دلایل موفقیت ویلاهای شهرک خزرشهر

2 بهمن 1400
0 دیدگاه
شهرک خزرشهر 789687987989789

خزرشهر شمالی و جنوبی، نامی یاد آشناست برای کسانی که به ویلاهای شمال کشور و بهترین ویلاهای مازندران علاقه‌مند هستند  و یا ویلا در شمال کشور و اخبار آن از دغدغه‌های آن‌هاست.

بسیاری شهرک خزرشهر را از بهترین شهرک‌های ویلایی مازندران می‌دانند، محیطی امن که افراد ساکن در آن لذت بسیاری از اقامت خود در آنجا نجتآبرده و در پی آن بازخوردهای بسیار خوبی نیز نسبت به شهرک خزرشهر دارند.

همین رضایت صاحبان ویلا از شهرک خزرشهر، به تنهایی برگی برنده در ثابت کردن موفقیت این شهرک است،  ولی چه عواملی در شهرک زیبای خزرشهر وجود دارد که رضایت ساکنین آن را جلب کرده؟ و به عبارتی دلایل موفقیت ویلاهای این شهرک  را در چه عواملی می‌توان بازجست؟ در این نوشتار از سایت دکتر بخشی بیشتر به این موضوع خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

شهرک خزرشهر 789687987989789

لوکس بودن ویلاهای شهرک خزرشهر

همانطور که می‌دانید شهرک خزرشهر از قدیمی‌ترین ویلا شهرهای مازندران محسوب می‌شود ولی این قدمت چیزی از لوکس بودن ویلاهای شهرک خزرشهر کم نکرده و بالعکس، در آنجا با حجم وسیعی از جذابیت ویلاها رو به رو هستیم.

قواره‌های وسیع ویلاها در این شهرک زیبای مازندران، امکان مانور بیشتر طراحان را فراهم می‌کند و علاوه بر وسعت و دلبازی فضا، احجام و نماهای زیبایی نیز در ویلاهای این شهرک می‌بینیم.

یکی از دلایل لوکس بودن ویلاهای شهرک خزرشهر را می‌توان در امکانات تعبیه شده در ویلا جست و جو کرد. ویلاهایی زیبا با محوطه‌های خیره‌کننده، استخر، جکوزی و سونا؛ مواردی که از بهترین مزایای یک ویلای لاکچری محسوب می‌شود؛ امکانات شخصی‌سازی شده‌ای که فقط در بهترین ویلاهای مازندران می‌توان یافت.

اگر نگاهی به نماهای ویلاهای شهرک خزرشهر بیندازیم، ریتمی زیبا در کلیت شهرک می‌بینیم که همین یکپارچگی شهرک را حفظ نموده و در عین حال حسی از زندگی در یک محله ( همسایگی) لوکس را به ما می‌دهد ک حس تعلق به آنجا را در ساکنین پدید آورده و همین مورد باعث می‌شود ساکنین نسبت به محله خود احساس تعلق و مسئولیت داشته و این امر رفته رفته به ارتقا سطح محیط منجر خواهد شد. حس تعلق به مکان را به وضوح در شهرک خزرشهر می‌بینیم و بی شک اگر طراحی اولیه و امکانات تعبیه شده در این شهرک ویلایی مازندران بر وفق مراد ساکنین نبود، حس مسئولیتی نیز در آن‌‌ها برانگیخته نمی‌شد. شهرک خزرشهر به زیبایی محیط اطراف خود را در آغوش گرفته و در عین صمیمیت با محیط، ویژگی‌های خاص خود را نیز دارد.

محوطه‌سازی زیبا شهرک خزرشهر

در شهرک ساحلی خزرشهر، با نوعی ویژه از محوطه‌سازی رو به رو  هستیم. این مورد را می‌توان هم در محوطه‌سازی تک تک ویلاها و هم در محوطه‌سازی کلی مجموعه با هم بررسی کرد.

در محوطه‌سازی ویلاهای شهرک خزرشهر، اصول طراحی محوطه و معماری منظر به بهترین نحو برآورده شده و در آن با ترکیب مناسبی از متریال و مصالح ساختمانی هم‌ساز با طبیعت اطراف رو به رو هستیم که با پوشش گیاهی ویژه ترکیب شده و دلنشینی خاصی به ساختمان ویلا بخشیده‌اند.

هم‌نشینی رنگ ساختمان‌ها با پوشش‌های گیاهی متنوع از یک سو و کفسازی مناسب و همگون با طراحی کلی از سوی دیگر این زیبایی را دو چندان می‌کند. نورپردازی مناسب محوطه و نمای کلی ویلاها نیز از جذابیت‌های این شهرک سبز مازندران است.

از طرف دیگر با طراحی محوطه کلی این مجموعه رو به رو هستیم. تلفیق پوشش گیاهی استفاده شده در سرتاسر شهرک، در کنار کفسازی زیبای معابر و نورپردازی‌های شبانه نیز از دیگر زیبایی‌های شهرک خزرشهر است.

در شهرک ساحلی خزرشهر، زیبایی‌های طبیعی به خودی خود، بخشی از طراحی مجموعه محسوب می‌شوند ولی امکانات الحاق شده به شهرک خزرشهر نیز در تعامل با این نعمت طبیعی قرار گرفته و با هم به زیبایی محوطه‌سازی شهرک خزرشهر می‌افزایند.

اگر بخواهیم خزرشهر را از منظر اصول کلی طراحی یک مجتمع مسکونی بررسی کنیم، از هر لحاظ در تبعیت از این اصول ممتاز و پیشتاز بوده و افرادی که قصد خرید ویلا در مازندران را دارند، بهتر است از امتیازات خزرشهر غافل نباشند و با مشاوره مناسب بهترین گزینه‌ها را انتخاب کنند.

 

شهرک خزرشهر 89894698648969696965

 

طراحی مناسب مسیرها در شهرک خزرشهر

یکی از مواردی که در طراحی یک شهرک مسکونی بسیار مورد توجه است نحوه طراحی دسترسی‌ها و مسیرهاست. برای روشن‌تر شدن موضوع بیایید نگاهی مختصر به اصول طراحی مسیرهای یک شهرک داشته باشیم.

قبل از هرچیز، خوانایی مسیر پیاده مطرح است. اینکه افراد بدانند دقیقا از چه مسیرهایی باید عبور کنند تا به مقصد خود برسند و حس امنیت داشته باشند که در این مسیر به سواره برخورد نخواهند داشت. از طرف دیگر افراد اغلب کوتاه‌ترین مسیر را انتخاب می‌کنند مگر اینکه مسیر طولانی‌تر به قدری جذاب باشد که نتوانند از آن چشم‌پوشی کنند. در بسیاری از موارد طراحی نامناسب مسیرهای یک مجموعه افراد را از حضور فعال در محیط منع می‌کند و به طور نامحسوسی حضور افراد در مجموعه کمتر خواهد شد.

از طرف دیگر، تامین ایمنی کودکان و سالخوردگان در این مسیرها و سهل بودن مسیریابی نیز از دیگر بایدهای طراحی مسیر پیاده است، علاوه بر این‌ها تعبیه امکانات جذاب و طراحی خارق‌العاده در این مسیرها نیز خالی از لطف نیست.

در رابطه با مسیر سواره نیز بهترین حالت مشخص بودن محدوده کلی سواره و عدم تداخل آن با مسیرهای پیاده است. اینکه ماشین‌ها خطری برای ساکنین نداشته باشند و از طرف دیگر هیچگونه آلودگی صوتی، بصری و تنفسی را برای ساکنین ایجاد نکنند.

با بررسی اجمالی شهرک خزرشهر، می‌بینیم که این موارد در آن به خوبی رعایت شده‌است و امنیت خاطر و امنیت اقامتی افراد ساکن در مجموعه را برآورده می‌کند.

ایمنی شهرک خزرشهر

یکی از موراد مهم در رابطه با مناسب بودن یک شهرک امنیت آن است. درست است که در ابتدای ورود به خزرشهر تمام ورود و خروج‌ها کنترل شده و این خود نوعی از ایجاد حس امنیت برای ساکنین است، ولی یک امنیت صحیح‌تر زمانی‌است که بدون این گیت و نگهبانی نیز افراد از حضور غیر در مجموعه خاطر جمع باشند و نوع طراحی مناسب یک شهرک این موضوع را برای غریبه‌ها روشن خواهد کرد.این ویژگی به شدت در کاهش دزدی و هم چنین مزاحمت اثر گذار است، بنابراین شما میتوانید ویلایتان را خریداری کرده و به همراه اثاث آن را مدت ها خالی رها کرده و تنها در تعطیلات به آن سر بزنید. این درحالی است که امنیت ویلاهای مستقل بسیار پایین تر از ویلاهای شهرکی است، چرا که آن ها هیچ نگهبانی ندارند که امنیت منطقه را تضمین کند.

در رابطه با این شهرک ، طراحی به گونه‌ای است که همان حس تعلق ایجاد شده در بین ساکنین مانع از ورود فردی از خارج مجموعه به داخل خواهد شد و این خود از امتیازات بزرگ شهرک خزرشهر است.

علاوه بر کنترل ورود و خروج در خزرشهر، تعداد نگهبانانی که از این مجموعه حراست می‌کنند نیز موجب ایجاد امنیت شده‌است. از طرف دیگر، ورود به هر واحد ویلا با کارت مخصوص مالک امکان پذیر است و میهمانان نیز در صورت هماهنگی با خود مالک می‌توانند از شهرک خزرشهر استفاده کنند.

 

شهرک خزرشهر 954698485415645848748541

 

ساحل ویژه و دیگر امکانات

امکانات اختصاصی شهرک خزرشهر تنها به استخر و جکوزی‌های هر ویلا محدود نشده و در سرتاسر مجموعه امکانات عمومی ویژه‌ای می‌بینیم. زمین‌های بازی شهرک خزرشهر معرف حضور همگان بوده و لذت بازی در هوای رویایی شمال را برای شما به ارمغان می‌اورد. زمین‌های فوتبال، تنیس، بسکتبال و زمین بازی کودک از امکانات ویژه و منحصر به فردی است که شما را به گذراندن وقت بیشتر در شهرک خزرشهر سرخرود ترغیب خواهد کرد.

علاوه بر این رستوران‌هایی شیک نیز در خزرشهر وجود دارد که با ارائه با کیفیت‌ترین و متنوع‌ترین غذاها لذت بودن در یک ویلا در مازندران را برای شما دو چندان می‌کند.

از طرف دیگر، قدم زدن در ساحل و لذت بردن از هوای بی‌نظیر شمال از امکانات خاص این شهرک است. ساحل شهرک خزرشهر بسیار تمیز و امن نگه‌داری می‌شود و از جمله جذاب‌ترین قسمت‌های شهرک خزرشهر است.

افزون بر موارد قبل، ممکن است هرکس بنا به حال و هوایی خاص نیاز به مکانی خاص نیز داشته باشد. ممکن است شما در حالتی قرار داشته باشید که یک مکان عمومی و شلوغ را برای لذت بردن و گذراندن وقت ترجیح دهید، ممکن است مکانی نیمه‌عمومی و دنج را بخواهید که بتوانید کمی با یکی از دوستان خود وقت بگذرانید و زیاد در شلوغی نباشید و ممکن است جایی دنج و به دور از هیاهو برای خلوت اختصاصی خود در خارج از خانه بخواهید! مجموعه‌ای موفق عمل می‌کند که تمامی این فضاها را با کیفیت منحصر به خود در خدمت ساکنین آن بگذارد.

به نظر می‌رسد این شهرک در این راستا نیز بسیار خوش درخشیده و بنا بر حال و هوای شما امکاناتی ویژه در اختیارتان قرار خواهد داد و این بخشی بزرگ از لذت بردن شما از اقامت در شهرک خزرشهر را تضمین می‌کند.

نزدیکی به دریا

یکی از نکات مثبت ویلای شهرکی خزرشهر نزدیکی به دریا و داشتن ساحل اختصاصی است. با اقامت در این شهرک می توانید با چند دقیقه پیاده روی به ساحل رسیده و از دریا لذت ببرید، درحالیکه ممکن است درسایر نقاط استان های شمالی نتوانید ویلایی با موقعیت ویلاهای خزرشهر و هم چنین قیمت آن ها پیدا و خریداری کنید.

امکانات تفریحی

شهرک خزرشهر به دلیل اینکه یکی از بزرگ ترین شهرک های موجود در شمال کشور است دارای فروشگاه ها و امکانات زیادی است، بنابراین رفع نیازهای روزمره و هم چنین تفریحات گروهی برای همه افراد مهیا است و میتوانید در این شهرک از زمین های بازی و هم چنین تفریحات ساحلی و آبی لذت ببرید و از اوقات فراغتتان نهایت استفاده را بکنید.

نظم

در ویلاهای شهرکی نظم و قوانین حکم فرما است و تخطی از این قوانین میتواند برای مالک مشکل ساز باشد، از این رو برای افرادی که دوست دارند در محیطی کنترل شده اوقات خود را سپری کنند، میتواند انتخاب خوبی باشد.

در ویلاهای شهرکی به ساکنین و آرامش و امنیت آن ها اهمیت زیادی داده میشود، به همین دلیل درسال های اخیر افراد زیادی از آن ها استقبال کرده اند و همین باعث افزایش قیمت آن ها شده است و پیش بینی میشود در سال های آینده هم چنان قیمت این ویلاها روند صعودی داشته باشد، پس اگر قصد خرید دارید، بهتر است هرچه زودتر اقدام به خرید کرده و خاطره های زیادی را  به همراه عزیزانتان بسازید.

 شهرک خزرشهر 689576874965445865889

دنج بودن شهرک خزرشهر

شهرک خزرشهر منحصر به خودش بوده و فقط شما را به طبیعت گره خواهد زد! در اینجا ساکنین از آلودگی‌های زیست محیطی و هرگونه مزاحمت به دور هستند و بهترین مکان برای افرادی است که قصد گذراندن تعطیلات و اوقات فراغتشان را در جایی لوکس، آرام و ساکت دارند. یکی از دلایل موفقیت شهرک خزرشهر همین دنج بودن آن است.

 

در نهایت قبل از هرگونه تصمیم در رابطه با خرید و فروش ویلا در شمال کشور، خرید ویلا در مازندران، به ویژه خرید و فروش ویلا در شهرک های دریا کنار ، خانه دریا ، خزرشهر شمالی و جنوبی و همچنین برج های ساحلی سرخرود، با تیم مجرب دکتر بخشی تماس بگیرید تا در سریع‌ترین زمان بهترین پیشنهادها و راهنمایی‌ها را که حاصل سال‌ها تجربه در عرصه خرید و فروش ویلا در مازندران است دریافت کنید.

خزرشهر از شهرهای زیبا و سرسبز در خطه مازندران می باشد که دارای شهرک های زیادی هستند ، همانطور که همه شما می دانید شمال و مازندران از استان های سرسبز و مرطوب و پر باران می باشند . خزرشهر منطقه ای سرسبز در دل مازندران می باشد ، آب و هوای معتدل و دلنشین مازندارن برای همه ی افراد دلچسب و دلپسند است ، خزرشهر منطقه ای توریستی و مهماندوست می باشد ، که همواره سالیانه افراد زیادی را پذیرا خواهد بود .

شهرک های خزرشهر در حال توسعه و پیشرفت می باشند و امروزه طرفداران و متقاضیان زیادی را جذب کرده اند ، اسن شهرک های دارای امکانات بالایی می باشند . ویلاهای این شهرک در متراز های مختلف می باشند و امکانات بسیار خوبی را به همراه قیمت مناسب دارند ، دکوراسیون داخلی و نمای خارجی این ویلاها همه پسند و دلربا می باشند .
محوطه شهرک های خزرشهر بسیار زیبا ترئین شده اند ، گل کاری و گیاه کاری این شهرک ها بسیار شگفت انگیز می باشند و در اوقات فراغت و لذت بردن از طبیعت می توان در فضای محوطه با خود خلوت کرد .

از مهم ترین ویژگی ها و دلیل پیشرفت شهرک خزرشهر داشتن امنیت فوق العاده بالای آن می باشد ، این شهرک ها داری نگهبان و حفاظت 24 ساعته هستند و افراد ناشناس اجازه ورود به شهرک را نخواهند داشت . همچنین مهمانان ساکنین نیز برای ورود کارت شناسی برای ورود خواهند داشت ، امنیت در این منطقه ها بسیار بالا می باشند  .

استقامت و استحکام ویلاهای شهرک خزرشهر ستودنی می باشد ، از بهترین مصالح برای ساخت این ویلاها در این شهرک به کار رفته است . قیمت این ویلاها بسیار مناسب هستند و سند آن ها عرصه و اعیان آماده تحویل می باشند .

اگر از دسته افرادی هستید که به دنبال سرمایه گذاری با سود بالا هستید و در عین حال توانایی پرداخت هزینه های گزاف را ندارید خرید ویلاهای شهرک خزرشهر بهترین پیشنهاد برای شما می باشد . در این شهرک قوانین و مقررات خاصی که مختص به این شهرک می باشد پا برجاست و تمامی ساکنان موظف به اجرا و توجه به آن ها هستند ، تمامی ساکنان در این شهرک باید به حقوق و قوانین هم احترام بگذارند و برای هم مزاحمت ایجاد نکنند .

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/11/02

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه