شگفت انگیزترین امکانات ویلاهای هوشمند در خزرشهر

19 آذر 1401
0 دیدگاه
ویلاهای هوشمند 8645315645205

ویلاهای هوشمند در شهرک خزرشهر به شما این امکان را می دهد که از آخرین فن آوری های ساخت و ساز از طریق یک پلت فرم با کاربری آسان و متناسب با نیازهای شما بهره مند شوید. یک عنصر مهم در هر ساختمان هوشمند، سیستم مدیریت ساختمان (BMS) یا سیستم اتوماسیون خانگی است که شامل شبکه ای از دستگاه های الکترونیکی است که برای نظارت و کنترل تجهیزات، امنیت، روشنایی (به ویژه روشنایی اضطراری)، تهویه مطبوع، کنترل رطوبت، استفاده می شود.

سیستم کنترل ویلاهای هوشمند

سیستم های دیگر و سیستم های اعلام حریق در یک خانه استفاده می شود. یک سیستم کنترل ویلا هوشمند می تواند دمای داخل خانه را در محدوده مشخصی نگه دارد، چراغ ها را بر اساس حرکت در خانه روشن و خاموش کند، عملکرد تمام سیستم های الکتریکی خانه را نظارت کند و اگر هر یک از آنها بدرفتاری کنند.

ویلاهای هوشمند 8453216465054

هشدارهای خطا را از آن ها

با روشن و خاموش کردن برنامه های انتخاب شده بر اساس حضور یا عدم حضور در خانه می توان مصرف انرژی و سپس هزینه های ناشی از آن را در خانه کاهش داد. منظور از هوشند فقط به هتل های هوشمند یا خانه های لوکس و گران قیمت محدود نمی شود، شما می توانید به راحتی ساختمان هوشمند یا ویلا هوشمند را طراحی و ایجاد کنید و علاوه بر آن می توانید از سیستم های هوشمند در ادارات، منازل – صنعت و حتی موسسات پزشکی استفاده کنید.

ویلا هوشمند

سیستم ویلا هوشمند (ویلاهای هوشمند) یکی از ساده ترین راه ها برای کنترل لوازم خانگی، روشنایی، گرمایش، سیستم تهویه، کامپیوتر، تلویزیون، سیستم های امنیتی و نظارتی است. کاربران می توانند بسیاری از سیستم های الکترونیکی پیچیده را در ویلا خود آزادانه با تلفن همراه، فرمان صوتی و حتی با عملیات کنترل کنند. ویلا هوشمند می تواند مزایایی مانند راحتی، راحتی و ایمنی بهتر و همچنین صرفه جویی در زمان، هزینه و مصرف انرژی را برای شما به ارمغان بیاورد. هوشمندسازی ویلاها سبب افزایش تمایل افراد برای خرید ویلا در مازندران شده است.

ویلا هوشمند در خزرشهر چیست

با استفاده از فناوری هوشمند برای ایجاد و سازماندهی ویلا هوشمند، ویلا و محل اقامت خود در فضای هوشمند و به شما امکان می دهد مکان ویلا خود را از هر نقطه از جهان با استفاده از برنامه های iOS یا Android مدیریت و مشاهده کنید. هوشمند ساخت و اتوماسیون ویلا یا خدماتی از جمله کنترل روشنایی، تهویه مطبوع (گرمایش و تهویه مطبوع)، تلویزیون و سینمای خانگی، سیستم های صوتی توزیع شده، تشخیص کیفیت هوا، امنیت و نظارت، پرده های موتوری هوشمند.

ویلاهای هوشمند 64034504644584854

مزایای ویلاهای هوشمند

ویلا هوشمند ویلا با الگوی هوشمند و مستقل از سایر ساختمان ها و ویلا است. اما مزایای اتوماسیون هوشمند و ویلا چیست؟

1: ساخت هوشمند ویلا: راحتی و سهولت دسترسی

یکی از مزیت های اصلی ساخت هوشمند و تمرین خانه ها و ویلا این است که ساکنان بیشترین آرامش و آسایش را در محل سکونت خود تجربه خواهند کرد. طراحی ارگونومیک به انجام کارهای خانه کمک می کند و علاوه بر آن با هوشمند می توانید به راحتی دستگاه ها و سیستم های الکترونیکی را در خانه مدیریت و نگهداری کنید.

2: مزایای ویلا هوشمند: امنیت ویلا هوشمند است

به لطف کنترل ویلا هوشمند توسط دستگاه های امنیتی، لازم نیست نگران باشید که سارقان ویلا خود را تایپ کنند. دسترسی و ورود به ویلا می تواند از طریق صدا، اثر انگشت یا اسکن شبکیه چشم باشد و از این طریق افراد غریبه نمی توانند به خانه شما یا ویلا هوشمند دسترسی غیرمجاز داشته باشند. با استفاده از دوربین های امنیتی، هرگونه حرکت مشکوک در اطراف ویلا یا ورود به منطقه ویلا قابل بررسی است. علاوه بر این، یکی از دلایل ورود سارقان به یک خانه یا ویلا این است که مطمئن هستند ساکنان در ملک نیستند. با تنظیم روشنایی و روشن و خاموش کردن چراغ ها در زمان های مشخص، باز و بسته کردن پرده های هوشمند طبق برنامه و از راه دور می تواند احتمال ورود سارقان به ویلا هوشمند را از بین ببرد.

3: مزایای هوشمند ویلا: مصرف برق کم

می توانید تصور کنید که با ساختن اتوماسیون هوشمند و ویلا یا خانه خود و استفاده بیشتر از محصولات الکترونیکی، انرژی شما افزایش می یابد. اما برخلاف تصور، سیستم های هوشمند سعی در کاهش مصرف انرژی و در نتیجه کاهش هزینه ها دارند. با کنترل پرده های هوشمند، روشن و خاموش کردن چراغ ها، سیستم های گرمایشی، تهویه و غیره می توانید از هدر رفتن انرژی جلوگیری کنید. این صرفه جویی علاوه بر ثبت و کنترل میزان برق، از نظر آب نیز انجام می شود. به عنوان مثال، هدف از نوشتن ویلا هوشمند ممکن است جلوگیری از اتلاف انرژی به صورت گرما و همچنین جلوگیری از گرم شدن فضای داخلی ویلا در روزهای گرم سال باشد.

ویلاهای هوشمند 864531530121

قطعات مختلف در هوشمندی ویلا

تعریف داخلی هوشمند ویلاهای شهرک خزرشهر شامل پنجره ها، نورپردازی، الکترونیک، گرمایش و تهویه مطبوع، تلویزیون و سینمای خانگی و غیره است که خانه های هوشمند نیز مشترک هستند. با ساخت هوشمند و اتوماسیون این تجهیزات و لوازم الکترونیکی می توان علاوه بر راحتی و آسایش بیشتر در منزل، مصرف انرژی و هزینه ها را نیز کاهش داد.اما در مورد ویلا چیزی که با ویلا آپارتمان متفاوت است، حیاط و باغ، استخر، سونا و جکوزی و مواردی از این دست است که در ادامه در مورد هر کدام توضیح خواهیم داد.

ویلا هوشمند ساخت استخر، استخر و جکوزی

یکی از ویژگی های اصلی در ویلا که تحت کنترل سیستم مدیریت ساختمان است، مجموعه استخر، سونا و جکوزی در ویلا هوشمند است. به این ترتیب می توانید به راحتی از طریق گوشی هوشمند وضعیت این اپلیکیشن ها را از هر کجای دنیا مدیریت و حفظ کنید. در ساخت و ساز هوشمند ویلا و بخش استخر، حمام و جکوزی می توانید با ایجاد امکان کنترل پمپ فیلتر آب، تنظیم دمای آب استخر و دمای محیط، کنترل سازگاری، از این بخش ها برای یک تعطیلات راحت و لذت بخش استفاده کنید. برق، پمپ فشار آب جکوزی و سیستم گرمایش سونا برای آخر هفته آماده شوید. شما فقط باید با چند کلیک ساده تمام این هماهنگی ها را از طریق تلفن هوشمند خود انجام دهید و مقدمات لازم را برای ورود خود به ویلا هوشمند آماده کنید.

درها باز و بسته ویلاهای هوشمند

در ورودی و در پارکینگ، ویلا نیز قسمت های مهم ساختمان هوشمند است.در ورودی و در اسکله، هوشمند ممکن است مالک ویلا را از هرگونه ورود و خروج به ویلا اطلاع دهد. به این ترتیب، اگر شخصی برخلاف انتظار شما وارد ویلا شود، به سرعت از آن مطلع خواهید شد. علاوه بر این، نظارت بر این درب های ورودی از طریق دوربین های امنیتی امکان پذیر است. یکی دیگر از ویژگی های درب هوشمند در ویلا هوشمند قابلیت باز و بسته شدن از راه دور توسط مالک می باشد. بنابراین اگر اعضای خانواده یا دوستان، یک سرایدار یا حتی یک تعمیرکار بخواهند وارد ویلا شوند، مالک می تواند با چند کلیک در را از راه دور برای آنها باز کند.

ویلاهای هوشمند 8641351638405

کنترل روشنایی ویلا هوشمند

با هوشمند که ویلا خود را انجام می دهد، می توانید با استفاده از برنامه روی تلفن خود، تمام وسایل برقی، از جمله یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گاز، اجاق گاز، سیستم های صوتی و تصویری هوشمند و غیره را مدیریت و تنظیم کنید. علاوه بر این، سیستم روشنایی یکی از موارد مهم در هوشمند، ویلا و خانه ها است. با لامپ های هوشمند می توانید هر زمان که بخواهید چراغ ها را روشن یا خاموش کنید.یا چراغ ها را بر اساس یک برنامه از پیش تعیین شده روشن و خاموش کنید. علاوه بر تجهیزات برقی و سیستم روشنایی، امکان هوشمند ساخت پرده و پوشش پنجره ها در آسایش ساکنین و از همه مهمتر در صرفه جویی در مصرف انرژی کارآمد و موثر خواهد بود.

هوشمند ساخت ویلا راهی برای مدرنیته

برای داشتن ویلا هوشمند نیازی به زیرساخت های خاص یا ساخت ویلا جدید نیست. امروزه ساخت هوشمند از ویلا می تواند بر اساس اینترنت اشیا باشد و به این ترتیب ساخت هوشمند از ویلا بدون نیاز به هیچ نظارتی قابل انجام است. سیستم های هوشمند مانند سیستم مدیریت ساختمان (BMS) مبتنی بر اندازه گیری و ایستگاه مرکزی هستند که هزینه های جداگانه خود را دارند، اما با ساخت هوشمند ویلا و ساختمان هایی با استفاده از اینترنت اشیا، می توان ساخت هوشمند را آغاز کرد. دارایی با کمتر هزینه. مجموعه بخشی با چندین سال سابقه درخشان یکی از معتبرترین مراکز راهنمایی خرید ویلا در مازندران به شمار میرود.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه