آنچه باید در مورد خرید انواع ملک در آمریکا بدانید

14 آبان 1400
0 دیدگاه
انواع ملک در آمریکا 48646854684864187418

مقدمه

آمریکا یکی از کشورهایی می باشد که جمهوری فدرال دارد و 50 ایالت تحت سلطه کشور امریکا میباشد. کشور آمریکا یک از کشور های  ثروتمند در جهان می باشد که سالانه افراد بسیار زیادی اقدام به خرید انواع ملک آمریکا می کنند تا بدین طریق در این کشور سرمایه گذاری کنند. برا اینکه یک سرمایه گذاری خوب با خرید ملک در آمریکا داشته باشید باید اطلاعات کافی در این زمینه داشته باشید در ادامه این مقاله  به هر آنچه که در رابطه با خرید ملک در آمریکا نیاز است خواهیم پرداخت.

 چه افرادی می توانند در امریکا اقدام به خرید ملک کنند؟

برای خرید انواع ملک در امریکا نیازی نیست که شما اقامت دائم در این کشور داشته باشید و یا حتما در این کشور زندگی کنید. حتی اگر برای خرید ملک نخواهید که در کشور امریکا زندگی کنید می توانید اقدام به رهن کردن آن کنید اگر برخی شرایط برای شما ایجاد شود شما به راحتی می توانید از موسسه های اعتباری در آمریکا تا سقف 50% درصد از قیمت فروش املاک وام تسهیلاتی دریافت کنید. برای اینکه بتوانید وام مسکن را برای خرید انواع ملک آمریکا دریافت کنید باید حساب سپرده در بانک های خصوصی امریکا به صورت فعال داشته باشید و میزان نقدینگی این حساب حداقل 100.000  دلار باشد. افرادی که بومی منطقه آمریکا  محسوب نمی شوند برای اینکه در این کشور بتوانند سرمایه گذاری کنند  باید اقدام به دریافت گرین کارت کنند یا اقدامات لازم را برای گرفتن ویزا های مربوطه انجام دهند.

انواع ملک در آمریکا 48646854684864187418

 مالیات خرید انواع  ملک آمریکا

 اگر قصد دارید که در کشور آمریکا ملکی را خریداری کنید اجباری نیست که برای این کار به بنگاه های املاک مراجعه کنید اما پیدا کردن یک بنگاه معاملات املاکی خوب به شما در پیدا کردن یک ملک خوب کمک بسیار زیادی می کند.  افرادی که در کشور امریکا بومی محسوب نمی شوند و به آن ها خارجی گفته می شود در صورت خرید انواع ملک آمریکا باید مالیات پرداخت کنند. ملیت های کشور آمریکا در هر کدام از ایالت های آن بسیار متفاوت می باشد.  اگر شما از وام رهنی برای خرید ملک استفاده کرده باشید مالیات ملک نیز به صورت ماهانه باید پرداخت شود و در غیر این صورت پرداخت مالیات به صورت سالانه می باشد.

بازرسی  انواع ملک  امریکا

هر فردی که قصد خرید ملک یا خانه ای را در کشور آمریکا داشته باشد باید قبل از هر اقدامی یک بازرس حرفه ای از ملک بازدید کند و آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهد و یک گزارش کلی از وضعیت کنونی ملک تهیه کند و در مرحله بعدی یک بازرس دیگر محل دقیقی که شما قصد خرید آن را دارید مشخص کند و آن را در سیستم به ثبت برساند.  اگر می خواهید ملک را با پول نقد خریداری کنید تنها مدارک  مورد نیاز گذرنامه می باشد و چنانچه بخواهید از شرایط رهن برای خرید ملک استفاده کنید به مدارک بیشتری نیاز پیدا خواهید کرد.

خرید انواع ملک در آمریکا 685694859648685468

 خرید  انواع ملک آمریکا و گرفتن اقامت

خرید ملک به تنهایی برای گرفتن اقامت در کشور آمریکا کافی نمی باشد. اما اگر قصد خرید ملک در کشور امریکا را دارید هیچ گونه محدودیتی در این زمینه وجود  ندارد  و شما به راحتی با ویزاهای توریستی یا هر نوع ویزای دیگری می توانید اقدام به خرید کنید. چنانچه شما در کشور آمریکا ملکی را خریداری کرده باشد و ویزای توریستی داشته باشید فقط به مدت چند ماه می توانید در این کشور زندگی کنید.

 مدارک لازم جهت خرید انواع ملک آمریکا

برای اینکه انواع ملک امریکا را بتوانید خریداری کنید باید مدارک شما کاملا مطابق با چیز های خواسته شده باشد یکی از مهم ترین مدارک شماره شناسایی مالیات بر درآمد فرد می باشد. هم چنین فردی که قصد خرید ملک را دارد باید گذرنامه معتبری داشته باشد و کارت شناسایی آن عکس واضحی داشته باشد.  پس از اینکه افراد در کشور آمریکا  ملکی را خریداری کردند موظف هستند بابت ملک خریداری شده به این کشور مالیات پرداخت کنند که نرخ مالیات در سراسر ایالت متحده آمریکا کاملا متفاوت با هم می باشد و تمام شهر های این کشور مالیاتی یکسان ندارند.  برای اینکه  ملکی را در کشور آمریکا خریداری کنید نیازی نیست که حتما خود شخص حضور داشته باشد بلکه نماینده قانونی وی که وکالت تام الاختیار داشته باشد می تواند این کار را به نمایندگی از طرف شخص خریدار انجام دهد.

انواع ملک در آمریکا 6458684958946846

هزینه خرید انواع ملک امریکا

هزینه خرید انواع ملک امریکا بستگی به متراژ دارد که ملک مورد نظر شما دارد و اینکه ملک انتخاب شما نوساز است یا قدیمی ساز و همچنین از فاکتور های بسیار مهم در نحوه قیمت گذاری املاک موقعیت مکانی ملک می باشد. یک  نکته بسیار مهم که تاثیر بسیار زیادی در بازار املاک و قیمت ملک ها دارد نوساناتی می باشد که قیمت ارز بر قیمت مسکن می گذارد.  به طور معمول خرید خانه های مسکونی در کشور آمریکا از متری 200 هزار دلار شروع می شود و با در نظر گرفتن شرایط که  در بالا ذکر شده است این رقم نیز تغییراتی خواهد داشت و کاملا ثابت نمی باشد.

مراحل قانونی خرید انواع ملک امریکا

مانند هر کار دیگری بخواهید در کشور آمریکا یا هر کشور دیگری انجام دهید  برای خرید انواع ملک در این کشور باید مراحل قانونی آن را به صورت کامل طی کنید. اگر می خواهید با گرفتن تسهیلات بانکی در این کشور خانه خریداری کنید که پروسه خرید شما مسلما طولانی تر خواهد شدو به طور تقریبی 30 روز طول می کشد.  در اولین مرحله  از ملک مورد نظر شما استعلامی گرفته می شود تا بررسی شود که آیا این ملک مشکل قانونی دارد یا خیر و سپس شهرداری مربوط به همان منطقه بررسی های لازم را انجام خواهد داد و ملک را از نظر اینکه مشکلات شهرسازی نداشته باشد یا باعث ایجاد خلل

در برنامه های عمرانی نشود مورد بررسی دقیق قرار می دهد و به اطلاع خریدار می رساند و خریدار می تواند با آگاهی کامل  ملک مورد نظر خود را خریداری کند.

 شهر های برتر آمریکا برای خرید ملک

اگر قصد خرید انواع ملک امریکا را دارید باید اطلاعات کافی در این مورد داشته باشید که خرید ملک در کدام شهر های کشور امریکا و کدام ایالت بهتر است و هم مقرون به صرفه تر و هم میزان سرمایه شما در طول دراز مدت چند برابر می کند در ادامه به این مبحث و معرفی چنین شهر هایی خواهیم پرداخت.

شهر پیتسبورگ

یکی از شهر های برتر آمریکا برای خرید انواع ملک آمریکا شهر پیتسبورگ می باشد که گامهای بسیار زیادی در زمینه نوسازی برداشته است.  این شهر با افزایش دادن فضای سبز خود و ساختن پارکهای ایالتی گامی بزرگ در جهت صنعتی شدن خود برداشته است.  یکی از مهم ترین مزایای این شهر برای خرید ملک در آن آیه می باشد که با اینکه سرعت ساخت و ساز در این شهر بسیار پایین می باشد اما قیمت ملک و مسکن در این شهر در مقایسه با دیگر شهرها از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

انواع خانه در آمریکا 58749567849657849657897

 شهر کانزاس سیتی

شهر کانزاس سیتی یکی از گزینه های خوب برای خرید انواع ملک آمریکا می باشد. این شهر یکی از کلان شهر های کشور آمریکا محسوب می شود که جمعیت آن حدود 2 میلیون نفر می باشد. افرادی که در این شهر زندگی می کنند  به فعالیتهایی که در رابطه با ساخت فرهنگ جامعه می باشد دسترسی دارند و این یک دلیل خوب برای زندگی در این شهر می باشد.

شهر سن دیه گو

سن دیه گو شهری است که آفتاب زیبای سواحل فلوریدا ر آن می تابد و از این شهر به عنوان گوهر جنوبی کالیفرنیا نام برده می شود. سن دیه گو شهری بسیار زیبا برای دانشجویان ورزشکاران جهانی  می باشد. این شهر از پتانسیلهای تفریحی بسیار بالایی برخوردار است. اقتصاد شهر سن دیه گو بر پایه فعالیت های توریستی می باشد و علت این امر سواحل این شهر می باشد که گامی فراتر از ایجاد سرگرمی یا صنعت توریست برداشته است. در شهر سن دیه گو کارفرمایان بزرگ ارتش دریایی ایالت متحده امریکا و نیرو های دریایی این کشور را در خود جای داده است و سرمایه گذاری در این شهر رو به پیشرفت است.

 سخن پایانی

کشور امریکا از کشور هایی می باشد که سالانه افراد بسیار زیادی برای خرید انواع ملک در آن اقدام می کنند برای خرید انواع ملک در امریکا ابتدا باید یک بازرس از ملک بازدید کند و ملک را از هر نظر بررسی کند و سپس ملک را به ثبت برسانند. برای اینکه در این کشور ملکی را خریداری کنید می توانید از بانک های این کشور تسهیلات خرید مسکن دریافت کنید برای این کار باید ابتدا شرایط را مطالعه کنید و سپس برای آن اقدام کنید. اینکه خرید ملک در کشور آمریکا  چه هزینه هایی دارد  بسته به این موضوع می باشد که ملک مد نظر شما برای خرید چه متراژی داشته باشد و اینکه قدیم ساز باشد یا نوساز. در میان شهر هایی که در ایالت آمریکا  وجود دارد بعض از شهر ها با در نظر گرفتن یک سری از ویژگی ها و شرایط خاص برای خرید مسکن بسیار مناسب می باشند.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه