جایگاه مجسمه های دکوری و اکسسوری های تزئینی در ویلاها !

17 آبان 1401
0 دیدگاه
مجسمه های دکوری 64697966979678964

مجسمه های دکوری و اکسسوری های تزئینی در دکوراسیون داخلی و چیدمان در ویلاها نقش اصلی را ایفا می کنند . به کار گیری از این المان ها و عناصر در برج های لوکس ، آپارتمان ها ، پنت هاوس ها ، هتل ها و … نیز صورت می گیرد . همچنین احتمالا تا به حال دیده اید که در ویلاهای بزرگ و لاکچری مجسمه های بزرگ و چشمگیری در کنار راه پله ها و یا راه رو های پذیرایی واقع شده اند که سبک لوکس و کلاسیک را در به رخ می کشد . در این سبک از دکوراسیون شما می توانید از این مجسمه های دکوری در دیزاین منزل خود استفاده نمایید و آن را در هر جایی که می خواهید قرار داده و چیدمان و سبکی خاص را ابداع کنید . از این اکسسوری های تزئینی علاوه بر به کارگیری در سالن پذیرایی می توانید در اتاق خواب و یا در سرویس بهداشتی نیز استفاده کنید .

مجسمه های دکوری 64697966979678964

مجسمه های دکوری از قدیمی ترین وسایل در دکوری های تزئینی

مجسمه های دکوری یکی از محبوب ترین و قدیمی ترین عناصر در دکوراسیون هستند که از دیرباز تا کنون درصد بیشتری از دکوراسیون داخلی ویلاها ، آپارتمان ها و … را از آن خود کرده اند . در قدیم از این اکسسوری ها برای جلوه دادن و زیباتر نشان دادن خانه های خود استفاده می کردند و به طوری که در خانواده های سلطنتی دیدگاهی اشرافی و مجلل دارند . به کار گیری از این جسمه های در دکوراسیون داخلی کاملا متفاوت بوده می توان آن ها را در هر نوع ویلا در مازندران استفاده نمود . تنوع بسیار در این اقلام و همچنین نقش مهمی که در دیزاین فضای داخلی ویلاها و مکان های لوکس دارند باعث شده است تا هر شخصی متناسب یا سلیقه خود و سبک انتخاب شده در دکوراسیون داخلی اقدام به خرید این مجسمه های دکوری نماید .

مجسمه های دکوری 86867849677967896

انواع مجسمه های دکوری

مجسمه های دکوری در سبک ها و مدل های مختلفی هستند که در ابتدا نیز به آن ها اشاره نموده ایم ، شما می توانید متناسب با سلیقه خود هر نوعی را که مایل هستید خریداری نمایید . در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع آن ها آشنا شوید .

مجسمه های سبک مدرن : این سبک از مجسمه ها ، در دسته محبوب ترین و متفاوت ترین نوع از وسایل دکوری جای دارند ، که امروزه بسیار محبوب و پر فروش هستند . زندگی در آپارتمان ها و ویلاهایی با متراژ کم تر باعث شده است که افراد بیشترین استفاده را با در اختیار داشتن فضای کمتر داشته باشند ، از همین رو از این مجسمه های دکوری برای زیباسازی دکوراسیون و فضای داخلی استفاده می کنند . سبک زندگی ها به شیوه مدرن بسیار ساده میباشد به طوری که در صورتی سبک مدرن ، گیرا و چشمگیر است که در عین سادگی بیشترین مفهموم را به مخاطبان القا نماید . سبک مدرن بسیار ساده و تماشایی است ، از این سبک بیشتر در ویلاهایی که متراژ کمی دارند استفاده می شود چرا که دارای سادگی و به دور از پیچیدگی و شلوغی است .

مجسمه های سبک کلاسیک : این سبک از اکسسوری ها و مجسمه ها بسیار مجلل و چشمگیر هستند و در سایز های بزرگتری عرضه می شوند . چرا که در سبک کلاسیک اشرافی گری و تجمل ارایی در اولویت است ، و از مبلمان های بزرگ و کلاسیک و همچنین سلطنتی نیز استفاده می شود . در این صورت این سبک فضای نسبتا بیشتری را در اختیار خواهد گرفت ، همچنین جالب است بدانید که این سبک از مجسمه های به صورت پیکر تراشه و حکاکی شده هستند .

سبک کلاسیک دارای پیچیدگی و اندکی شلوغی است و در آن بیشتر از رنگ های بژ ، طلایی ، قهوه ای ، کرم و یا شیری ، زرشکی و …. استفاده می شود ، از همین رو مجسمه های دکوری به کار رفته در آن می توانند شامل هر کدام از رنگ های ذکر شده باشند .

مجسمه های کروب : مجسمه های کروب  سبک کلاسیک را وارر دکوراسیون منزلتان خواهند کرد ، این مجسمه های چندین سال است که جایگاه ویژه ای در دکوراسیون داخلی و زیباسازی فضا دارند .

مجسمه های دکوری 6389+686467467

به مکان قرار گیری مجسمه در فضای داخلی توجه ویژه کنید

نحوه قرار گیری یک مجسمه غالبا به اندازه خود آثار بسیار حائز اهیمت است و باید در جایگاهی قرار بگیرد ، تا مفهوم واقعی خود را انتقال به بیننده دهد . مجسمه های بزرگ بهتر است در کنج خانه و یا مکان هایی خالی و بزرگ همچون سالن پذیرایی بهتر است و اما مجسمه های دکوری کوچک تر را می توان در کتابخانه و یا در بین اکسسوری های کوچک ویترین نشیمن قرار داد .

مجسمه های بزرگ در حیاط ویلا و باغ

مجسمه های بزرگ و مجلل تنها نباید در فضای داخلی قرار گیرند ، می توانید آن ها در فضای بیرونی و در محوطه جهت محوطه سازی شیک قرار دهید . در ویلاهای کلاسیک و به سبک رومی لاکچری و بزرگ از مجسمه هایی همچون شیر و یا استوره های به یاد ماندنی در ورودی ویلا و یا در کنار پله های ویلا استفاده می شود و جلوه بسیار تماشایی را به وجود خواهد اورد .

در صورتی که دارای حیاط بزرگ هستید می توانید با ساخت آبنمای تزئینی و قرار دادن مجسمه های دکوری خاص جلوه بینظیری را خلق کنید و از محوطه نهایت لذت را ببرید . شاید برایتان جالب باشد بدانید که مهم ترین و اساسی ترین عنصر در زیباسازی و تکمیل چیدمان و دکوراسیون خارجی و داخلی اکسسوری های ساده و یا مجسمه های دکوری هستند .

دکوری 548468774841786784

کلام پایانی

در زندگی امروزی با پیشرفت در سازه های ساختمانی ، نمای داخلی نقش مهمی را ایفا می کنند ، از همین رو استفاده از المان ها و عناصر خاص بسیار مورد توجه قرار گرفته است . افراد به دنبال خریداری مجسمه های با نماها و مفاهیم خاص و دلربا هستند ، مجسمه های حکاکی و کنده کاری شده بسیار شیک و تماشایی هستند . می توانید بدون در نظر گرفتن خریداری المان های اضافه و با کارایی کمتر ، مجسمه های شیک به رنگ طلایی و یا بژ را خریداری نمایید که در هر سبکی از دکوراسیون به کار خواهند آمد .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه