7 متریال عالی در دکوراسیون داخلی ویلا های لاکچری

20 فروردین 1401
0 دیدگاه
متریال 48948674864874874

پایه و اساس یک پروژه موفق در همه جوانب انتخاب متریال با کیفیت و مناسب است چراکه مادیت سازه را  مشخص کرده و سبب زیبایی آن می شود.  به  سبب اهمیت بسیار بالای این امر در پروژه های معماری و تاثیر بسزای آن در نمای دکوراسیون داخلی نیز  ما  این مطلب را به متریال های پرطرفدار و پرکاربرد مختلف اختصاص دادیم  تا بتوانید بهترین انتخاب را در این امر مهم  داشته باشید .

متریال 48948674864874874

بتن در دکوراسیون داخلی  ویلا در مازندران !

بتن از متریال های بسیار سخت است که هم در بدنه ساختمان سازی نیز بکار رفته و هم در دکوراسیون داخلی!شاید برای شما جالب باشد اما امروزه با پیشرفت معماری و تلاش معماران در این زمینه سبب شده تا بتن ها در رنگ های گوناگون در تزئین خانه ها نیز نقش داشته باشند . شما می توانید بتن را در دکوراسیون داخلی ویلا در مازندران خود بکار ببرید و نمایی جذاب و متفاوت به فضای داخلی خانه خود ببخشید.

بتن  از متریال پر کاربرد و خاص در دکوراسیون داخلی ساختمان های مدرن به حساب آمده که با نور پردازی نیز سبب ایجاد نمایی بسیار زیبا می شود .  کانتر بتنی ،کف پوش بتنی ، روشویی بتنی ، دیوارکوب های بتنی و حتی کابینت های بتنی  از جمله کاربرد های بتن در دکوراسیون داخلی به شمار می روند. اما  همانطور که در عکس ها می بینید  این نوع متریال در عین زیبایی بیش از اندازه ای محیط شما می بخشند نمایی سرد دارند که شما می توانید با نورپردازی صحیح و استفاده از متریال چوب در کنار آن نیز ترکیب جذابی خلق کنید.

معجزه چوب را در دکوراسیون جدی بگیرید ! اگر تصمیم دارید محیطی گرم و صمیمی را در فضای خانه خود به وجود بیاورید استفاده از چوب را دست کم نگیرید.  مزایای چوب بر کسی پوشیده نیست ، چوب می تواند به سادگی زیبایی با شکوهی را در هر سبکی به ارمغان بیاورد . خوشبختانه امروزه برای پیشرفت تکنولوژی و فراوری های انجام شده بر روی چوب، آن را  مدرن تر کرده  به طور مثال را با افزودن روکش های براق و شفاف  در دکوراسیون های مدرن نیز  کار آمدتر می باشند .

شیشه متریال مدرن  :  یکی دیگر از متریال هایی پرکاربرد در کوراسیون داخلی بسیار لاکچری  ویلا در سرخرود  و حتی نماهای  برج های ساحلی ، شیشه ها هستند . این متریال به دلیل جذابیت بصری به عنوان یکی از اصول معماری مدرن شناخته می‌شود . شیشه های فشرده شده و مخصوص دارای استحکام بالایی بوده که می تواند علاوه بر خلق زیبایی به نور طبیعی ساختمان نیز کمک کند .

متریال 74846874684864786485

آجر متریال به صرفه  اما زیبا :   به طور حتم خانه های زیادی دیده اید که  دیوار شاخص آن ها نمای آجری دارد.  آجر ها از متریال های پر کاربرد در ساخت و ساز بوده  که در دهه اخیر این متریال با تنوع رنگ و جنس نیز در اغلب خانه های بسیار لوکس و لاکچری نیز جنبه تزئینی به خود گرفته است  .  این متریال بسیار منعطف بوده  و قابلیت این را داشته که با هر سبکی  به زیبایی تمام منطبق شود . اگر تا به حال از آجر در دکوراسیون داخلی خانه خود  بهره نبرده اید به شما پیشنهاد می شود یکی از  دیوار های خانه خود را نمای آجری کنید تا ببینید چقدر حال و هوای خانه شما نیز عوض می شود .

رزین در دکوراسیون داخلی !  رزین نامی آشنا در کار های هنری بوده  که ما قصد داریم این بار از تاثیر رزین در دکوراسیون داخلی نیز بحث کنیم . رزین به دلیل زیبایی تمام عیار این روزها جایگاه بسیار ویژه ای در  دکوراسیون داخلی ویلا در شمال دارد  چراکه سبب ایجاد طرح و نقش های زیبایی می شوند . شما می بینید که میز های ناهار خوری که با رزین کار شده اند چه اندازه جذابیت بصری را ایجاد کرده اند .  اما کاربرد آن  به همین جا ختم نمی شود، رزین به دلیل مقاومت بالای خود در برابر ضربه می تواند نمونه ای خوبی برای  دیوار و کف پوش های رزینی در دکوراسیون بسیار شیک خانه ها نیز کار برد دارند .

پنل گچی سه بعدی : اما از متریال های دیگر که می توانید دیوار های خانه تان را از یکنواختی و سادگی در بیاورد پنل های گچی است . این پنل ها  با وزن سبک ، نصب ساده و آسانی داشته  و دارای مزیت های بی شمار  است که در ادامه نیز به آن ها نیز اشاره می شود .

متریال 485486748674847684

3.قابلیت شستشو و تمیز کردن آسان

4.عایق صوتی و حرارتی و سرما

5.رنگ‌پذیری بسیار عالی به دلیل مواد تشکیل‌دهنده آن و رنگ سفید کلاسیک

6.اگر برای این پنل‌ها نورپردازی هم در نظر بگیرید زیبایی دوچندانی را در فضای اتاق شما به وجود می‌آورند

  1. سازگاری با محیط زیست چراکه  این پنل‌ها بازیافت می‌شوند

8.قیمت مقرون ‌به ‌صرفه

9.امکان برش پنل‌ها درصورتی‌که بخواهید پس از مدتی طرح آن را تغییر دهید.

10.دارای طرح و رنگ بسیار متنوع است.

11.سرعت حمل‌ونقل بالا و قرارگرفتن فضای مفید بیشتر به دلیل داشتن ضخامت بسیار کم

12.افزایش عمر مفید ساختمان و همچنین کاهش آهن و بتن مصرفی در اسکلت ساختمان

13.نفوذناپذیری در برابر حشرات

متریال 787468484687418741

چرم مصنوعی شما می توانید با بکار بردن چرم در دکوراسیون داخلی خانه نمایی  خاص و متفاوت را به نمایش بگذارید  . می دانید که چرم با براقیت و نمای زیبای خود  نگاه هر فرد را به خود جذب می کند.  چرم ها علاوه بر خلق زیبایی می توانند خیلی سریع تمیز شوند  و تا سال های طولانی شما به عنوان نماد زیبایی در خانه شما نیز به حساب بیایند .  شما می توانید علاوه بر  مبلمان چرم از اکسسوری های چرمی دیوار پوش های چرمی  نیز در ویلا در مازندران خود بهره بگیرید .

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه