برج فروزان بهتر است یا الیزه؟

16 آبان 1400
0 دیدگاه
برج الیزه 98598598529589848674874

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

خرید برج در منطقه ای مانند سرخرود می تواند یک سرمایه گذاری صحیح محسوب شود. منطقه سرخرود به علت موقعیت مکانی خاص خود و نزدیکی به دریا و جنگل های انبوه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت و خرید برج باشد. با توجه به اینکه در این منطقه در زمینه ساخت انواع برج های مدرن، لاکچری و … سرمایه گذاری های زیادی انجام می شود، می تواند برای جذب گردشگر نیز بسیار جذابیت داشته باشد. جذب گردشگران خود باعث ارتقاء منطقه و نیاز به ورود بسیاری از برندها و یا امکانات رفاهی و تفریحی به این شهر باشد. از جمله برج های معروف برج فروزان و برج الیزه می باشند. ولی اینکه برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ موضوعی است که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. پس بایستی در ابتدا کمی بیشتر با این دو برج آشنا شده و سپس مقایسه های لازم را انجام دهیم.

خرید برج های ساحلی لوکس و لاکچری در مازندران امروزه در دسته بهترین و پر سود ترین سرمایه گذاری ها قرار گرفته شده است . برج های ساحلی لوکس دارای بالاترین و بهترین امکانات می باشند ، و از نظر دسترسی ، موقعیت و لوکیشن ، منظره ، امکانات داخلی ، آب و هوای منطقه ای و …. جزء محبوب ترین انتخاب ها می باشند .

در ادامه می خواهیم هر یک از این موارد را بررسی کنیم .

 

برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ 87543413512

 

دسترسی ، موقعیت و لوکیشن :

برج های ساحلی نظیر برج فروزان و الیزه در نزدیکی سواحل قرار دارند که دارای بهترین دسترسی و لوکیشن می باشند . به تمامی مراکز دسترسی دارند و همچنین موقعیت جغرافیای نزدیک ساحل این برج ها را با ارزش تر و گران تر کرده است . اکثر افراد امروزه به دبال خرید واحدهای برج های ساحلی می باشند تا در آن ها زندگی با سبک متفاوتی را تجربه کنند .

منظره

داشتن منظره و ویوی تماشایی رو به دریا و سواحل دریای خزر از زیبایی های خیره کننده محسوب می شود . تصور کنید صبح با تابیدن نور آفتاب برروی صورت خود و فضای داخلی اتاق خواب از خواب شیرین بیدار می شوید ، پنجره را می گشایید و شاهد دریای آبی در دل سبزینگی طبیعت خواهید بود . این زیبایی غیر قابل وصف و خیره کننده می باشد . شنیدن صدای حرکت آرام امواج و سواحل باعث آرامش درونی و ذهنی خواهد شد و در عین حال استرس و فشار را از شما دور خواهد کرد .

امکانات داخلی

برج های فروزان و الیزه امکانات بسیار بالایی را شمال می شوند . اتاق خواب های بزرگ و نورگیر و با منظره رو به دریا ، آشپزخانه با سرویس لوکس ، سرویس بهداشتی تمیز همگی و همگی جزء امکانات برج های ساحلی فوق لاکچری فروزان و الیزه می باشند .

آب و هوای منطقه

همانطور که همه شما می دانید شمال و مازندران  دارای آب و هوای بکر و معتدل و بارندگی زیادی می باشند . به همین دلیل طبیعت بسیار سرسبز و زیبایی را شامل می شوند و به دلیل داشتن چنین آب و هوای منطقه ای رویایی بهترین استان های برای مسافرت در تمامی فصول سال می باشند . در فصل های تابستان و بهار هوای گرمی دارند که شنا کردن در سواحل آن از بهترین تفریحات تابستانی محسوب می شود . در فصل های سرد سال نیز بارندگی بسیار زیاد است و باران و سرما فضای رویایی را به وجود خواهد آورد .

خوشبختانه این روزها شمال و مازندران به دلیل مزایای بسیار بالایی که دارند از استان ها توسعه یافته و توریستی می باشند که ارزش  املاک در این استان ها در حال افزایش می باشند .

آشنایی با برج فروزان در سرخرود

یکی از برج های زیبا و لاکچری در منطقه سرخرود، برج فروزان می باشد. در این قسمت می خواهیم بیشتر با مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد این برج آشنا شویم:

تعداد طبقات در برج فروزان سرخرود

یکی از مقایسه هایی که انجام می شود تا بدانیم برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ مربوط به تعداد طبقات در این برج ها است. برج فروزان در سه قطعه مجزا طراحی شده است که هر یک از این قطعات در 25 طبقه ساخته شده است. از این 25 طبقه، یک طبقه مربوط به پنت هاوس برج بوده و یک طبقه مربوط به پارکینگ و طبقه بعدی لابی برج است. در نهایت می توان گفت 22 طبقه مسکونی در این برج برای طرفداران طراحی شده است و به فروش می رسد. پنت هاوس این برج یکی از طبقات خاص و فوق لاکچری آن به شمار می رود، زیرا در ارتفاع 25 متری از سطح زمین از یک طرف می توانید دریا را داشته باشید و از طرف دیگر به جنگل و کوه دید مناسبی دارید.

برج فروزان 79798778788748748478478

خرید برج در منطقه ای مانند سرخرود می تواند یک سرمایه گذاری صحیح محسوب شود. منطقه سرخرود به علت موقعیت مکانی خاص خود و نزدیکی به دریا و جنگل های انبوه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت و خرید برج باشد.

نزدیکی زیاد به دریا

نزدیکی به دریا برای افرادی که قصد خرید برج در شمال کشور و در استان مازندران را دارند، یکی از مهم ترین آیتم ها به شمار می رود. برج الیزه این ویژگی مهم را داشته و یکی از نزدیک ترین مناطق به دریا به شمار می رود. این برج تا دریا 50 متر بیشتر فاصله نداشته و حتی برای ساکنین در طبقات پایین تر نیز دیدن دریا میسر می باشد. بنابراین نیازی نیست در طبقات بالا ساکن باشید تا آرامش دریا و زیبایی جنگل را نصیب خود کنید.

اصولا اولین فاکتورهایی که در مورد برج ها مورد تحقیق قرار می گیرد، تعداد واحدهای مسکونی آن است. افراد زیادی تمایل به سکونت در برج هایی با تعداد واحدهای زیاد و شلوغ را ندارند. درمقابل هستند افرادی که این مسئله را بعنوان مزیت تلقی می کنند. چرا که هرچه تعداد واحدهای برج بیشتر باشد، امکانات بیشتری نیز در برج  تعبیه می شود تا ساکنین را از هر لحاظ تامین نماید. در هر واحد دو تراس طراحی شده است که یکی از آنها رو به دریا بوده و دیگری رو به جنوب و سمت جنگل است.

در این برج برای ساخت کابینت آشپزخانه از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار استفاده شده است. همچنین طراحی به صورت جزیره ای بوده که مدرن تر است . برای رفاه بیشتر هر دو نوع سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در داخل آپارتمان تعبیه شده است.  سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، آنتن مرکزی و … از دیگر امکانات این واحد ها می باشد. برای امنیت بیشتر از آیفون تصویری و دوربین های مداربسته در برج به تعداد مورد نیاز استفاده شده است

نزدیکی به اماکن تجاری، تفریحی، درمانی و …

یکی دیگر از مقایسه هایی که برای پاسخ به این پرسش که برج فروزان بهتر است یا الیزه باید انجام داد این است که هر یک از این دو برج تا چه اندازه به اماکن تجاری، تفریحی و درمانی نزدیکی و دسترسی دارند. باید گفت برج فروزان یکی از نزدیک ترین مکان ها به برج های ساحلی بوده و دسترسی آسانی به این اماکن ضروری دارد. نزدیکی زیاد این برج ها به دریا برای افرادی که از شلوغی های شهرهای بزرگ به این شهرهای شمالی پناه می آورند، یکی از امتیازات مهم و در خور توجه به شمار می رود. به راحتی می توانید تا دریا پیاده روی نموده و از فضای آرامش بخش این منطقه لذت ببرید.

امکانات داخلی برج فروزان سرخرود شامل چه مواردی می باشد

یکی دیگر از مواردی که در مورد برج ها مطرح می شود، امکانات داخلی این برج ها است. در این قسمت به این موارد اشاره می کنیم:

برج فروزان به صورت کاملا مبله به فروش می رسد. یعنی نیازی به خرید مبلمان و یا سرویس چوب در این آپارتمان ها نمی باشد.

همه آپارتمان های مسکونی 2 خوابه و یا سه خوابه با توجه به متراژ هر واحد هستند.

کابینت های آشپرخانه از جنس گلس بوده و از طرح کلاسیک در طراحی آشپرخانه استفاده شده است.

کف آپارتمان ها، پارکت شده است و درب ها از بهترین و با کیفیت ترین مواد ساخته شده اند. در مورد پنجره ها باید گفت دوجداره و یوپی وی سی هستند که برای جلوگیری از اتلاف انرژی و نیز تنظیم گرمایش و سرمایش آپارتمان اهمیت زیادی دارند.

آیفون تصویری در آپارتمان تعبیه شده است.

اینترنت که یکی از نیازهای امروز بشری است، در این منطقه بسیار پرسرعت می باشد.

در طراحی این برج ها، استخر، سونا و جکوزی نیز تعبیه شده و جزو امکانات برج فروزان به شمار می رود.

آشنایی با مشخصات ویژه برج الیزه

در هر واحد از این برج از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی استفاده شده است. همچنین هر واحد دارای دو حمام نیز می باشد. کابینت آشپزخانه از باکیفیت ترین و مرغوب ترین متریال ها ساخته شده است. برای زیبایی معماری داخلی، آشپزخانه به صورت جزیره و مدرن طراحی شده است. سیستم های گرمایشی و سرمایشی، آیفون تصویری ، آنتن مرکزی ، دوربین های مداربسته تعبیه شده در برج و … از دیگر امکانات داخلی این برج به شمار می رود. تمام امکانات داخلی واحدها از برندهای مطرح ایران انتخاب شده اند و از آنجایی که برج تازه ساخت است همه امکانات سالم و نو هستند. این ضرورت تعمیر را کاهش می دهد.

پارکینگ : به ازای هر واحد یک محل پارک در نظر گرفته شده است . نگران خودرو مهمان ها نیز نباشید. فضای ویژه ای برای این مورد در نظر گرفته شده است که با هماهنگی قبلی می تواند در این محل ها پارک نمایید.

لابی برج: یکی از فضاهایی که در اولین برخورد با آن مواجه می شوید، لابی هتل برج می باشد. لابی ورودی این برج متراژ 450 متر در نظر گرفته شده است و ارتفاع آن 6.5 متر می باشد که باعث شده به یکی از لاکچری ترین و زیباترین لابی ها تبدیل شود. در طراحی داخلی این فضا از بهترین و شیک ترین ها استفاده شده است تا منحصر به فرد شود. همچنین در این قسمت ورود و خروج افراد نیز کنترل می شود تا امنیت و آسایش بیشتری برای ساکنین فراهم شود. فضای مناسبی جهت انتظار طراحی شده است تا در صورت برگزاری کاری نیاز به رفت و آمد در محیط برج وجود نداشته باشد.

داشتن استخر سر پوشیده و سرباز، جکوزی، انواع اتاق سونا شامل سونای خشک و بخار باعث شده است برج الیزه بهترین برج سرخرود قلمداد شود. در این فضاها از بهترین امکانات و تجهیزات استفاده شده است. حتی مصالح استفاده شده در این فضا از بهترین و مرغوب ترین ها بوده است.

برج الیزه نیز یکی از برج های لاکچری در منطقه سرخرود است. همانطور که گفتیم برای اینکه بدانیم برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ بایستی با مشخصات هر یکی از این دو برج آشنا شویم. در این قسمت نیز می خواهیم به بررسی وضعیت برج الیزه پرداخته و امکانات این برج را نیز معرفی نماییم.

تعداد طبقات برج الیزه

این برج نیز مانند برج فروزان در 25 طبقه طراحی شده است. 22 طبقه مسکونی بوده، یکی از طبقات شامل پارکینگ می باشد، یکی پنت هاوس برج را تشکیل می دهد و در نهایت طبقه همکف که لابی و نگهبانی برج قرار گرفته است.

الیزه؟ 4654564685320

نزدیکی زیاد به دریا یکی از مهم ترین ویژگی های برج الیزه در سرخرود است

نزدیکی به دریا برای افرادی که قصد خرید برج در شمال کشور و در استان مازندران را دارند، یکی از مهم ترین آیتم ها به شمار می رود. برج الیزه این ویژگی مهم را داشته و یکی از نزدیک ترین مناطق به دریا به شمار می رود. این برج تا دریا 50 متر بیشتر فاصله نداشته و حتی برای ساکنین در طبقات پایین تر نیز دیدن دریا میسر می باشد. بنابراین نیازی نیست در طبقات بالا ساکن باشید تا آرامش دریا و زیبایی جنگل را نصیب خود کنید.

اصولا اولین فاکتورهایی که در مورد برج ها مورد تحقیق قرار می گیرد، تعداد واحدهای مسکونی آن است. افراد زیادی تمایل به سکونت در برج هایی با تعداد واحدهای زیاد و شلوغ را ندارند. درمقابل هستند افرادی که این مسئله را بعنوان مزیت تلقی می کنند. چرا که هرچه تعداد واحدهای برج بیشتر باشد، امکانات بیشتری نیز در برج  تعبیه می شود تا ساکنین را از هر لحاظ تامین نماید. در هر واحد دو تراس طراحی شده است که یکی از آنها رو به دریا بوده و دیگری رو به جنوب و سمت جنگل است.

در این برج برای ساخت کابینت آشپزخانه از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار استفاده شده است. همچنین طراحی به صورت جزیره ای بوده که مدرن تر است . برای رفاه بیشتر هر دو نوع سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در داخل آپارتمان تعبیه شده است.  سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، آنتن مرکزی و … از دیگر امکانات این واحد ها می باشد. برای امنیت بیشتر از آیفون تصویری و دوربین های مداربسته در برج به تعداد مورد نیاز استفاده شده است

امکانات داخلی برج الیزه شامل چه مواردی می باشد

یکی از مهم ترین مزایای برج الیزه، طراحی دو تراس در هر واحد آپارتمان است. یکی از این تراس ها به دریا و دیگری به جنگل اشراف دارد. این طراحی باعث شده است برج الیزه به یکی از برج های پرطرفدار تبدیل شود.

امکانات ورزشی و تفریحی برج الیزه

در مقایسه اینکه برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ بهتر است به امکانات ورزشی و تفریحی برج الیزه اشاره کنیم. این برج دارای سالن سینما در متراژ بالا بوده که یکی از آیتم های مثبت آن به شمار می رود. همچنین سالن بیلیارد و کافی شاپ این برج در طبقه همکف تعبیه شده اند. طراحی کافی شاپ در منظره رو به دریا یکی از برترین امکانات برج الیزه به شمار می رود. این برج دارای استخر سرپوشیده و سر باز بوده که اتاق سونا، جکوزی نیز در آن قسمت تعبیه شده اند. می توانید در این برج از انواع سونای خشک و بخار استفاده کنید. یکی دیگر از مزایای مهم برج الیزه، داشتن اتاق های ماساژ برای ساکنین می باشد. انواع ماساژها در این مراکز انجام شده و آرامش و لذت را برای فرد به همراه خواهد داشت.  این امکانات تفریحی باعث شده برج الیزه به یکی از معروف ترین و بهترین برج ها در سرخرود مبدل شود.

برج الیزه 698768767896759687

 

با خرید یک واحد در برج الیزه از بهترین امکانات داخلی بهره مند می شوید

امکانات داخلی هر واحد آپارتمان برای ایجاد رضایت و رفاه افراد ساکن بسیار اهمیت دارد. در این قسمت به بررسی امکانات داخلی برای مقایسه اینکه برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ می پردازیم. در این برج برای ساخت کابینت آشپزخانه از بهترین و با کیفیت ترین متریال موجود در بازار استفاده شده است. همچنین طراحی به صورت جزیره ای بوده که مدرن تر است . برای رفاه بیشتر هر دو نوع سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در داخل آپارتمان تعبیه شده است.  سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، آنتن مرکزی و … از دیگر امکانات این واحد ها می باشد. برای امنیت بیشتر از آیفون تصویری و دوربین های مداربسته در برج به تعداد مورد نیاز استفاده شده است. پارکینگ انحصاری برای هر واحد آپارتمان وجود دارد و در صورت نیاز به محل پارک بیشتر و یا خودرو مهمان، قسمت های خاصی در نظر گرفته شده است.

در طبقه همکف یک تراس 400 متری طراحی شده است که با توجه به نزدیکی به دریا، منظره بسیار زیبایی را تجربه خواهید کرد. در طراحی این تراس طوری برنامه ریزی شده است که قسمتی از آن سرپوشیده و قسمتی سر باز باشد تا بتوان در فصول مختلف تجربیات متفاوتی را کسب کرد و لذت برد. در این برج از دو لابی مجزا استفاده شده است که تمامی امکانات مانند کافی شاپ، سالن های ورزشی یا تفریحی مانند استخر یا سونا در این طبقه تعبیه شده اند. برای اینکه برج شکیل تر و مجلل تر به نظر برسد، ارتفاع لابی و مساحت این قسمت از برج را زیادتر در نظر گرفته اند، زیرا لابی اولین قسمتی از برج است که توجه بیننده را به خود جلب خواهد کرد.

کلام آخر:

در مقایسه اینکه برج فروزان بهتر است یا الیزه؟ سعی کردیم به تمامی آیتم هایی که در انتخاب بین دو گزینه نقس موثری دارند، اشاره کنیم. در این مقاله با مزایای هر کدام از این دو برج آشنا شدید و در نتیجه می توان گفت انتخاب کمی راحت تر خواهد بود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و در رقابت ایجاد شده، سعی می شود در طراحی و ساخت برج ها در شمال کشور، از بهترین ها استفاده شود. طراحی های داخلی به گونه ای شده است که سلیقه همه افراد را در نظر گرفته و بتوان همه را راضی نگهداشت. افرادی که قصد خرید آپارتمان در این برج ها را دارند باید با توجه به مسایلی مانند منابع مالی، اینکه چه هدفی از خرید آپارتمان در برج دارند و … انتخاب صحیح و درستی را انجام دهند.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/08/22

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه