لوکس کردن ویلاهای شمال با گزینه‌هایی منحصر به فرد

2 اردیبهشت 1402
0 دیدگاه
ویلاهای شمال 746984968496849647896748796

ویلاهای شمال کشور، از جذاب‌ترین مکان‌هایی است که درگیری آن‌ها با فضای سبز، جذابیت آن‌ها را دو چندان می‌کند. گذراندن اوقات فراغت در یک ویلا در شمال، به ویژه ویلاهای مازندران، از انتخاب‌های هوشمندانه و درستی است که افراد می‌توانند داشته باشند. اگر به دنبال بهترین ویلا در مازندران هستید نیز باید به سراغ یک ویلا در سرخرود، ویلا در شهرک خزرشهر، ویلا در شهرک دریاکنار و … بروید! بهتر بودن این ویلاها از هر حیث ثابت شده‌است و اگر به دنبال اقامتی با کیفیت مطلوب در مازندران هستید، ما این ویلاها را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

ویلاهای شمال 49854984564154154165445

ولی خرید ویلا در مازندران قدمی بزرگ است که انتهای کار نیست و اغلب افراد پس از خرید ویلاهای شمال کشور، به دنبال شیک کردن و به قول معروف لوکس‌تر کردن فضای ویلا هستند و به دنبال ترفندهایی در این رابطه می‌گردند. این کار نه تنها اهمیت سرمایه‌گذاری شما را می‌رساند بلکه با لوکس کردن ویلا، کیفیت بهتری از اقامت خود در آنجا را تجربه می‌کنید. می‌توانید به ویلای خود مثل متریالی خام نگاه کنید که حال قرار است به دنبال طراحی آن باشید! اغلب ویلاهای شمال به خودی خود و به دلیل اینکه در پیوند با طبیعت بی نظیر این خطه قرار گرفته‌اند از زیبایی کافی برخوردار هستند، ولی این دلیلی بر این نیست که شما از ایده‌های خاصی که می‌تواند محیط زندگی در ویلاهای شمال را جذاب‌تر کند استفاده نکنید! ما در اینجا به گزینه‌هایی منحصر به فرد اشاره می‌کنیم، که در برخی از آن‌ها حتی نیاز به هزینه‌های گزاف نباشد و فقط با کمی سلیقه و اهمیت دادن به نکات مربوط به دیزاین فضا می‌توان زیبایی خاصی به ویلا بخشید. در این راستا با ما همراه باشید.

 

لوکس کردن فضاهای خارجی ویلاهای شمال

اگر در یکی از ویلاهای شمال کشور زندگی می‌کنید و فکر می‌کنید که کم کم وقت آن رسیده‌است که سر و سامانی به محیط زندگی خود بدهید، ما در اینجا با شما هستیم که با برخی از ایده‌هایی کاملا ساده و مقرون به صرفه بتوانید زیبایی ویلای خود را دو چندان کنید. پس قبل از هرچیز به لوکس کردن فضاهای خارجی ویلاهای شمال می‌پردازیم.

یکی از گزینه‌های کاربردی که می‌توانید به آن فکر کنید، استفاده از دیوار سبز است. اغلب دیوارهای حیاط‌های ویلاهای شمال، صلب نیستند و شما می‌توانید از این صلب نبودن دیوار استفاده مناسبی داشته باشید. یکی از این موارد، سبز کردن دیوار است که به خودی خود هم حافظ زیبایی ویلاهای شمال خواهد بود و هم به منظر شهری طراوت و تازگی خاصی خواهد بخشید! در این نوع از طراحی و نگاه به محوطه، با نوعی خاص از گیاه نیز سر و کار داریم که حتی نیاز نیست هزینه بسیار زیادی برای آن بکنید چرا که استفاده از گیاهان رونده در ویلاهای شمال کشور امری مرسوم است و شما اینبار فقط می‌خواهید این گیاه را در دیوار استفاده کنید! ولی توجه داشته باشید که این تمام ماجرا نیست و پس از استفاده از دیوار سبز در ویلاهای شمال کشور، مراقبت از آن‌ها و شیوه‌های نگهداری آن‌ها نیز مطرح می‌شود.

کار دیگری که می‌توانیددر زمینه لوکس کردن فضاهای خارجی ویلا انجام دهید، تغییر مصالح و به نوعی حرکتی جسورانه در رابطه با مصالح کف است. بگذارید مصالح کفسازی ویلا خود را به طور کامل نشان داده و از چند نوع کفسازی که کاملا در هارمونی با هم قرار دارند استفاده کنید! این هارمونی به معنای نداشتن کنتراست نیست، بلکه ایجاد کنتراست زیبایی خاصی به فضای خارجی ویلاهای شمال می‌بخشد، به ویژه اینکه در نهایت پوشش گیاهی نیز به کمک تمام این موارد خواهد آمد! برای مثال کفسازی مسیرهای پیاده، کفسازی فضاهای نشستن، دورچینی باغچه‌ها و مصالح پله‌های ویلا می‌تواند در کنتراستی زیبا با هم به زیباتر کردن ویلاهای شمال کمک کند.

ولی داشتن استخر در فضای خارجی ویلا را نیز نمی‌توان نادیده گرفت، استخری که در آن از فرمی خاص نیز استفاده شده‌است و می‌توان با مبلمان اطراف آن و متریال دهی مناسب به استخر و اطراف آن، بر لوکس بودن ویلاهای شمال تاکید ویژه داشت! استخر رو باز یکی از مواردی است که هرکس خواهان زندگی لوکس است، در گوشه‌ای از ذهنش به آن فکر کرده‌است و یک استخر روباز در یک ویلا در شمال، نظر هرکس را به خود جلب می‌کند و از آپشن‌هایی است که در نهایت بر ارزش نهایی ویلا نیز خواهد افزود!

ویلاهای شمالی 46485458484584584745847

 

بسیاری از افراد شیفته آلاچیق‌های ویلاهای شمال هستند! در واقع یک آلاچیق که در آن از طراحی، فرم، حجم و مصالح مناسب استفاده شده‌باشد، در نهایت منجر به فضایی لوکس خواهد شد. کاربرد آلاچیق و عملکرد مثبت آن و حتی نیاز به آن در فضای خارجی ویلاهای شمال تقریبا نیاز به توضیح ندارد و از گزینه‌هایی است که در برخی موارد می‌تواند الزامی هم باشد! ولی اگر شما در فضای خارجی ویلای خود جای کافی و مناسبی برای آلاچیق دارید ولی هنوز برای تعبیه آن فکری نکرده‌اید، از همین امروز به فکر آن باشید تا لذت استفاده از آلاچیق را به ویژه در هوای دلچسب ویلاهای شمال بچشید.

از گل و گیاهان خاص و ویژه‌ای استفاده کنید. از گیاهانی تزئینی که در عین اینکه مناسب آب و هوای شمال هستند، زیبایی منحصر به فردی دارند و در برخی مواقع نمونه آن را در سایر ویلاها نیز نمی‌توان یافت! این مورد تا حدودی به خاص شدن فضای ویلاهای شمال کمک می‌کند و از طرفی تامین کننده سبزی و پر نشاط بودن آن‌ها نیز هست! در چیدمان این گیاهان سلیقه به خرج داده و در نگهداری از آن‌ها نیز باید کوشا باشید.

استفاده از نورپردازی‌های خاص، زیبا و خیره‌کننده نیز به لوکس شدن ویلاهای شمال کمک می‌کند. این نورپردازی هم در نما و هم در محوطه از مواردی است که باید در نظر بگیرید و با کمی خلاقیت در آن، به زیباتر شدن ویلای شما کمک میکند.

در نهایت رسیدگی به محوطه ویلا و تمیز نگه داشتن آن، بر تمام موارد گفته شده برتری دارد.

ویلاهای شمال 487444694416569544

خرید ویلا در شمال از باب ترین و رایج ترین سرمایه گذاری هایی است که امروزه بسیار شاهد آن ها می باشیم . داشتن ویلای شخصی در شمال این امکان را برای شما به وجود می آورد تا در هر زمانی که می خواهید ، به شمال سفر کنید و یا از تفریحات سواحل و دیگر مکان ها دیدنی و گردشگری موجود در اطراف محل زندگی خود لذت ببرید .

ویلای لوکس تنها با خریداری بدست نخواهد آمد ، شما برای اینکه ویلای خود را مطابق با سلیقه شخصی خود بسازید می توانید از نکاتی استفاده کنید تا زیبایی را چندین برابر کنید . داشتن حیاط زیبا ، چشم اندازی طبیعی است که جلوه ویلا را چندین برابر خواهد کرد . استخر و یا حوض در حیاط ویلا از بهترین گزینه ها حسوب می شود که هم رفاه جهت تفریح در اوقات فراغت شما را فراهم می کند و هم جلوه زیباترین را در حیاط ویلا  خواهد آفرید .

داشتن آبنما و شومینه نیز بهترین گزینه ها محسوب می شود ، به عنوان مثال تصور کنید در فصل های سرد سال میخواهید در کنار خانواده  و عزیزانتان فضای گرم و صمیمی را خلق کنید و خوش بگذرانید . داشتن شومینه این امکان را برای شما به وجود می آورد تا از جمع و دور همی خود نهایت لذت را ببرید . شاید نیز برای شما جالب باشد که بدانید ، علاوه بر ایجاد گرما ، شومینه در زیباسازی ویلای لوکس شما نیز بسیار مناسب است . همچنین نیز می توانید با استفاده از قاب عکس های یادگاری و اکسسوری های شیک و مدرن به زیبایی شومینه و این چشم انداز زیبا بی افزایید .

آبنما از دیگر گزینه هایی است که به لوکس تر کردن فضای ویلای شما می افزاید ، طبق گفته پزشکی حرکت مسیر آب در جهت شیب و صدای برخورد آن ها با سنگ آبنما صدای دلنشینی را به وجود می اورد که برای آرامش روحی و روانی و همچنین دیلکسیشن مغز افراد بسیار موثر می باشد .

شما همچنین می توانید از گیاهان و گلدان ها با سایز های مختلف برای زیباسازی و لوکس تر کردن ویلای خود استفاده نمایید . گل های زنده فضای درونی را زنده و شاد خواهد کرد ، گلدان از بهترین و شیک ترین اکسسوری و المان های یک ویلا محسوب می شوند .

پرده ویلای خود را به گونه ای انتخاب نمایید تا نور خورشید به صورت مستقیم به فضای درونی ویلا بتابد . چنین اتفاقی هم زیبایی فضای داخلی و دکوراسیون را شیک تر می کند و هم به نورانی تر و روشن تر شدن فضای داخلی می انجامد .

لوکس کردن فضاهای داخلی

ایده‌های لوکس کردن فضای داخلی ویلاهای شمال بسیار زیاد است و شما می‌توانید با ترکیب رنگ‌ها، الگوها، بافت‌ها و طرح‌های مختلف، فضای داخلی ویلای خود را زیبا و جذاب کنید. در ادامه به برخی از نکات مهم در این زمینه اشاره می‌کنیم:

  • سایت‌های معتبر در زمینه دکوراسیون داخلی را مطالعه کنید تا ایده‌های خلاقانه و جدید را بدست آورید. همچنین می‌توانید از نمونه‌های داخلی ویلای دیگران الهام بگیرید.
  • از هارمونی در استفاده از عناصر مختلف در فضای داخلی ویلا استفاده کنید تا یکدستی و توازن در طرح داشته باشید.
  • رنگ دیوار، کف و مبلمان را با هم تطبیق دهید تا یک هماهنگی زیبا در دکوراسیون داخلی ایجاد شود.
  • در چیدمان مبلمان دقت کنید تا همه قسمت‌ها با هم هماهنگ شوند و از نظر ظاهری زیبا باشند. همچنین، مبلمان را به گونه‌ای طراحی کنید که با مسیرهای حرکتی هماهنگ باشد.
  • استفاده از لوستر، نورمخفی، آباژورهای زیبا و سایر لوازم نورپردازی می‌تواند به زیباسازی فضای داخلی کمک کند.

 

  • ویلاهای شمال 4854848564154854

 

از آنجا که در رابطه با ویلاهای شمال صحبت می‌کنیم، استفاده از عنصری که دقیقا به این خطه مربوط باشد حرکتی جالب در این زمینه است. مثل صنایع دستی شمال که در قبل به آن اشاره کردیم.

می‌توانید دیواری را کاملا به استفاده از عکس‌های خاص خانوادگی اختصاص دهید. این دیوارها و نحوه چیدمان صحیح عکس در آن می‌تواند زیبایی خاصی به ویلا در مازندران ببخشد.

از طرفی استفاده از گیاهان نیز زیبایی فضاهای داخلی ویلاهای شمال را دو چندان می‌کند. می‌توانید گل‌خانه‌ای کوچک در گوشه‌ای از ویلا برای خود درست کنید که امکانات نگهداری و شرایط نگهداری از گل‌ها را داشته باشد و یا می‌توانید یک قفسه خاص برای نگهداری از گلدان‌های مینیاتوری داشته‌باشید. در هر حال، گل و گیاه نقشی به سزا در لوکس بودن فضای داخلی ویلاهای شمال ایفا می‌کند.

نقش پرده‌ها را دست کم نگیرید. با توجه به سبک کلی طراحی داخلی ویلاهای شمال کشور، می‌توان از انواع خاصی از پرده در آن‌ها استفاده کرد. رنگ و نقش پرده را به نوعی انتخاب کنید که در نهایت به زیبایی فضاهای داخلی افزوده باشد.

و اما به جزئیاتی مانند رومیزی‌ها، استفاده از شمع، قاب تصویر، آثار هنری، فرش و … نیز دقت کنید. این‌ها در نهایت در زیبایی ویلاهای شمال تاثیر زیادی خواهند داشت.

ولی در نهایت اگر قصد تحولی خاص در این زمینه را دارید حتما از یک طراح داخلی متخصص در این زمینه که تجربه کار در ویلاهای شمال را دارد نیز کمک بگیرید. با دیدن کاتالوگ‌های آن‌ها و نمونه کارهایشان، در نهایت تصمیم درست را خواهید گرفت.

ویلاهای شمال 4798749849658485485485

خرید ویلا در شمال

زندگی در ویلاهای شمال، یکی از تجاربی است که قطعا از خاطر نخواهید برد ولی در نهایت برای انتخاب آگاهانه و درستی که منجر به حفظ سرمایه شما شود باید از طریق مراجع معتبر اقدام به خرید ویلا در مازندران کنید. در این زمینه تیم دکتر بخشی، فعال در زمینه خرید و فروش ویلا در مازندران در تمام مراحل کار همراه شما خواهد بود. پس اگر قصد خرید ویلا در شمال را دارید، قبل از هرچیز از طریق راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه