شرایط آب و هوایی و بهترین زمان برای سفر به سرخرود

10 دی 1401
0 دیدگاه
سرخرود 89786465450

امروزه که سفر به شهرستان سرخرود طرفداران بسیاری پیدا کرده است، توجه به ویژگی های آب و هوایی این شهرستان اهمیت بیشتری پیدا می کند. استان مازندران دارای تابستان های گرم با رطوبت بالا و زمستان های معتدل است. سرخرود به عنوان شهری در این استان از این قاعده پیروی می کند. در پاییز هوای معتدلی در انتظار شماست که کمی سرد است. در تابستان این رطوبت است که شما را آزار می دهد. زمستان بسیار سرد نیز مانع از شنا در دریای خزر می شود.

طبیعت سرخرود در پاییز رنگین کمانی از رنگ های شاد، متنوع و شگفت انگیز است. زیبایی این موهبت های خداوند را نمی توان با کلمات و جملات توصیف کرد. هر ساله بهشت ​​هزاران رنگ سرخرود چشم مسافران پاییزی است. اگر تصمیم بگیرید در فصل بهار به این شهر بروید، با آب و هوای معتدلی مواجه می شوید که کمی گرم است.

پس می توان گفت بهترین فصل برای رفتن به سرخرود اواسط بهار و پاییز است. علاوه بر این، سفر شما در این روزها باعث کاهش هزینه های شما می شود، به خصوص اگر تعطیلی در پیش نباشد. . مسافرت کردن به سرخرود در هر فصلی لذت بخش خواهد بود این شهر چهار فصل همیشه دارای زیبایی ها و جذابیت هایی میباشد که فقط مختص خویش است. پیمودن جاده تهران به سرخرود و جاده آرام، لذت سفر را دو چندان می کند. طراوت باران پاییزی بسیار با طراوت است. سرخرود شهر توریستی کوچکی میباشد که دربین دو شهر محمود آباد و فریدون کنار جای دارد. به جهت وجود دشت های سرسبز دامنه البرز و نیز نزدیکی به شهر آمل، این شهر به ناحیه ای توریستی مبدل شد‌ه‌است. این شهر زیبای استان مازندران سالانه پذیرای  تعداد انبوه مسافران میباشد. رودخانه ای به اسم هراز از اواسط این شهر عبور می نماید و آن را به دو بخش تقسیم می نماید. رودخانه هراز زیبایی طبیعی بی نظیری در سرخرود به وجود آورده است. آب رودخانه هراز به جهت اتصال به دریا، با بالا آمدن دریا، بالا میاید.

سرخرود 847867684310

خرید ویلا در مازندران و سرخرود

از خصوصیت های شگفت انگیز سرخرود می شود به آب و هوای معتدل و زیبای آن اشاره کرد ، چنانچه به دنبال خرید ویلا در مازندران هستید حتما سفری به سرخرود زیبا داشته باشید . چرا‌که این شهر زیبا در فصل بهار آب و هوای بهاری به همراه شکوفه های درختان و طبیعتی سرسبز ، فصل‌تابستان آن آمیخته با میوه های تابستانی و به همراه آب و هوای گرم ، فصل پاییز آن فصلی هزار رنگ به همراه آب و هوای خنک و نبستا سرد و  فصل‌ زمستان آن سپید و پوشیده از برف است . این شهر رویایی با قوهای زیبای خویش به شهرت رسیده است ، از این رو افراد زیادی برای مهاجرت و توریسم به‌این شهر مسافرت می نمایند .سرخرود دارای منظره های قشنگ و طبیعی فراوانی میباشد ، مثلا سواحل زیبای آن بهترین جای برای استراحت و تفریح مسافران و گردشگران میباشد . همچنین شما میتوانید با خرید ویلا در مازندران به ویژه در برج های ساحلی سرخرود زیبا و مهمان دوست ، در هر زمانی که بخواهید به‌این شهر سفر کنید بدون اینکه نگران محل اقامت خود باشید .

سرخرود 65456468565405

شهرستانی جذاب و توریستی مثل سرخرود

ویلاهای جنوب سرخرود که نزدیک آمل است به دلیل دوری از دریا و شهر های کمتر قیمت مناسب تری دارند. سرخرود یک شهر توریستی است که در آن اقامتگاه های زیادی ساخته شده است. اجاره ویلا در سرخرود برای مناطق ساحلی مانند مهسان مهر، جالان بساط متری، خط دریا و چکسار مناسب است. علاوه بر ویلا، می توانید سوئیت و آپارتمان را در ساحل سرخرود پیدا کنید اما ویلاهای مناطق ساحلی سرخرود به ویژه گلشهر و خط دریا بسیار مجلل و گران هستند. همچنین می توانید یک خانه روستایی در شهر سرخرود پیدا کنید و با اقامت در آن، تجربه فوق العاده ای را برای خود رقم بزنید.

سرخرود 0987746541312

چهار فصل دوست داشتنی در سرخرود

سرخرود از معدود شهرستان هایی است که چهار فصل رویایی دارد. در این شهرستان که محبوب افراد بسیاری می باشد، هر فصل یک حس و حال عالی ای به اشخاص می دهد. در صورتی که تمایل دارید در فصلی خلوت به سرخرود سفر کنید، برنامه یک مسافرت ایده آل را در ماه های اردیبهشت و خرداد در نظر داشته باشید. در این فصل اکثر خانواده ها برای امتحانات فرزندان خود خانه نشین هستند و در نتیجه مسافر کمتری در سرخرود حضور دارد.

هر سال در این فصل جذابیت شالیزار های موجود در سرخرود بیشتر از قبل می شود و افراد بسیاری را به خود جذب می کنند. تالاب سرخرود در فصل بهار از جاذبه های گردشگری پرطرفدار محسوب می شود. شما می‌توانید لذت استفاده از امکانات تفریحی، سوارکاری و قایق سواری را در این سواحل خوش آب و هوا تجربه نمایید. جذابیت ساحل ماسه ای در این شهرستان به خصوص در فصل تابستان از جاذبه های ایده آل سرخرود است.

 

این ساحل بکر و زیبا حدود پنج کیلومتر ارتفاع دارد. ساحل ماسه ای با چشم اندازی فوق العاده و نسیم روح بخش خود، مکان مناسبی برای تفریح تابستانی می باشد. در این فصل صید ماهی رواج بالایی دارد. به علت وجود امکانات رفتهی بالا و جذابی که ساحل سرخرود دارد، اجاره و خرید ویلا در این منطقه آسان و بدون مشکل است. تنها مسئله مراجعه به یک مرکز مشاوره خوب است. زیبایی جنگل و تالاب های این شهرستان در فصل پاییز باعث جذب گردشگران بسیاری می شود. این مکان ها در سرخرود به خصوص در فصل‌پاییز تبدیل به زیباترین تابلوی نقاشی طبیعت میگردند. درختانی که بازی رنگ زیبایی شان را صد چندان کرده، بسیار تماشایی می‌باشند.

سرخرود 5674984654510

مهاجرت قوهای آوازخوان از سیبری به سرخرود در فصل زمستان و ساکن شدنشان در بخش مشخصی از شالیزارهای سرخرود بر جذابیت این شهرستاند می افزاید. تالاب‌های سرخرود در زمستان به رنگ سفید قوها در می آید. سالانه بیش از چهار هزار انواع قوهای زیبا برای گردش زمستانی به‌این منطقه مسافرت می نمایند.

جاذبه های سرخرود

سرخرود یکی از شهرهای توریستی و خوش آب و هوا است. مناظر و زیبایی این شهر بسیار بالاست به طوری که در تمام فصول سال همواره پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است. تالاب های زمستانی، محل های سنتی تکثیر پرندگان وحشی و زیستگاه پرندگان مهاجر مانند مرغ آبی، قو، فلامینگو، خوتکا و برج های ساحلی سرخرود از جاذبه های این شهرستان است . همینطورمی توانید در ساحل سرخرود قایق سواری، جت اسکی و اسب سواری کنید و از طبیعت بکر آن لذت ببرید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه