برج نیلی پالاس (نیلی پلاس)

ویژه
شروع قیمت از متری 100.000.000 تومان
اتاق ها: 2
حمام ها: 2

نمای کلی

متراژ واحد ها : ۸۶ متری

۱۲۳ متری

۱۲۵ متری

۱۴۴ متری

۱۴۶ متری

دو مسیر پله

۴آسانسور

قطعه اول دریا

فول امکانات


 

“با برج زیبای نیلی پلاس بیشتر آشنا شوید”


برج‌های ساحلی سرخرود در میان این نوع از ساختمان‌های بلند، آوازه مثبتی داشته و توانسته‌اند جای خود را در دایره توجه سرمایه‌گذاران برج‌های ساحلی مازندران باز کنند و به صورتی مثبت به فعالیت خود ادامه دهند. برج نیلی پلاس یکی از همین برج‌های ساحلی است که در این مطلب به صورت ویژه به آن خواهیم پرداخت و مزایای سرمایه‌گذاری در این برج فول امکانات را از جهات مختلف بررسی خواهیم کرد.

برج نیلی پالاس و دیگر برج‌های ساحلی سرخرود، همگی در راستای سبک زندگی ویژه سرخرود ایجاد شده و توانسته‌اند نقش خود را به خوبی در این زمینه ایفا کنند. در واقع یک برج ساحلی در سرخرود، قبل از هرچیز در خدمت برندینگ این منطقه است و در زمینه برآوردن نیازهای ویژه سرخرود با بستر در هم می‌آمیزد و بخشی از هر آنچه افراد از این منطقه توریستی انتظار دارند را می‌سازند.

برج فول امکانات نیلی پالاس، در زمره برج‌هایی است که توجه بسیاری را به خود جلب خواهد کرد و در این راستا سبک منحصر به خود را داشته و کانسپت طراحی این برج می‌تواند به برآوردن بسیاری از خواسته‌های طراحی یک برج ساحلی در سرخرود کمک کند. در اینجا، ممکن است برج نیلی پالاس انتخاب شما باشد و بخواهید راجع به این برج اطلاعات بیشتری کسب کنید تا بتوانید تصمیمی بهتر در این زمینه بگیرید. این مورد نیاز به مراجعه به افراد آگاه در این زمینه دارد. در این راستا، در ادامه با ما همراه باشید.

برج نیلی پلاس 874444556664865458458487

نکات طراحی برج نیلی پالاس

برج نیلی پالاس در مجموع با 76 واحد دارای واحدهایی با متراژ 86، 123، 125، 144و 146 متری می‌باشد. نوع اسکلت برج فول امکانات نیلی پالاس بتنی بوده و در 23 طبقه قد کشیده‌است. تعداد واحد در هر طبقه 3 می‌باشد و در یکی از بهترین لوکیشن‌های شهر سرخرود، یعنی بلوار دریا واقع شده‌است.

از مزایای خرید برج نیلی پالاس می‌توان به این نکته اشاره کرد که با خرید این برج در سرخرود دسترسی راحت و نزدیکی به شهرک‌های برند خزرشهر، دریا کنار و خانه دریا دارید و از طرفی از کلیه امکاناتی که می‌توان از یک برج فول امکانات انتظار داشت بهره می‌برید.

اگر بخواهیم نگاهی دقیق‌تر به ساختار برج نیلی پالاس و نکات طراحی آن داشته باشیم، باید به نکات زیر اشاره کنیم.

قبل از هرچیز، نمای برج نیلی پالاس و حجم این برج را از نظر می‌گذرانیم. نمای سفید رنگ نیلی پالاس خبر از سنگ و سیمان می‌دهد که یکی از بهترین مصالح برای اقلیم شمال کشور است. تراس‌های برج ساحلی نیلی پالاس همان‌طور که در شکل هم پیداست از یک سو به دریای زیبای کاسپین و از سوی دیگر به دماوند زیبا روی کرده‌اند و این خود یکی از نکات جذاب طراحی برج نیلی پالاس است.

قیمت برج نیلی پالاس نیز بسته به متراژ هر واحد متفاوت است و در این رابطه می‌توانید با مشاوره گرفتن از مشاور املاک برتر این منطقه یعنی دکتر بخشی، تصمیمی درست بگیرید.

برج فول امکانات نیلی پالاس از نظر برآوردن نیازهای ساکنین نیز سرآمد است.

برج نیلی پلاس 4768969846984684

از لحاظ پارکینگ و نحوه تامین پارکینگ واحدها، ساکنین دغدغه خاصی نداشته و برای تمام واحدها این امکان فراهم شده‌است. از سوی دیگر پارکینگ میهمان نیز برای مواقع ضروری در این برج لحاظ شده‌است.

در این، تراس‌ها نقشی اساسی در طراحی واحدها داشته‌اند که علاوه بر تامین دید و منظر مناسب به سمت دریا و دماوند، نورگیری مناسب فضاها و پویایی نما را نیز با ایجاد پر و خالی‌های نما تامین کرده‌اند.

یکی از بهترین مواردی که می‌تواند بر فول امکانات بودن برج ساحلی نیلی پالاس تاکید ویژه داشته باشد، امکانات ورزشی این برج است. زمانی که شما در یک برج ساحلی امکانات ورزشی مورد نیاز افراد را می‌گنجانید این نشان‌دهنده اهمیت به مخاطب و در نظر گرفتن نیازهای اوست. در برج ساحلی نیلی پالاس، امکانات ورزشی نظیر سونا، جکوزی، بیلیارد، پینگ پنگ و بدن سازی در نظر گرفته شده‌است که اوقاتی مفرح و خوش را برای شما لحاظ خواهد کرد.

در واقع، یکی از گزینه‌هایی که در طراحی برج‌هایی با امکانات کامل باید لحاظ شود، تعبیه دسترسی راحت به مواردی است که فرد در طول روز و در زمان فراغت ممکن است بخواهد به آن‌ها دسترسی داشته باشد. امکانات ورزشی با کیفیت و درخور، یکی از این موارد است که در این صورت مخاطب می‌تواند هر زمان بخواهد از امکانات ویژه ورزشی برج نیلی پالاس استفاده کند.

در سوی دیگر، باید از امکانات ایمنی و امنیتی برج نیلی پالاس سخن بگوییم که قطعت یکی از مواردی است که دغدغه سرمایه‌گذاران خواهد بود. سیستم ایمنی و امنیتی برج فول امکانات نیلی پالاس نیز به صورتی شایسته و به روز در نظر گرفته شده‌است و در این برج با امکاناتی نظیر سیستم دزدگیر، دوربین مداربسته، سیستم‌های اعلام و اطفا حریق و مواردی از این قبیل مواجه می‌شویم که مایه امنیت خاطر ساکنین خواهد بود.

گرمایش، سرمایش و تهویه نیز یکی دیگر از موارد قابل توجه است که در برج نیلی پالاس این سیستم به صورت پکیج بوده و از کیفیت مطلوبی برخوردار است و همچنین انشعابات در این برج مجزا هستند.

در این برج ارتباطات از طریق 2 راه پله و 4 اسانسور صورت می‌گیرد.

از دیگر امکانات برج ساحلی نیلی پالاس می‌توان به اینترنت پر سرعت، انباری، پنجره‌های دو جداره، شوتینگ زباله، باربیکیو، سرایداری، برق اضطراری، آنتن مرکزی، منبع آب ذخیره و مسئول تاسیسات اشاره کرد.

برج نیلی پلاس 74695874698485845877

طراحی داخلی در برج نیلی پالاس

و اما طراحی داخلی در برج ساحلی نیلی پالاس! قطعا یکی از مواردی که سرمایه‌گذاران را ترغیب به سرمایه‌گذاری در یک مجتمع مسکونی خواهد کرد نحوه پرداختن به فضاهای داخلی و اهمیت این فضاها در طراحی است. قبل از هرچیز این ساختمان ساختمانی است برای زیستن و سایر امکانات زمانی مهم می‌شود که در وهله اول به فضاهای معیشتی به صورت درستی پرداخته شده‌باشد. این مورد هم در معماری داخلی فضاها، یعنی نحوه تقسیم‌بندی پلان و ارتباطات فضایی، دسترسی‌ها، عرصه‌بندی فضاهای عمومی، خصوصی، نیمه عمومی و نیمه خصوصی بر می‌گردد و هم به نحوه طراحی داخلی مثل مبلمان و انتخاب هر آنچه به زیباسازی و قابل زیست شدن محیط برگردد.

در رابطه با این برج، این مورد نیز از کیفیت درخور، مخاطب پسند و مطلوبی برخوردار است و در معماری و طراحی داخلی فضاها نیز با فضایی لوکس و ویژه که در اوج سلیقه دیزاین شده‌است رو به رو هستیم و خلاقیت را در این مورد نیز می‌بینیم.

نازک‌کاری فضاهای داخلی برج نیلی پالاس، از کیفیت و جذابیت مطلوبی برخوردار بوده و در انتخاب رنگ فضاها نیز حتی الامکان سعی شده‌است که رنگ‌ها با سبک طراحی هماهنگ باشند.

از سوی دیگر، مبلمان فضا مبلمانی لوکس و مدرن است که در کنار دیگر موارد طراحی به زیبایی هر چه بیشتر فضا منجر خواهد شد.

در واقع، در این زمینه بهتر است سعی شود سبکی یکپارچه و شفاف در کلیت مجموعه لحاظ شود. یعنی نحوه طراحی نباید اینگونه باشد که فرد در بیرون با یک نوع سبک و در فضاهای داخلی با سبکی کاملا متفاوت مواجه شود! در رابطه با برج ساحلی نیلی پالاس، این امر اتفاق نیفتاده و طراحی داخلی و خارجی همگون بوده و همین نیز در جلب ناخودآگاه نظر مخاطب بسیار موثر خواهد بود.

 

برج نیلی پلاس 48859954241447885چرا در سرخرود سرمایه‌گذاری کنیم؟

زمانی که شما به دنبال سرمایه‌گذاری در املاک مازندران هستید، به احتمال زیاد بسیاری از افراد هستند که برج‌های ساحلی سرخرود مثل برج نیلی پالاس را به شما پیشنهاد کنند. دلیل این پیشنهاد چیست؟ قبل از هرچیز، سرخرود منطقه‌ای برند و توریستی است که نوسانات بازار مسکن در آن افت نخواهد داشت و با پیشرفت روز افزون منطقه ارزش سرمایه‌گذاری شما نیز افزایش خواهد یافت. در سوی دیگر، در صورتی که شما قصد فروش ملک خود را داشته باشید غالبا با کساد بازار رو به رو نخواهید شد و همیشه افرادی هستند که مایلند جایگزین سرمایه‌گذاری شما باشند و از انتیازات سرمایه‌گذاری و گاه زندگی در سرخرود بهره ببرند.

از سوی دیگر این منطقه، منطقه‌ای است که میخ خود را در این مقوله محکم کوبیده‌است و ارزش سرمایه‌گذاری در آن ثابت شده‌است.

با اینحال افرادی هستند که ناشیانه عمل کرده و بدون اطلاع از زیر و بم کار دست به انتخاب‌هایی می‌زنند که برایشان ضررهای جبران‌ناپذیر در پی خواهد داشت. در همین راستا، اگر قصد سرمایه‌گذاری در سرخرود را دارید و برای مثال خواهان خرید واحدهای برج نیلی پالاس هستید و نیاز به اطلاعاتی تکمیلی دارید، قبل از هرچیز باید با مشاورین املاک خبره این منطقه ارتباط گرفته و در این راستا از کمک‌های آن‌ها بهره لازم را ببرید.

مشاور املاک دکتر بخشی، با تجربه، مهارت، آگاهی و دانش کافی در رابطه با مارکت املاک این منطقه از مازندران، در این زمینه بهترین مرجع برای شما محسوب می‌شود. پس اگر قصد سرمایه‌گذاری در برج نیلی پالاس و یا دیگر برج‌های ساحلی سرخرود را دارید، می‌خواهید از قیمت‌ها مطلع شده و با توجه به شرایط ویژه خود بهترین تصمیم را گرفته و از نحوه خرید آگاه شوید، قبل از هرچیز، از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس گرفته و از مشاوره پیش از خرید تیم دکتر بخشی بهره ببرید. ما با سال‌ها تجربه در زمینه خرید ویلا در مازندران به ویژه شهرک‌های برندی مانند خزرشهر شمالی و جنوبی، خانه دریا، دریا کنار و سرخرود پاسخ‌گوی تمامی سوالات احتمالی شما هستیم. با ما همراه باشید. 

‫0/5 ‫(0 نظر)

جزئیات

  • مساحت خانه:
    130 مترمربع
  • اتاق ها:
    2
  • حمام ها:
    2
  • گاراژها:
    1
  • قیمت:
    شروع قیمت از متری 100.000.000 تومان

امکانات

  • انشعابات مجزا
  • پارکینگ
  • دسترسی سریع به بیمارستان
  • دسترسی سریع به فروشگاه
  • دسترسی سریع به مرکزخرید
  • سرمایش
  • گرمایش

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “برج نیلی پالاس (نیلی پلاس)”

امتیاز