کدام ویلا های شمال ارزش خریداری ندارند؟

20 دی 1401
0 دیدگاه
ویلا های شمال 864534365841

تا به امروز هر چه اطلاعات به ما داده شده است، اطلاعاتی در رابطه با ویلا هایی در شمال می باشد که از ارزش کافی برای خریداری برخوردار می باشند. اما کسی به ما نگفت از خریداری کدام ملک های تجاری و مسکونی در شمال خودداری کنیم. کدامین ملک ها ارزش هزینه کردند ندارند؟
هدف ما از نگارش این مقاله این است که شرحی مختصر از این ویلا ها داشته باشیم و به شما کمک کنیم، بهترین ملک ممکن را برای خود خریداری نمایید.

ویلا هایی که کیفیت ساخت پایینی دارند

خرید یک خانه یا ویلا بدون کیفیت می تواند دردسرهای فراوانی را برای شما به همراه داشته باشد. ممکن است چندین بار در سال نیاز به تعمیر پیدا کند. هزینه های فراوانی برای شما بتراشد و شما را از خریداری پشیمان کند. اگر در هنگام خرید یک ملک تجاری یا مسکونی نهایت دقت خود را به کار گیرید، می توانید یک سرمایه گذاری مطمئن داشته باشید. ویلا های با کیفیت پایین در هنگام فروش هم شما را اذیت خواهند کرد. هیچ کس نمی‌خواهد اوقات فراغت خود را در راه تعمیر و بازسازی ویلا از دست دهد. ما ویلا می خریم که در آن به استراحت و تفریح بپردازیم، نه تعمیر.

ویلا های شمال 354567456451

ویلا هایی که ارزان قیمت هستند

همه ما این ضرب المثل را شنیده ایم که می گوید، هیچ ارزانی بی علت نیست و هیچ گرانی بی حکمت نیست. اگر دیدید ملکی نسبت به سایر ملک های مشابه از هزینه کمتری برخوردار است بدانید یک جای کار می لنگد. این ویلا یا یک ملک قدیمی بدون کیفیت است یا یک زمین مسئله دار. سعی کنید ملکی را برای خرید انتخاب کنید که یک قیمت مناسب و منطقی دارد.

ویلا های بدون سند

فرقی نمی کند به دنبال خرید ویلا در شمال باشید یا یک مغازه در تهران، در هر صورت سند مهم است. بسیار دیده می شود ملک هایی که به دلیل نداشتن سند به هزینه ای بسیار کمتر از هزینه اصلی به فروش می رسد. بدون شک خریداران این ملک ها در آینده ای نزدیک با مشکلات فراوانی رو به رو خواهند شد. توصیه ما این است که در مرحله اول به دنبال خریداری ملک هایی باشد که دارای سند هستند. اما اگر ملکی دارید که فاقد سند می باشد یا می خواهید ملکی بخرید که سند ندارد، ابتدا در رابطه با علل عدم دریافت سند به تحقیق پرداخته و سپس نسبت به دریافت سند اقدام نمایید.

ویلا های واقع در شلوغی

فرقی ندارد قصد سکونت در ویلای خریداری شده را داشته باشید یا فقط می خواهید بخرید، بازسازی کنید و بفروشید. توصیه ما این است از خریداری ویلا هایی که در مکان های پر رفت و آمد واقع شده اند خودداری کنید. کسی که قصد خرید ویلا در شمال را دارد، می خواهد چند روزی را به دور از آلودگی ها و سر و صدا های مزاحم بگذراند. این فرد ترجیح می دهد در یک محله خلوت تر و کم سر و صدا تر سکونت یابد. حتی اگر قصد خریداری و فروش چنین ویلایی را دارید از این کار دوری کنید. فروش این دسته از ویلا ها کمی دشوار است. همین دشواری باعث می شود که فروشنده مجبور شود ملک خود را به قیمتی پایین تر بفروشد.

ویلاهای شمال 6984586946854184587

ویلا های واقع در مکان های بسیار خلوت

درست است در هنگام خریداری ویلا در شمال باید مکانی به دور از ازدحام را انتخاب کنید اما انتخاب یک مکان بسیار خلوت هم مشکل ساز است. معمولا در مکان های خلوت امکانات کمتری عرضه می شود چرا که هیچ کدام از فروشنده ها حاضر نیستند در این مکان ها به خرید و فروش بپردازند. علاوه بر این، سکونت در این مکان ها از امنیت کمتری نیز برخوردار است. منطقی ترین راه این است که سعی کنیم در یک مکان نه خیلی شلوغ و نه خیلی خلوت به خرید ویلا بپردازیم.

ویلا های نزدیک به دریا

همه ما دوست داریم صبح که از خواب بیدار می شویم از پشت پنجره اتاق خود دریا را مشاهده کنیم.  درست است که ویلا های نزدیک دریا بسیار زیبا تر و لاکچری تر از سایر ویلا ها می باشند اما سعی کنید این ویلا ها را نخرید. این مسکن ها به دلیل رعایت نکردن حریم دریا پایه ای سست داشته و ممکن است در دراز مدت تخریب شوند. علاوه بر این ممکن است شلوغی این مکان موجب سلب آرامش شما شود.

ویلا های شمال 654465451050

ویلا هایی که از آب، برق و گاز برخوردار نیستند

عدم برخورداری ویلا از امکانات اولیه زندگی می تواند شما را بسیار به زحمت اندازد. علاوه بر این دریافت مجوز برای برخورداری از آب و گاز و برق کمی دشوار است. سعی کنید ویلایی را خریداری کنید که تمام این امکانات را دارا باشد. در این صورت می توانید با خیال راحت به تفریح و استراحت در این مکان پردازید.

ویلا های واقع در کوه ها

در سال های اخیر بسیاری از ویلا های شمالی در کوه ها ساخته شدند. متاسفانه تعداد این ویلا ها کم هم نیستند. فرقی ندارد ویلای شما در پایین کوه باشد یا در یک شیب تند. در هر صورت خطر ریزش کوه شما را تهدید خواهد کرد. توصیه ما این است که به هیچ عنوان سرمایه خود را برای چنین ویلا هایی هدر ندهید. سعی کنید ویلایی خریداری نمایید که در یک مکان مناسب قرار گرفته است.

ویلا های واقع در زمین های نامناسب

شاید این گونه به نظر رسد که ساخت و خرید ویلا در یک مکان نزدیک به زمین های کشاورزی می تواند حس قشنگی را در شما ایجاد کند. اما اشتباه نکنید. اگر به دنبال خرید و یا ساخت ویلا در شمال هستید سعی کنید ویلایی را خریداری نمایید که در یک زمین محکم و مناسب پی ریزی و ساخته شده باشد. ویلا های واقع در زمین های نامناسب و سست با گذشت زمان تخریب و زیبایی اولیه خود را از دست می دهند.

این نکات تنها چند مورد از ویلا هایی را که نباید خریداری نمایید معرفی کرد. بدون شک تعداد این ملک ها بسیار بیشتر است و در یک مقاله گنجانده نمی شود. اما چاره چیست؟ چگونه می توان این ملک ها را شناخت.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه