زیبایی ساختمان و فضای داخلی محسوب شود .

اگر از لوستر ها و آویزهای متناسب با سبک دکوراسیون داخلی خود نیز برای زیباسازی و روشنایی فضای داخلی استفاده کنید ، نتیجه رضایت بخشی را مشاهده خواهید نمود . برای پر کردن فضای زیر پله ها علی الخصوص برای ویلاهای دوبلکس و بزرگ می تواند همان استفاده بهینه از فضا باشد ، می توانید با استفاده از کمد ها و یا شلف های چوبی و ام دی اف این فضا را پر کرده و کتابخانه یا جاکفشی شیکی را ایجاد نمایید .

سخن آخر

به صورت کلی بازسازی ساختمان هایی که متراژ پایین دارند تفاوت چندانی با بازسازی ساختمان های دیگر ندارد ، اصول ، قوانین و کیفیتی که باید اجرا شود، برای همه آن ها یکسان و الزامی است .  شما باید در نظر داشته باشید که بازسازی همیشه کمترین هزینه را برای شما به وجودخواهد آورد و همچنین امکان پرداخت هزینه های کمتر نیز در آن بیشتر است .  شما  همچنین می توانید بدون از بین بردن و یا فروختن ساختمان و یا ویلای خود ، تنها با بازسازی و پرداخت هزینه ای کمتر فضای ساختمان خود را دل انگیز تر کنید و صمیمت بیشتری را در ساختمان خود به وجود بیاورید .

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه