ویژگی پنت هاوس در سرخرود

19 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه
پنت هاوس 547854168486574186487

خرید پنت هاوس یکی از بهترین فرصت های سرمایه گذاری محسوب می شود . اما قبل از خرید باید ویژگی های پنت هاوس در سرخرود را بدانید . این روزها خرید پنت هاوس در میان آپارتمان ها و ویلاهای دیگر متقاضیان بیشتری دارد . خرید ویلا یا آپارتمان در شمال نه تنها برای شما جنبه ی اقتصادی را به دنبال خواهد داشت بلکه سبک جدیدی از زندگی را برای شما به ارمغان خواهد آورد .داشتن یک آپارتمان یا ویلای تفریحی در شمال به شما این امکان را میدهد تا آخرهفته ها برای تفریح با خانواده یا نزدیکان به آنجا بروید و از دورهم بودن باهم لذت ببرید .در ادامه شمارا با دیگر ویژگی های پنت هاوس در سرخرود آشنا خواهیم کرد .

آیا میدانید پنت هاوس چیست

به واحدهای آپارتمانی با متراژ های متفاوت که در بالاترین نقطه یک برج مسکونی قرار دارند پنت هاوس گفته می شود . صرفه اقتصادی خرید و فروش پنت هاوس در سرخرود بسیار بالاست . به طور کلی افرادی که درآمد بسیار بالایی دارند سود زیادی را از این سرمایه گذاری خواهند برد . این واحدهای آپارتمانی بسیار لاکچری و لوکس هستند زیرا مهندسان هنگام ساخت از مدرن ترین طراحی ها استفاده نموده اند .

تفاوت پنت هاوس و آپارتمان چیست؟

اندازه ممتاز پنت هاوس ها، نماها و انحصارطلبی آن ها را از آپارتمان ها متمایز می کند. معمولاً تنها چند واحد پنت هاوس در یک ساختمان آپارتمانی وجود دارد که ممکن است تعداد زیادی آپارتمان در اندازه های مختلف داشته باشد، از یک استودیو گرفته تا یک خانه چند خوابه. پنت هاوس ها با چشم اندازهای زیبا، متراژ وسیع، سقف های مرتفع و امکانات رفاهی ممتازشان متمایز می شوند.

آشنایی با تاریخچه پنت هاوس

امروزه مفهوم پنت هاوس ها در مناطق تجاری و بزرگ بسیار رواج پیداکرده است . به طوری که محبوبیت بالایی نسبت به دیگر املاک را از آن خود کرده است . در طی چندین سال اخیر تقاضای خریداران برای داشتن واحد آپارتمان های لوکس به همراه امکانات بالا افزایش فراوان یافته است .درنتیجه مهندسان تصمیم به ایجاد تغییر در ساختار واحدهای مسکونی داشتند و در نهایت این واحد های لاکچری به وجود آمدند .

 

پنت هاوس 547854168486574186487

 

مزایا خرید پنت هاوس در سرخرود

پنت هاوس در سرخرود از امنیت فوق ‌العاده‌ ای برخوردار است و نگهبانی 24 ساعته در ساختمان قرار دارد . پیشرفته ‌ترین سیستم‌ های امنیتی و حفاظتی در این واحد های مسکونی به کار رفته است . انواع پنت هاوس به طور کلی از نور طبیعی و تهویه عالی برخوردار هستند . نمای بالکن ، تراس یا پنجره ‌ها به سمت منظره بیرونی بدون مانع، راه دارد. امکانات پنت هاوس در هیچ یک از آپارتمان‌ های معمولی یا مدرن در سطح شهر یافت نمی ‌شود . بنابراین یکی از اصلی ترین ویژگی‌هایی که به عنوان مزیت بزرگ برای زندگی در یک پنت هاوس بیان می ‌شود، در اختیار داشتن امکانات رفاهی بیشتر و بهتر است .

از جاذبه های سرخرود در فصل زمستان  می توان به مهاجرت گروه های زیادی از قوهای مهاجر سیبری اشاره کرد . این پرندگان عاشق هرساله در بخش مشخصی از شالیزار های پر آب سرخرود اتراق می کنند. تالاب‌ های محمود آباد و سرخرود در فصل زمستان به رنگ سپید قوهای آوازخوان در می آیند .

خرید پنت هاوس در سرخرود سرمایه گذاری بلند مدتی را برای شما به ارمغان می آورد . افراد بسیاری امروزه به دنبال خرید ملکی شخصی در بهترین جای مازندران و به همراه ویژگی های لاکچری هستند و همچنین می خواهند با خرید ملک در مازندران هم جایی برای زندگی در ارامش داشته باشند و هم سرمایه گذاری مطمئن و خوبی را تجربه کنند .

  • امنیت و حریم خصوصی

از ویژگی هایی که پنت هاوس در سرخرود را به دیگر آپارتمان ها متمایز خواهد کرد ، داشتن امنیت و حفظ حریم خصوصی می باشد . این واحدها از امنیت فوق العاده ای برخوردارند . نگهبانی و حراست 24 ساعته درحال فعالیت هستند . در پنت هاوس سرخرود تمامی ورود و خروج ها چک خواهد شد . افراد غیرقابل شناس و نا آشنا اجازه ورود را نخواهند داشت .

  • امکانات رفاهی برای زندگی منحصر به فرد

 از مزیت های بزرگ خرید پنت هاوس در سرخرود داشتن امکانات رفاهی بیشتر و بهتر آن است . که چنین ویژگی این واحد های آپارتمانی را برای زندگی منحصر به فرد تکمیل میکند . صاحبان واحدهای این آپارتمان ها از امکانات بسیار متنوع و پیشرفته ای بهره مند خواهند شد در حالی که دیگر واحدهای آپارتمانی چنین ویژگی را نخواهند داشت .

  • نورگیری به همراه منظره تماشایی بی نظیر

طبق آن چیزی که همه شما میدانید تمامی پنت هاوس ها از نور طبیعی و تهویه عالی برخوردار هستند .داشتن پنجره ی نورگیر و به سمت منظره تماشایی به شما این امکان را خواهد داد تا از زیبایی های طبیعی و خدادادی لذت ببرید . همانطور که میدانید سرخرود شهری سرسبز در خطه مازندران می باشد . با این حساب شما منظره بسیار زیبا ، سرسبز و در نزدیکی سواحل دریایی را تماشا خواهید کرد .

پنت هاوس در سرخرود 5874949545848748

 

  • سرمایه گذاری به همراه سوددهی بالا

در کشورهای آسیایی برخلاف کشور های غربی دسترسی به واحدهای آپارتمانی لاکچری مانند پنت هاوس کمتر می باشد . درحالیکه در کشور های غربی دسترسی بسیار بالایی به این واحدها وجود دارد .این مسئله باعث این شده است تا کشورهای آسیایی درحال توسعه این واحدآپارتمان ها باشند . همچنین خرید و فروش این واحدهای مسکونی سرمایه گذاری مطمئن را به دنبال خواهند داشت . روزانه بر ارزش پنت هاوس در سرخرود افزوده خواهد شد .

  • بازار پرتقاضای ثروتمندان

چنین املاکی هرگز تحت تاثیر رکود اقتصادی قرار نخواهند گرفت . به همین دلیل تمامی ثروتمندان ، صاحبان شرکت های بزرگ و کارخانه دار ها ، سلبریتی ها ، ورزشکاران ، اعضای برجسته در سازمان ها و …مشتاق سرمایه گذاری در این املاک هستند .

  • معماری و طراحی داخلی

ویلاها ، آپارتمان ها و پنت هاوس ها در مازندران دارای معماری و طراحی فوق العاده ای هستند . مهم ترین و اصلی ترین دلیلی که مشتریان به دنبال خرید پنت هاوس در سرخرود  می باشند نیز همین موضوع میباشد . عده ای بر این باورند که پنت هاوس ها درمازندران دارای زیباترین منظره برای تماشا و امکانات فوق العاده ای برای زندگی در آرامش هستند . شاید برایتان سوال باشد که این جمله به چه معناست ؟ در واقع باید بگوییم این جمله به این معناست که پنت هاوس ها دارای بالاترین امکانات می باشند . زیباترین معماری ها و طراحی و دکوراسیون داخلی در پنت هاوس ها اجرا شده اند . از نمای خارجی آپارتمان گرفته تا دکوراسیون داخلی ، اتاق ها ، آشپزخانه ، تراس و …  . تمامی موارد ذکر شده از امکانات پنت هاوس ها محسوب میشوند .

  • استحکام ، استقامت و متریال ساخت

اصلی ترین موردی که باید بررسی شود استحکام آپارتمان مورد نظر می باشد . از ویژگی هایی که موجب برتری پنت هاوس در سرخرود  می شود به کار بردن بهترین متریال و مصالح ساختمانی هنگام ساخت آن می باشد. پنت هاوس های ساحلی سرخرود استقامت بسیار بالایی در مقابل حوادث طبیعی دارند . همچنین استحکام آنها به شما این امکان را میدهد تا بدون استرس و با خیالی راحت در آنها زندگی سالمی را تجربه کنید. از نظر اکثر افراد اگر آپارتمان مورد نظر استحکام و مقاوت بالایی داشته باشد و یا هنگام ساخت آن از بهترین متریال استفاده شده باشد ارزش خریداری دارد . هرچه کیفیت پنت هاوس بالاتر باشد قیمت و ارزش خریداری بیشتری خواهد داشت .

 

پنت هاوس در سرخرود 6789678978979789

معایب خرید پنت هاوس در یک نگاه

واحدهای مسکونی در این برج ها از فضای زیادی برخوردار می باشند و این شرایط نگهداری را دشوار خواهد کرد. همچنین این واحدهای مسکونی در بالاترین قسمت برج قراردارند و ارتفاع بالا تری نسبت به دیگر واحد دارند . به همین دلیل بیشتر در معرض وزش باد ، سرما و گرمای شدید قرار خواهند گرفت .

در شهرهایی مانند شهرهای شمال به دلیل بارندگی شدید و شرایط آب و هوایی مرطوب  و شرجی ممکن است نشتی از برخی از قسمت های بالایی رخ بدهد . افراد درحال سکونت در  برج های مسکونی باید تابع قوانین برج باشند . شما باید در رفت و آمد های شخصی خود بسیار دقت کنید و ایجاد مزاحمت را برای ساکنن دیگر برج ها به دنبال نداشته باشید .

5 ویژگی رایج پنت هاوس

چند ویژگی مشترک وجود دارد که پنت هاوس های معاصر را تعریف می کند:

سقف های بلند: یکی از ویژگی های بارز  و مهم یک واحد پنت هاوس  لوکس سقف های بلند و پنجره های سقفی بزرگ آن است که اجازه می دهد نور به داخل نفوذ کند و توهم فضای بیشتری را ایجاد کند.

دسترسی در فضای باز: از لحاظ تاریخی، پنت هاوس های لوکس از دیوارهای بیرونی و بقیه ساختمان عقب نشینی می کنند و دسترسی پنت هاوس به یک تراس در فضای باز ایجاد می کنند که ساکنان می توانند از مهمانان پذیرایی کنند، مراقبه کنند یا از یک وعده غذایی لذت ببرند.

پرداخت های ممتاز: از آنجایی که پنت هاوس ها واحدهای بزرگ و  لوکسی هستند، معمولاً با لوازم خانگی،  مبلمان، سخت افزار و سایر روکش هایی که فضا را ارتقا می بخشد، تجهیز می شوند.

نماهای ممتاز: مشخص ترین ویژگی پنت هاوس دسترسی آن به بهترین نماها  و چشم اندازها است. اگرچه آپارتمان های لوکس معمولاً در طبقه بالا قرار دارند، به همین دلیل، یک پنت هاوس ممکن است در طبقه پایینی قرار گیرد که ممکن است به مناظر بهتر و بدون مانع دسترسی داشته باشد. بنابراین پنت هاوس ها لزوما در طبقه آخر قرار ندارند.

متراژ بالا: علاوه بر مناظر خوب، پنت هاوس ها به دلیل پلان های جادارشان مورد توجه قرار می گیرند، اگرچه برخی از پنت هاوس ها در نیویورک تا 500 فوت مربع مساحت دارند.

نکات مهم در پنت هاوس در سرخرود

قبل از خرید هر گونه ملکی شما باید تمامی جوانب را در نظر بگیرید . نکاتی وجود دارند که حتما باید مورد توجه شما قرار بگیرند . در ادامه به این نکات مهم اشاره خواهیم نمود ؛

  • منظره تماشایی به همراه چشم انداز زیبا

اولین و مهم ترین نکته برای خرید پنت هاوس در سرخرود  توجه به چشم انداز و منظره تماشایی می باشد . یک پنت هاوس لاکچری و مناسب باید ویوی بسیار عالی و بی نظیری داشته باشد . نورگیری بسیار بالا به همراه چشم انداز رو به دریا و یا روبه شهر جزء بهترین انتخاب برای خرید می باشد .از ویژگی های ساخت پنت هاوس ها دسترسی به منظره خیره کننده و طبیعت سرسبز است . سرخرود منطقه ای سرسبز و خوش آب و هوا در دل مازندران می باشد .لازم به ذکر است که اکثر این واحدهای مسکونی دارای پنجره های تمام شیشه هستند . شما با خرید یک واحد از برج های این منطقه زیباترین چشم اندازها را برای تماشا در دسترس خواهید داشت .

  • فضای اختصاصی پارکینگ

حالا همه ما میدانیم که پنت هاوس ها دارای بهترین امکانات برای زندگی منحصر به فرد می باشند . اما در کنار تمامی این موارد باید به فضای اختصاصی پارکینگ توجه داشته باشید .خودروی مورد نظر شما باید دارای پارکینگ جهت ایجاد امنیت باشد ، در مقابل تمامی مسائلی که ممکن است نظر شمارا به خود جلب کند به این نکته نیز اهمیت بسیار دهید .

پنت هاوس در سرخرود 74987498596458465416145

 

  • موقعیت ، دسترسی و لوکیشن پنت هاوس

از دیگر نکات مهمی که باید هنگام خرید پنت هاوس در سرخرود  به آن توجه بسیار داشته باشید دسترسی و لوکیشن آن می باشد .موقعیت ساختمان را حتما در نظر بگیرید ، چرا که در صورت بی توجهی به این موارد ممکن است برای شما در هنگام سکونت در آن ساختمان مشکلی رخ دهد . از امتیازاتی که پنت هاوس مورد نظر باید دارا باشد می توان دسترسی به تمامی مراکزدرمانی ، تفریحی ، گردشگری ، فروشگاه های زنجیره ای  سوپرمارکت ها ، مناطق گردشگری ، ساحل دریا و … را اشاره کرد .

  • ساخت بالکن و یا تراس در پنت هاوس

اصولا پنت هاوس هایی که دارای بالکن و یا تراس هستند در سرخرود بیشترین استقبال کننده ها را دارند . داشتن تراس از فانتزی های اکثر افراد محسوب میشود . همچنین وقت هایی که نیاز به آرامش دارید میتوانید به تراس بروید و از دیدن منظره و ویوی بی نظیر لذت ببرید . در آپارتمان های ساحلی داشتن تراس و بالکن اهمیت بسیاری دارد زیرا داشتن چشم انداز رو به دریا بسیار لذت بخش می باشد . در ادامه باید گفت که داشتن بالکن و یا تراس در پنت هاوس های سرخرود  بر ارزش مادی آن می افزاید .

کلام پایانی

اگر به دنبال خرید پنت هاوس با امکانات بالا هستید ما به شما خرید پنت هاوس در سرخرود  را پیشنهاد میکنیم . در کنار خرید ویلای نوساز و یا حتی ویلای مستقل به داشتن یک پنت هاوس لاکچری با بهترین امکانات و دسترسی و منظره فوق العاده نیز فکرکنید . برای جمع آوری اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت های معتبر و یا حتی بهترین مشاورین املاک نظیر دکتر بخشی مراجعه کنید . دکتر بخشی با سابقه ای درخشان در زمینه خرید و فروش برج های ساحلی لوکس و لاکچری از بهترین مشاورین املاک در مازندران محسوب میشود . شما با بهترین تصمیم و پرداخت هزینه مناسب صاحب یک واحد آپارتمان لوکس و فوق امکانات خواهید شد .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه