آشنایی با انواع سنگ فرش برای حیاط ویلا در مازندران

8 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه
سنگ فرش 8968684684874

سنگ فرش ها که فضای  بسیار زیبا و تماشایی را در محیط ایجاد خواهند کرد ، چند سالی است که انتخاب افراد با سلیقه می باشد و برای ویلاهای مازندران نیز گزینه بسیار مناسبی برای انتخاب است . انواع مختلفی از سنگ فرش ها برای دیزاین محیط و حیاط ویلا ها وجود دارند که هر شخصی متناسب با سلیقه و یا متریال مناسب می تواند آن را برگزیند . همانطور که می دانید ویلاهای مازندران و شمال دارای سرسبزی و زیبایی بسیاری هستند و جلوه تماشایی و پرطراوتی را دارا می باشند ، حال بهتر است این حیاط سرسبز با استفاده از سنگ فرشها دیزاین شوند تا برای شما و خانواده زیبایی ها و لطافت بیشتری را به ارمغان بیاورند .

سنگفرش کردن فضای بیرونی از آنجا که هزینه آن بر اساس نوع مواد و مصالح ، بازه ی بزرگی را در بر می میگیرد ، نوعی از سرمایه گذاری محسوب می شود ، بتن معمولا ارزان ترین گزینه برای نصب در حیاط ویلا ها می باشد که نصب آن نیز آسان تر است . البته که باید بدانید انتخاب نوع مناسب باید بر اساس محیط بیرونی و شرایط آب و هوایی منطقه ای که زندگی می کنید باشد .  در ادامه با ما همراه باشید تا انواع آن ها را بررسی کنیم و بدانیم که در ساخت و ساز محوطه بیرونی ویلا و ساختمان خود بهتر است از کدام نوع استفاده کنیم .

سنگ فرش 8968684684874

 سنگ فرش با بتن درجا

بتن از سنگ فرشهای استاندراد است که در کنار نصب آسان و مقرون به صرفه بودن ، نصب آن خسته کننده و زمان بر می باشد ، همچنین نگهداری آن نیز آسان تر از مابقی است . برای ایجاد الگو ، طرح ، بافت و رنگ راه های بسیاری وجود دارد .

سنگ فرش کردن با آجر

آجر ها گروهی از مصالح هستند که به صورت صنعتی تولید و جایگزین سنگ شده اند و در حقیقت سنگی ساخته دست بشر هستند ، سنگی دگرگون که از تغییر وضعیت خشت پدید می آید . این گروه از مصالح که اولین تولید صنعتی و انبوه مصالح ساختمانی به دست بشر به شمار می آیند .

آجر های رسی اولین و فراوان ترین آن ها هستند که قدمت چیزی حدودا چندهزار ساله دارند ، آجر ها با سایز استاندارد 10 در 20 می تواند برای ایجاد الگویی زیبا مورد استفاده قرار بگیرد  .

سنگ فرش 47874687487486748

سنگ  فرش با سنگ ریزه

این نوع از نصب نفوذ پذیری عالی و هموار کننده ی محوطه است ، سنگ ریزه در حقیقت متلاشی شده است و می تواند به راحتی برای مسیرها و پاسیوهایی استفاده شود که می خواهید هموار به نظر برسند . استفاده از کوبیک های سنگ فرش با جنس گرانیت در کنار سنگ ریزه های گرانیتی یا آهکی این نوع طراحی بسیار محشر است و به گونه ای می توان گفت ظاهری کلاسیک را از ویلای شما برای مخاطب  به نمایش می گذارد .

چوب و سنگ طبیعی به همراه سنگ ریزه ها

سنگ ریزه ظاهری سبک تر داشته و همچنین بسیار آسان تر از بسیاری دیگر از مواد دیگر نصب می شود . موارد کاربرد قلوه سنگ ها ، در کنار مبلمان شهری ، فلاور باکس ها ، باغچه ها ، آکواریوم ، فضای سبز ، نمای دیوار و یا حتی در انجام کارهای هنری می باشند .

سنگ  فرش 846894846874

سنگ فرش با آهک

سنگ آهک های معمولا به رنگ سفید و یا کرم مایل به سفید هستند گاهی نیز سفید مایل به خاکستری است . رنگ های روشن ، این سنگ را برای اقلیم های گرم فوق العاده می کند . چرا که گرما را منعکس می کند ، سنگ آهک همچنین به نواحی سایه دار در فضای سبز روشنایی مطلوبی می بخشد .

سنگ فرش 4484768476

سنگ فرش با سنگ لوح

سنگ لوح در طیف وسیعی از رنگ های غنی از زغالی گرفته تا سبز یشمی موجود است . این سنگ در سردترین اقلیم ها نیز دوام می آورد ، به همین علت انتخاب بسیاری از افراد بوده و در ویلاهای لاکچری و بزرگ نیز بسیار دیده می شود .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه