تجربه ای متفاوت با پالم بیچ در ویلاهای شمال

19 بهمن 1401
0 دیدگاه
ویلاهای شمال 6545647974879789

انتخاب بهترین سبک دکوراسیون داخلی برای ویلاهای شمال، از این روی که این ویلاها طرفداران بسیاری دارند، ممکن است یکی از چالش‌های اساسی فروشندگان ویلاهای شمال و یا خریداران باشد. ویلاهای مازندران در این میان ممکن است طرفداران بیشتری داشته‌باشند و شاید بهترین نمونه‌های طراحی داخلی منحصر به همین ویلاها باشد. چه چیزی باعث می‌شود که طراحی داخلی یک ویلا در مازندران در زمره بهترین‌ها قرار بگیرد و بتواند نمونه موفقی از طراحی داخلی ویلا در شمال باشد؟ در اینجاست که باید درکی صحیح از دکوراسیون داخلی داشته‌باشیم و بتوانیم یک دکوراسیون خوب و مناسب را از یک دکوراسیون ضعیف تشخیص دهیم.

در این میان سبک‌های مختلفی از دکوراسیون داخلی نیز وجود دارند. آیا تا به حال به این فکر کرده ا‌ید که اقلیم و منطقه جغرافیایی تا چه میزان بر نحوه چیدمان داخلی موثر است؟ برای مثال، آیا اقلیم شمال بر طراحی داخلی غالب ویلاهای شمال، تاثیری مستقیم با غیر مستقیم داشته‌است و اصلا این طرز فکر درست است که نوعی خاص از طراحی را مختص به منطقه‌ای خاص بدانیم؟ در این راستا بهتر است انواع طراحی داخلی را بشناسیم و با بررسی ذائقه افراد هر منطقه به این سوال پاسخ بدهیم. قاعدتا فرهنگ و سلیقه افراد در نقاط جغرافیایی مختلف، از یکدیگر متفاوت است و این موضوع تاثیرش را بر عناصر مختلف طراحی خواهد گذاشت؛ از طراحی داخلی تا طراحی محوطه ویلاهای شمال، بی تاثیر از اقلیم نیست، ولی گاهی می‌توان سبکی را از اقلیمی متفاوت انتخاب کرد و با تغییراتی مطلوب، آن را مناسب نقطه‌ای دیگر کرد.

در راستای آشنایی با دکوراسیون‌های داخلی مختلف، در این نوشتار از سایت دکتر بخشی با طراحی داخلی به سبک پالم بیچ آشنا می‌شویم که شاخه‌ای از سبک ساحلی است که قبلا به آن پرداخته‌ایم ولی با متدهایی منحصر به فرد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این سبک منحصر به فرد آشنا شویم.

ویلاهای شمال 6545647974879789

رنگ در پالم بیچ

مثل هر سبک طراحی داخلی دیگری، رنگ در پالم بیچ نیز مهم و منحصر به فرد است و برای اینکه بتوانید یک پالم بیچ صحیح را در ویلاهای شمال پیاده کنید، باید ترکیبات رنگی صحیح را بشناسید. رنگ غالب در پالم بیچ، رنگ صورتی است و مهم‌ترین ترکیب رنگ در این سبک، ترکیب رنگ سفید و صورتی است. در واقع، رنگ اصلی و پایه در این سبک، رنگ‌های روشن است، با اینحال اگر به دنبال به کار بردن رنگ تیره در پالم بیچ هستید، سبز و فیروزه‌ای دو رنگ دیگری هستند که می‌توانند با رعایت تناسبات رنگی در این سبک به کار بروند. رنگ‌ها در دکوراسیون داخلی، قاعدتا پایه و اساس سایر ترکیبات رنگی را نیز مشخص می‌کنند. از مبلمان گرفته تا اکسسوری و سایر دیزاین‌ها. پس انتخاب صحیح رنگ برای ویلاهای شمال، در وهله اول مشخص می‌کند که آیا روند صحیحی داشته‌ایم یا خیر.

ویلاهای شمال 8974684864865748748747841

استفاده از آثار هنری در ویلاهای شمال

آثار هنری، جزء ثابتی از یک پالم بیچ اصولی هستند. اگر خودتان هنرمند هستید، می‌توانید در گوشه و کنار ویلاهای شمال، به صورت صحیحی از آثار هنری خود بهره ببرید. این آثار می‌توانند تابلوهای نقاشی در سبک‌های مختلف باشند و یا مجسمه‌ها و دکوراتیوهایی از مصالح گوناگون. می‌توانند صنایع دستی ویژه شمال کشور باشند و یا یک فرش دستباف! گاهی بهترین نمونه‌های آثار هنری را می‌توان در لوازم قدیمی و نوستالژیکی یافت که علاوه بر هنرمندانه و زیبا بودن، حسی خوب و حاکی از تعلق به محیط را نیز برای شما به همراه دارند. می‌توانید به پیج‌های هنری سری بزنید و از بین لوازم دکوراتیو این هنرمندان، اثری خاص برای خود سفارش دهید. در هر حال، پالم بیچ با آثار هنری منحصر به فرد گره می‌خورد و می‌تواند سبکی جذاب برای ویلاهای شمال باشد.

دیوارها در پالم پیچ

اگر می‌خواهید بدانید که دیوار ویلاهای شمال در پالم پیچ به چه صورت است، باید به شما بگوییم که بهترین انتخاب دیوارهایی ساده هستند، از نظر متریال، که با کارهای هنری و نقاشی کاور شده‌اند. یعنی می‌توانید دیواری با پوشش کاغذ دیواری یا رنگ داشته باشید و بر روی آن با چیدمانی خاص، آثار هنری ویژه‌ای را آویزان کنید. البته این مورد فقط به اثر هنری محدود نمی‌شود و می‌توانید مواردی مثل گیاهان را نیز در این دیزاین برای ویلاهای شمال به کار ببرید، به ویژه که رنگ سبز، از رنگ‌های مطلوب در پالم بیچ است و می‌تواند به خوبی با تم صورتی و سفید کار، هم‌نشین شود و طنازی کند.

ویلاهای شمال 7487846987695486954684

مبلمان در پالم بیچ

و می‌رسیم به مهم‌ترین قسمت ماجرا که آن هم مسائل مربوط به مبلمان در سبک پالم بیچ است. در رابطه با تم رنگی که صحبت کردیم و قرار شد خارج از صورتی، سفید، سبز و فیروزه‌ای به رنگ دیگری فکر نکنیم، با اینحال می‌توانید از مبلمانی با پارچه‌هایی به این رنگ استفاده کنید که چوب در آن‌ها به کار رفته باشد. استفاده از چوب در سبک پالم بیچ، در نهایت منجر به زیبایی و گرمی بیشتر فضا می‌شود.

مبلمان‌ها در پالم بیچ بهتر است راحتی باشند و در آن‌ها تا حد امکان از پارچه‌هایی مرغوب با رنگ‌هایی دلنشین استفاده شده باشد. در کنار آن، مبلمان آشپزخانه در ویلاهای شمال نیز از اهمیت برخوردار است. می‌توانید از جنس خاصی از کابینت استفاده کنید که قابل رنگ باشد و یا از کابینتی با چوب سفید و یا روکش چوب سفید استفاده کنید. لوازمی با تم صورتی و سفید، آشپزخانه‌ای شاد و جذاب به شما هدیه می‌دهد. پالم بیچ هیچگاه از این دو رنگ جدا نیست!

اکسسوری در ویلاهای شمال به سبک پالم بیچ

نمی‌توان به یک طراحی داخلی موفق فکر کرد و انتظاری از اکسسوری‌ها نداشت! اکسسوری در پالم بیچ هم نقشی اساسی ایفا می‌کند و می‌تواند در خلق یکی از بهترین ویلاهای شمال به شما کمک کند. عمده تمرکز شما باید متوجه اکسسوری‌هایی ساده و شیک باشد، در پالم بیچ زیاد به دنبال تجملات و زرق و برق نیستیم و همین مورد باعث می‌شود که به دنبال لوازم مجلل و فاخر پر زرق و برق نرویم.

هرقدر محیط صمیمانه‌تر باشد، بیشتر در خلق پالم بیچ موفق عمل کرده‌ایم. در این راستا، می‌توانید از جا‌شمعی‌هایی با طرح‌های فانتزی کمک بگیرید و یا به سراغ آباژورهایی با طراحی مدرن بروید. می‌توانید از یک قفسه زیبای سفید و یا به رنگ چوب استفاده کنید و لوازم دکوراتیو خود را در آن قرار دهید و یا از استندهایی مخصوص لوازم دکوراتیو استفاده کنید و فضایی زیبا خلق کنید. در هر حال، در پالم بیچ، اکسسوری‌های شیک و ساده بسیار مهم هستند.

 

نقش نور در پالم بیچ

از آنجا که پالم بیچ، سبکی است که ریشه در طبیعت دارد، نور در آن نقشی مهم ایفا می‌کند و در ویلاهای شمال نیز به دنبال نور طبیعی هر چه بهتر و بیشتر هستیم. پس ایجاد فضاهایی نورانی در ویلاهای شمال، نه تنها در منافات با پالم بیچ نیست، بلکه در خدمت آن نیز هست و در نهایت یک فضای بسیار جذاب به وجود می‌آورد که مسرت بخش بوده و حافظ نیازهای شماست!

نکاتی جالب در مورد پالم بیچ برای ویلاهای شمال

یکی از مواردی که در طراحی داخلی با آن مواجه هستیم، نظم و ترتیب وسایل و در حالت کلی، مطرح بودن چیدمان خاص و نظم برای وسایل است. در پالم بیچ ما به دنبال خلق نظم و ایجاد فضاهایی متقارن و منظم نیستیم و در واقع بیشتر به دنبال یک فری فرم هستیم که دست ما را در طراحی باز می‌گذارد و باعث می‌شود آزادی عمل بیشتری در چیدمان و طراحی داخلی داشته‌باشیم. در هر حال، پالم بیچ یک سبک برآمده از طبیعت است و در طبیعت با جبر در طراحی هیچ قسمتی مواجه نمی‌شویم.

در این راستا، شما نباید در چیدمان لوازم ویلاهای شمال، به دنبال تقارن و مواردی از این قبیل باشید. مثلا می‌توانید تابلوهایی کوچک را به صورت کاملا نامنظم روی دیوار جای دهید و به پالم بیچ لبخند بزنید! پالم بیچ قدرت فوق‌العاده‌ای در ایجاد مکانی منحصر به فرد و آرامشبخش در ویلاهای شمال دارد که در عین تبعیت نکردن از نظمی با قاعده، می‌تواند بهترین الگو برای ویلاهای شمال باشد.

نقش طبیعت در طراحی داخلی ویلاهای شمال

همانطور که گفتیم، بستر کلی طراحی می‌تواند نقش موثری در انتخاب سبک طراحی داخلی داشته‌باشد و این مورد در رابطه با ویلاهای شمال نیز صادق است. اگر نگاهی به طبیعت ایران داشته‌باشیم، زیباترین و منحصر به فردترین طبیعت را شمال دارد که با الهام از آن می‌توان بهترین آثار طراحی داخلی را ایجاد کرد. سبک پالم بیچ با در نظر داشتن طبیعت، می‌تواند به صورت بومی صرفا برای شمال کشور به کار برود و زیباترین ویلاهای شمال را ایجاد کند که در نهایت الگوی طراحی داخلی سایر نقاط نیز باشند. برای آشنایی بیشتر با متدهای منحصر به فرد در پالم بیچ، به سایت‌های طراحی داخلی مراجعه کنید و از نکات تکمیلی این سبک مطلع شوید. از طرفی، با مراجعه به دیگر مقالات طراحی داخلی سایت دکتر بخشی، بهترین ترفندها را برای ویلاهای شمال به کار ببرید. در نهایت اگر قصد خرید و فروش ویلاهای مازندران را دارید و یا می‌خواهید با بهترین ویلاهای این منطقه آشنا شوید، ما در مشاورین املاک دکتر بخشی، بهترین پیشنهادها را با معرفی کامل برای شما ارائه می‌دهیم. پس از طریق راه‌های ارتباطی با ما در ارتباط باشید و از مشاوره رایگان قبل از خرید ما بهره‌مند شوید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه