زمان خرید ویلا در لندن باید این قوانین مهم را رعایت کنید

29 آبان 1400
0 دیدگاه
ویلا در لندن 9648796867896

مقدمه:

امروزه به خاطر جذابیت های خاص و فوق العاده ی کشور انگلیس در کل جهان، همچنین برخورداری از تجهیزات و امکانات شهروندی بسیار مفید ، خریدملک وخانه در بین خانواده های پولدار جهان روز به روز در حال گسترش است. بنابراین در هنگام این خرید بسیار مهم باید به یک سری نکات و شرایط توجه داشته باشند که در ادامه به طور مختصر به مهمترین این نکات می پردازیم.

زمان خرید ویلا در لندن باید این قوانین مهم را رعایت کنید

در سال های اخیر کشور انگلستان به عنوان یکی از مهم‌ترین مراکز جذب سرمایه گذار خارجی در قاره اروپا و خرید ویلا و ملک تبدیل شده است.

یکی از مطمئن ترین و سودمندترین راهکارها جهت سرمایه گذاری در این کشور تاریخی و شگفت انگیز خرید ملک و خانه ویلایی در این کشور می باشد.

نکته قابل توجه این است که امکان خرید ملک و ویلا در کشور انگلیس برای اتباع غیر مقیم این کشور وجود دارد، به گونه‌ای که این افراد می توانند به آسانی یک ویلا را خریداری نمایند در حالی که در آن کشور سکونت نداشته باشند. توجه داشته باشید که پیش از خرید ملک باید بودجه و سرمایه خود را در نظر بگیرید و با دقت اقدام به خرید نمایید.

ویلا در لندن 9648796867896

خرید ویلا در لندن و اقامت گزیدن از طریق سرمایه گذاری

خوشبختانه امنیت اقتصادی و نظارت صحیح، همچنین کنترل نمودن فساد در انگلستان، این کشور را جز برترین کشورهای جهان تبدیل کرده است. با این حال به دلیل ثبات داشتن از لحاظ اقتصادی و ارزش پولی بالا، همچنین شرایط مطلوب این کشور در جهان سبب شده است که قیمت ملک و خانه ویلایی در لندن وسایرشهرهای آن  ثابت بوده و سودمند واقع شود.

تمامی شرایط فوق سبب شده تا سرمایه گذاری در کشور انگلیس با اطمینان و خیال راحت انجام شود. متقاضیان می توانند با خاطری آسوده نسبت به خرید ملک و ویلا در لندن و سایر شهرهای انگلیس اقدام نمایند.

بسیاری از افراد اعتقاد دارند که با خرید ویلا و ملک در انگلیس نمی‌توانند در این کشور سکونت گزینند و به صورت دائم در این کشور اقامت داشته باشند. در واقع این افراد باید توجه داشته باشند که با خرید ویلا در لندن و سایر شهرهای انگلیس بعد از چند سال می توانند با دریافت پاسپورت انگلیس تابعیت این کشور را داشته باشند. همچنین خرید ویلا در انگلیس برای همه اشخاص از همه کشور ها امکان پذیر بوده و مانعی ندارد.

در صورتی که قصد دارید بسیار سریع به عنوان شهروند انگلیس شناخته شده و سکونت دائمی در این کشور را داشته باشید، توصیه می‌شود از راه تحصیلی و کاری و یا سایر راهکار های سرمایه گذاری نسبت به این مسئله اقدام نمایید، چرا که اقامت گزیدن به صورت دائمی در انگلیس به شیوه ی خرید ویلا کمی طولانی تر خواهد بود اما بدانید که این امکان وجود دارد.

توجه داشته باشید که پیش از خرید ویلا در لندن و یا هر کار دیگری که نیاز به سرمایه و بودجه دارد، شما باید توانایی مالی خود را نسبت به این اقدام بسنجید، آنگاه اقدام به خرید ملک نمایید. در اینجا استفاده از وام مسکن و کمک هزینه خرید خانه، جهت خرید ویلا در انگلیس توصیه می شود.

ویلا در لندن 96789678968796

دلایل تاثیرگذار بر روند خرید خانه و ملک در انگلیس

با توجه به آنچه گفته شد می‌توان گفت انگلستان از شرایط و موقعیت های اقتصادی ثابت و مطلوبی برخوردار است. از این رو به ندرت با تورم و رکود اقتصادی رو به رو می شود. بنابراین قیمت ملک و ویلا دچار نوسان نخواهد شد.یعنی متقاضیان قادر هستند با اطمینان خاطر نسبت به خرید ویلا و املاک اقدام نمایند.

با توجه به همه ی آنچه گفته شد، دلایلی در طی مراحل خرید خانه ویلایی در این کشور تاثیر گذارند، که هر فردی پیش از خرید ملک باید آنها را مورد تحلیل و بررسی قرار دهد.

در ادامه بخشی از مهمترین این عوامل موثر را بیان می کنیم

نخستین مولفه ای که باید قطعاً مورد تحلیل و بررسی قرار بگیرد مقدار نرخ سود بانکی می باشد. این میزان در سال گذشته نزدیک به ۷۵ درصد بوده که در مقایسه با سال‌های قبل مقداری افزایش یافته است.

نرخ تورم

در صورتی که شما نیت دارید در کشور انگلیس و یا هر کشوری دیگر نسبت به خرید ملک، ویلا و یا سرمایه گذاری اقدام نمایید، باید نرخ تورم را در آن کشور مورد بررسی قرار دهید. چرا که نرخ تورم از مهمترین عوامل تاثیر گذار در اقتصاد یک کشور محسوب می شود.

این مطلب بدین معنا است که هر چقدر میزان نرخ تورم در کشوری پایین تر باشد، موقعیت و شرایط اقتصادی آن کشور مساعدتر خواهد بود.

بررسی ها و تحقیقات اخیر نشان داده است که میزان نرخ تورم در انگلیس نزدیک به ۲ درصد است. این مقدار در مقایسه با سایر کشورها کاملاً مطلوب و معقول خواهد بود.

ویلا در لندن 8478674184168416874

نرخ مالیات بر فروش

نرخ مالیات بر فروش در کشور انگلستان طبق قیمت فروش انواع اجناس و کالاها معین می شود.بنابراین مصرف کننده موظف است که نسبت به پرداخت آن اقدام نماید. با این حال میزان درآمدی که از مالیات بر فروش به دست می‌آید به عنوان یک منبع درآمد بسیار مهم برای دولت انگلیس محسوب می شود. بررسی های اخیر ثابت کرده است که میزان نرخ مالیات بر فروش در کشور انگلستان حول و حوش ۲۰% است.

 مراحل خرید خانه ویلایی در لندن و انگلیس

در صورتی که قصد دارید  نسبت به خرید ویلا در لندن و سایر شهرهای انگلستان اقدام نمایید باید یک سری مراحلی را پشت سر بگذرانیم تا بتوانید به نتیجه دلخواه و ایده آل خود دست یابید. در اینجا قسمتی از این فرآیند را به صورت مرحله به مرحله برای شما بیان نموده ایم تا شما با رعایت این مراحل بتوانید نسبت به خرید دلخواه خود اقدام نمایید.

۱. شرایط و موقعیت کلیه مناطق و شهرهای این کشور را مورد بررسی قرار دهید و جستجوی خود را به نحو احسن انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

۲. در مرحله دوم باید ملک و ویلای انتخاب شده خود را از لحاظ تجهیزات و امکانات، متراژ و اینکه آیا به بازسازی و ترمیم نیاز دارد یا نه مورد بررسی قرار دهید.

۳. در مرحله بعدی شما باید شرایط خانه ویلایی خود را که انتخاب نموده اید، از اداره ثبت اسناد و مالیات استعلام بگیرید تا نسبت به عدم بدهی و مالیات آن مطمئن شوید.

۴. نسبت به کامل بودن مدارک و سند ملک مورد نظر و مالکیت شخص فروشنده اطمینان کامل به دست آورید.

۵. پس از بررسی کلیه عوامل و شرایط ملک مورد نظر و مطمئن بودن از هر لحاظ، جهت خرید و کامل نمودن کارهای قانونی آن، به دفاتر قانونی و رسمی خرید و فروش املاک حضور یابید.

با این حال جهت خرید ویلا در لندن باید مراحل گوناگونی را طی نمایید، که توصیه می‌شود به منظور انجام صحیح تر کارها و ثبت املاک و اسناد با یک وکیل کارآزموده وچیره‌دست مشورت نموده و از تجربیات او بهره مند شوید.

ویلا در لندن 496879799

واجدین شرایط خرید خانه و ویلا در انگلستان

در کل هر کسی که قصد خرید خانه و ملک در کشور انگلستان را دارد، باید یه سری شرایط را دارا باشد البته باید دقت داشته باشید که جهت خرید ویلا در لندن و سایر شهرهای انگلیس هیچ گونه محدودیتی برای افراد غیر مقیم و اشخاص خارجی وجود ندارد یعنی حتی مهاجران هم توانایی خرید خانه و ملک را دارند. در ادامه مهمترین شرایط خرید خانه و ویلا در این کشور را برایتان ارائه می دهیم.

– خریدار باید نزدیک به دو سال و یا کمتر از آن در کشور انگلستان اقامت داشته باشد.

– شخص خریدار باید حتماً دارای شغل باشد، در صورتی که شغل معین نداشته باشد شرایط و ضوابط نسبتاً سختی در مقابل او قرار خواهد گرفت. به طور مثال اینکه باید هزینه و پول بیشتری را در بانکها به عنوان سپرده بگذارد و یا سود بیشتری به بانک ها بپردازد.

– شخص خریدار ملک، باید حتماً بالای ۱۸ سال سن داشته باشد؛ چرا که اشخاص زیر ۱۸ سال نمی‌توانند نسبت به خرید ویلا در لندن و سایر شهرهای انگلیس اقدام نمایند.

– در صورتی که خریدار پس از خریدن ملک، سعی در رهن و اجاره ی آن دارد؛ موظف است که مالیات بر درآمد به دست آمده از این رهن و اجاره را به کشور انگلستان پرداخت نماید.

– مهاجرانی که قصد خرید ویلا و ملک دارند جهت انجام این کار می‌توانند درخواست وام بدهند،البته باید دقت کنند که بانک‌های خصوصی شرایط تقریباً سختی را به آنها خواهد داشت.

_ در صورتی که قصد دارید از سپرده‌های پس‌انداز خود در بانک وام بگیرید و نسبت به خرید خانه و ملک اقدام نمایید باید توجه داشته باشید که قطعاً باید از تاریخ سپرده گذاری تان حول و حوش ۵ تا ۱۰ سال گذشته باشد وگرنه در غیر این صورت مقدار قسط پرداختی شما بیشتر خواهد شد علاوه بر آن بانک سود بیشتری را تقاضا می کند که شما باید به آن بپردازید. توصیه می شود که در طی این فرایند از یک وکیل و یا مشاور کاردان و آگاه کمک بگیرید، تا بتوانید از احتمال ضرر و زیان‌ جلوگیری نمایید.

حرف آخر

به طور کلی کشور انگلستان موقعیت و شرایط نسبتاً مطلوبی را به منظور سرمایه گذاری همه افراد، از اتباع خارجی و مهاجران گرفته تا افراد مقیم و غیرمقیم به وجود آورده است.

با این حال خرید ویلا و ملک در لندن و سایر شهرهای این کشور یکی از مطمئن ترین و آسوده ترین راهکارها جهت سرمایه گذاری در این کشور مدرن می باشد. البته باید شرایط و ضوابط مربوطه را رعایت نمایید تا بتوانید در خرید خود موفق شوید. توصیه می شود که در طی این فرایند از مشاوران و وکلای متخصص و کاردان ما در سایت های معتبر راهنمایی بگیرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه