ویلای چسبیده به دریا چه مزایایی دارد

18 دی 1401
0 دیدگاه
ویلای چسبیده به دریا 01486787453132

با شنیدن اسم شمال در ذهن اکثر مردم تصویری از ساحل، دریا و جنگل نقش می بندد و اکثر افراد با دریا و سواحل زیبایش خاطرات زیبا و خوبی را به یاد می آورند. اگر به دنبال خرید ویلا و یا اجاره آن هستید، توصیه می کنیم که در شمال کشور ویلای ساحلی را انتخاب کنید. زیرا ویلای چسبیده به دریا از نظر نزدیکی به دریا و جنگل دارای مزایایی است که ویلاهای جنگلی و ویلاهای شهری آن مزایا را ندارد.

در حقیقت معماری ساختمان شامل دکوراسیون داخلی ، نمای کلی ، طراحی پلان ساختمان یا زیباسازی محوطه می باشد . یک ویلای لوکس تمام بخش ها را با زیباترین و کامل ترین طراحی دارا است . ویلای ساحلی باید تا حد امکان رو به منظره دریا ساخته شود. به همین منظور در ساخت اینگونه ویلا از پنل های شیشه ای و یا پنجره های بزرگ استفاده می شود .

بعضی از مزایای ویلای چسبیده به دریا که باید بدانید عبارتند از :

  • با خرید ویلای چسبیده به دریا ، از آزادی عمل و اختیارات بیشتری برخوردار خواهید بود.
  • می توانید ویلای خود را با سلیقه شخصی و بدون دخالت کسی طراحی و شخصی سازی کنید.
  • طراحی داخلی و خارجی و حیاط ویلا را با سلیقه خود انجام دهید.
  • نگهداری از حیوانات خانگی در این گونه ویلاها، بدون ایجاد مشکل و اعتراضی به آن امکان پذیر می باشد.
  • در ویلای ساحلی شما حریم شخصی بیشتری را در اختیار دارید.
  • با خرید ویلای چسبیده به دریا ، یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام می دهید.
  • داشتن یک نمای پانوراما به دریا، از مزایای خاص خرید ویلای چسبیده به دریا می ‌باشد.
  • در طول زمان فضای ویلای قابل گسترش و توسعه می باشد و می توانید تغییراتی را در آن اعمال کنید.
  • از مهم‌ ترین مزایای ویلای چسبیده به دریا ، فراهم کردن شرایط زندگی سالم ‌تر در مجاورت دریا برای خود و خانواده تان است.

مزایای ویلای ساحلی

اگر از دریا و آب ترسی ندارید و قصد دارید ویلایی در شمال بخرید یا اجاره کنید بهترین ویلا، ویلای ساحلی می باشد. زیرا می توانید بهترین روزهایتان را با آرامش کنار دریا سپری کنید. در ضمن ویلای چسبیده به دریا شامل مزایایی می باشد که در ادامه آن ها را توضیح می دهیم.

با خرید ویلای ساحلی سالم تر زندگی می کنید

یکی از مزایای خرید ویلای چسبیده به دریا این است که سلامت کل خانواده تضمین می شود. زیرا زندگی کردن کنار دریا باعث می شود انواع ورزش ها مانند قدم زدن در سواحل دریا، دویدن بر روی شن ها و شنا در آب را نیز در طول روز انجام دهید که با انجام این ورزش ها در طول روز و به طور مداوم جسم و روح شما سالم خواهد ماند. با خرید ویلا ساحلی هر روز صبح با صدای نسیم دریا از خواب بیدار می شوید و با فاصله ی بسیار کم به سواحل دریا می رسید که باعث شادابی و نشاط در بدن شما می شود. هم چنین دریا به انسان آرامش می دهد که به هیچ وجه نمی توان آن را با چیز دیگری عوض کرد.

شاد تر و خوشحال تر زندگی می کنید اگر ویلای ساحلی را برای خرید انتخاب کنید

اگر ویلای ساحلی را خریداری کنید بعد از تمام شدن کارتان که به خانه می آیید، هر چه استرس و نگرانی روزانه دارید با قدم زدن کنار دریا، نشستن و استراحت کردن کنار ساحل دریا می توانید فراموش کنید. احساس بهتری داشته باشید و به آرامش برسید. هم چنین کودکان زمام برگشت از مدرسه که به خانه می رسند برای سرگرمی می توانند با دویدن و بازی کردن در سواحل دریا بهترین روز خود را بسازند و شاد تر و خوشحال تر از قبل می شوند. زیرا احساس آرامش می کنند و زندگی بهتری برای خود می سازند.

داشتن ویلای ساحلی با صدای دلنشین امواج موجب تقویت مغز می شود

اگر دغدغه فکری دارید و نمی توانید در طول شب راحت بخوابید توصیه می کنیم یک ویلای چسبیده به دریا خریداری کنید. زیرا بر اساس تحقیقات که انجام شده است امواج دریا موجب آرامش و تقویت مغز می شود. در نتیجه می توانید در طول شب خواب راحت و عمیق تری داشته باشید. در ضمن در طول روز نیز می توانید با شنیدن صدای امواج آرامش داشته باشید و به کارهای روزانه خود بهتر رسیدگی کنید.

ویلا چسبیده به دریا 487486468748674687468468486484

با داشتن ویلای ساحلی از آفتاب روزانه بهره مند شوید

قطعا می دانید که بدن انسان به ویتامین D نیاز دارد بنابراین اگر ویلای ساحلی داشته باشید به راحتی می توانید با قدم زدن در ساحل دریا و یا نشستن در ساحل از آفتاب روزانه و ویتامین D نیز بهره مند شوید. زیرا ویتامین D باعث افزایش عملکرد سلول های خون و باعث غیر فعال شدن آنتی اکسیدان های مضر بدن می شود. بنابراین روزانه بدن انسان به ویتامین D نیاز دارد. این نکته را فراموش نکنید که اگر می خواهید از نور آفتاب بهره مند شوید حتما از کرم های ضد آفتاب با گرید بالای 50 درصد استفاده کنید. زیرا پوست بدن حساس است و امکان دارد اشعه های مضر روی پوست اثرات بدی بگذارند که موجب ایجاد لک و سوختگی پوست می شوند.

پیاده روی در ساحل دریا از مزایای داشتن ویلای ساحلی است

برای تمام افراد مخصوصا زوج های جوان پیاده روی در سواحل دریا از بهترین مزیت های داشتن ویلای چسبیده به دریا است. زیرا هنگام غروب بهترین و زیباترین منظره در سواحل دریا می باشد که می توانید با پیاده روی کنار ساحل یا نشستن در کنار یکدیگر بر روی شن های ساحل هنگام غروب آفتاب منظره بی نظیری را تماشا کنید، از آن لذت ببرید و به آرامش برسید.

نمای پانوراما به دریا

یکی از مزایای ویلای ساحلی نمای زیبا و آبی دریا است. تمام پیمانکاران و کسانی که ویلای ساحلی می سازند می دانند که باید پنجره های ویلا را بزرگ تر در نظر بگیرند. زیرا افرادی که ویلای ساحلی خریداری یا اجاره می کنند، با تماشای رنگ آبی دریا از منظره لذت ببرند و می توانند با تماشا کردن دریا هنگام غروب نیز بهترین حس دنیا را تجربه کنند زیرا بهترین نقاشی دنیا است.

ویلای چسبیده به دریا 8978643210011

سرمایه گذاری ثابت و طولانی مدت

از مزایای دیگر داشتن ویلای ساحلی می توان به سرمایه گذاری طولانی مدت اشاره کرد. زیرا اگر یک ویلا را خریداری کنید با گذشت زمان ارزش آن کم نمی شود بلکه روز به روز به قیمت و ارزش نهایی آن ویلا افزوده می شود. در نتیجه وجود ویلا یک سرمایه قوی و طولانی مدت برای شما خواهد بود.

مزیت های ویلای ساحلی

  • همه ما میدانیم که بهترین مزیت داشتن ویلا در نزدیکی ساحل استفاده از آفتاب و بهره مند شدن از فواید آن است . شما در هر زمان که بخواهید میتوانید به ساحل بروید ، از زیبایی دریا لذت ببرید و ویتامین دی مفید و طبیعی را جذب بدن خود کنید .
  • محققان دریافتند که زندگی در نزدیکی برای آرامش ذهنی و روحی افراد بسیار موثر است ؛ شنیدن صدای امواج و نسیم خنکی که از حرکت سواحل می وزد بسیار لذت بخش و آرامش بخش میباشد .
  • داشتن منظره و ویوی تماشایی برای لذت بردن و ریلکس کردن در اوقات فراغت .

مواردی که ذکر کردیم فقط تعدادی از مزیت های داشتن ویلا در ساحل می باشد . شما با خرید ویلا در ساحل نه تنها از ارامش و لذت زندگی در سواحل لذت میبرید بلکه سرمایه گذاری با سوددهی بالایی را تجربه خواهید کرد .

امنیت ویلای ساحلی چگونه است

تمام ویلاهای ساحلی علاوه بر نزدیکی به دریا، نزدیک به شهر ساخته می شوند. در ضمن ویلاهای ساحلی به صورت مستقل و یا در ‌شهرک ساخته شده اند که علاوه بر سیستم حفاظتی، دارای یک نگهبان نیز می باشند. نگهبان به صورت 24 ساعته از ویلا محافظت می کند. در ضمن گیت ورود و خروج کنترلی ریموت و دوربین مدار بسته نیز در ساحل وجود دارند که می توان گفت ویلای ساحلی از هر لحاظ امنیت دارد. بنابراین برای خرید ویلای ساحلی خیالتان راحت باشد.

چرا ویلا در شمال

مناطق شمالی ایران به دلیل داشتن آب وهوای بسیار عالی و طبیعت سبز مانند جنگل ، همچنین بهره مندی از دریا ، امکانات تفریحی و جاذبه های گردشگری بی نظیری که دارد حرف اول را میزند . خرید ویلا در شمال برای سرمایه گذاران بهترین سرمایه گذاری محسوب میشود . همچنین باید گفت که زمین ها ویلاهای شمال بسیار باارزش هستند و روزانه بر ارزش آن افزوده میشود ، شما با خرید ویلا در شمال میتوانید به سود بالایی برسید و هم از تفریحات و زیبایی های طبیعت استفاده کنید .

ویلای ساحلی و زیبایی های آن

ویلاهای ساحلی همانطور که از نامش پیداست به دلیل نزدیکی به ساحل ، از ویلاهای پرطرفدار برای خرید می باشد . این ویلا به ساحل نزدیک می باشد و به تمامی امکانات شهری ، تفریحی و درمانی و … دسترسی دارد .
اگر صاحب ویلا در شمال باشید در هر زمان که بخواهید میتوانید از امکانات تفریحی و گردشگری در اطراف ساحل استفاده کنید .

ویلا 584648596845685464868

داشتن امکانات رفاهی ویلای ساحلی

یکی دیگر از مزایای داشتن ویلای ساحلی این است که داخل شهر می باشد و به تمام امکانات و خدمات شهری نزدیک است. بنابراین برای تهیه وسایل مورد نیاز که تمام کرده اید به راحتی می توانید به شهر بروید، وسایل را خریداری کنید و از امکانات رفاهی نیز بهره مند شوید.

نزدیکی به جاده اصلی

نزدیک بودن ویلای چسبیده به دریا به جاده اصلی یکی از مهم ترین مزیت ها می باشد. زیرا در فصول سرد مانند پاییز و زمستان که هوا سرد می باشد و باران و برف می بارد. در هر مکانی که در حال تفریح و بازی هستید خیالتان راحت است زیرا راه ویلا مسدود نمی شود. بنابراین به راحتی می توانید بدون هیچ مشکلی به ویلای خودتان برگردید.

ویلای چسبیده به دریا 965646412.0225

داشتن ویلای ساحلی باعث می شود که به مکان های گردشگری نزدیک باشید

اگر ویلای ساحلی داشته باشید علاوه بر داشتن نمای زیبای ساحل، ویلا از موقعیت خوبی برخوردار است که می توانید به مکان های گردشگری شهرهای اطراف بروید و به راحتی تفریح کنید. سپس بعد از گردش و تفریح به ویلای خود بازگردید و استراحت کنید و از بودن در کنار دریا لذت ببرید، یک روز به یاد ماندنی را برای خود و اطرافیانتان بسازید.

مزایای خاص ویلای ساحلی

علاوه بر مزایای ویلای ساحلی که در بالا ذکر شد مزایای دیگری نیز باعث شده است که ویلای ساحلی نسبت به بقیه ویلاها برتری خاصی داشته باشد. مزایای خاص ویلای ساحلی شامل آشپزخانه مجزا، برق مجزا، جکوزی، دارای درب ضد سرقت، استخر، آب جداگانه، پنجره دو جداره جهت جلوگیری از سر و صدای بیرون ویلا، سرویس بهداشتی ایرانی، سرویس بهداشتی فرنگی، مستر، سونا، کمد دیواری، گاز رومیزی، سیستم حفاظتی عالی، گرمایش پکیج، کف سرامیک، کابینت آشپزخانه نیز می باشد. بودن این مزایا باعث می شود علاوه بر آقایان، بانوان نیز با خیال آسوده از انتخاب ویلا احساس رضایت کنند و کنار دریا آرامش داشته باشند. زیرا برای بانوان آشپزخانه و لوازم ویلا و هم چنین امنیت ویلا از هر لحاظ اهمیت زیادی دارند

قیمت ویلای چسبیده به دریا در شمال

به دلیل این که ویلای ساحلی به دریا نزدیک است و دارای امکانات تفریحی و رفاهی خاص است و هم چنین با وجود امنیت بالا نیز نسبت به بقیه ویلا ها مانند ویلای جنگلی و شهری گران تر می باشد که قیمت آن از 6 میلیارد به بالا است. اما با توجه به منظره زیبایی که دارد از بهترین ویلا ها برای خرید به حساب می آید بنابراین بهترین گزینه برای خرید است.

انواع ویلا های ساحلی

در ادامه انواع ویلا های ساحلی را توضیح می دهیم که چه تفاوتی با یکدیگر دارند. زیرا برای خرید ویلای ساحلی می توانند کمک خریدار باشند.

  • ویلا و زمین ساحلی مستقل

در شمال کشور دو نوع ویلای ساحلی مستقل وجود دارد.

نوع اول: بعضی از سواحل از ابتدای جاده تا خود ساحل دریا به صورت قطعه ای می باشند که به آن ها ویلای مستقل گفته می شود.

نوع دوم: ویلا و زمین به صورت ملک تا دریا می باشند یعنی از جاده تا ساحل دریا به صورت چهار دیواری بوده که در آن یک ویلا یا چند ویلای مستقل می باشد.

  • ویلا و زمین ساحلی شهرکی برای خرید

ویلای ساحلی شهرکی نیز دو حالت می باشد.

حالت اول: ویلا از جاده به دریا می باشد که درب ورودی آن از جاده باز می شود و ادامه ویلای شهرکی تا ساحل دریا امتداد دارد.

حالت دوم: ممکن است در جاده ملک تجاری باشد که از جاده تا دریا به چند مالک مختلف مربوط می شود و درب ورودی ویلا از ساحل دریا می باشد.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه