آشنایی کامل با برج های ساحلی مازندران + تعداد طبقات مجاز

4 اسفند 1401
0 دیدگاه
برج های ساحلی مازندران 68453153132101

برج های ساحلی به دلیل مجاورت با دریا بسیار مورد توجه مردم قرار گرفته شده است. برج های ساحلی در سواحل دریاها ساخته می شوند در کشور ما برج های ساحلی زیبا و خاصی وجود دارد. برج های ساحلی در تعداد طبقات مجاز در مازندران ساخته می شود، برای آشنایی بیشتر با برج های ساحلی ودریافت اطلاعات کافی در رابطه با تعداد طبقات برج های ساحلی در مازندران و همچنین آشنایی بیشتر برای خرید برج های ساحلی سرخرود با ما همراه باشید.

خرید برج های ساحلی | ایده آل ترین برج های مازندران

امروزه خرید و فروش املاک مخصوصا خرید ویلا در مازندران و خرید برج های ساحلی در سرخرود بسیار مورد توجه قرار گرفته شده است. پروژه های ساختمانی در هر منطقه جغرافیایی طرفداران زیادی دارد. اما این روزها ساخت برج های ساحلی در شمال کشور بیش از سایر مناطق مورد توجه قرار گرفته است. به نظر شما دلیل اصلی چیست و چه کسانی تمایل بیشتری به سرمایه گذاری در برج های ساحلی دارند.

همانطور که می دانید مازندران دارای طبیعتی بسیار بکر و آب و هوای سالم است و این امر مورد توجه عموم مردم به خصوص ساکنان شهرهای بزرگ قرار گرفته است. از طرفی قیمت زمین در شمال کشور نسبت به سایر مناطق نسبتاً ارزانتر است. اما چه کسی می خواهد در شمال برج های ساحلی مسکونی بسازد؟ علاوه بر ساکنان استان های مازندران، افراد ثروتمند و مرفه ساکن شهرهای دیگر نیز تمایل زیادی به ساخت برج ساحلی در مناطق خوش آب و هوای شهرهای مازندران از جمله سرخرود دارند.

همانطور که می دانید برای اجرای پروژه برج سازی ساحلی در شمال، لازم است افراد و مهندسین ماهر و متخصص بر تمامی مراحل ساخت نظارت داشته باشند تا تمامی استانداردها به خصوص استاندارد های خاص طبقات رعایت شود. در نتیجه بهترین کار این است که ساخت پروژه های بزرگ را به شرکت های معتبر بسپارید و بتوانید به عنوان شریک در این پروژه ها شرکت کنید.

شرکت های ساختمانی که شما با آنها همکاری می کنید کنترل کافی بر تمامی مراحل کار دارند و در قسمت های مختلف کار از اخذ مجوز ساخت، تعیین زمین مناسب، فونداسیون و مراحل ساخت دخیل هستند.

برج های ساحلی مازندران 68453215453121

تعداد طبقات مجاز برای برج های ساحلی

تعداد طبقات برج های ساحلی را شهرداری مشخص می کند و به افراد اجازه می دهد تا تعداد مشخصی از طبقات را بسازند. اگر این قانون نباشد شهر در محاصره ساختمان ها و برج های بلند قرار می گیرد و جدای از آن مقاومت ساختمان ها نیز کاهش می یابد.

تراکم واحدهای برج های ساحلی سرخرود

تراکم برج های ساحلی چیست؟ این معیار تعیین می کند که در هر طبقه چند واحد تجاری یا مسکونی می توانید بسازید. این معیار تعداد واحدهای مسکونی، تجاری و خدماتی شهر را کنترل می کند. تراکم واحد مسکونی در سطح از معیارهای قبلی مهمتر است. اما در نظر داشته باشید که رعایت همه نکات با هم بسیار مهم است و رعایت نکردن هیچ کدام تخلف از قانون خواهد بود.

آشنایی با انواع برج های ساحلی جذاب در سرخرود

برج های فوق العاده مسکونی

برج های ساحلی برای سکونت افراد و خانواده ها ساخته می شود. تراکم این ساختمان ها به چهار دسته کم، متوسط، مرتفع و بسیار زیاد تقسیم می شود. این واحدها دارای آشپزخانه، اتاق و سایر خدمات ضروری می باشند.

واحدهای تجاری در برج های ساحلی

برج هایی که برای تجارت، حرفه ساخته می شوند و یا در محلی که در آن فعالیت می کنند، ساختمان های صنفی نامیده می شوند.

چه عواملی بر تراکم برج های ساحلی تأثیر دارد؟

  • کاربرد برج
  • عرض گذر
  • مساحت قطعات
  • نسبت ابعاد قطعات
  • لزوم تابش زمستانه به بدنه جنوبی ساختمان
  • لزوم رعایت حداقل فضای باز برای هر ساکن
  • قیمت زمین
  • قیمت برج
  • هزینه ساخت

برج های ساحلی مازندران 85413212312312

نکات کلیدی هنگام خرید برج های ساحلی سرخرود

این روزها به دلیل مسائلی مانند کمبود زمین و افزایش جمعیت، شاهد افزایش تعداد آپارتمان ها و برج ها هستیم. در این بین عده ای توجه بیشتری به کیفیت زندگی و امکانات لوکس در برج های ساحلی داشته اند. امکانات زیادی وجود دارد که افراد ترجیح می دهند در برج های لوکس ساحلی زندگی کنند. زندگی در برج های ساحلی نه تنها یک زندگی مجلل را برای شما تداعی می کند و قطعا یک سری معایب و مزایایی را برای شما به همراه خواهد داشت که با هم به بررسی آنها می پردازیم.

مزایای خرید واحد در برج های ساحلی

1_ امکانات خاص و ویژه

یکی از دلایلی که بسیاری از افراد تمایل به خرید برج های ساحلی سرخرود دارند، امکانات ساخت و ساز در برج ها می باشد. مدرن ترین امکانات ساختمانی مانند مجموعه ورزشی، رستوران، سالن اجتماعات، فضای باز کودکان، استخر و سونا، میز بیلیارد، نگهبانی و موارد دیگر که زندگی امن و راحت تری را برای ساکنان برج های مجلل فراهم می کند. زندگی در این نوع مکان ها باعث صرفه جویی در زمان می شود. با توجه به وجود رستوران، مجموعه ورزشی و موارد دیگر، این نوع نیازها به صورت رایگان برای ساکنین فراهم می شود.

2_ ایمنی های اضطراری

یکی از مواردی که در تمامی املاک و اراضی باید بررسی و رعایت شود، بحث ایمنی ساختمان و رعایت اصول ایمنی آن است. املاک بزرگی مانند برج دارای امکاناتی هستند که امنیت ساختمان را بسیار متفاوت و بهتر از زمین های دیگر می کند. اقلام امنیتی مانند سیستم اعلام حریق، برق اضطراری، پمپ آب، منبع آب اضطراری، موتورخانه، درب ضد سرقت و … مجهز شده است. بنابراین کمترین احتمال، مزیت مهم دیگری در بحث ایمنی بالای برج، نوع ساخت و اصل آنهاست که در برابر زلزله و حوادثی از این قبیل مقاوم هستند.

برج های ساحلی مازندران 84751542132152

3_ایمنی عمومی

مجتمع های مسکونی دارای قوانین و مقررات خاصی هستند که می تواند امنیت سایر ساکنان را تضمین کند. اکثر برج های ساحای دارای لابی هستند و لابی بان وظیفه نگهبانی از برج را به صورت 24 ساعته بر عهده دارد. در بسیاری از برج ها، ورود و خروج افراد غریبه و مهمان ثبت و بررسی می شود. از دیگر ویژگی های برج ها وجود دوربین های نظارتی در راهروها و آسانسورها است که امنیت ساکنین را افزایش می دهد.

طرح جدید برج سازی ساحلی در سرخرود

نکته مهمی که در قالب طرح جدید برج سازی ساحلی در شهرها پیش بینی می شود این است که در شهرهای بالای یک میلیون نفر جمعیت، از جمله سرخرود امکان ساخت «برج تک» وجود دارد. با حداقل 12 طبقه در عین حال ساخت برج در شهرهای زیر 200 هزار نفر منوط به تهیه و اخذ «نظرسنجی عمومی» بوده و اختصاص پهنه های پهن و لبه به ساختمان های بلند ممنوع است. تمامی سازندگان تایید شده برای اخذ مجوز برج سازی در مازندران باید شش خط قرمز اصلی را در نظر بگیرند.

حداقل مساحت و عرض زمین محاسبه شده برای احداث برج های ساحلی بلند در سرخرود و شهر های دیگر مازندران، به گونه ای که برای احداث ساختمان 8 تا 10 طبقه حداقل مساحت زمین مورد نیاز برابر باشد. به متراژ 1500 متر مربع و حداقل عرض زمین معادل 25 متر می باشد. برای ساخت ساختمان های 10-12 طبقه حداقل مساحت زمین 2 هزار متر مربع و حداقل عرض زمین 30 متر مربع می باشد.

در عین حال سازندگان باید زمینی را با حداقل مساحت 3600 متر مربع و حداقل عرض زمین 40 متر مربع برای ساخت ساختمان های 12 تا 25 طبقه و در نهایت برای ساخت برج بیش از 25 طبقه معرفی کنند. شناسایی زمینی به مساحت بیش از 10000 متر مربع با حداقل عرض 65 متر ضروری است. برای خرید برج های ساحلی سرخرود و همچنین خرید ویلا در مازندران می توانید با ما همراه باشید.

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه