خرید ویلا در مازندران و بهره‌مندی از جاذبه‌های شگفت انگیز این استان

ویلا در مازندران 49874897489748486486468548754185

کدام یک برای شما جذاب‌تر است؟ گشت و گذار در بهترین مناطق مازندران و یا خرید ویلاهای مازندران؟ اگر به هر دوی این موارد علاقه‌مند باشید، با خرید ویلا در مازندران می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید! چه کسی می‌تواند ادعا کند که می‌خواهد در یک ویلا در مازندران ساکن شود ولی قصد گشت و گذار در این استان و بهره‌مندی از جاذبه‌های بی‌نظیر آن را ندارد؟

خرید ویلاهای شمال، از تجاربی است که می‌تواند لایف استایل هیجان‌انگیزی برای شما به همراه داشته‌باشد. از زندگی در خانه‌ای در دل طبیعت و همجوار دریا گرفته تا بهره‌مندی از هوای مرطوب مازندران و قدم زدن در ساحل و خرید سوغاتی‌های دست‌ساز شمال، همه و همه لذت‌های وصف نشدنی زندگی در ویلا در شمال است. اگر در یک ویلا در مازندران ساکن شده‌اید و یا قصد سفر به مازندران را دارید و می‌خواهید با جاذبه‌های شگفت‌انگیز این استان که می‌توانند لذت گشت و گذار در سرسبزترین منطقه ایران را به شما هدیه دهند، آشنا شوید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. ما بهترین جاذبه‌های گردشگری مازندران را به شما معرفی می‌کنیم.

سد سلیمان تنگه

سد سلیمان تنگه در استان مازندران از سدهای زیبای خاورمیانه است که در 45 کیلومتری جنوب غربی ساری واقع شده‌است. این سد بی شک یکی از مکان‌هایی است که پس از اقامت در یک ویلا در مازندران ملزم به بازدید از آن هستید! سد سلیمان تنگه از سال 1336 تا 1370 در دست ساخت بود و بهره‌برداری از آن به سال 1376 می‌رسد. با دیدن این سد، از ابهت آن و زیبایی‌اش در تصویری با بک‌گراند سرسبزی مازندران، به وجد خواهید آمد.

ویلا در مازندران 85496846967849689678968678687

دشت ناز ،یکی از زیبایی های خرید ویلا در مازندران

دشت ناز پناهگاهی است در مرکز استان مازندران، در نزدیکی ساری. اگر شانس زندگی در یک ویلا در مازندران را داشته‌اید و عاشق حیات وحش هستید، به هیچ عنوان نباید دشت ناز را از دست بدهید! گردش در دشت ناز، تمامی هر آنچه شما را به وجد می‌آورد به همراه خواهد داشت و کم از زندگی لذت بخش در یک ویلا در مازندران ندارد، برای کسی که عاشق طبیعت است!

دشت ناز با وسعت 56 هکتار، از شمال شرق ساری قابل دسترسی است و یکی از جذاب‌ترین موارد درباره این پناهگاه، گوزن‌هایی هستند که از پشت سیم‌ها دیده می‌شوند. شما در هر زمان که بخواهید می‌توانید از این منطقه دیدن کنید، فقط در زمان زایش گوزن‌ها، بازدید ممنوع است. از سال 1346 تاکنون، پناهگاه دشت ناز محل تکثیر گوزن زرد ایرانی است.

مجموعه تاریخی عباس آباد

در دامنه رشته کوه‌های البرز، به باغ تاریخی عباس آباد می‌رسید که ارزش بیرون زدن از بهترین ویلا در مازندران را دارد و شما می‌توانید به قصد دیدن این مکان زیبا، ویلای خود را ترک کنید. باغ تاریخی عباس آباد از بزرگترین باغ‌های تاریخی کشورمان است و در فهرست میراث جهانی یونسکو نیز ثبت شده‌است. جالب است بدانید که قدمت این باغ به زمان شاه عباس اول صفوی بر می‌گردد، سال 1020. این باغ با وسعت 500 هکتار، شامل زیرمجموعه‌هایی مثل حمام، دریاچه و … است و دیدن آن برای هر کسی که در مازندران زندگی می‌کند واجب است!

ویلا در مازندران 7466384636768787867

قبرستان سفید چاه

از دیگر مکان‌های جذابی که با سفر به مازندران و یا زندگی در ویلا در مازندران از آن بهره‌مند خواهید شد، قبرستان سفید چاه است که قدمت آن به دوران تیموریان بر می‌گردد. قبرستان سفید چاه را از نخستین گورستان‌های مسلمانان می‌دانند که از جمله بهترین نقاط دیدنی بهشهر است. قبرستان سفید چاه در فهرست آثار ملی ایران نیز ثبت شده‌است. مردم این روستا معتقدند که اگر در سفید چاه دفن شوند، جسمشان سالم خواهد ماند! البته با توجه به آهک زیاد این منطقه، که دلیل خاک سفید آن و نام گذاری نیز هست، اعتقاد چندان بی‌راهی هم نیست و دلیل علمی دارد.

دریاچه ولشت استان مازندران

اگر در یک ویلا در مازندران ساکن هستید، بازدید از دریاچه ولشت را در لیست کارهایی قرار بدهید که باید انجام دهید! این دریاچه آب شیرین در جنوب غربی چالوس، در شمال شرقی کلاردشت قرار دارد .و به میزان بسیار زیادی مسحور‌کننده و شگفت‌انگیز است! همه ساله افراد بسیاری برای دیدن این دریاچه به شمال می‌آیند.

این دریاچه محیط زیستی بسیار مناسب و زیبا برای بسیاری از گونه‌های جانوری است. باید بگوییم که متاسفانه برخی از گردشگران برخورد مطلوبی با طبیعت این منطقه نداشته و در پی آن آسیب‌هایی به محیط زیست این دریاچه نیز وارد شده‌است.

بهتر است فرهنگ‌سازی مناسبی در رابطه با برخورد با این مناطق زیبای شمال صورت بگیرد. امید به اینکه در آینده‌ای نه چندان دور، تمامی ما خود را مسئول در برابر حفاظت از محیط زیست ببینیم. خب شاید شما به دنبال تفریح در جوار این دریاچه، یک ویلا در مازندران اجاره کرده‌اید و می‌خواهید بدانید چه تفریحاتی در ولشت انتظار شما را می‌کشد؟ امکاناتی نظیر دوچرخه‌سواری، قایق‌سواری، شنا، ماهیگیری و پیاده‌روی برای شما فراهم شده‌است که در جوار زیبایی‌های کوهستان از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. بهترین فصل برای رفتن به ولشت بهار و تابستان است. با اجاره و یا خرید ویلا در مازندران، دسترسی بسیار خوبی به این دریاچه فوق‌العاده خواهید داشت.

ویلا در مازندران 489684648796749687965968974859

جنگل راش سنگده

آیا عاشق پاییزید؟ پس سریع به فکر اجاره یک ویلا در مازندران باشید و خودتان را به پاییز جنگل راش سنگده برسانید! درختان فوق‌العاده جنگل راش با ارتفاعی زیاد که گاهی به 40 متر هم می‌رسد، در انتظار گردشگرانی هستند که عاشق رنگ پاییزی درختان‌اند. این جنگل در مه زیباتر است و دارای مسیری برای پیاده‌روی و راهپیمایی است. از تهران تا این جنگل تقریبا 3.5 ساعت فاصله است.

روستای مازیچال در مازندران

روستاهای مازندران را نمی‌توان نادیده گرفت، بخش بزرگی از لذت زندگی در یک ویلا در مازندران با روستاگردی تکمیل خواهد شد و زمانی شما به اوج طبیعت مازندران احترام می‌گذارید و آن را با جان و تن درک می‌کنید که در مسیرتان به روستاهای این استان سفر کنید. در کلاردشت، به روستایی عجیب و فوق زیبا بر می‌خوریم به نام مازیچال! افرادی که عاشق طبیعت مازندران هستند، حداقل یکبار این روستا را از نزدیک دیده‌اند، روستایی با مردمانی خونگرم و مهربان که سکونتشان در این روستا محدود به خرداد تا پاییز است! چشم‌انداز زیبای مازیچال در قالب کلام نمی‌گنجد و فقط باید آن را ببینید تا طراوت بخشی این روستا را درک کنید. شاید بتوان ابرها، جنگل، سرسبزی شمال و کلبه‌های ییلاقی را بهترین عناصر برای توصیف منظره در نظر گرفت. مازیچال به گل‌های زیبایش نیز معروف است. مازیچال در گویش محلی مووزی چال تلفظ می‌شود و معنای آن گودالی از درختان بلوط است.

ویلا در مازندران 96489649674896896348878

خوشواش

و اما ییلاق خوشواش! منطقه‌ای بسیار بکر در آمل که به مقصد آن می‌توانید زندگی در ویلا در مازندران را متوقف کنید و به سمت این منطقه بی مانند بروید! این ییلاق در روزهای گرم تابستان بهترین مکان برای شماست، این روستا نیز مانند فیلبند در ابر و مه فرو می‌رود و منظره‌ای بسیار رویایی پدید می‌آورد که شاید هرگز تجربه نکرده‌باشید. ییلاق خوشواش چشم‌اندازی از دریا، جنگل، شهر و دره به شما می‌دهد و در کنار آن سرخرود، آمل، محمود آباد، قائم‌شهر و … نیز در صورت صافی هوا برای شما مشهود خواهد بود. خوشواش منطقه‌ای است که ارزش یکبار دیدن را دارد و شاید فقط با یکبار تجربه آن، بارها تکرارش کنید!

خرید ویلا در مازندران

بسیاری از افراد پس از آشنایی با جاذبه‌های گردشگری مازندران، می‌خواهند با خرید ویلا در مازندران بیشتر به این مکان‌ها دسترسی داشته‌باشند! موارد نام برده شده، فقط بخشی از جاذبه‌های بی‌نظیر این استان است که می‌تواند شما را برای خرید ویلا در مازندران ترغیب کند! از طرفی، شما می‌توانید با خرید ویلا در مازندران، با توجه به سیل عظیم مسافرانی که برای گشت و گذار به این مناطق می‌روند، ویلای خود را اجاره داده و بازگشت سرمایه و سودآوری قابل توجهی را تجربه کنید. در هر صورت خرید ویلا در مازندران از جمله تجربه‌هایی است که چه برای کسانی که به دنبال سودآوری هستند و چه برای آن‌هایی که می‌خواهند لذت زندگی در ویلاهای شمال را بچشند، بهترین انتخاب است.

در اینجاست که انتخاب صحیح ویلا در مازندران اولویت خواهد داشت و به همان میزان که در این راستا با احتیاط عمل کنید، از نتایج حاصله نیز سود بیشتری کسب خواهید کرد. سوال ایجاد شده این است که در چه صورت ما مطمئن خواهیم بود که بهترین گزینه را برای ویلا در مازندران انتخاب کرده‌ایم؟ شما نمی‌توانید در این مورد مطمئن باشید تا زمانی که از افراد مجرب در این زمینه کمک بگیرید و با مراجعه به متخصصین املاک مازندران، مراحل خرید خود را پیش ببرید. در این راستا، ما در مشاورین املاک دکتر بخشی، با سال‌ها تجربه در زمینه خرید و فروش ویلا در مازندران، آماده ارائه خدماتی درخور به سازندگان، خریداران و فروشندگان محترم هستیم. مازندران تخصص ماست و بی شک با توجه به شرایط شما، بهترین گزینه‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهیم. پس قبل از اقدام به خرید ویلا در مازندران، از طریق راه‌های ارتباطی با مشاورین ما تماس بگیرید، ما در این زمینه در تمامی مراحل کار با شما همراه خواهیم بود. همچنین می‌توانید با مراجعه به سایر مقالات سایت، برخی از اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید. با ما همراه باشید و لذت زندگی در بهترین ویلاهای مازندران را تجربه کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه