چگونه دکوراسیون داخلی ویلا در سرخرود را با تغییر فصل تغییر دهیم؟

15 آبان 1400
0 دیدگاه
تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل 89484848647874848

از بحث خرید و فروش ویلا در سرخرود کمی فاصله بگیریم و به موضوع شیرین دکوراسیون ویلا در سرخرود بپردازیم. همه ما از تکراری بودن روزها و لحظه های زندگی و حتی از یکنواختی مداوم اتفاقات اطراف گریزانیم. در عوض، تغییر و تحول را دوست داریم. اگر به طبیعت نگاه کنید، همواره در حال تغییر و تحول است. بهار، تابستان، پاییز و زمستان را در نظر بگیرید. هر کدام رنگ و روی تازه به زمین می بخشند و لباس جدیدی بر تن طبیعت می پوشانند. بنابراین چه چیزی بهتر از اینکه خود را با طبیعت همگام سازیم و به تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل بپزدازیم. این کار می تواند حال و هوای محیط را عوض کند و لحظات زندگی را پر از شور و نشاط سازد. در این مقاله قصد داریم راهکارهایی ساده و در عین حال بسیار کم هزینه جهت تغییر دکوراسیون ویلا در سرخرود و همگام شدن با طبیعت را معرفی کنیم.

 

تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل 6854968456989456846948

 

چه کنیم ویلا در سرخرود با آمدن فصل بهار زیباتر شود؟

فصل بهار همیشه نشانه یک نقطه آغاز جدید برای زندگی بوده است. یک رسم قدیمی در کشور ما که هنوز هم در اکثر خانه ها پابرجاست، خانه تکانی قبل از عید است. شما هم در گام اول، یک جارو و دستمال حسابی به لوازم موجود در ویلا بکشید تا اگر احتمالا گرد و غباری بر روی آنها نشسته است رفع شود. بعد از آن، ببینید در دسترس ترین وسایلی که می توانید از آنها جهت تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل استفاده کنید چه چیزهایی هستند. پیشنهادهایی که ما داریم اینها هستند:

تغییر در گیاهان ویلا

گل ها می توانند بهترین پیام آوران فصل بهار باشند. پس آنها را در اولویت قرار دهید. حتما سبدها یا دسته گل های مصنوعی که در مناسب های مختلف هدیه گرفته اید را هنوز دارید. آنها را در قسمت های مختلف منزل قرار دهید. می توانید با کمی خلاقیت، آنها را با هم ترکیب کنید و در گلدان های شیشه ای یا سبدهای حصیری جدید قرار دهید. استفاده از گل های طبیعی، یک ایده دیگر است. گلدان های کوچک و بزرگ حاوی گل های آپارتمانی زیبا را با سلیقه خودتان در جای جای ویلا از اتاق ها گرفته تا پذیرایی و تراس قرار دهید. این گیاهان نقش مهمی در تغییر دکوراسیون ویلای شما دارند. همچنین انواع گل هایی را که می توانید در باغچه حیاط پرورش دهید را نیز در آنجا بکارید.

تغییرات مناسب در نشیمن

یک ایده دیگر برای تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل و آمدن بهار این است که زمینه تابش نور طبیعی آفتاب به داخل منزل را فراهم کنید. اگر به خاطر سرمای زمستان از پرده های ضخیم استفاده می کردید حالا دیگر آنها را با پرده های نازک و توری عوض کنید.

تابلوهای بهاری را به دیوارها نصب کنید. برای مثال یک تابلو از منظره درختان پر از شکوفه را به دیوار بیاویزید. می توانید از عکس های خانوادگی که در فصل بهار گرفته اید هم استفاده کنید.

تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل فقط مختص هال و پذیرایی نیست. اتاق ها را هم بهاری کنید. پتوها ی گرم و پشمی را جمع کنید و پتوها و بالش های گلدار و زیبا را جایگزین آنها کنید.

تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل 5874654432

دکوراسیون داخلی ویلا عبارت است از بهبود کارکرد فیزیکی و روانی فضاهای داخلی ‎جهت تسهیل انجام فعالیت های روزمره زندگی در آنها. بخش اعظم عمر ما در فضاهای داخلی بناها سپری می ‌شود. آنچه به یک بنا روح می ‌بخشد، فضای داخلی آن است. طراحی داخلی زندگی همه آحاد جامعه را تحت تأثیر قرار می ‌دهد و تأثیرات آن در زندگی به وضوح قابل مشاهده است. از اینرو موضوع طراحی داخلی به هیچ وجه محدود به اقشار مرفه و خانه‌ های اعیانی نیست.

همانطور که گفته شد دکوراسیون داخلی ویلا با توجه به آب و هوا و شرایط مختلف دیگر در سبک های متنوعی انجام می شود. معمولا بهترین سبک برای دیزاین ویلا، سبکی است که با بافت بومی و شرایط محیطی و اقلیمی ویلای شما سازگار باشد. مصالح و سبکی از معماری که در ساخت ویلای خود به کار می برید باید با محیط اطراف شما شما سازگار بوده و پایدار باشد

سادگی را به خاطر بسپارید

ساده بودن نشانی از ارزان بودن نیست. چه بسیار تجهیزات و وسایل و دکوراسیون منزل که در عین سادگی به دلیل کیفیت مواد اولیه بسیار گران قیمت هستند. اما در طراحی سبک های خاص از المان های ساده استفاده می شود. مبل های ساده و راحتی، لوستر های ساده و تقریبا عدم استفاده از لوستر، عدم استفاد از فرش و یا استفاده از فرش های تک رنگ و ساده، عدم استفاده از کاغذ دیواری های طرح دار، استفاده از گلدان های ساده و … همه نشان دهنده دکوراسیون داخلی ویلا های خاص در سرخرود است.

تابستان های ویلا در سرخرود

هدف اصلی خیلی از خانواده ها از خرید ویلا در سرخرود، گذراندن اوقات خوش تعطیلات و فراغت تابستانی است. در این فصل، سرخرود بسیار زیبا است. پس چه بهتر که زیبایی بیرون را به داخل ویلا نیز منتقل کنیم. برای تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل و آمدن فصل تابستان می توانید از ایده های زیر بهره بگیرید.

هر آنچه به ویلا گرما می دهد جمع آوری کنید.

تابستان با آمدنش گرما و حرارت فراوان می آورد. همانطور که لباس های گرم و ضخیم خودتان را جمع کردید دیگر قصد ندارید تا رسیدن پاییز و زمستان به سراغ آنها بروید، پوشش خانه را هم نازک تر کنید. مثلا اگر تمام کف منزل را با قالی های بزرگ پوشش داده اید، دیگر وقت آن فرا رسیده است که آنها را جمع کنید و فقط قالیچه های کوچک و زیبا را در قسمت های مختلف پهن کنید. یا پرده ها و رومیزی های ضخیم را جمع کرده و با پرده های توری و رومیزی های نازکتر جایگزین کنید.

از میوه فصل استفاده برای دکوراسیون استفاده کنید

امکان ندارد عاشق میوه های خوشمزه تابستانی نباشید. پس آنها را میهمان فضای خانه بکنید. می توانید از تابلوها یا نقاشی های میوه و درختان پر از میوه در هال و پذیرایی و اتاق ها استفاده کنید. ظرف پر از میوه طبیعی را نمی توانید همیشه روی میز قرار دهید. آنها طراوت خود را از دست می دهند و خراب می شوند. اما به جای آن می توانید یک سبد پر از میوه مصنوعی که به اندازه میوه های طبیعی چشم نواز است در دکور خانه یا آشپزخانه استفاده کنید. مگنت های رو یخچالی میوه را هم می توانید به یخچال و کابینت ها بچسبانید.

 

تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل 78468469846984769846987496

 

از گرمای موجود در حیاط ویلا لذت ببرید

صبح ها و یا عصرهای تابستان، هوا خنک و دلپذیر است. یک میز و چند صندلی در قسمتی از حیاط قرار دهید تا گاهی همراه با اعضای خانواده یک عصرانه خوشمزه و یا یک نوشیدنی خنک میل کنید. مطمئنا قیمت ویلا در سرخرود در برابر ارزش و قیمت این حال خوب بسیار ناچیز است.

چیدمان گل های آپارتمانی داخل ویلا را تغییر دهید. این گل ها هوای خانه را تر و تمیز و خنک تر می کنند.

در دکوراسیون داخل ویلا از رنگ های روشن و شاد استفاده کنید. قرار نیست کل دیوارها را رنگ کنید یا مبلمان و پرده ها را عوض کنید. رنگ رومیزی ها، تابلوها، کوسن مبل ها و روبالشی ها را عوض کنید.

ویلا در سرخرود، میهمان پادشاه فصل ها پاییز

با رسیدن فصل پاییز، زیبایی طبیعت به اوج خود می رسد. این فصل زیبایی های زیادی دارد که می توانید از آنها جهت تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل ایده بگیرید. ما چند پیشنهاد برای شما داریم.

  • بارزترین خصوصیت فصل پاییز تنوع رنگ هاست. حتما رنگ های پاییزی را میهمان ویلا در سرخرود کنید. رنگ های زرد و قرمز و نارنجی و قهوه ای را در هر قسمتی از منزل به کار ببرید. کوسن مبل ها، رومیزی و پرده ها در هال، پتوها و روبالشی ها در اتاق خواب ها، لوازم تزیینی آشپزخانه و… هر کدام می توانند به نحوی رنگ و روی پاییز را به خود بگیرند.
  • برای تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل می توانید با آوردن اجزایی از طبیعت به داخل منزل و تزیین خلاقانه آنها، زیبایی طبیعت را به خانه خود دعوت کنید. خشک کردن برگ های رنگارنگ درختان یا گلبرگ گل ها، لای ورق های کتاب، تجربه شیرینی است که همه ما از دوران کودکی و نوجوانی داریم. دوباره می توانید همین کار را انجام دهید. با ایده گرفتن از عکس های مختلف می توانید تابلوهای زیبایی را با استفاده از برگ های خشک بسازید و در دیوار نصب کنید. خوشه های گندم، یکی دیگر از زیباترین اجزای طبیعی هستند که می توانید با روش های مختلف در زیباسازی ویلای خود استفاده کنید. کدو حلوایی هم از بهترین گزینه هایی است که می تواند شما را در این راه یاری کند.

تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل 56456774589654110

زمستان به یاد ماندنی در ویلا در سرخرود

اسم زمستان که می آید بعد از سرما و برفش به یاد شب نشینی ها و دورهمی های خانوادگی و فامیلی می افتیم. گویا این فصل می خواهد به ما بگوید که مهم نیست هوای بیرون چقدر سرد است. این صمیمیت ها و محبت ها هستند که گرمابخش جمع های شما خواهند بود. با آمدن این فصل سال نباید از تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل غافل شوید. تغییر و تحولات زیادی می توانید ایجاد کنید که تنها به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

به ویلا با دکوراسیون گرما ببخشید

وسایل گرم کننده مانند شومینه، بخاری، کرسی و… اولین چیزهایی هستند که با آمدن فصل زمستان توجه شما را جلب می کنند. حتما فضایی از منزل را برای بگو و بخندهای شبانه خانواده فراهم کنید. اگر شومینه دارید، مبلمان را دور شومینه بچینید. اگر به چیدمان های سنتی علاقه دارید می توانید تدارک یک میز کرسی را ببینید. طبق سلیقه ای که دارید، بهترین استفاده را از امکانات موجود بکنید. حال که لباس های گرم و پشمی خود را آماده استفاده مجدد می کنید، پوشش محیط ویلا را نیز بیشتر کنید. می توانید از پرده های ضخیم تر استفاده کنید. قالی های بزرگی را که در تابستان جای خود را به قالیچه های کوچک داده بودند را دوباره پهن کنید. پتوها و روتختی های زمستانه را دوباره بر روی تخت خواب ها بکشید و پتوهای پاییزه را جمع کنید.

رنگ های گرم استفاده کنید

برای تغییر دکوراسیون ویلا با تغییر فصل از انرژی بی پایانی که نور آفتاب زمستانی می تواند به شما بدهد غافل نشوید. گاهی پرده ها را کنار بزنید و اجازه دهید اشعه های کم جان نور آفتاب داخل ویلای شما را تزیین کنند. استفاده از رنگ های گرم می تواند تا حد زیادی، سرمای زمستان را از شما دور کند.

از اندک سبزی زمستان استفاده کنید

با آمدن زمستان وقت آن رسیده است که اجزای تزیینی زیبای پاییزی جای خود را به تزیینات زمستانی بدهند. جای شاخه های پر از برگ های رنگارنگ را با شاخه هایی که به رنگ اکریلیک سفید رنگ کرده اید و با چند گلوله پنبه ای که گویی برف زمستانی است تزیین کرده اید عوض کنید. یک حلقه آویز یا یک سبد پر از میوه های کاج و دیگر اجزای زمستانی درست کرده و بر روی میز قرار دهید.

از زیبایی های میوه های زمستانی بهره بگیرید. نقاشی، تابلو، سبد پر از میوه های مصنوعی، مگنت های رو یخچالی و هر چیز دیگری که به ذهنتان می رسد می تواند با الهام گرفتن از پرتقال و انار و کیوی و دیگر میوه های زمستان اجرا شود.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/08/15

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه