مزایای خرید ویلا در شهرک دریاکنار

19 دی 1401
0 دیدگاه
شهرک دریاکنار 878654112330

شهرک دریاکنار مازندران، از قدیمی‌ترین شهرک‌های برند این استان است و در زمینه خرید ویلا در مازندران از پیشتازان محسوب می‌شود. اگر به دنبال شهرکی مطمئن و لوکس برای خرید ویلا و سرمایه‌گذاری در آن هستید، شهرک دریا کنار یکی از گزینه‌هایی است که با آن مواجه شده و ما در اینجا نیز این شهرک را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

اگر به دنبال اطلاعاتی کامل از شهرک دریاکنار، در زمینه ‌هایی مانند مشخصات ساختمان‌ها، قیمت ویلاهای شهرک، دسترسی‌ها، طراحی محوطه‌ها و مسیرها و مسائلی از این قبیل هستید، با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی با این موارد به توجیهات اقتصادی خرید ویلا در شهرک دریا کنار نیز بپردازیم.

شهرک دریاکنار 9876543535210

ویلا های ساحلی در مازندران متقاضیان بسیاری را برای خریداری به خود جذب کرده اند . شهرک دریا کنار منطقه سرسبز ، خوش آب و هوا و بسیار دلچسب در دل مازندران است که در نزدیکی دریا و سواحل واقع شده است . این شهرک بسیار خوش آب و هواست و دارای ویلاهای دنج و به همراه امکانات و محوطه سازی بسیار شیک و لاکچری است . ویلاهای ساخته شده در این شهرک همگی دارای سند می باشند و از بهترین مواد و مصالح برای ساخت آن ها استفاده شده است . استقامت و استحکام این ویلاها بسیار ستودنی می باشد چرا که بهترین معماران و مهندسان برای ساخت آن ایده به عمل آورده اند .

ویلاهای شهرک دریا کنار همگی بسیار زیبا هستند ، تمامی این ویلا ها دارای انشعابات داخلی نظیر آب ، برق و گاز می باشند . محوطه سازی این ویلاها بسیار خیره کننده است ، فضایی سرسبز به همراه درختان بلند و گل های زینتی ، پارکینگ مطمئن  همگی از ویژگی های این شهرک می باشد .همچنین ویلاهای شهرک دریا کنار امنیت بسیار بالایی دارند ، شما به راحتی و بدون استرس می توانید در این شهرک به زندگی در کنار خانواده بپردازید . نگهبانی 24 ساعته در این شهرک پا برجاست ، تمامی نگهبانان به دقت در حال نگهبانی میباشند و افراد غیر قابل شناس اجازه ورود به درون این شهرک نخواهند داشت .شما به راحتی می توانید به سواحل دریا دسترسی داشته باشید ، در هر زمان که می خواهید می توانید برای استراحت و وقت گذراندن به ان مراجعه کنید . اگر از دسته افرادی هستید که به شنا کردن و تفریحات دریایی علاقمند می باشید بهترین گزینه برای شما خرید ویلا در شهرک دریا کنار می باشد .

خرید ویلا در شهرک دریا کنار

شهرک دریاکنار، قدیمی‌ترین شهرک شرق مازندران است که در زمان ساخت خود در سطح خاورمیانه مطرح بوده و به دلیل طراحی ممتازش، مقصد بسیاری از گردشگران محسوب می‌شده است. اعتبار این شهرک هنوز هم در حد دوران طلایی خود است و در حال حاضر نیز از شهرک‌های مطرح و معروف مازندران محسوب می‌شود که خرید ویلا در شمال کشور را به تجربه‌ای بسیار دلپذیر بدل می‌نماید.

در نظر گرفتن کلیه امکانات رفاهی که از یک شهرک انتظار می‌رود برای دریا کنار، باعث شده‌است که ساکنین تجربه زندگی مرفه و به دور از دغدغه‌های طراحی بد یک مجموعه را تجربه کنند و حس تعلق خاصی نسبت به شهرک دریاکنار داشته باشند. با وجود تمام مزایای موجود در شهرک دریاکنار، سرمایه‌گذاری و خرید ویلا در شمال پروسه‌ای است که نیاز به دقت زیادی دارد و باید در کنار یک مشاور املاک معتبر به سمت آن گام برداشت.اگر بخواهیم معرفی دقیق‌تری از شهرک دریاکنار داشته باشیم، می‌توان گفت که این شهرک در 5 کیلومتری بابلسر واقع شده و به مدیریت آن نیز زبان‌زد بوده و نمادی از مدیریت مطلوب یک مجموعه است، به گونه‌ای که در آن شاهد همکاری مدیر، اعضا هیئت مدیره و گارد نگهبانی با هم هستیم.

هیئت مدیره شهرک دریاکنار نقشی اساسی در اتفاقات مربوط به شهرک دارد و ساخت و ساز و هرگونه حمل و نقل در این شهرک باید از فیلتر مدیریت عبور کند. در واقع شهرک دریا کنار اساس نامه‌ای منحصر به خود دارد که در اداره ثبت اسناد بابلسر به ثبت رسیده‌است. با این اوصاف به خودی خود متوجه می‌شویم که با شهرکی رو به رو هستیم که اصول مدیریتی ویژه‌ای دارد و این آرامش خاطر ساکنین را به همراه خواهد داشت.به دلیل دسترسی مناسب این شهرک به بابلسر، خدمات و امور این شهرک به همین محدوده اطلاق شده و ساکنین دردسری از لحاظ دسترسی به امکانات بیشتر ندارند. لازم به ذکر است که شهرک دریاکنار 300 هکتار مساحت داشته و قواره‌های زمین در آن ابعاد متفاوتی دارد و مجوز ساخت و ساز ویلا در این شهرک را باید از هیئت مدیره دریا کنار کسب کنید.

ویلا در شهرک خانه دریا 5346857486/748

قیمت ویلا در شهرک دریا کنار

بسته به امکانات ویلا، قواره زمین مورد نظر، موقعیت قرارگیری ویلا، نوع محوطه، ساخت و پرداخت‌های مرتبط و مواردی از این قبیل، قیمت ویلا در شهرک دریاکنار و قیمت ویلا در مازندران، مقادیر متفاوتی به خود می‌گیرد. در این زمینه، ممکن است با یک ویلا مبله و به اصطلاح فول فرنیش رو به رو باشید و در کنار آن لوکس بودن ویلا نیز از امتیازات آن باشد، و یا نه ویلایی ساده‌تر! این موارد در تعیین قیمت ویلا موثر بوده و برای فهمیدن بازه مطمئن قیمت ویلا در شهرک دریاکنار بهتر است با مشاورین املاک مجرب تماس گرفته تا شما را با توجه به نوسانات بازار و شرایط ویژه خودتان راهنمایی کنند.

اجاره ویلا در شهرک دریا کنار

یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در شهرک دریا کنار از طریق اجاره دادن ویلا است. قوانینی که در ابتدا به آن اشاره شد بر این مورد نیز نظارت دارد و از طریق هیئت مدیره نرخ اجاره بهای سالانه شهرک تعیین و اعلام می‌شود. البته اقامت شبانه و به نوعی اجاره روزانه در این شهرک مرسوم نیست و خیلی کم به ندرت ممکن است اتفاق بیفتد! پس اگر قصد خرید ویلا در شهرک دریاکنار را دارید می‌توانید اجاره بلند مدت آن را نیز جزء گزینه‌های مورد نظر خود قرار دهید.

شهرک دریاکنار 97685746451320

امکانات ویژه شهرک دریا کنار

همانطور که گفتیم از نظر زیبایی، طراحی منظر و طراحی داخلی، یکی از بهترین ویلا شهرها، شهرک دریاکنار است. در این شهرک خیابان‌ها همگی به بهترین نحو و در دقت و ظرافت تمام طراحی شده‌اند و در خیابان‌های منتهی به ساحل، با طراحی ویژه‌تری مواجه می‌شویم که وجه تمایز این دسترسی را نیز تعیین می‌کند.ساحل اختصاصی آقایان و پلاژ منحصر به فرد بانوان نیز در شهرک دریا کنار در نظر گرفته شده‌است و در این مکان‌های اختصاصی ساکنین می‌توانند با خیال راحت از ساحل و امکانات آن بهره برده و گارد ساحلی و غریق نجات نیز در این مناطق فعال هستند.

3 کیلومتر نوار ساحلی شهرک ویلایی دریا کنار، از معروف‌ترین نوارهای ساحلی ویلا شهرهای مازندران است که بهترین امکانات را برای لذت بردن از ساحل در اختیار ساکنین قرار داده‌است. امکانات کنار ساحل متنوع و گسترده بوده و حتی‌الامکان سعی شده‌است که نیازهای ساکنین را در نظر گرفته و در رفع آن‌ها تمهیداتی انجام شود. از امکانات مهم این شهرک به 4 رستوران موجود در آن که در کنار ساحل و بقیه نقاط پخش شده‌اند اشاره می‌کنیم که نیازهای ساکنین را مرتفع نموده و بر وجهه شهرک نیز می‌افزایند.

یکی از موارد مهم در طراحی شهرک دریاکنار، طراحی ویژه و صحیح مسیرهاست، به گونه‌ای که در این شهرک تمام مسیرها به ساحل می‌رسند و تمام بلوک‌های ساختمانی به این مورد دسترسی دارند و این به نوعی رعایت عدالت در این امر است و هر کس در هر واحدی که ساکن باشد دسترسی راحتی به ساحل دارد. از سوی دیگر طراحی مسیر پیاده و سواره و نحوه تلفیق آن‌ها نیز به صحیح‌ترین صورت ممکن صورت گرفته است و قبل از هرچیز امنیت را در حین عبور سواره برای افراد پیاده تامین می‌کند.شهرک دریا کنار را می‌توان یکی از طراحی‌های نادر در زمینه تعامل طبیعت و محیط ساخته شده با یکدیگر دانست، به گونه‌ای که طراحی این شهرک به محیط اطراف خدشه‌ای وارد نکرده و بالعکس، در تعامل با طبیعت توانسته‌است محیطی جذاب جهت لذت بردن از طبیعت زیبای شمال کشور ایجاد کند. این نوع طراحی در نوع خود قابل تحسین است و انتظار می‌رود که الگویی مناسب برای ساخت و سازهای مناطقی باشد که در آن‌ها طبیعتی غنی را بستر کار قرار داده‌ایم و می‌خواهیم در عین بهره بردن از زیبایی‌های طبیعت به آن ضربه‌ای نزده و به نحوی بهتر از آن استفاده کنیم.

برای خرید ویلا در شهرک دریا کنار از کجا آغاز کنیم؟

تا اینجای کار با برخی از امکانات شهرک دریاکنار آشنا شده و آن‌ها را از نظر گذراندیم، ولی در حالت کلی می‌توان گفت، شنیدن کی بود مانند دیدن؟ و قطعا تا از نزدیک با امکانات این شهرک مواجه نشده و آن را از نزدیک لمس نکنید به عالی بودن آن‌ها پی نخواهید برد.

بسیاری از افراد به دنبال مسیر صحیحی برای آغاز سرمایه‌گذاری در شهرک خانه دریا هستند و در این بین ممکن است با یک انتخاب اشتباه، ضرر و زیان‌هایی متوجه این افراد شود. سرمایه‌گذاری در خرید و فروش ویلا در مازندران مانند هر کار دیگری، حساسیت‌های مربوط به خود را داشته و برای تجربه‌ای خوب و بهتر، نیاز است تا با کمک افراد مجرب در این زمینه مسیر را طی کنید و به اصطلاح بی‌گدار به آب نزنید. پس قبل از خرید بهتر است با مشاورین املاک ” دکتر بخشی” تماس برقرار کرده و از مشاوره رایگان پیش از خرید بهره ببرید. پیشگیری همواره بهتر از درمان است و با توجه به اینکه سرمایه شما در اینجا ابزار کار بوده و ممکن است خسارات جبران ناپذیری متحمل شوید، بهترین کار مراجعه به مشاورین املاک حاذق، معتبر و مورد تایید در این زمینه است. بنابراین از طریق راه‌های ارتباطی با ما همراه باشید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه