سرمایه اولیه برای خرید ویلا در شهرهای مازندران چقدر است؟

2 اسفند 1401
0 دیدگاه
خرید ویلا در شهرهای مازندران 541534352100

بهترین نوع سرمایه گذاری و رایج ترین آن که این روزها علاقه مندان بسیاری دارد خرید ویلا در مازندران است. زیرا استان مازندران یکی از استان های ایران است که طبیعت عالی و جاذبه های گردشی بسیار زیادی دارد که باعث محبوبیت در بین مردم برای سرمایه گذاری در این استان شده است. در ادامه در رابطه با مقدار سرمایه لازم برای خرید ویلا در خزرشهر و خرید ویلا در مازندران بازگو خواهیم کرد.

سرمایه گذاری با خرید ویلا در مازندران

در سال اخیر تعداد بسیار بالایی از مردم از خرید ویلا در مازندران استقبال کرده اند. بنابراین خرید ویلا یک سرمایه گذاری رقابتی شده است.

نشتارود

نشتارود به دلیل مجاورت با مناطق سرسبز کوهستانی، سواحل دریای خزر در فصل تابستان و در ایام تعطیلات دارای آب و هوای مطبوع و معتدلی است که بسیاری از هموطنان برای تفریح ​​به آن می روند. نیشتاورد یکی از شهرستان های استان مازندران است. یکی از شهرستان های استان است که برای سرمایه گذاری اهمیت بالایی دارد. دارای ویژگی های مشترک اقلیمی و جغرافیایی مناطق سرسبز جنگلی است. در 5 کیلومتری شمال شرقی تنکابن قرار دارد. نشتاورد بعد از خزرشهر در خرید ویلا مورد توجه قرار گرفته شده است.

 خرید ویلا در شهرهای مازندران 546748543215612

فاصله کوتاه بین شهرستان های مازندران

خرید ویلا در استان مازندران به عنوان یکی از موارد سرمایه گذاری در هر شهری امکان پذیر است. به همین ترتیب در شهرهایی که در فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند، می توانید املاک مورد نظر خود را ارزیابی کرده و با توجه به بودجه خود بهترین سرمایه گذاری را انجام دهید. برخی از شهرهای استان مازندران در فاصله نزدیکی از یکدیگر قرار دارند و این مزیت مهمی برای بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری در مازندران است. چرا که با طی مسافتی کوتاه می توانند در مدت زمان کوتاهی از چندین شهر دیدن کنند.  بنابراین نتیجه میگیریم فاصله کم بین شهرها علاوه بر لذت سفر برای خرید ملک و سرمایه گذاری بسیار خلص و مفید است.

شرق مازندران

معمولا افرادی که هدفشان در مازندران سکونت است و نه تفریح ​​به دنبال خرید ویلا در منطقه شرق مازندران هستند. این منطقه به دلیل ویژگی های جغرافیایی خود نتوانسته به بازاری جذاب برای ویلاسازی تبدیل شود. شرق مازندران از مرز استان مازندران با استان گلستان شروع و تا شهرستان بابلسر امتداد دارد. خوب است  بدانید که قیمت خرید ویلا در شرق مازندران نسبت به غرب گرانتر است.

خرید ویلا در شهرهای مازندران 541534352100

غرب مازندران

غرب مازندران با توجه به مجاورت جنگل با دریا و نزدیکی به پایتخت اکثر مشتریان ویلا در شمال را به خود جذب کرده است.  این منطقه باید به 3 قسمت اصلی تقسیم شود. منطقه اول بین آمل چمستان و نور، منطقه دوم نوشهر، متل برو و نمک آبرود و منطقه سوم عروس شمالی که شهر رامسر است. غرب مازندران را بازار ویلاها و پر رونق ترین منطقه برای خرید و فروش ویلا در مازندران دانست.

 خرید ویلا در شهرهای مازندران 5454545463145215210

راهنمای خرید ویلا در مازندران

رفتن به منطقه ای با آب و هوای خوب حداقل ماهی یک بار و لذت بردن از زندگی در دل طبیعت از نظر روانی نیز تاثیرات مثبتی خواهد داشت. خرید ویلا در مازندران یکی از تصمیماتی است که هر کسی می تواند بسته به پس انداز مالی خود بگیرد.  در میان حجم بالای پروژه های ویلاسازی، ویلاهای بیشتری در شمال کشور ساخته می شود و دلیل این امر را می توان در چند مورد خلاصه کرد:

1- وضعیت کشاورزی برای محصولات متنوع وجود دارد. از جمله می توان به کشت برنج، باغات مرکبات، مزارع چای و … اشاره کرد.

2-   مهمترین عامل تاثیر گذار در خرید ویلا شرایط اقلیمی است. استان مازندران دارای هوای مرطوب، باران های بسیار و موارد دیگر است که این شرایط بسیار خوشایند است. به خصوص برای افرادی که از بیماری های تنفسی رنج می برند، زندگی در چنین مناطقی بهتر از هر نوع درمان دارویی جواب می دهد.

بنابراین با خرید ویلا، نه تنها مکان مناسبی را برای تفریح ​​و زندگی کوتاه مدت انتخاب کرده اید، بلکه مطمئن خواهید بود که سرمایه گذاری برای خرید ویلا در این منطقه امیدوارکننده است و در صورت یافتن مالی خوب شرایط، می توانید وارد فعالیت های کشاورزی شوید

3- وجود دریا در منطقه شمال کشور از دیگر عواملی است که باعث رونق پیمانکاری ویلا در این منطقه شده است. به جرات می توان گفت 90 درصد از مشتریانی که قصد خرید ویلا را دارند در منطقه ای نزدیک به دریا زندگی می کنند.

سرمایه لازم برای خرید ویلا

اگر میخواهید خودتان ویلا بسازید، ابتدا باید زمین آن را خریداری کنید. زمین در شهرهای مختلف مازندران قیمت های متفاوتی دارد. شهرهایی که به دریا نزدیکتر هستند قیمت بیشتری دارند و هر چه به شهرهای جنوبی این منطقه بروید قیمت زمین کاهش می یابد. به عنوان مثال قیمت زمین در شهر نور به دلیل نزدیکی به دریا از قائم شهر بیشتر است. همچنین در مناطق شمالی کشور قیمت زمین مسکونی در شهرک ها نسبت به مرکز شهر بیشتر است. این قانون در سایر مناطق و شهرهای ایران برعکس است و قیمت زمین در شهرک کمتر محاسبه می شود.

طبق برآورد کارشناسان ما به طور متوسط ​​اگر بخواهید ویلایی به مساحت 400 متر در یکی از شهرهای مازندران خریداری کنید و قیمت هر متر آن 7 میلیون تومان است. باید دو میلیارد و 800 میلیون تومان برای خرید ویلا هزینه کنید. اگر سایر مراحل ساخت را به طور میانگین یک و نیم میلیارد در نظر بگیرید، هزینه ساخت  ویلا برای شما 4 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه خواهد داشت. میانگین هزینه ساخت ویلا در مازندران تقریباً با مساحت 400 متر برآورد شده است.

 خرید ویلا در شهرهای مازندران 54154321111320

عوامل موثر در قیمت ویلا در مازندران

با توجه به نظر کارشناسان ما برای اینکه بتوانید یک ویلای لوکس برای خود در مازندران بسازید و همچنین باید قیمت های تقریبی را قبل از ساخت محاسبه کنید، باید فاکتورها را در نظر بگیرید. که در تعیین قیمت موثر هستند.

طراحی ویلا

قبل از طراحی سبک ساختمان می توانید از یک معمار مجرب در این کار استفاده کنید که بدون تهیه نقشه و تنها با انتخاب عکس می تواند نمای ساختمان شما را به بهترین شکل اجرا کند. به نحوی دیگر باید از یک معمار بخواهید نقشه تهیه کند. برای این کار باید هزینه بیشتری پرداخت کنید و در نهایت سبک ویلای شما طبق برنامه و به صورت اصولی تری آماده می شود.

یکی از عوامل موثر در هزینه ساخت ویلا در شهرهای مازندران توجه به سبک طراحی ساختمان است. نماهای کلاسیک بسیار شلوغ هستند و برای آن از سنگ های گران قیمت استفاده می شود. برای مثال نمای رومی یکی از این سبک هاست که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

سازه بتنی یا فلزی

در مازندران به دلیل رطوبت زیاد از سازه های فلزی استفاده چندانی نمی شود و از سازه های بتنی (بتن + میلگرد) استفاده می شود. هزینه ساخت ویلا با توجه به اسکلت بتنی کمتر از اسکلت فلزی بوده و هزینه های نهایی را تا 25 درصد کاهش می دهد. حتما این روزها صحبت های زیادی در مورد افزایش سرسام آور قیمت تیرآهن شنیده اید. این موضوع باعث افزایش قیمت تمام شده سازه های فلزی و قیمت نهایی ساخت می شود. امیدواریم اطلاعات کافی در رابطه با سرمایه گذاری در خرید ویلا در مازندران و خرید ویلا در خرزشهر و عوامل موثر در هزینه خرید ویلا را بازگو کرده باشیم.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه