جذابیت خرید ویلا جنگلی مازندران که تاکنون نمی دانستید!

30 دی 1401
0 دیدگاه
خرید ویلا جنگلی 56468765412

بسیاری از افراد به دلیل آب و هوای مطبوع، زیبایی، سرسبزی و … خرید ویلا جنگلی را به خرید ویلاهای دیگر ترجیح می دهند،یکی از بهترین مکان ها برای خرید ویلا جنگلی مازندران است. همانطور که می دانید شمال کشورمان یکی از سرسبزترین و بهترین شهرهایی است که می توانید برای خرید ویلای جنگلی آن را انتخاب کنید. به دلیل پوشش گیاهی غنی در این شهر، ویلاهای جنگلی زیادی نیز شکل گرفته است.

معرفی ویلا جنگلی

ویلای جنگلی به طور کلی به مجموعه ای از ویلاهایی گفته می شود که در مکان های جنگلی و در میان فضای سبز زیادی قرار دارند. قدم زدن در جنگل سرسبز با درختان سر به فلک کشیده و تنفس هوای پاک پر از اکسیژن به هر رهگذری جان تازه ای می بخشد. با اینکه خود دریای شمال جاذبه های وصف ناپذیری دارد اما افراد زیادی به عشق جنگل های شمال به این منطقه می روند.

از سوی دیگر با توجه به قرار گرفتن کشورمان در یک منطقه کویری، بسیاری از هموطنان علاقه مند به بهره مندی از این نعمت الهی و حضور در هوای سالم و مناظر مهیج این منطقه هستند. اما داشتن مزایای زیاد به این معنی نیست که مشکلی وجود ندارد.

 

طراحی ویلای جنگلی به چه صورت است؟

ویلاهای جنگلی مانند مجسمه ای هستند که از سنگ، چوب و بتن طراحی شده اند، چشم انداز یک ویلای مدرن در دل جنگل که قوانین و اصول معماری کلاسیک و معماری مدرن را به خوبی تفسیر می کند. احساسی منحصر به فرد و ناب از زندگی در دل طبیعت طراحی شده اند. بتن، شیشه و فولاد سه متریال اصلی در طراحی ویلاهای جنگلی هستند.

طراحی ویلاهای جنگلی مازندران به سبک مدرن

در گذشته بیشتر ویلاهایی که در جنگل ساخته می شدند به سبک کلاسیک و سنتی بودند اما امروزه معمولاً ویلاهای جنگلی به سبک مدرن طراحی و ساخته می شوند. طراحی و معماری ویلاهای مدرن یکی از سبک های محبوب و مورد علاقه کارفرمایان و ویلاسازان است. این سبک امروزه طرفداران زیادی دارد اما تعداد محدودی از شرکت ها و دفاتر معماری در ایران می توانند با توجه به شرایط اقلیمی و سلیقه کارفرما طراحی مناسب و اصولی داشته باشند.

بهترین مناطق برای ساخت ویلای جنگلی مازندران است

بدون شک مناطق شمالی کشور بهترین گزینه برای ساخت ویلاهای جنگلی است. استان هایی مانند گیلان و مازندران به دلیل داشتن خاک حاصلخیز و شرایط آب و هوایی مناسب و همچنین پوشش گیاهی کامل جزو اولین گزینه ها برای ساخت ویلاهای جنگلی هستند.

 خرید ویلا جنگلی 146854564212

مصالح مناسب برای ویلاهای جنگلی

جنگل ها به دلیل برخورداری از مزایای ویژه از جمله هوای پاک و مطبوع، مناظر زیبا و بکر و همچنین به دور از آلودگی صوتی شهرها و سایر مزایا بسیار قابل توجه بوده و در بین ویلاسازان جنگلی از محبوبیت خاصی برخوردار است. با توجه به آب و هوای خاص در مناطق جنگلی، در سبک های خاص و متفاوتی نسبت به سایر ویلاها ساخته می شوند که بر جذابیت این نوع ویلاها می افزاید. همانطور که می دانید جنگل ها معمولا در آب و هوای سرد، معتدل و مرطوب رخ می دهند و در این مناطق اغلب شاهد هوای سرد و باران هستیم. به همین دلیل فرم کلی ویلا باید به گونه ای طراحی شود که علاوه بر حفظ ظاهر و زیبایی، ویلا جنگلی ما مستحکم و مقاوم در برابر شرایط جوی باشد.

ساخت ویلا جنگلی در مازندران

ویلاهای جنگلی ساختمان هایی هستند که بین انسان و طبیعت دوستی ایجاد می کنند. اگر در ویلای جنگلی زندگی می کنید، سبک زندگی شما به سمتی تغییر می کند که انگار طبیعت بخشی از وجود شما شده است. همیشه لازم نیست در آسمان خراش ها وسط شهرهای شلوغ زندگی کنید. زندگی در یک ویلا جنگلی دنج در گوشه ای از طبیعت مازندران می تواند مجلل، جذاب و کم هزینه باشد.

طراحی ویلای جنگلی این فرصت را برای خانواده ها فراهم می کند تا طرز فکر خود را در مورد کسب آرامش، تغییر سبک زندگی و جذب انرژی از طبیعت تغییر دهند.

 خرید ویلا جنگلی 54156746545242

انواع سبک های متفاوت برای طراحی ویلاهای جنگلی

طراحی ویلای جنگلی به سبک مدرن

سبک معماری ویلای جنگلی می تواند مدرن و خلاقانه باشد. معماری مدرن نوعی معماری است که با استفاده از اشکال و حجم های هندسی طراحی می شود. در معماری مدرن هیچ محدودیتی برای طراحی ویلای جنگلی وجود ندارد. برای ایجاد نمای خلاقانه در ساختمان ویلا، مرزها شکسته شده است.

طراحی ویلا دوبلکس جنگلی

یکی دیگر از ایده هایی که برای طراحی ویلا جنگلی در شمال پیشنهاد می شود و بسیار پرطرفدار است، ویلاهای دوبلکس جنگلی هستند که سقف آن ها به صورت کلبه های چوبی و به سبک سقف شیروانی ساخته شده است. ویلاهای دوبلکس با نمای چوبی پرطرفدار و جذاب هستند. تصور کنید یک کلبه چوبی در وسط جنگل دارید و می توانید در هر ساعت از روز در طبیعت قدم بزنید! حسی وصف ناپذیر که تنها با طراحی و ساخت ویلای جنگلی به واقعیت تبدیل می شود.

طراحی ویلای جنگلی به سبک کلاسیک

اگر از سبک مدرن فاصله بگیریم می توانید از سبک کلاسیک برای طراحی ویلای جنگلی شمال استفاده کنید. ویلاهای کلاسیک قدیمی هستند اما می توان آنها را با طرح های مدرن جدید ترکیب کرد. اگرچه ویلاهای جنگلی در طبیعت ساخته می شوند، اما طراحان و معماران نیز اهمیت ویژه ای به محوطه سازی ویلاها می دهند.

 خرید ویلا جنگلی 6514676543513512

ویژگی های ویلای جنگلی لاکچری

در این قسمت به طور کلی ویژگی هایی را که برای خرید یک ویلای جنگلی در مازندران  و شهرک خزرشهر باید در نظر گرفت را بیان می کنیم تا بعدا به عنوان سرمایه گذاری در خرید ملک در شمال برای شما توجیه پذیر و سودآور باشد.

کیفیت ساخت ویلای جنگلی مازندران

یکی از ویژگی هایی که قابل ارزیابی است کیفیت ساخت ویلا با معماری داخلی و خارجی دقیق مانند استفاده از متریال درجه یک و استاندارد در ساخت ویلا جنگلی به ویژه در شمال کشور است. که آب و هوای متفاوتی نسبت به سایر نقاط کشور دارد.

بررسی استعلام و مدارک ویلا

قبل از ساخت و ساز بهتر است ویلا در زمینی قرار گیرد که دارای سند شش دانگ یا سند مشاع باشد وگرنه باید دارای سند توافقی باشد. پس از آن استعلام های لازم برای خرید از قبیل پروانه ساخت در ابتدا و اتمام ساختمان وغیره انجام شود.

یکی دیگر از موارد ضروری وجود کنتور برق و گاز است که حتما باید روی ویلا نصب شده باشد. در صورتی که ویلا دارای مدارک فوق باشد، اخذ کنتورهای مذکور بدون دردسر و قانونی و با هزینه مشخص می باشد. در غیر این صورت نصب کنتورهای فوق بر روی ویلا غیر قانونی می باشد. و دریافت آن چندین برابر هزینه دارد.

وجود موقعیت مکانی مناسب برای  ویلای جنگلی

یکی دیگر از مواردی که در خرید ویلا جنگلی در رویان باید در نظر بگیرید راه های دسترسی و موقعیت مکانی ویلا است. سعی کنید از خرید ویلا در کنار رودخانه ها خودداری کنید، زیرا احتمال آبگرفتگی وجود دارد و ممکن است متحمل خسارات جانی و مالی شوید.

 خرید ویلا جنگلی 654167468531235

قیمت خرید ویلای جنگلی

قیمت خرید ویلا در مازندران نکته دیگری است که به عنوان یکی از ویژگی های خرید ویلا مطرح می شود، ویلاهای جنگلی درمازندران به دلیل نزدیک بودن به مرکز شهر و جاده اصلی با قیمت مناسب تری عرضه می شوند. یکی از مهم ترین دلایلی که مردم به خرید ویلا در مازندران یا ویلاهای شهرک خزرشهر ترغیب می شوند این موضوع است.

نگهبانی ویلای جنگلی

ویلاهای جنگلی به دلیل دور بودن از محدوده شهری ممکن است امنیت کمتری داشته باشند پس باید امنیت ویلا را ارزیابی کنید و برای امنیت ویلا بهتر است از درب های ضد سرقت و دوربین های مدار بسته استفاده کنید.

مزایا و معایب ویلای جنگلی

در بین علاقه مندان به خرید ویلا در مازندران، افراد زیادی علاقه مند به خرید ویلاهای جنگلی هستند. استان مازندران با پوشش جنگلی فراوان و زیبای خود همواره مورد توجه مردم بوده است. دور بودن از مرکز شهر یکی از معایب ویلاهای جنگلی است اما در عین حال امری پسندیده محسوب می شود زیرا یکی از اهداف خرید ویلا داشتن آرامش، و آرامشی به دور از هیاهو است. افرادی که در شهر زندگی میکنند قاعدتا این حس را فقط با خرید ویلاهای جنگلی می توانند تجربه کنند. یکی دیگر از مزایای ویلاهای جنگلی تنوع بالای سبک ویلاها است.

یکی از معایبی که همیشه ما را برای خرید ویلای جنگلی مردد می کند وجود جاده های روستایی و محلی است که ممکن است با خودرو قابل دسترسی نباشد و تردد را با مشکل مواجه کند، در نظر داشته باشید که با خرید ویلا جنگلی در مازندران در فصول سرد سال ممکن است هزینه گرمایش ویلا به دلیل بارش برف و باران افزایش یابد و حضور حیوانات در اطراف ویلا مشهود است که شامل ویلاهای جنگلی نیز می شود.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه