ویلا شهرکی چیست؟

3 اردیبهشت 1402
0 دیدگاه
نمایی از ویلاهای شهرکی نقلی با رنگ آجری و درختان کاج کوچک 121632362362

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

منظور از ویلای شهرکی، مجموعه ویلاهایی است که در داخل یک محدوده محصور می باشد. ویلا شهرکی از ابداعات جدید در حوزه ساخت و ساز و فروش ویلا است. اگر آپارتمان را به صورت چندین خانه عمودی روی هم تعریف کنیم، ویلاهای شهرکی را به صورت خانه ‌های افقی و کنار هم می توان تعریف کرد. معمولاً ویلاهای شهرکی توسط یک شرکت یا موسسه ساخته شده و در نهایت به خریداران واگذار می ‌شود. البته برخی دیگر به جای خرید ویلا، ترجیح می ‌دهند که زمین خریده و ویلای خود را درون شهرک احداث کنند. معمولا ویلاهای شهرکی دارای مشاعاتی از قبیل پارک، نگهبانی 24 ساعته، استراحتگاه مهمان، درب ورود کنترلی، خیابان بندی های اصولی و… می باشد. تمامی این خدمات و مشاعات در اختیار صاحبان و ساکنان شهرک می باشد. چنین شهرک هایی دارای هیئت امنا بوده و تمامی هزینه ها بین اعضا تقسیم می شود.

ویلای شهرکی 27877759878787

تفاوت ویلای شهرکی با ویلای مستقل

ویلایی که در زمینی بسیار وسیع در نزدیکی مجموعه ای از ویلاها احداث شده است ویلای شهرکی مشهور است. در مقابل سازنده ویلای مستقل زمینی که خریداری نموده است ویلای مد نظر خود را به صورت منفرد احداث می کند. ویلاهای شهرکی به صورت انبوه احداث می شوند. همچنین دارای طرح و نقشه یکسانی نیز می باشند. به لحاظ قیمتی ویلا شهرکی در مقایسه با ویلا مستقل ارزان تر می باشد. چرا که ویلاهای شهرکی به تعداد زیادی در یک محدوده مشخص ساخته می شوند سازندگان ویلا سعی کرده اند از زمین به صورت بهینه استفاده کنند. ویلاهای شهرکی مجهز به نگهبانی ۲۴ ساعته هستند. بنابراین چنانچه نمی خواهید به صورت دائم در ویلای خود اقامت کنید به لحاظ امنیتی ویلای شهرکی بهترین گزینه برای شماست. چون ویلای مستقل امنیت کمتری دارد بنابراین برای حفظ امنیت می توانید از دوربین مدار بسته، دزدگیر و درب های ضد سرقت استفاده کنید.

خرید ویلای شهرکی در بهترین شهرک‌ های مازندران، انتخاب اکثر خانواده‌ های ایرانی است. زندگی در ویلاهای شهرکی شمال کشور، قوانین و مقررات خاص خود را دارد. گرچه قدمت شهرک‌ ها به چندین دهه می رسد ، اما هنوز هم شهرت و اعتبار خود را حفظ کرده ‌اند. خرید ویلا در شهرک دریا کنار یکی از بهترین گزینه ها است. این شهرک از بزرگترین شهرک‌ های شمال محسوب می‌شود که گزینه‌ های بی‌ نظیری را برای خرید ویلا در مازندران ارائه داده است. برای یک سرمایه ‌گذاری مطمئن در یک شهرک لوکس و زیبا، دریا کنار بهترین انتخاب است.

کیفیت ویلای شهرکی

طراحی شده بودن، از دیگر مزایای ویلای شهرکی است. یعنی چنانچه یک ویلا شهرکی، دارای طرح و ساخت خوبی باشد کیفیت خدمات رسانی، تاسیسات و تجهیزات، دفع پسماند ها و… در آن به درستی انجام می شود. مزیت دیگر خرید ویلای شهرکی وجود مدیریت یکپارچه، برای ساماندهی مسائل و مشکلات احتمالی در شهرک است. مدیریت ویلای شهرکی بر نحوه فعالیت نیرو های حراستی، نظافتی، خدماتی و… در شهرک نظارت کرده و ضمن محاسبه نیاز های شهرک، نسبت به جمع آوری شارژ و هزینه کرد آن برای ساکنین ویلا در راستای افزایش سطح رفاه آنان اقدام می کند. با توجه به قیمت و سایز زمین امکان ساختن یک شهرک در مرکز شهر امکان پذیر نیست. هنگام ساخت و ساز ویلاهای شهرکی، بسیاری از امکانات تفریحی مانند پارک، فروشگاه مواد غذایی و… در خود شهرک لحاظ می شوند. همین مسئله موجب افزایش محبوبیت این نوع ویلا در میان افراد می شود.

ویژگی های ویلاهای شهرکی

امکانات ویلاهای شهرکی کامل می باشد و از امنیت بسیار بالایی برخوردار می باشد . در این شهرک نگهبانی 24 ساعته وجود دارد و تمامی ورودی و  خروجی از آن چک میشود . تمامی انشعابات آب ، برق و گاز قانونی بوده و با مشکل قطع شدن این موارد مواجه نخواهید شد .خریداران هیچگونه دردسر برای قانونی کردن این موراد نخواهند داشت زیرا تمامی این موراد بر عهده سازنده می باشد و خریدار با سند کامل و امکانات کامل و طی شده ویلا را خریداری میکند.

نمایی از ویلاهای شهرکی یک شکل با درختان کاج کوچک 5214163256352

 

خصوصیات خوب ویلای شهرکی

  • وجود امنیت بالا
  • قیمت مناسب و به صرفه بودن ویلا شهرکی
  • اطمینان از کیفیت زمین و ساختمان ویلا
  • تامین امکانات
  • موقعیت جغرافیایی

بحث امنیت در ویلاها بسیار مهم است. اصولا ویلاهای شهرکی به لحاظ امنیت در سطح بالایی قرار دارد. حتی می توان گفت ویلاهای شهرکی نسبت به ویلاهای مستقل از نظر وجود امنیت وضعیت بهتری دارد. به علاوه خرید ویلای شهرکی با سود اقتصادی بالایی همراه است. در زمین های شهرکی معمولا سازندگان ویلا تمام تلاش خود را می کنند تا بتوانند برای ساخت ویلا از کمترین مکان بیشترین بهره را ببرند. ویلاهای شهرکی به طور استاندارد احداث می شوند و در ساخت این ویلاها رعایت بعضی نکات و قوانین الزامی است. بنابراین شرکت های سازنده شهرک های ویلایی بر اساس هزینه ای که صرف ساخت ویلا شهرکی می کنند نمی توانند ویلایی بدون کیفیت احداث کنند.

امنیت ویلای شهرکی

علت اینکه تقاضای خرید ویلاهای شهرکی در شمال با رشد خوبی مواجه بوده است، امنیت بالای محوطه شهرک است. شهرک دریا کنار از جمله شهرک هایی است که با داشتن کادر مجرب و کامل از نگهبانان، امنیت تمام خیابان ‌های شهرک را  تامین کرده است. از نظر کنترل ورود و خروج افراد نیز در بهترین شرایط امنیتی قرار دارد. ساکنین شهرک ویلایی دریا کنار، یک کارت تردد دارند. ساکنین باید از درب شماره یک شهرک وارد و خارج شوند. برای تردد مهمانان نیز تدابیری اتخاذ شده است. مهمانان از درب شماره ۲ تردد می کنند. همچنین باید کارت تردد مهمان داشته باشند و این کار با هماهنگی مالکین ساختمان‌ ها انجام می ‌شود. هر یک از درب ‌های شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته است که در ۴ شیفت کار می ‌کنند. در کل ۱۶ نفر در درب اول و ۱۶ نفر در درب دوم این شهرک نگهبانی می ‌دهند.

امکانات ویژه در ویلای شهرکی دریا کنار

شهرک دریا کنار حدود ۳ کیلومتر نوار ساحلی دارد. در واقع جزء گسترده‌ ترین ویلاهای شهرکی است که بیشترین نوار ساحلی را برای تفریح ساکنین به خود اختصاص داده است. ویلاهای شهرک دریا کنار دارای زیباترین معماری و دکوراسیون داخلی می باشند. محوطه‌ ویلا هم برای هر یک از ساختمان ‌ها بسیار زیبا طراحی شده است. خیابان‌ های منتهی به ساحل همه دارای جذاب ترین منظره هستند و از پوشش گیاهی درختان بلند در دو طرف خیابان بهره گیری شده است. مجهز بودن به سیستم تهویه امنیت و سیستم نگهبانی از امکانات ویژه ویلا در شهرک دریا کنار است. تمام خیابان ‌های شهرک دارای کانکس نگهبانی هستند. در این شهرک پلاژ آقایان برای آفتاب گرفتن و ساحل اختصاصی برای شنا در نظر گرفته شده است. این امکانات برای بانوان نیز در دسترس است. افراد با اطمینان خاطر می ‌توانند به شنا و تفریح بپردازند.

ویلای شهرکی 15488549645845

موقعیت جغرافیایی

ویلاهای شهرکی در بهترین موقیت و لوکیشن ساخته میشوند . این ویلاها به تمامی مراکز تفریحی ، درمانی ، فروشگاه ها ، سوپرمارکت ها ، بانک ها و … دسترسی کامل دارند . شما نیازی به نگرانی در زمینه مسافت طولانی برای دسترسی به این موارد را نخواهید داشت .

تنوع بالای ویلاهای شهرکی

یکی دیگر از کارهایی که شرکت‌ های فعال در شمال انجام داده‌ اند، ایجاد شهرک ‌های مختلف با ویژگی‌ های مختلف است. در حال حاضر ۳ نوع شهرک ساحلی، جنگلی و معمولی در شمال کشور وجود دارد. هر خریداری با توجه به سلیقه خود و انتظاری که از ویلا دارد آن را انتخاب می ‌کند که کدام یک از انواع ویلاها را خریداری کند. تنوع در ویلای شهرکی باعث شده است خریداران گزینه ‌های متعددی در اختیار داشته باشند و در انتخاب خود محدود نباشند. ویلاهای شهرکی جنگلی معمولا در فاصله نزدیکی از دریا قرار گرفته اند. این ویلاها چشم اندازی زیبا از طبیعت سرسبز را دارند و دارای آب و هوای پاکی می باشند که بسیار لذت بخش است. اما ویلاهای شهرکی ساحلی محبوبیت بیشتری از ویلاهای شهرکی جنگلی دارند. این ویلاها فاصله نزدیکی به ساحل دارند و دارای چشم اندازی زیبا از ساحل دریا هستند.

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

ویلای شهرکی قیمت مناسب

از دیگر ویژگی هایی که ویلاهای شهرکی را شامل میشود قیمت بسیار مناسب آنها می باشد . قیمت این ویلاها از دیگر آپارتمان و ویلاهای مستقل کمتر و مناسب تر می باشد . به همین علت تمامی افراد در قشرهای متفاوت توانایی خرید و اجاره این ویلاها را خواهند داشت .شرکت‌ های سازنده ویلای شهرکی از کمترین فضای ممکن نهایت بهره را می ‌برند. همچنین این فضا را به ویلاهایی با تراکم بالا و با طراحی تقریباً یکسان اختصاص می‌ دهند. از طرفی این شرکت ‌ها به دلیل حجم مصرف بالا، مصالح ساختمانی و اولیه خود را به صورت عمده تهیه می‌ کنند و هزینه تهیه این مواد برای آنها بسیار کم تمام می ‌شود. اگر قیمت این ویلاها را با ویلاهای معمولی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که قیمت بسیار پایین ‌تری دارند و از لحاظ اقتصادی به سود خریدار خواهد بود. پیشنهاد ما برای آن دسته از افرادی که قصد خرید ویلا در مازندران را دارند اما بودجه زیادی را برای خرید ویلاهای گران قیمت ندارند، خرید ویلای شهرکی می باشد. به علاوه افرادی که می خواهند در کنار استفاده از ویلا در شمال سرمایه گذاری هم انجام بدهند، خرید ویلاهای شهرکی توصیه می شود.

نمایی از ویلاهای شهرکی نقلی با رنگ آجری و درختان کاج کوچک 121632362362

 

کیفیت طراحی و ساخت ویلای شهرکی

طراحی شده بودن، یکی از مزایای ویلای شهرکی است. یعنی چنانچه یک ویلاهای شهرکی، دارای طرح و ساخت خوبی باشد کیفیت خدمات رسانی، تاسیسات و تجهیزات، دفع پسماند ها و… در آن به درستی انجام می شود. مزیت دیگر خرید ویلای شهرکی وجود مدیریت یکپارچه، برای ساماندهی مسائل و مشکلات احتمالی در شهرک است. مدیریت ویلای شهرکی بر نحوه فعالیت نیرو های حراستی، نظافتی، خدماتی و… در شهرک نظارت کرده و ضمن محاسبه نیاز های شهرک، نسبت به جمع آوری شارژ و هزینه کرد آن برای ساکنین ویلا در راستای افزایش سطح رفاه آنان اقدام می کند. با توجه به قیمت و سایز زمین امکان ساختن یک شهرک در مرکز شهر امکان پذیر نیست. هنگام ساخت و ساز ویلاهای شهرکی، بسیاری از امکانات تفریحی مانند پارک، فروشگاه مواد غذایی و… در خود شهرک لحاظ می شوند. همین مسئله موجب افزایش محبوبیت این نوع ویلا در میان افراد می شود.

با خرید ویلای شهرکی معامله ای مطمئن انجام دهید

یکی از اصلی ترین دغدغه های افرادی که قصد خرید ویلاهای شهرکی در شمال کشور را دارند مطمئن بودن از معامله یا اعتماد داشتن به فروشنده و صاحب ویلا می باشد. اما خوشبختانه این دغدغه در مورد ویلای شهرکی وجود ندارد. چرا که شرکت هایی که مسئول ساخت ویلاهای شهرکی می باشند شرکت های مشخصی هستند و تمام ویلاهایی که توسط این شرکت ها ساخته می شود اسناد و مجوزهای معتبری دارند که همگی قابل استعلام می باشند. درنتیجه با قاطعیت می توان گفت در خرید و فروش ویلا شهرکی در شهرک دریا کنار به هیچ عنوان امکان به وجود آمدن مشکل و کلاهبرداری وجود ندارد. با این وجود هرگز هنگام خرید ویلای شهرکی در شمال گول ویلاهایی با قیمت پایین را نخورید. چرا که اکثر ویلاهای شهرکی که با قیمت پایین تری به فروش می رسند با مصالح بی کیفیت و نامرغوب ساخته شده اند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه