از صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود

صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود 8584848748487487487487478

مازندران دارای تعداد زیادی شهرک ویلایی، ویلاهای مستقل و همچنین آپارتمان و برج های ساحلی می باشد. یکی از مشکلات خریداران ویلا در این شهر انتخاب بین ویلای مستقل، ویلا در شهرک کنار دریا، ویلا در شهرک خزرشهر، ویلا در شهرک خانه دریا، یک واح آپارتمان ساحلی یا یک واحد برج ساحلی می باشد. در این مقاله تلاش داریم از صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود را با شما در میان بگذاریم تا بتوانید بدون دغدغه بهترین ویلا را در خریداری کرده و تعطیلات خوبی با خانواده خود داشته باشید.

امروز در هر قطعه از این شهر شاهد ساخت و ساز شهرک های ساحلی، برج های سر به فلک کشیده و ویلاهای ساحلی هستیم. از این جهت با سرمایه گذاری و خرید ویلا در این شهر می توانید در کوتاه مدت به سود مناسبی دست پیدا کنید. پیش خرید ویلا و یا یک واحد آپارتمان بعد از ساخت سود خوبی برای شما ایجاد می کند.

ویلای مستقل بهتر است یا ویلا در شهرک ساحلی

اگر بخواهیم از صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود را با شما به اشتراک بگذاریم در ابتدا باید به این سوال جواب داد که خرید ویلای مستقل بهتر است یا ویلا در شهرک ساحلی؟ شهرک های ساحلی به شهرک هایی گفته می شود که در حاشیه دریا ساخته می شوند و هیچ کس به جز ساکنین شهرک امکان رفت و آمد به آن ساحل را ندارند. بعبارتی یک محیط کاملا حفاظت شده است که تمام امکانات مورد نیاز زندگی در شهر را در خود جای داده است و از این رو افراد برای خرید، تفریح، درمان و… نیاز به خارج شدن از شهرک را ندارند. شهرک های شهر سرخرود نیز دقیقا مانند این تعریف ساخته شده اند و بسیار شیک و مدرن هستند. شهرک خانه دریا از قدیمی ترین شهرک های ویلایی در مازندران است که قیمت ویلاهای قدیمی آن با توجه به وسعت بیشتر زیر بنا و نزدیکی بیشتر به دریا از دیگر ویلاهای تازه ساز آن بیشتر است. اما بدلیل کهولت ساختمان ها نیاز به رسیدگی دارد.

خرید ویلا در شهرک خزرشهر آرزوی هر ایرانی است؛ چرا که این شهرک از زیباترین و لاکچری ترین شهرک های ساحلی ایران است. ویلاهای بسیار لاکچری این شهرک متعلق به ثروتمندترین افرادی است که در ایران زندگی می کنند و اغلب سلبریتی ها در این شهرک صاحب ویلا هستند. از این جهت قیمت ویلا در شهرک خزرشهر به مراتب بیشتر از هر جای دیگر مازندران می باشد. شهرک دریاکنار نیز با توجه به ویلاهای و وسعت هر کدام قیمت گذاری شده و بفروش می رسد. در این میان امنیت بیشتری که شهرک ها برای ساکنین ویلاها فراهم می آورند و امکان استفاده اختصاصی از ساحل باعث شده است که خرید ویلا در شهرک ساحلی با استقبال خوبی مواجه شده و مقرون به صرفه باشد. در صورتی که تصمیم دارید ویلای خود را اجاره دهید از انواع ویلاهای مستقل خریداری کنید تا محدودیت رفت و آمد شما را دچار مشکل نکند.

صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود66666666666666645453413321.0000

راهنمای خرید ویلا در شهرک خزرشهر

  • به معماری و ساخت ویلا دقت کنید
  • دسترسی ها و جانمایی ویلا را چک کنید .
    سراغ مشاورین املاک کار بلد و معتبر مانند دکتر بخشی جهت راهنمایی بهتر بروید .
  • بودجه ی خود را به طور دقیق تعریف کنید .
  • پیدا کردن افراد مطمئن برای خرید ویلا در شمال نکته ی بسیار مهمی است .
  • به هرکسی نباید اعتماد کرد. با توجه به رونق خرید ویلا در شمال افرادی سودجویی ادعای تبحر در زمینه ی خرید و فروش ویلا در شمال را دارند .
  • کارهای انتقال سند را فورا انجام دهید واز مالک بخواهید که وضعیت مالکیت را برای شما توضیح دهد .
  • امکانات ویلا را بررسی کنید .
  • فریب قیمت های پایین را نخورید .
  • فروشنده های مطرح و قابل اعتماد را شناسایی کنید . فروشنده ی معتبر مانند سندی است که ملک ویلا را برای شما ابدی می کند .
  • منظره فوق العاده و امنیت بالا ویلای سرخرود
  • ویلاهای سرخرود دارای ارزش افزوده بوده و تا حد امکان به دریا نزدیک باشد .
  • لازم است ویلای ساحلی لوکس در سرخرود نمایی زنده ، دلنشین و بروز داشته باشد .
  • اصول مهندسی می بایست در ساخت ویلا در سرخرود رعایت شده باشد .
  • قیمت ویلای مورد نظر باید مناسب و منصفانه باشد .

صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود 7744411222255869663632

 

فاصله ویلا تا دریا را در نظر داشته باشید

یکی از مهمترین دلایل رفتن به شما ایران و مخصوصا مازندران لذت بردن از دریای خزر است. از این رو انتخاب و خرید ویلا در نزدیکی دریای خزر بسیار مهم می باشد. هرچه فاصله شما از دریا کمتر باشد راحت تر می توانید به این دریا رفته و از زیبایی های آن لذت ببرید. قیمت ویلا نیز با توجه به نزدیکی و دوری از دریا متفاوت خواهد شد. تفاوتی نمی کند از کدام یک از شهرک های ساحلی ویلا خریداری کنید و یا ویلای مستقل را انتخاب کنید. هرچه فاصله شما از دریا کمتر باشد قیمت ویلا در سرخرود افزایش خواهد یافت. این موضوع در برج های ساحلی نیز صدق می کند. آپارتمان ها و برج های ساحلی که به دریا نزدیک تر هستند قیمت بیشتری دارند.ویلاهایی که در حاشیه شهرها ساخته می شوند اغلب ارزان تر هستند. اما مسیر رفت و آمد به ویلا را در نظر داشته باشید. حتما یک جاده آسفالت بین ویلا و شهر وجود داشته باشد تا در مواقع ضروری برای رسیدن به شهر و استفاده از امکانات شهری با مشکل مواجه نشوید. شاید با قیمت مناسبی یک ویلا در حاشیه شهر و یا در میان جنگل خریداری کنید اما اگر مسیر مناسبی نداشته باشد ممکن است در زمان فروش به مشکل برخورده و یا ویلای با قیمت چندان بالایی به فروش نرسد.

به سند ویلا دقت نمایید

در مورد صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود حتما باید به نوع سند ملک اشاره شود. در زمان خرید ویلا بهتر است از مواردی انتخاب کنید که سند شش دانگ دارند. خرید و فروش ویلاهایی قولنامه ای در سرخرود کم نیستند اما بهتر است به سراغ مواردی بروید که سند شش دانگ دارند تا با مشکلاتی نظیر کلاهبرداری و .. مواجه نشوید.ویلاهایی که به صورت قولنامه ای خرید و فروش می شوند حتی اگر با کلاهبرداری همراه نباشد نسبت به ویلاهای سند دار سود کمتری برای شما ایجاد می کنند. به صورت کلی ویلاهای قولنامه ای با قیمت کمتری فروخته می شوند و همین امر باعث فریب خریداران ویلا در سرخرود می شود. پس اگر به فکر سود خرید ویلا در سرخرود هستید حتما ویلاهای سند دار را خریداری کنید هر چند ویلاهایی که سند شش دانگ دارند قیمت بیشتری داشته و گران قیمت تر هستند اما پیشرفت اقتصادی این ویلاها نیز بیشتر از ویلاهای قولنامه ای می باشد. در ضمن با پرداخت مبلغ بیشتر خیال خود را نسبت مالکیت ملک مذبور راحت کرده و به راحتی می توانید ادعای مالکیت نمایید.

متراژ ویلای مورد نظرتان را عاقلانه انتخاب کنید

همه ما علاقه داریم که اگر ویلایی در سرخرود خریداری می کنیم، آن ویلا از وسعت زیادی برخوردار باشد و حیاطی بزرگ با استخر داشته باشد. تعداد ویلاهای با این شرایط در سرخرود کم نیستند. ویلاهایی که علاوه بر استخر روباز در ساختمان دارای استخر سرپوشیده نیز هستند و به صورت دوبلکس ساخته شده و تعداد زیادی اتاق خواب دارند. اما اگر جزو اقشار متوسط جامعه هستید به این موضوع دقت کنید که هزینه نگهداری و مراقبت از این ویلاها نیز باید جزو هزینه های ماهانه در نظر گرفته شود. رسیدگی به درختان، رسیدگی به تاسیسات ساختمان، پرداخت هزینه آب و برق و گاز، پرداخت هزینه مربوط به شارژ ماهانه شهرک یا سرایدار و …همگی جزو هزینه های رایج ویلاهای با وسعت بالا است که باید پرداخت شود.

اما نباید از زیبایی این ویلاها به این راحتی گذشت کرد و اگر امکان پرداخت این مبالغ برای شما ممکن است پیشنهاد می کنیم با خرید ویلاهای بزرگ و رو به دریا در ایام تعطیلات خانواده خود را شاد کرده و امکان لذت بردن از طبیعت بکر و هوای عالی سرخرود را برای آنها فراهم آورید. پس اگر بخواهیم به مهمترین مورد صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود اشاره کنیم باید متراژ ویلا را نام برد.

صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود 78785421213131

قدمت ویلا را در نظر داشته باشید

بدیهی است که ویلاهای تازه ساخت قیمت بیشتری داشته باشند. اما در سرخرود گاه ویلاهای قدیمی با قیمت های بیشتری به شما معرفی می شوند چرا که متراژ آنها بسیار بیشتر از ویلاهای تازه ساخت است. اما نکته ای که در صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود باید به آن توجه داشت این است که ویلاهای قدیمی هرچند بزرگ هستند اما نیاز به تعمیرات و به روزرسانی دارند. اما ویلاهای تازه ساخت دارای امکانات روز دنیا بوده و این نیاز در آنها احساس نمی شود. ویلاهای تازه ساز بسیار شیک بوده و با معماری روز دنیا ساخته می شوند و این در حالی است که معماری ویلا در گذشته با امروز تفاوت عمده دارند.بعضی ویلاهای شهر سرخرود که در بلوک اول دریا قرار دارند بیش از 50 سال سن دارند. ویلاهای قدیم ساخت به مرور به خرج افتاده و گاه ممکن است تغییر تاسیسات هزینه زیادی به همراه داشته باشد. از این رو باید به سراغ ویلاهای تازه ساخت تر بروید و یا با هزینه کردن برای ویلا و نونوار کردن آن و فروش ویلا به غیر سود خرید ویلا در سرخرود را به دست بیاورید.

قدیمی بودن ویلاها بیشتر در شهرک خانه دریا که از قدیمی ترین شهرک های ساحلی ایران است وجود دارد. ویلاهای قدیمی که نزدیک به دریا هستند قیمت بیشتری دارند اما نیاز به تعمیر و نگهداری در آن ها نیز بیشتر از دیگر ویلاها می باشد.

امکانات داخلی ویلا را بررسی کنید

امکانات داخلی ویلا شامل تمام آن چیزی است که برای رفاه و آسایش به آن نیاز داریم. اصولا خرید ویلا در سرخرود در سه گزینه تمام مبله، نیمه مبله و غیر مبله خلاصه می شود. در زمانی که از صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود را بررسی می کنید باید به این نکته توجه کنید که ویلا خریداری شما در کدام گروه قرار می گیرد. ویلاهای تمام مبله دارای تخت، مبل، کمد دیواری، کابینت، یخچال، گاز، فرش، امکانات صوتی و تصویری و … می باشند. بعد از خرید ویلای مبله در سرخرود فقط کافی است که وسایل شخصی خود را به ویلا بیاورید. اما ویلاهای نیمه مبله تنها دارای امکاناتی نظیر کابینت، کمد دیواری، کفپوش و… می شوند. بعد از خرید ویلای نیمه مبله باید امکانات زندگی اعم از سرویس آشپزخانه، سرویس چوب و سرویس صوتی و تصویری را به صورت مستقل خریداری کرده و ویلا را مبله نمایید.

ویلاهای غیر مبله ویلاهای نیمه تمام هستند که شما مجبور هستید در آنها همه امکانات اولیه زندگی را خریده و نصب نمایید. اگر دوست دارید صفر تا صد ویلا را به سلیقه خود دیزاین نمایید خرید ویلای غیر مبله را به شما پیشنهاد می کنیم چرا که قیمت تمام شده آن نیز کمتری از دیگر ویلاهای می باشد اما دردسر مربوط به تعمیرات و … را باید تحمل نمایید. در صورتی خرید ویلای نیمه مبله نیز می توانید لااقل وسایل زندگی را به سلیقه خود خریداری کنید. با اینکه ویلاهای مبله قیمت بالایی دارند اما این را بدانید که تجهیزات استفاده شده در آنها از بهترین های روز دنیا است و حتما شما را راضی خواهد کرد.

صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود 87978979879898764586544

 

موقعیت جغرافی ویلا را نیز بررسی کنید

یکی از مواردی که قبل از خرید ویلا باید به آن توجه داشته باشید محل قرار گیری ویلا و فاصله آن با امکانات شهری است. ویلاهای مورد نظر شما نباید از بیمارستان و مراکز خرید فاصله زیادی داشته باشد در غیر این صورت ممکن است در یک موقعیت اورژانسی دچار مشکل شوید. هرچند خرید ویلا در منطقه بکر و دست نخورده در میان جنگل بسیار جذاب به نظر می رسد اما در روزهای سر زمستان و حتی شب هنگام ممکن است دردسرساز باشد.

کلام آخر

تلاش داشتیم در این مقاله از صفر تا صد خرید ویلا در سرخرود را با شما به اشتراک بگذاریم اما نکته مهم این جاست که گرفتن مشاوره از فردی کارآزموده می تواند شما را در انتخاب بهترین ویلا کمک کند. مهندس بخشی با کمال میل این آمادگی را دارند که با مشاوره دادن به شما امکان خرید بهترین ویلا در سرخرود را برای شما فراهم آورند.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/10/03

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه