ویلاهایی در شمال که شگفتی های عجیبی دارند

13 دی 1400
0 دیدگاه
ویلاهایی در شمال 46478694876978968476987496

مقدمه

شمال پهنه ی درختان سرسبز و هوای تازه است، زندگی در این منطقه به معنای انتخاب روشی تازه جهت فراهم آوردن آرامش و راحتی بیشتر می باشد؛  با زیاد شدن بنا سازی در شمال لزوم ایجاد تنوع در ساخت و ساز و خاص بودن شکل سازه احساس می شود این متنوع بودن هم شامل نمای داخلی و هم نمای بیرونی است. ترسیم کنندگان در این حوزه نهایت تلاش خود را می کنند تا با توجه به نیاز مشتریان بناهای گوناگونی را بسازند. خرید و سکونت در ویلاها دارای اصول و قوانین منحصر به فرد خود هستند.

ویلاهایی در شمال 46478694876978968476987496

عجیب ترین ویلاها در شمال

در شمال ویلاهای زیادی ساخته شده اند که از لحاظ امکانات، تجهیزات، موقعیت و… با یکدیگر متفاوت هستند. برخی از آنها با طراحی های خاص، منظره های بکر، به کار بردن دو طراحی کلاسیک و مدرن در سازه آن ها به طور همزمان‌ و…که دارند، از دیگر ویلاها متمایز شده اند و جزء عجیب ترین ویلاها در شمال هستند. بعضی از پارامترهایی که باعث می شوند ویلاهایی در شمال عجیب و شگفت انگیز به نظر برسند به شرح زیر می باشد:

نوع مواد و مصالح استفاده شده:

مصالحی که در بنا سازی ویلاها به کار میرود باید به دلیل داشتن هوای مرطوب در منطقه کیفیت خوبی داشته باشند تا از فرسوده شدن آن زمان بارندگی جلوگیری کند، از جمله مواد اولیه ای که در ساختن ویلا جلوه گری می کند مدل سنگ استفاده شده است، به کار بردن سنگ های شمس یا چرمی تراورتن در ویلا باعث زیبا شدن ظاهر آن می شود.

وجود اتاق خواب مستر:

در ویلاهای شیک معمولا اتاق خواب ها امکانات ویژه ای دارند که به آن ها اتاق خواب مستر می گویند؛ یعنی همانطور که در بیرون ویلا استخر و سونا وجود دارد در داخل این اتاق ها نیز موجود هستند. همچنین از ابزارهای هوشمند و با کیفیت استفاده می کنند.

ویلاهایی در شمال 8746897468746854785748

امکانات جانبی:

همانطور که گفته شد به کارگیری سنگ های مجلل در نمای ویلا، جکوزی و استخر موجب می شود که قیمت آن ها نسبت به دیگر ویلاهای شمال بیشتر باشد. استفاده از جنس چوب بلوط برای کابینت ها، آبکاری نرده های راه پله با آب طلا، به کارگیری عایق صدا و گرما و استفاده از امکانات امنیتی از جمله عواملی است که بر روی قیمت ویلا تاثیر گذار است‌.

ترسیم نمای بیرون به شکلی متفاوت:

ویلاهایی در شمال وجود دارند که از نظر طراحی نسبت به دیگر ویلاها متفاوت اند و از طرح و معماری مختلفی برای بنا کردن آن ها استفاده می شود که به دلیل همین طراحی خاص و منحصر به فرد محبوبیت زیادی دارند. بنابراین عناصر بسیاری وجود دارد که باعث تفاوت میان ویلاها می شود و همین امر بازار خرید و فروش ویلا را داغ کرده و نوعی رقابت میان  افراد به وجود می آورد؛ رقابتی که می توان به آن هم تفریحی باشد و هم یک نوع سرمایه گذاری در شما به حساب آید. جهت توفیق در بازارهای این چنینی باید به متنوع بودن طراحی ساخت و کیفیت مواد به کار رفته توجه زیادی داشته باشید.

نمونه ای از ویلاهایی در شمال که به دلیل ساختارشان عجیب هستند عبارتند از:

ویلایی سوپر لوکس و رویایی در محمود آباد:

از جمله ویلاهایی در شمال است که   نمایی جنگلی داشته و دارای سه طبقه است. طبقه اول یک سالن وسیع با اتاق خواب مستر و دیگر امکانات را دارا می باشد. طبقه دوم آن نیز چند اتاق خواب به همراه یک تراس خیلی گسترده دارد و طبقه سوم آن یک سوئیت جداگانه با تمام امکانات می باشد. عجیب ترین قسمت آن شاه نشین خیلی شیک و مرفه ای است که اطراف آن شیشه به کار رفته است که یک نمای فوق العاده ای را به وجود آورده است؛ تمام اتاق های آن دارای سیستم گرمایشی بوده و زمین بازی نیز دارد؛ همچنین وجود آبندی در نزدیکی آن شکوه خاصی به آن بخشیده است.

ویلاهایی در شمال 9688496789678967896

ویلا هچیرود در نمک آبرود:

از جمله مجلل ترین و زیباترین ویلاهای شمال می باشد؛ دوبلکس بوده و شامل سه اتاق خواب و یک مستر می باشد؛ همچنین از دیگر تجهیزات آن استخر سرپوشیده، زمین بازی، تراس شیک و باربیکیو می باشد. سیستم سرما و گرمای آن کولر گازی و شوفاژ است.

ویلای دوبلکس در کلاردشت:

عاملی که باعث متمایز شدن این ویلا از دیگر ویلاها شده است ظاهر بیرونی و چیدمان داخلی آن می باشد که ترکیبی از دنیای طبیعی و مدرن را در هم آمیخته است؛ شامل سه اتاق خواب و ظرفیت ۱۲ نفر است، به خاطر تمیزی بیش از حد یکی از ویلاهای عجیب در شمال به حساب می آید.

مجموعه اقامتی تفریحی چلیپا:

از جمله ویلاهایی در شمال‌ می باشد، که  دارای مساحت۴۵۰ متر و سه اتاق خواب است که می توانید طبقات را به طور جداگانه هم استفاده نمایید. امکانات آن شامل استخر سرپوشیده، تراس، مبلمان شیک و…می باشد. شما با سکونت در این ویلای ساحلی خیلی پاکیزه و زیبا خاطره ای به یاد ماندنی را برای خود رقم می زنید؛ این ویلا نسبت به سایر ویلاها از کیفیت فوق العاده ای بهره مند است.

ویلایی لوکس و استخردار در محمودآباد:

این ویلا مساحتی۱۲۰۰ متری دارد، دارای پنج اتاق خواب و ظرفیت۲۰ نفر می باشد. امکانات آن استخر، میز بیلیارد، اینترنت قوی، جکوزی و سایر تجهیزات می باشد، همه لوازم موجود در ویلا شیک و تمیز هستند.

ویلای فوق امکانات و در فکر در متل قو:

از جمله ویلاهایی در شمال است که به دلیل قرار گرفتن در نزدیکی  جنگل ویوای عالی و فوق العاده دارد؛ شامل ۳ اتاق خواب و ظرفیت۱۲ نفر است. تجهیزات آن استخر روباز، تلویزیون، سرویس فرنگی، سیستم سرمایشی و گرمایشی و… می باشد.

ویلای تریبلکس در جنگل های کلاردشت:

چنانچه تصمیم دارید که به کلاردشت سفر نمایید و تمایل دارید در مجاورت جنگل باشید  این ویلا مورد مناسبی برای اقامت شما است. ویلایی لوکس و پیشرفته و جدید که دارای امکاناتی چون گیرنده دیجیتال، حمام، پارکینگ و سایر امکانات می باشد؛ از جمله بهترین ویژگی های آن نزدیک بودن به طبیعت زیبا و پاکیزگی آن می باشد.

ویلاهای شمال 546854684684

ویلای رویایی در فیروزکوه:

منطقه ای با آب و هوای  بسیار دلپذیر که در مجاورت دریاچه نمرود بنا شده است. یقیناً با مشاهدهی ویدیوی فوق العاده دریاچه تجربه ای ناب برای خود رقم خواهید زد. تجهیزات آن شامل آب تصفیه، نور خورشیدی، پکیج، شوفاژ، سرویس بهداشتی و … است.

 ویژگی های یک ویلای خوب:

ویلاهایی در شمال از جمله دوبلکس، نیم پیلوت، تریبلکس و … به وسیله معماران خبره با  ترین مواد و مصالح در نواحی ساحلی و جنگلی ترسیم و ساخته شده اند که اشخاص می توانند با توجه به سلیقه و بودجه خود ویلا را برگزینند. هنگام انتخاب ویلا باید همه خصوصیات آن را در نظر بگیرید برای این منظور می توان از کارشناسان و مشاوران مربوطه مشاوره گرفت.

قبل از هر کاری ابتدا باید قصد خود را از انتخاب ویلا مشخص کنید چرا که ویلاهای دوبلکس و تریبلکس به عنوان ویلاهای شیک و لاکچری به شمار می آیند و برای اجاره مناسب می باشند و در صورتی که در پی خرید ویلا هستید و قیمت آن مهم نیست خرید ویلاهای گفته شده بهترین مورد برای شما است به دلیل این که جزء بناهای پیشرفته با تجهیزات با کیفیت و قیمت بالا هستند، از جمله خصوصیات یک ویلای خوب می توان به این موارد اشاره کرد:

مساحت زیاد اصولا یک ویلای وسیع را تشکیل می دهد این نوع ویلاها برای اشخاصی که خانواده پر جمعیتی دارند مناسب است.

شمار اتاق ها از جمله خصوصیات منحصر به فرد یک ویلا محسوب می شود چرا که با وجود افراد زیاد یک اتاق جدا لازم دارید ویلاهایی در شمال  که بیشتر از سه اتاق داشته باشند ویلای لوکس به شمار می روند.

وجود یک تراس وسیع و مشرف به طبیعت خصوصیت یک ویلای خوب است همچنین داشتن نمای داخلی زیبا و پیشرفته باعث جلب توجه می شود، همینطور تزئینات کاغذ دیواری، سرامیک بودن کف، طراحی سقف و… شیک بودن ویلا را دو چندان می کند.

وجود امکاناتی چون اتاق مستر،امتیازات برق و گاز و آب، کمد دیواری، سالن بازی و سند رسمی و… از دیگر ویژگی های یک ویلای خوب می باشد. به طور کلی هنگام خرید ویلا بعلاوه مطالعه موارد ذکر شده باید به نوع مواد به کار رفته، طراحی ویلا، شبکه لوله کشی و… را به صورت مستقیم وارسی کنید تا اطمینان حاصل کنید که از نظر امنیتی یک ویلای خوب باشد و احتیاجی به بازسازی پیدا نکند.

سخن ‌پایانی

در سال های گذشته با توجه به توسعه صنعت توریستی بنا سازی در شهرهای شمالی افزایش زیادی داشته است. خیلی از اشخاص برای فرار از معضلات زندگی شهری به دنبال خرید یا ساخت ویلا در مناطق شمالی هستند، زیرا آب و هوایی بی نظیر و دلپذیری دارد و عاری از هر گونه آلودگی می باشد؛ به دلیل همجواری دریا و جنگل این منطقه را به یکی از ویژه ترین نواحی کشور تبدیل کرده است. ویلاهایی در شمال  با بهره گیری از برترین طراحی ها و سبک ها توسط معماران و مهندسان خبره ای بنا شده است به گونه ای که چشم هر بیننده ای را به خود خیره می کند و همین امر باعث می شود که افراد زیادی به زندگی در این جا علاقه من باشند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه