برج پیام 3 فول امکانات

ویژه
شروع قیمت از متری 80.000.000 تومان
اتاق ها: 3
حمام ها: 4

نمای کلی

_______________________________________

22 طبقه

پلاک 1 دریا

فوق لاکچری

دارای :

لابی – سالن ورز ش – استخر – سونا

4 عدد آسانسور

واحدهای : 120 متری – 135 متری – 175 متری و 220 متری

عکس های فوق مربوط به واحد 220 متری می باشد

واحد 220 متری :

3 خواب مستر


” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “


برج پیام 3  در سرخرود

سرخرود یکی از شهرهای بسیار زیبای استان مازندران است. این شهر با فریدون کنار تنها 6 کیلومتر فاصله داشته و در غرب آن قرار دارد. فاصله سرخرود تا محمود آبا د نیز تنها 5 کیلومتر است. از آنجایی که سرخرود در نوار خطی دریای خزر قرار دارد جاذبه های گردشگری آن بسیار زیاد است. مهمترین آنها دریای کاسپین و جنگل های سرسبز رشته کوه دماوند است. این دو گزینه باعث شده است که سرخرود به یکی از شهرهای پرطرفدار مازندران تبدیل شود. امروز تعداد برج های ساحلی ساخته شده در سرخرود از تعداد انگشتان دست بیشتر شده و یکی از زیباترین آنها برج پیام 3 است. این برج با نمایی سنگی بسیار زیبا در حاشیه دریای خزر توجه همگان را به خود جلب می کند. این برج 22 طبقه از فول امکانات ترین برج های ساحلی سرخرود است که در زمینی به وسعت 2200 متر بنا شده است.

فاصله خیابان اصلی شهر سرخرود با دریا 100 متر بیشتر نیست و برج پیام 3 نیز در بلوک اول دریا قرار دارد. به عبارتی فاصله این برج تا دریای خزر تنها 50 می باشد. از این رو در کمترین زمان ممکن می تواند به ساحل دریای خزر رفته و از طبیعت زبیا آن لذت ببرید. از دیگر چشم اندازهایی که با خرید یک واحد از برج پیام 3 به آن دسترسی خواهید داشتن طبیعت دل انگیز جنگل است. همانطور که می دانید در فصول گرم سال خنکایی که از سمت جنگل وارد شهر می شود باعث تعدیل رطوبت و گرمای هوا می شود. از این رو می توان نزدیک بودن جنگل به شهر را یک موهبت دانست. با باز کردن پنجره شمالی برج پیام 3 چشم انداز بسیار خیره کننده دریای خزر و با باز کردن پنجره جنوبی خنکا و سرسبزی جنگل های مازندران روح شما را طراوت می بخشد.

چرا باید از برج فول امکانات پیام 3 واحد خریداری کرد؟

برج ها فرصت راحت تر زندگی کردن را به شما می دهد. وجود تمام امکانات زندگی به انضمام چشم انداز خیره کننده مزایای حداقلی هستند که برج ها در اختیار ساکنین خود قرار می دهند. خرید یک واحد از برج پیام 3 مزایای زیادی به همراه دارد که مهمترین آنها امکان لاکچری زندگی کردن است. این برج در منطقه بسیار لاکچری شهر سرخرود یعنی بلوار دریا بنا شده است. ظاهر ساختمان بسیار شیک بوده و نورپردازی آن شبه ا چشمان رهگذارن را خیره می کند. استفاده از خطوط افقی جهت از بین بردن خطای دید در برج ها در این برج رعایت شده است و اگر نگاهی اجمالی به ظاهر برج داشته باشید متوجه خطوط افقی درخشانی می شوید که ظاهر برج را بزرگتر از آنچه به نظر می رسد نشان می دهد.

یکی از مزایایی که خرید از برج پیام 3 را آسان می کند تنوع در متراژ واحدهای مسکونی برج است. در این برج دست شما برای انتخاب یک واحد ۱۲۰ متری، ۱۳۵ متری، ۱۷۵ متری و ۲۲۰ متری باز است. با توجه به بودجه مالی خود و تعداد اعضای خانواده می توانید از بین گزینه های موجود بهترین انتخاب را داشته باشید. در ضمن اگر تصمیم به خرید پنت هاوس از یک برج را دارید باید بدانید که برج پیام 3 دارای دو پنت هاوس سوپر لاکچری550 متری و 750 متری می باشد. در ادامه بیشتر با امکانات داخلی برج آشنا می شویم اما به صورت کلی برای مقرون به صرفه بودن خرید واحد باید بدانید که در این برج همه چیز سرجای خود قرار دارد و از این رو تمام آنچه ما برای راحت زندگی کردن در محیط شمال نیاز داریم را در این برج می توان دید.

امکانات تفریحی برج پیام 3 هیجان انگیز هستند

برج پیام 3 یکی از فول امکانات ترین برج های ساخته شده در سرخرود است. هر آنچه در برج های لاکچری تهران می توان یافت دراین برج طراحی شده و ساکنان از آنها استفاده می کنند. از مهمترین امکانات تفریحی این برج باید به استخر و سونای آن اشاره داشت. یکی از مشکلات شهرهای شمالی ما وجود روزهای بارانی است. در ضمن خانم ها اکثر برای شنا کردن در دریا با مشکلاتی مواجه هستند. از این رو طراحان برج پیام 3 با اینکه این برج فاصله زیادی با دریا ندارد اقدام به طراحی یک استخر سر پوشیده در این برج نموده اند. این استخر با بهترین متريال روز دنیا پاکسازی شده و آماده استفاده ساکنین برج می باشد. از دیگر امکانات تفریحی این برج سالن ورزش روبه دریای آن می باشد.

برج پیام 3 یک برج 25 طبقه است که تنها 22 طبقه آن به صورت مسکونی طراحی شده است. یه طبقه شامل پارکینگ، لابی و فضای مشترک می باشد. این فضای مشترک شامل استخر، سونا، جکوزی و باشگاه ورزشی می شود. باشکاه ورزشی با تمام امکانات باشگاه های بدنسازی طراحی شده و از آنجایی که روبه دریا است ورزش کردن در آن لذت بیشتری خواهد داشت. محوطه سازی برج نیز کاملا به روز بوده و امکان قدم زدن و پیاده روی شما را فراهم آورده است. لنداسکیپ کاملا مدرن این برج در بدو ورود چشم ها را خیره کرده و حتما رضایت شما را به دست می آورد.

امکانات زیر ساختی برج پیام 3 کاملا به روز و مطابق استاندارد است

یکی از مهمترین ملاک هایی که در زمان خرید برج باید به آن توجه داشت امکانات زیر ساختی آن است. شاید در نگاه اول به نظر نرسد که داشتن برق اضطراری در برج به چه اندازه مهم است تا زمانی که برق به هر دلیلی قطع شود و منزل مسکونی شما در طبقه 15 قرار داشته باشد. از این رو قبل از خرید یک دستگاه آپارتمان از برج به امکانات زیر ساختی برج دقت کامل داشته باشید. یکی از امکانات مهم و حیاتی هر برجی آسانسورهای آن است. خوشبختانه در برج پیام 3 تعداد 4 عدد آسانسور مسئولیت ترابری ساکنین برج را برعهده دارد. سرعت آسانسورهای مناسب بوده و تقریبا بزرگ هستند. دو راه پله نیز در مواقع اضطرار به کمک شما آمده و در صورت تصمیم به رفت و آمد در طبقات کمک رسان شما خواهد بود.

استفاده از پمپ های قدرتمند جهت پمپاژ آب به واحدهای طبقات بالا، وجود لوله کشی اسپیلت و لوله کشی شوفاژ، استفاده از روشنایی هوشمند، آماده سازی حداقل یک پارکینگ برای هر واحد از برج، استفاده از سیستم اعلام و اطفا حریق و … همگی از مهمترین زیرساخت های مهم برج پیام 3 است. این موارد و بسیاری از موارد دیگر به شما کمک می کند که با خاطری آسوده بتوانید یک واحد دلخواه از برج پیام 3 را خریداری نمایید. لازم به ذکر است که از مزایای خرید برج نسبت به ویلای شخصی می توان به امنیت بیشتر و استفاده از امکانات روز دنیا در آنها اشاره داشت.

امکانات داخلی واحدهای برج پیام 3

بد نیست کمی نیز با امکانات داخلی برج پیام 3 آشنا شوید. همانطور که می دانید تنوع متراژ در این برج مثال زدنی است. هر کدام از واحد ها با توجه به متراژ متفاوت امکانات و تجهیزات متفاوتی نیز دارد؛ اما بعضی از امکانات به صورت کلی بین تمام واحد ها یکسان است. از این امکانات یکسان باید به کابینت MDF، گاز رومیزی، داشتن بالکن شمالی و جنوبی، آشپزخانه اپن، درب ضد سرقت، استفاده از سرامیک و کاشی درجه یک، آیفون تصویری، آنتن مرکزی و … اشاره داشت. درب پارکنیگ برج به کمک ریموت کنترل باز و بسته می شود؛ اما نگهبانی نیز ورود و خروج افراد به داخل محوطه برج را کنترل می کند.

اما تعداد اتاق خواب ها و حمام و سرویس بهداشتی در واحدهای با متراژ متفاوت متغیر است. برای مثال واحد 220 متری و 175 متری برج پیام 3 دارای 3 اتاق خواب و 4 سرویس حمام و دستشویی می باشد. واحد های 135 و 120 متری برج پیام 3 دارای دو اتاق خواب و سه حمام و سرویس بهداشتی می باشد. شاید با شنیدن این اعداد احساس کنید که این برج باید برج شلوغی باشد؛ اما دقت داشته باشید که این برج 22 طبقه در هر طبقه تنها 2 واحد را در خود جای داده است. از طرفی با توجه به وسعت زمین برج که چیزی بیش از 2200 متر است می توان تشخیص داد که فضا سازی برای برج به درستی انجام شده و تنها بخش کوچکی از زمین برج را به ساخت برج اختصاص داده اند.

کلام آخر

برج پیام 3 یکی از زیباترین و فول امکانات ترین برج های شهر سرخرود است. دکتر محمد بخشی با توجه به آشنایی با املاک شهر سرخرود آمادگی این را دارد که شما در انتخاب بهترین واحد از یک برج کمک کند. کافی است که با ایشان در تماس باشید تا با توجه به انتظارات شما از نحوه زندگی در سرخرود و بودجه مالی شما بتوانند بهترین گزینه را پیش رو شما قرار دهند. لازم به ذکر است که تعداد برج هایی که دکتر بخشی برای فروش در نظر دارند بسیار زیاد بوده و حتی در صورت تمایل می توانید خرید پنت هاوس برج پیام 3 را نیز به ایشان محول نمایید. در صورت تمایل به سرمایه گذاری در سرخرود این شهر بکر و زیبای مازندران سرمایه خود را به مهندس بخشی بسپارید تا در کمترین زمان ممکن به سود مناسبی دست یابید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

جزئیات

  • مساحت خانه:
    220 مترمربع
  • اتاق ها:
    3
  • حمام ها:
    4
  • گاراژها:
    1
  • قیمت:
    شروع قیمت از متری 80.000.000 تومان
  • وضعیت ملک:

امکانات

  • آسانسور
  • بالکن
  • پارکینگ
  • دسترسی سریع به بیمارستان
  • دسترسی سریع به فروشگاه
  • دسترسی سریع به مرکزخرید
  • سرمایش
  • سونا
  • گرمایش
  • محوطه سازی

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “برج پیام 3 فول امکانات”

امتیاز

املاک مشابه