ویلاهای شگفت انگیزی در آمریکا که میتوانید از آنها دیدن کنید.

27 آبان 1400
0 دیدگاه
ویلاهای شگفت انگیز 846874186471867

مقدمه :

هر کجا از این کره خاکی که جنگل و دریا وجود داشته باشد زمینه سازی ساخت ویلا در ان منطقه نیز فراهم می شود تعدادی از ویلاهای شگفت انگیز در کشور آمریکا قرار  دارد . این ویلاها با در نظر گرفتن امکانات خاص و بی نظیری که در ساخت و طراحی دکوراسیون آنها به کار رفته است به عنوان ویلا های شگفت انگیز در کشور آمریکا نام برده می شود. نقاطی که این ویلا ها در کشور آمریکا ساخته شده است مختلف می باشد با ما همراه باشید تا شما را با چند مورد از زیبا ترین این ویلا ها آشنا کنیم .

ویلای  le palais royal

یکی از ویلاهای شگفت انگیز که در ایالت فلوریدا کشور آمریکا قرار دارد ویلای  le palais royal میباشد . این ویلا به عنوان گرانترین ویلا  شناخته شده است. یکی از نکاتی که این ویلا را در دسته ویلاهای شگفت انگیز قرار داده است  طراحی آن می باشد که به تقلید از طراحی کاخ ورسای است  و به همین دلیل به این ویلا کاخ سلطنتی نیز گفته می شود.  مساحت این ویلا 5600 متر مربع می باشد و برای اولین بار در سال 2014 بود که با قیمت  139 دلار  برای نخستین بار وارد بازار فروش شد. از ویژگی های این ویلا می توان به داشتن شش آبشار مصنوعی در آن اشاره کرد که بلندترین آبشار ان 7.6 متر ارتفاع دارد.  این ویلا شگفت انگیز دارای 11 اتاق می باشد که در بالکنی که اتقا اصلی در آن قرار دارد مجهز به جکوزی نیز می باشد. ویلاهای شگفت انگیز ویژگی های بسیاری دارند که از ویژگی ویلای  le palais royal می توان به پله های این ویلا اشاره کرد که مبلغی حدود دو میلیون دلار برای ساخت آن هزینه شده است.  در این ویلا اتاقی برای نمایش سینمای خانگی وجود دارد که مجهز به 18 صندلی می باشد و پارکینگ این خودرو این گنجایش را دارد که 30 دستگاه ماشین در آن جای گیرد. یکی از کار های بسیار جالبی که صاحب این ویلا انجام  داده است خرید زمین ها اطراف این ویلا می باشد   تا در مجاورت ویلا اقدام به ساختن ساختمان میهمان و شهر بازی کند.به همین دلیل است که این ویلا در دسته ویلاهای شگفت انگیز آمریکا قرار می گیرد.

ویلاهای شگفت انگیز 846874186471867

ویلای بل ایر

یکی دیگر از ویلاهای شگفت انگیز کشور آمریکا  در منطقه بلوار واقع در لس آنجلس قرار دارد. این ویلا یکی دیگر از ویلاهای گران قیمت کشور آمریکا می باشد که مساحتی حدود 38000 متر مربع دارد . این ویلا بسیار دارای 12 اتاق خواب است. همچنین در این ویلا 21 حمام وجود دارد و کالای لوکس بسیار زیادی در طراحی و دیزاین داخلی این ویلا مورد استفاده قرار گرفته است. از دلایلی که این ویلا در لیست ویلاهای شگفت انگیز قرار گرفته است این است که این ویلا دارای چهار طبق می باشد که یک طبقه آن مخصوص بازی های تفریحی می باشد و در داخل این ویلا 3 آشپزخانه وجود دارد .  در این ویلا قسمتی قرار دارد که مربوط به فضای تفریحی و باشگاه بولینگ می باشد.  حتی در این ویلا اتاق هایی مخصوص ماساژ و تناسب اندام نیز وجود دارد. استخری که در این ویلا وجود دارد 85 فوت می باشد. همچنین در این ویلا گالری های زیادی وجود دارد که افراد با دیدن آن ها می توانند اوقات خوبی را سپری کنن. به همین دلیل است که این ویلا در لیست ویلاهای شگفت انگیز در کشور آمریکا قرار دارد.

 ویلای مدرن ویرجینیا

از دیگر ویلاهای شگفت انگیز امریکا می توان  به ویلای مدرن در ویرجینیا اشاره نمود . این ویلای بسیار و زیبا که در دل طبیعت ایالت ویرجینیا قرار داده کاری از گروه معماری رابرت ام گارنی می باشد. نمای بیرونی و طراحی قسمت خارجی این ویلا با استفاده از توپوگرافی و استفاده از شیشه هایی که به صورت سراسری که ویلا را پوشش میدهد صورت گرفته تا بدین منظور بتواند بیشترین دسترسی را به نما و فضای بیرون ویلا داشته باشد و افراد ساکن در این ویلا می توانند به راحتی منظره بیرون را تماشا کنند. برای جلوگیری از اتلاف انرژی با در نظر گرفتن این موضوع که کل ویلا به وسیله شیشه احاطه شده است از عایق حرارتی  و جدید تکنولوژی هایی که در این زمینه وجود دارد استفاده شده است. علاوه بر شیشه   دیگر اجزایی که نمای بیرونی ویلا را پوشش می دهند پنل های سیمانی و چوب ها می باشند. تمامی این عناصر در کنار هم و در ترکیب با یکدیگر ظاهری بسیار زیبا و مدرن به ویلا بخشیده است. ویلا های  شگفت انگیز ویژگی های متمایزی دارند از ویژگی هایی که این ویلا را نسبت به دیگر ویلا ها متمایز می کند و باعث می شود در لیست ویلاهای شگفت انگیز قرار بگیرد این است  تنوع و همچنین اختلاف ارتفاع و تورفتگی های متعددی در بخش های مختلف این ویلا وجود دارد که این موضوع خود باعث شده است که پرسپکتیو و نمایی از خط آسمان را به وجود بیاورد. ویلا های شگفت انگیز دارای طراحی های  داخلی خاص و منحصر به فردی می باشند.  طراحی داخلی این ویلا کاملا به سبک مدرن صورت گرفته است که دارای مینیمال و سیرکولاسیون های بسیار پیچیده ای می باشد. از مزیت های که در طراحی داخلی این ویلا به آن توجه شده است سقف بلند در قسمت نشیمن و اتاق ناهارخوری میباشد که باعث باز شدن محیط شده است.  پارکت هایی که برای کف این ویلا استفاده شده است تم سفید و از جنس  چوب می باشد که قرار گیری این عنصر در کنار پنجره های شیشه ای که فضای زیبای بیرون به نمایش میگذارد باعث به وجود آمدن یک فضای مدرن و آرام شده است . ارامش این ویلا در هنگام شب و تماشای ستارگان از فضای داخل ویلا از مزیت های ویلاهای شگفت انگیز می باشد

ویلاهای شگفت انگیز 265236541865748/

 مشخصات ویلاهای شگفت انگیز

شاید ویلا های  شگفت انگیز در بعضی موارد با یکدیگر تفاوت داشته باشند اما همه آنها دارای یک ویژگی و مشخصاتی هستند که باعث شده است به آن ها لقب ویلاهای شگفت انگیز داده شود از ویژگی های این ویلاها می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :

 متراژ بالا

اولین مشخصه ویلای لوکس و گران قیمت بالا بودن متراژ آن ها می باشد و متراژ بعضی از این ویلا ها ب چند هزار متر نیز می رسد. در بعضی موارد دیده شده است برخی از ویلاهای لاکچری خود به تنهایی تمام  یا قسمتی از یک جزیره کوچک در اقیانوس را به اشغال خود درآورده است.

طراحی ویژه

ویلاهای خاص و لوکس از طراحی و نمای بسیار منحصر به فردی برخوردار هستند و فضای داخلی این ویلا ها به سبک بسیار خاصی طراحی می شود و در ساخت این ویلاها از بهترین مواد و مصالح ساختمانی استفاده می شود . هر ساله در بیشتر نقاط جهان مسابقه ای برگزار می شود و شرکت های نام آور در عرصه معماری و ساختمانی در آن شرکت می کنند و  به ارائه بهترین طرح های هنری خود می پردازند.

ویلاهای شگفت انگیز 89686879687678

موقعیت مکانی خاص

از ویژگی مشترک تمام ویلا های خاص و شگفت انگیز خاص بودن موقعیت مکانی آن ها می باشد. اکثر این ویلا ها در مناطقی بنا می شوند که دارای طبیعتی بکر و زیبا هستند و دیدن این مناظر چشم را نوازش می کند. موقعیت مکانی خاص  برای قرارگیری این ویلا ها می تواند نوار ساحلی باشد یا در دل جنگل و حتی در قلب کوهستان و یا در دل یک شهرک زیبا و خاص باشد. هرجایی که موقعیت مکانی آن بکر باشد و زیبایی منحصر به فردی داشته باشد می توان از آن برای بنا کردن یک ویلای خاص استفاده کرد.

امکانات و تجهیزات

هر امکاناتی که در جهت  رفاه حال افراد باشد در این ویلا ها استفاده می شود از عجیب ترین امکاناتی که در این ویلا ها وجود دارد جایگاهی برای فرود آمدن هلیکوپتر می باشد. این ویلا مجهز به پارکینگ هایی هستند که ظرفیت بالایی برای پارک خودرو دارد. تجهیزاتی که در داخل این ویلاها به کار می رود همه از بهترین جنس و بروز ترین می باشند

ویلاهای شگفت انگیز 6984964876785

 قیمت بالا

از شاخص ترین ویژگی هایی که این دسته از ویلاها دارند و در تمامی آن ها مشترک می باشد قیمت بسیار بالای آن ها می باشد و بیشتر متعلق به افراد ثروت مند و معروف می باشد که توانایی خرید چنین ویلا هایی برای ان ها راحت است و مردم عادی توان خرید ویلاهایی با این ویژگی ها را ندارند.

سخن پایانی

ویلاهایی با سبک خاص و معماری خاص در سراسر کشور امریکا و دیگر نقاط جهان وجود دارد. این ویلاها در مکان هایی بنا می شوند که موقعیت مکانی بکر و منحصر به فرد داشته باشند و بر زیبایی ویلا بیفزایند. ویلاهای لوکس و لاکچری در بعضی از ویژگیها با یکدیگر مشترک می باشند که از بارزترین ویژگی مشترک ویلاهای لوکس با یکدیگر قیمت بالای آن ها می باشد. این ویلاها به جدیدی ترین و بروزترین امکانات می باشد و طراحی داخلی آن ها بسیار منحصر به فرد و بسیار خاص می باشد .

‫1/5 ‫(1 نظر)

ارسال دیدگاه