ویژگی های منحصر به فرد شهرک دریا کنار برای خرید ویلا کدام اند؟

16 اسفند 1401
0 دیدگاه
خرید ویلا در شهرک دریا کنار 1546845434154

دریاکنار یکی از زیباترین و فوق العاده ترین شهرک های استان مازندران می باشد. تمامی ویلاهای شهرک دریاکنار بسیار زیبا ساخته شده اند. تمامی این ویلاها دارای انشعابات داخلی مانند آب و گاز و سایر امکانات می باشند. با ما همراه باشید تا بدانید چه جذابیت هایی که باعث خرید ویلا در دریاکنار می شود.

شهرک دریاکنار چه ویژگی های منحصر به فردی دارد؟

محوطه سازی این ویلاها بسیار خیره کننده است، فضای سبز با درختان بلند، گل های تزئینی و پارکینگ ایمن از ویژگی های این شهرک رویایی است. این شهر یکی از قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین شهرهای ساحلی شمال است که شامل ساحل اختصاصی برای آفتاب گرفتن و شنا می‌ شود. شهرک دریاکنار حدود 3 کیلومتر ساحل دارد، 4 رستوران در مقابل دریا واقع شده است. دریاکنار یک شهرک رویایی گردشگری در شهرستان بابلسر در استان مازندران است.

این شهرک دارای زیرساخت های مستحکمی از جمله زمین بازی، جاده سلامت، زمین بسکتبال و غیره است. این شهرک سرسبز است و تمامی ویلا های شهرک دریاکنار دارای زمین بزرگی هستند به همین دلیل ویلاها از هم دور هستند و محیطی امن و آرام با چشم اندازی زیبا ایجاد کرده اند. لازم به توضیح است اهالی این شهرک افراد غیر بومی و خوش نامی هستند که نقش بسزایی در برندسازی شهر دارند و حدود 2000 ویلا در این شهر ساحلی وجود دارد که دارای اساس نامه شهرکی، مشاعات شهری و غیره است.

قدم زدن در فضای تمیز و سرسبز جنگل به همراه تماشای غروب خورشید در یک روز دلپذیر تابستانی و دیدن منظره ای زیبا از رشته کوه البرز رویایی است که در شهرک ویلایی دریاکنار به حقیقت پیوسته است. اگر به دنبال تفریح، آرامش و آسایش و خرید ویلا در مازندران هستید، قطعا شهرک دریاکنار را به شما پیشنهاد می کنیم که در تمام فصول سال از یکنواختی دور است.

چیزی که زیبا و خاطره انگیز است، حال و هوای غروب خورشید در ساحل این شهرک است که بسیار زیبا و دیدنی است. رانندگی در این ساحل و شهر در تمام فصول سال واقعا زیباست.

ویلا های شهرک دریاکنار 654564653131456

موقعیت جغرافیایی شهرک دریاکنار

باید بدانید که این شهر بیش از 2.7 کیلومتر از دریای خزر را اشغال می کند و مساحت کل آن حدود 1.3 کیلومتر مربع یا بیش از 300 هکتار است. دریاکنار 19 خیابان دارد که طول خیابانی که وارد شهر می شود 1.2 کیلومتر و فاصله خیابان یکم تا هفدهم 1.8 کیلومتر است. خیابان های هموار شهر به دریا منتهی می شود و با سنگ های بزرگ پوشیده شده است.

در انتهای خیابان اول این شهرک رستوران ها، مغازه ها و تفریحات مختلف با مکان هایی برای مردم وجود دارد و خیابان های ششم و هفدهم در دریاکنار به ساحل شنا که دارای غریق نجات است متصل می شود. این ساحل به طور ویژه برای این منظور طراحی شده و مجهز به قایق نجات است. یکی از جاذبه های دیدنی این شهرک، ساحل زیبای آن است که باعث ترغیب مردم به خرید ویلا در مازندران میشود.

فاصله ویلاهای شهرک دیاکنار با سواحل دریای خزر 323546845340

طراحی خاص ویلا های شهرک دریاکنار

شهرک دریاکنار دارای جذاب ترین ویلاها است. این ویلاها از نظر معماری و دکوراسیون داخلی بسیار چشمگیر طراحی شده اند. مساحت ویلا برای هر یک از ساختمان ها بسیار زیبا طراحی شده است. تمامی خیابان های منتهی به ساحل دارای جذاب ترین مناظر هستند و از پوشش گیاهی درختان بلند در دو طرف خیابان استفاده شده است. معمولاً در فصل تابستان، ساحل خیابان ششم مردانه و ساحل خیابان هفدهم زنانه در نظر گرفته می شود.

حدودا قیمت ویلا های شهرک دریاکنار چگونه است؟

قیمت ویلا در شهر دریاکنار به عوامل مختلفی بستگی دارد. عواملی مانند امکانات ویلا و موقعیت جغرافیایی، مشخصات زمین (فاصله تا دریا)، ابعاد ساختمان و محوطه سازی بر قیمت این ویلاها تاثیر گذارند. قیمت خرید ویلا کنار دریا نسبت به سایر ویلاهای شهرک ساحلی به میزان قابل توجهی بالاتر است.

ویلاهایی که بیش از 1000 متر زیر بنا دارند و یا در دسته ویلاهای استخری و ویلای لوکس تریپلکس قرار می گیرند ویلاهای گران قیمتی هستند. خرید ویلا در دریاکنار قطعا و بدون شک یک سرمایه گذاری 100% مطمئن است. از منظر ارزش افزوده و سرمایه گذاری ، برای افرادی که به دنبال فرصت سرمایه گذاری در شمال کشور هستند، گزینه های فروش خانه شهری انتخاب بسیار مناسبی است.

ویلا های شهرک دریاکنار 456435415454154

امنیت ساکنان دریاکنار چگونه تامین می شود؟

شهرک دریاکنار یکی از مراکز گردشگری استان مازندران است. امنیت ساکنان این شهرک تحت کنترل شهرستان بابلسر است. بنابراین این توافقنامه از همه جهات تأیید شده و معتبر است. دلیل افزایش تقاضا برای ویلا کنار دریا امنیت بالای شهرک است.

شهرک دریاکنار با داشتن کادری مجرب و کامل از نگهبانی امنیت تمامی خیابان های شهر را تامین کرده است. این شهرک با کنترل ورود و خروج افراد نقشی مهمی در تامین شرایط امنیتی خوب ساکنین ایفا کرده است. اهالی شهرک ویلایی دریاکنار دارای کارت تردد هستند. ساکنین باید از دروازه شماره یک وارد شهرک شده و از آن خارج شوند. برای جابجایی مهمانان نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

در واقع دریاکنار یکی از قدیمی ترین سکونتگاه های اصیل شمال ایران است. امنیت در شهرک دریاکنار بسیار خوب است و بیش از 16 نگهبان در گیت اول و 16 نگهبان در گیت دوم به صورت 24 ساعته برای حراست در 4 شیفت مشغول به کار هستند. این شهرک به دلیل داشتن طبیعت بکر، آب و هوای معتدل و مرطوب، سواحل بسیار زیبا و منحصر به فرد، هر ساله انتخاب بسیاری از ایرانیان و گردشگران برای سفر و اقامت است. بنابراین ایمنی و رفاه این منطقه حرف اول را می زند.

ویلا های شهرک دریاکنار 5478654516541230

معرفی ساحل چشمگیر و سنگی شهرک دریاکنار

دلیل سنگی بودن ساحل این است که از ایمنی کافی برای پیاده روی در ساحل بابلسر و عدم ورود قایق به داخل شهر اطمینان حاصل شود. در کنار ساحل خیابان های 6 و 17 دو ساحل شنی وجود دارد که بین این دو به فاصله 3 کیلومتر ساحلی سنگی قرار گرفته است. ساحلی که می توان از آن برای پیاده روی و لذت بردن از محوطه استفاده کرد.

ویژگی های دیگری که افراد را به سمت خرید ویلا در دریاکنار سوق می دهد:

افرادی که به فضای سبز و ساحل علاقه مند هستند، احتمالاً بهترین انتخاب برای آن ها برای خرید ویلا در مازندران، ویلاهای شهرک دریاکنار است. از آنجایی که شهرک دریاکنار در مجاورت دریای خزر و مناطق سرسبز واقع شده است، این مکان را به محیطی گرم و دلنشین خانوادگی تبدیل کرده است.

جاذبه های گردشگری و اقامتی این شهر در بین علاقه مندان به سفر محبوبیت دارد و همین امر باعث شده سالانه مسافران زیادی را از شهرهای اطراف مانند تهران، فیروزکوه، هراز، بابل، ساری و بسیاری از شهرهای دیگر به خود جذب کند. محبوبیت این شهر باعث شده است که صاحبان این خانه ها در تمام ایام تعطیل به ویژه تعطیلات نوروز و تابستان در این منطقه زندگی کنند.

از امکانات و ویژگی های جذاب این شهرک می توان به رستوران، سوپرمارکت، فروشگاه، کافه و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد که برای راحتی و آسایش بیشتر مسافران در این قسمت یا نزدیک آن قرار دارند. از دیگر امکانات این قسمت می توان به تفریحات اطراف ساحل و آفتاب گیر های واقع در نزدیکی ساحل اشاره کرد.

علاوه بر تمامی امکانات گردشگری ذکر شده، مهمترین قسمت امکانات این شهرک، امکانات رفاهی آن است که به راحتی می توانید در طول سفر از آنها بهره ببرید.

وجود دستگاه خودپرداز در این شهر نیز می تواند شما را قادر به دریافت یا انتقال وجه، دریافت صورت حساب و بسیاری از کارهای بانکی دیگر با کمک آن در هر ساعت از شبانه روز کند. از جمله دیگر تسهیلات می توان به وجود بانک هایی مانند تجارت، ملت و مسکن در این شهر اشاره کرد که می توانند به سرعت تراکنش های بانکی شما را انجام دهند تا بتوانید در ساعات اداری از آنها بهره مند شوید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه