برج آریا 3

ویژه
شروع قیمت از متری 65.000.000 تومان

نمای کلی

25 طبقه

تا طبقه دهم واحدهای 90متری ، 125 متری و 150 متری

طبقه یازدهم تا چهاردهم واحد های 170 الی 200 متری

طبقه پانزده الی بیست و پنج واحد های 370 متری استخردار

تعداد اتاق ها نسبت به متراژ واحد 2 یا 3 یا 4

پیشرفت پروژه تا سقف شانزدهم

40% نقد

5%سند

5% هنگام تحویل

الباقی اقساط 36 ماهه

قیمت : شروع قیمت برج آریا 3 ازطبقه اول تا دهم متری 45.000.000 تومان ، به ازای هر طبقه متری 1.000.000 تومان افزوده می شود.
از طبقه دهم تا چهاردهم متری 45.000.000 تومان به ازای هر طبقه 3.000.000 تومان افزوده میشود.
از طبقه پانزدهم(واحد های استخردار) متری 60.000.000 تومان به ازای هر طبقه 5.000.000 تومان افزوده میشود.
آخرین بروز رسانی قیمت برج آریا 3 در تاریخ 1400/11/01 _ معادل یکم بهمن ماه یکهزارو چهارصد

 

 ” با برج سوپر لاکچری برج آریا 3 بیشتر آشنا شوید “

————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————

برج‌های ساحلی سرخرود، در بازار پر رقابت خرید برج در مازندران، بسیار خوش درخشیده‌اند و در تنوعی چشمگیر، توانسته‌اند نظر سرمایه‌گذاران را به سمت سرخرود جلب کنند. برج آریا 3 یک برج در سرخرود است که در این زمینه نه تنها در این منطقه بلکه در مازندران حرفی نو برای گفتن داشته و از سبکی نوین در طراحی بهره برده‌است. در واقع برج ساحلی آریا 3 می‌تواند برای افرادی که به خرید برج‌های مازندران فکر می‌کنند گزینه‌ای جذاب و چالش برانگیز باشد و آن‌ها را در مواجهه با یک اتفاق خاص در ساخت و ساز قرار دهد.

برج قصر آریا 74884854415458

در رابطه با سرخرود و پتانسیل‌های سرمایه‌گذاری در آن باید بگوییم که با توجه به رشد روز افزون ویلا و برج در این ناحیه و رسیدگی‌هایی که به دلیل توریستی بودن سرخرود برای آن لحاظ می‌شود، یکی از مناطق کم ریسک در جهت سرمایه‌گذاری در زمینه املاک است و شما بازگشت سرمایه‌ای بی‌دغدغه خواهید داشت، اگر قدم‌هایتان را حساب شده بردارید. برج آریا 3 به دلیل طراحی منحصر به فرد خود، یکی از برج‌های ساحلی سرخرود است که پیش‌بینی می‌شود به دلیل سبک طراحی و موقعیت ویژه، یکی از پر طرفدارترین و خاص‌ترین برج‌های ساحلی سرخرود باشد که متوجه ارزشی روز افزون نیز شده و در صدر مخاطب‌پسندترین برج‌های ساحلی سرخرود قرار بگیرد.

در طراحی اغلب برج‌های ساحلی سرخرود، مسائل اولیه و فاز صفر طراحی که مربوط به بررسی کامل زمین است با دقت انجام گرفته و در مرحله بعد سایت برج‌ها به گونه‌ای است که بهترین دسترسی‌ها را داشته باشند و در کنار آن از منظر طبیعی ویژه سرخرود نیز بهره کافی را ببرند. برای آشنایی بیشتر با برج آریا 3 با ما همراه باشید.

برج قصر آریا 686867867678675

 

نکات طراحی برج آریا 3

اگر بخواهیم به نکات خاص طراحی برج آریا 3 اشاره داشته باشیم باید درمورد موارد زیر صحبت کنیم.

برج فول امکانات آریا 3 در طراحی خود توانسته‌است مواردی را لحاظ کند که بتوان بر آن نام یک برج فوق لاکچری را گذاشت. این برج که در بلوار دریای سرخرود واقع است، دارای دید شمالی به دریا و دید جنوبی به زیبایی‌های دماوند است و چه چیزی زیباتر از این می‌تواند خواسته شما از یک برج ساحلی را برآورده کند؟

برج آریا 3، در 22 طبقه برافراشته شده‌است که تا طبقه دهم آن را واحدهای 90 و 110 متری پوشش داده و طبقات ده تا 12 شامل واحدهای 150 تا 200 متر هستند. در طبقات بالاتر، واحدهای استخردار 350 متری قرار دارد که نقطه عطفی در طراحی این برج زیباست.

اگر بخواهیم موارد خاص مربوط به طراحی برج آریا 3 را بررسی کنیم قبل از هرچیز باید به حجم این برج اشاره کنیم. در طراحی حجم برج آریا 3، از یک نمای مسطح و به اصطلاح یک مکعب که قد کشیده‌است فاصله گرفته شده و با حرکاتی در نما، جلو عقب‌هایی در آن صورت گرفته‌است که کار را بیش از هر چیز به سمت یک نمای پویا سوق داده‌است و نمای سوم در آن ایجاد کرده.

این جلو عقب‌ها و پر و خالی‌های حجم موارد زیادی را در بر میگیرد. اول اینکه برج آریا 3 را از لحاظ ظاهری متمایز کرده و این خود احتمال سرمایه‌گذاری در آن را افزایش می‌دهد، چرا که افراد اغلب به دنبال منحصر به فرد بودن هستند و این لذت سرمایه‌گذاری آن‌ها را دو چندان می‌کند. دوم اینکه در برج آریا 3، تراس‌ها و به اصطلاح حیاط‌هایی سبز و در ارتفاع ایجاد شده‌است که این خود حافظ طراوت و شادابی زندگی مسکونی بوده و ایده برج باغ که طرفداران بسیاری دارد را زنده و حفظ کرده‌است، این شیوه از طراحی، منظر شهری را حفظ می‌کند و در کنار آن با ارزش‌های سبز شمال کشور نیز در تضاد نبوده و بالعکس، به نوعی نمادی است که اشاره‌ای به حفظ زیبایی شمال دارد.

برج قصر آریا 458567898987

برج آریا 3 طراحی نوینی است که با سرمایه‌گذاری در آن به یک زندگی خاص در برج‌های ساحلی سرخرود هدایت می‌شوید.

از طرفی، این مورد که این برج ساحلی از یک طرف به زیبایی‌های دریا و از سوی دیگر به شکوه دماوند روی کرده‌است، به تنهایی منظری بسیار بی‌نظیر را در اختیار شما قرار می‌دهد که از یک برج فول امکانات در سرخرود همین انتظار را هم داریم.

تراس‌های برج آریا 3 علاوه بر ایجاد زیبایی در حجم و برآوردن نیازهای روانی و عملکردی ساکنین، نورگیری درخور یک برج در مازندران را نیز تامین کرده و قبل از هرچیز به دلباز شدن فضاهای داخلی و ارتباط بیشتر و پیوند شایسته آن با محیط اطراف کمک می‌کند.

از طرفی رنگ سفید این برج و مصالح استفاده شده در آن هم یک نوع طراحی زیبا، مدرن و ویژه را تداعی می‌کند که در ادغام با سبزی تراس‌ها و سرسبزی سرخرود، کنتراستی بسیار زیبا داشته و هارمونی محیط را نیز حفظ می‌کند.

امکانات ویژه برج ساحلی آریا 3 در سرخرود

زمانی که می‌خواهیم به امکانات ویژه یک برج ساحلی اشاره کنیم شاید قبل از هرچیز باید به پارکینگ آن بها دهیم، چرا که دغدغه بسیاری از ساکنین نحوه تامین پارکینگ خواهد بود. برج آریا 3 از این لحاظ مشکلی نداشته و برای تمامی واحدها پارکینگ تعبیه شده‌است. از سوی دیگر ارتباط طبقات از طریق آسانسورهای باکیفیت و با ظرفیت مناسب تحقق می‌پذیرد و سیستم گرمایش و سرمایش برج آریا 3 نیز از تکنولوژی‌های روز تبعیت می‌کند.

برج قصر آریا 58796897889587

لابی یکی از مواردی است که در طراحی هر برج و مجتمع مسکونی از اهمیتی ویژه برخوردار است و در رابطه با برج آریا 3 نیز لابی به فراخور موضوع در دسترس بوده و موجبات آسایش ساکنین را فراهم نموده‌است.

سونا، استخر، جکوزی و سالن ورزشی منحصر به فرد رو به دریا در کنار مشاعاتی عالی! چه چیز بیشتر از این نیاز است که این برج را برج فول امکانات آریا 3 بنامیم؟ این امکانات از دسته مواردی است که افراد بسیاری را ترغیب به خرید می‌کند و بهره بردن از آن‌ها در هوای بی‌نظیر شمال، از جمله لذت‌های تکرار نشدنی برای هرکسی می‌تواند باشد.

برج آریا 3 در زمینه‌های ایمنی نیز از استانداردهای طراحی بهره برده‌است و برای مثال سیستم اتفا حریق در این برج فعال بوده و در مواقع اضطراری عملکردی کاملا مناسب خواهد داشت. در زمینه سازه و مرغوب بودن مصالح نیز در این برج از بهترین موارد ممکن همساز با اقلیم بهره برده شده‌است.

و اما طراحی داخلی برج آریا 3 ! برج ساحلی آریا 3 از نظر طراحی داخلی نیز توانسته‌است در ارتباطی قوی با طراحی عالی کلی خود قرار بگیرد و در زمینه طراحی داخلی و معماری داخلی فضاها نیز با یک طراحی اصولی و عالی مواجه هستیم.

برای مثال در انتخاب مصالح کف، نازک کاری دیوارها و سقف، دکوراتیوها، نورپردازی و … همه و همه سعی شده‌است که به نیازهای بصری و عملکردی مخاطب دقت کافی شده‌باشد.

در ادامه به مزایای خرید برج ساحلی در سرخرود خواهیم پرداخت.

برج قصر آریا 6869786978978549

خرید برج آریا 3 در سرخرود و مزایای آن

اگر قصد سرمایه‌گذاری با خرید واحد در برج ساحلی آریا 3 را دارید، باید بگوییم که 40 درصد از مبلغ کل در مرحله اول، 5 درصد در زمان تحویل سند، 5 درصد در زمان تحویل و مابقی در قسط‌های 40 ماهه دریافت می‌شود.

در حالت کلی اگر قصد خرید برج‌های ساحلی سرخرود و سرمایه‌گذاری در این بخش را دارید، حتما قبل از هرچیز مزایای آن را بررسی کرده و با مقایسه و تطبیق به این نتیجه رسیده‌اید که سرمایه‌گذاری در سرخرود بهترین گزینه برای شماست.

در واقع می‌توان گفت که با خرید برج ساحلی در سرخرود، مثل برج آریا 3 ، سرمایه‌گذاری شما مسیر صحیحی در پیش گرفته‌است و سود حاصل از این سپرده نیز برای شما محفوظ خواهد بود، چرا که ارزش املاک در این منطقه سیری صعودی داشته و شما حتی اگر قصد فروش واحد خریداری شده خود را داشته‌باشید نیز همواره خریدارانی منتظر خرید از شما هستند.

با این حال، خرید برج در سرخرود نیز مانند هر اقدام و سرمایه‌گذاری دیگری، قوانی خاص خود را دارد و شما جایز نیستید بی‌گدار به آب بزنید و حتما باید قبل از آن تحقیقات کافی را انجام دهید. در این زمینه حتما باید به مشاور املاک مجرب و آگاه به مسائل بازار املاک منطقه مراجعه کرده و مراحل کار را به او بسپارید.

در رابطه با خرید برج آریا 3 و به صورت کلی برج‌های ساحلی سرخرود و خرید ویلا و برج در شهرک خزرشهر شمالی و جنوبی، شهرک دریاکنار و شهرک خانه دریا بهترین انتخاب دکتر محمد بخشی خواهد بود، چرا که با سال‌ها تجربه در این زمینه و کسب اعتباری ارزشمند، بهترین گزینه‌ها را با تحلیل مسائل پیش روی شما و شرایط ویژه خودتان، در پیش روی شما قرار خواهد داد.

مشاورین املاک مجرب با کسب تجربه در این زمینه، بهترین مراجع برای سرمایه‌گذاری در این حیطه هستند و بهترین تصمیم را برای شما خواهند گرفت. از طرفی، مشاورین املاک، با اخلاق حرفه‌ای خود به نوعی موجبات رضایت خریدار و مالک را فراهم کرده و آن‌ها را از دغدغه‌های اضافی دور نگه داشته و به مثابه یک راهنمای مسیر، معامله را هدایت می‌کنند. پس اگر قصد خرید برج‌های ساحلی سرخرود و یا سرمایه‌گذاری در برج آریا 3 و استفاده از امکانات بی‌نظیر این برج را دارید، قبل از هرچیز از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس گرفته و از مشاوره قبل از خرید بهره ببرید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

جزئیات

  • قیمت:
    شروع قیمت از متری 65.000.000 تومان
  • وضعیت ملک:

امکانات

  • آسانسور
  • استخر
  • انشعابات مجزا
  • پارکینگ
  • سرمایش
  • سند
  • گرمایش

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسید “برج آریا 3”

امتیاز

املاک مشابه