قوانین جالب برای ساخت ویلا در اروپا که نمیدانستید.

7 آذر 1400
0 دیدگاه
ویلا در اروپا 458968596849647964789647

مقدمه

صنعت ساخت و ساز از صنایعی می باشد که در کشورهای اروپایی نقش پررنگی در اقتصاد آن دارد و کیفیت زندگی افراد را همواره دچار تغییرات اساسی می کند.  قوانین ساخت و ساز در کشور های مختلف متفاوت می باشد و یک مشاور سرمایه گذار  برای اینکه در تمامی زمینه ها به موفقیت برسد باید از تمام قوانین اطلاع کافی داشته باشد. یکی از ساخت و ساز هایی که در کشورهای اروپایی به آن اهمیت زیادی داده می شود ساخت ویلا است.همچنین افراد قبل از اینکه دست به هرگونه ساخت و ساز در کشور های اروپایی بزنند باید از قوانین ساخت و ساز در این کشور اطلاع داشته باشند با ما همراه باشید تا شما را با قوانین ساخت و ساز در اروپا آشنا کنیم.

اهمیت ساخت و ساز ملکی در اروپا

همان گونه که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم صنعت مربوط به ساخت و ساز و ساخت ملک های مختلف در کشور اروپا نقش بسیار پر رنگی دارد و اقتصاد اروپا به آن به شدت وابسته می باشد.  صنعت ساخت و ساز توانسته است از 20 درصد از تولید ناخالص ملی اروپا را به خود اختصاص دهد که رقم چشمگیری می باشد. نکته مهم دیگری که در رابطه با ساخت و ساز در اروپا وجود دارد این است که این صنعت بر کیفیت زندگی مردم تاثیر کاملا مستقیمی دارد.یک مشاور سرمایه گذار خوب برای اینکه فرد سرمایه گذار به موفقیت برسد باید از تمام این قوانین اطلاعات کافی داشته باشد.

ویلا در اروپا 458968596849647964789647

استاندارد های لازم برای ساخت و ساز در اروپا

مشاور سرمایه گذار باید از استاندارد هایی که برای ساخت و ساز در کشور های اروپایی لازم است مطلع باشد تا بتواند حتی در این زمینه مشاوره سرمایه گذاری بدهد. قوانین مربوط به ساخت و ساز در کشور اروپا بسیار مهم می باشد زیرا این قوانین به صورت کاملا مستقیم بر زندگی مردم تاثیر می گذارد.هر ملکی اعم از ویلا یا آپارتمان باید بر اساس قوانین خود ساخته ود تا بعد ها به مشکل نخورد. ساخت و ساز در کشور های اروپایی از استانداری به نام Eurocodes پیروی می کند که مجموعه استاندارد های لازم برای ساخت و ساز در کشور اروپا می باشد. در این قوانین برای جلوگیری از هرگونه خسارت و آسیب های احتمالی قوانینی وضع شده است موجب ارتقاء پیدا کردن استاندارد های ساخت و ساز می شود.یک مشاور سرمایه گذار خوب باید از این قوانین مانند یک شهروند اروپایی اطلاعات داشته باشد.

 ساختن ملک های گوناگون در اروپا

بر اساس تحقیقات و برآورد شاخص های آماری که در کشور اروپا  صورت گرفته است  می توان گفت که به ازای هر هزار نفر جمعیت که در اروپا زندگی میکنند ساخت و ساز ملک های مسکونی مانند آپارتمان یا ویلا انجام می شود. یکی از کشور های اروپایی که پیشرو در صنعت ساخت و ساز می باشد کشور لوکزامبورگ می باشد که رتبه اول ساخت و ساز را به خود اختصاص داده است و در رتبه دوم کشور لهستان قرار دارد.کیفیت ساخت بر اساس آماری که از کشور های اروپایی به دست رسیده است در کشور های مختلف  اروپا متفاوت است و از قوانین یکسان و یک شکل پیروی نمی کند. بعضی از کشور های اروپایی هم آمار بسیار بالایی در صنعت ساخت و ساز دارند و هم کیفیت بسیار عالی در صنعت ساخت و ساز مانند کشور های آسمان، سوئد، فنلاند و …

طبق آماری که یک مشاور سرمایه گذار  از ساخت و ساز در کشور آلمان به دست آورده است نشان می دهد که تعداد زمین های مختلف در کشور آلمان در مناطق گوناگون برای ساخت و ساز بسیار بالا می باشد.

ویلا در اروپا 8596487967896789678

استاندارد های اروپا برای ساخت ساز

یک  مشاور سرمایه گذار به خوبی می داند که برای سرمایه گذاری در بازار ملک آرا و ساخت و ساز در این بازار باید از استاندارد های آن پیروی کند این استاندارد ها تاثیر بسیار زیادی بر زندگی افراد ساکن در کشور های اروپایی دارد. در قاره اروپا بعضی از کشورها به عنوان نقطه عطف و سرآمد دیگر کشور ها در صنعت ساخت و ساز می باشد ماند کشور آلمان که صنعت ساخت و ساز در این کشور بسیار پر رونق است و در کنار ساخت و ساز بالا از کیفیت خوبی نیز برخوردار است و از دو مولفه سرعت و کیفیت بهره مند می باشد.

مهم ترین هدف در طراحی یک وبا در اروپا

مشاور سرمایه گذار باید به این موضوع که هدف از ساخت و ساز یک ویلا در فرد سرمایه گذار چه می باشد اشرافیت کامل داشته باشد آیا می خواهد با داشتن یک ویلا در مناظر زیبا و سرسبز اروپا اوقات خوبی در کنار خانواده خود سپری کند یا نه قصد فرد سرمایه گذار از ساخت ویلا در اروپا وارد شدن به بازار سرمایه و سرمایه گذاری کردن است. به همین دلیل قبل از هرگونه اقدامی باید هدف فرد مشخص شود تا بر اساس هدفی که دارد ساخت و ساز انجام شود.

ویلا در اروپا 63487689689647874

امکانات مورد نیاز برای ساخت و ساز یک ویلا در اروپا

مشاور سرمایه باید هزینه هایی که برای ساخت یک ویلا در کشور های اروپایی مورد نیاز است را برآورده کن و سپس با در نظر گرفتن میزان سرمایه اصلی فرد سرمایه گذار هزینه ها را بهینه سازی کند تا اینگونه مقدار زیادی از سرمایه اصلی صرف هزینه های جانبی نشود. یک مشاور سرمایه گذار خوب باید بتواند راهکار هایی برای کم تر شدن هزینه ها و گرفتن بهترین نتایج به فرد سرمایه گذار پیشنهاد داد.  فرد باید مشخص کند که می خواهد در ویلای خود در اروپا می خواهد از چه امکاناتی استفاده کند و بر اساس آن در اولین اقدام به گرفتن مجوز از سازمان های ذیربط کند.

بهترین ویلا ها در اروپا

در این بخش از مقاله ساخت و ساز ویلا در اروپا می خواهیم شما را با بهترین ویلا هایی که تاکنون در اروپا طراحی شده است آشنا کنیم که شناختن آنها خالی از لطف نمی باشد.

 ویلای mq

ویلای mq به درخواست زوجه طراحی و ساخته شده است که قصد داشتند در ویلایی متفاوت از بقیه ویلا ها زندگی کنند. این ویلا یک ویلا مینیمالیستی می باشد در که توسط معماران در بلژیک طراحی و ساخته شده است. سطح این ویلا در هنگامی که از خیابان به آن نگاه می شود مانند یک دیوار بسیار محکم است که انگار هیچ ورودی ندارد و تنها یک مجموعه به شکل منحنی می باشد. اما اگر نیم متر به پایین  از سطح خیابان بروید راهی شیب دار را خواهید دید که چهار چوبی از بتن دارد و در اطراف آن مناظر مصنوعی وجود دارد و ورودی این ویلا با نور کاملا طبیعی پر شده است. این ویلای نسبتا بزرگ بر طبق خواسته زوجی که به دنبال یک ویلای خاص می خواستند طراحی شده است و با در نظر گرفتن قوانین و مقررات ساخت ویلا در اروپا ساخت و ساز آن انجام شده است. در طراحی این ویلا از خطوط سیال برای سراسر پنجره ها استفاده شده است.  این ویلا به گونه ای طراحی شده است که نور آفتاب به طور کامل بر دیوار های منحنی آن تابیده شود.  در این ویلا نرده های شیب دارد با استفاده از کابل های سهمی شکل فضا را ترکیب می کند. آشپزخانه این ویلای خاص به باغچه ویلا متصل است که این خود یک سبک بی نظیر است. در قسمت بعد طاقی ممتد و شیب دار وجود دارد که برای اتاق بچه ها در نظر گرفته شده است.

ویلا در اروپا 4685469844

 ویلای m

ویلای m یک ویلا با ظاهر کاملا حیرت انگیز در شهر بلژیک می باشد  این ویلا یک ویلای سنتی با ظاهری عجیب است. این ویلا در نگاه اول بیننده به شکل یک تخته سنگ می باشد که درو پنجره دارد. در اطراف این ویلای عجیب و غریب فضای سرسبز بسیار زیبایی قرار دارد که به آن ظاهری زیبا بخشیده است. این ویلا در واقع نمادی برجسته  و مدرن از یک زندگی راحت شهری می باشد.  ظاهر ذوزنقه ای این ویلا نمایانگر تخته سنگ در یخ بندان اطراف است که آن را از سایر همسایه های خود متمایز می کند . برای طراحی این ویلای عجیب و غریب  قوانین مربوط به طراحی کلاسیک ویلا ها  را با پدید های که به طور طبیعی در طبیعت  وجود دارد با یکدیگر ترکیب کرده اند تا از این  طریق بتوانند قوانین مربوط به ساختمان شناسی ویلا را تغییر دهند تا به ظاهر این ویلا برسند.

نمای بیرونی این ویلا پوشیده از سرامیک به رنگ شیری و سفید است . نقشه طبقاتی که برای این ویلا در نظر گرفته شده است این امکان را دارا می باشد که با شرایط ساکنین آن تغییر کند. و بتوانند از طبقات به عنوان یک واحد جدا استفاده کنند.

 سخن پایانی

ساخت ویلا در کشور اروپا یک روش سرمایه گذاری است که مشاور سرمایه گذار می توانند با داشتن اطلاعات کافی در این زمینه موفق شود. برای اینکه در کشور اروپا دست به هرگونه ساخت و سازی بزنید باید از قوانین ساخت ساز در اروپا به طور کامل اطلاع داشته باشید و  کار های خود را بر اساس استاندارد های ساخت و ساز اروپا انجام دهید و تمام مدارک را از سازمان های مرتبط دریافت کنید تا بتوانید در ساخت و ساز خود موفق باشید و به مشکل برخورد نکنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه