گران ترین مناطق برای خرید ویلا در دریاکنار

14 آذر 1401
0 دیدگاه
خرید ویلا در دریاکنار 02894651450

آیا تا کنون به فکر خرید ویلا در دریاکنار بوده اید؟ ویلا به سازه‌ها و ساختمان‌هایی گفته می‌شود که در یک یا دو طبقه در ساختمان‌های مسطح یا دو طبقه در مناطق خوش آب و هوا و در مناطق توریستی ساخته می‌شوند. همه شما دوست دارید ویلا برای گذراندن تعطیلات خود در دریا کنار داشته باشید، با این حساب هر ساله افرادی در بین شما هستند که با توجه به پس انداز و بودجه ای که برای خرید ویلا در نظر می گیرند.

خرید ویلا در دریاکنار

بحث ساخت ویلا و خرید و فروش ویلا در نقاط کشور بسیار پیشرفته و مهم بوده است و این موضوع بستگی به سلیقه و علاقه خریداران دارد اما در کل این سوال را از عزیزان بپرسید.کدام یک از شهرهای شمال کشور از نظر گردشگری و جاذبه دریاکنار بیشتر از سایر شهرهای شمال کشور اهمیت دارند؟ حتماً از شهرهایی مثل رامسر، متل قو، نمک آبرود، نوشهر، چالوس یاد می کنند یا بیشتر در مورد آنها شنیده اند و خاطره ای از این شهرها دارند و حتی چند شب اقامت داشته اند. اما افرادی که در زمینه ویلا تخصص دارند و ویلا می خرند یا ویلا در شمال می فروشند، شهرهایی مانند نوشهر، متل قو و نمک آبرود را در اولویت ساخت و ساز ویلا یا خرید ویلا و فروش نام می برند.

4 شهر و برند برتر شمال کشور

ویلا های شهرک کنار دریا نوشهر، متل قو، چالوس، نمک‌آبرود به دلیل موقعیت عالی و مجاورت با دریا و جنگل و بزرگراه بین‌المللی که از ساحل و جنگل می‌گذرد، این شهرهای ویلا و توریستی را به یکی از زیباترین و شیک ترین شهرهای جهان تبدیل کرده است.

خرید ویلا در دریاکنار 84562011

محبوب ترین ویلا در دریاکنار

این در حالی است که در بین 4 شهر برتر شمال کشور، روستاهای نوشهر و توریستی نسبت به متل قو و نمک آبرود ویلا زیادی دارند، با عنوان چرا نوشهر بهترین منطقه ساحلی ویلا در شمال است؟ به طور خلاصه اشاره کردیم و به دلایلی از جمله مراکز خرید زیاد و ترافیک زیاد و در جاده رشت و رامسر و ترافیک سنگین در روزهای تعطیل و شلوغی، آرامش بیشتر و هرج و مرج و تجمع کمتری دارد و برای تعطیلات در رتبه اول قرار دارد. به همین دلیل بسیاری از افرادی که قصد خرید ویلا در مازندران را دارند، نوشهر را ترجیح می دهند.

گرانترین شهر شمالی کجاست

برای اینکه بدانیم گران ترین شهر شمال کدام شهر است باید بپذیریم که شمال از مناطق گیلان و مازندران برای خرید ویلا تشکیل شده است و هر کدام از این مناطق دارای شهرهای زیادی هستند و در بین این شهرها یک یا چند شهر وجود دارد که گران ترین شهر محسوب می شود. اما اگر موضوع را کمی بیشتر خلاصه کنیم و گران ترین شهر شمال را در بین شهرهای شمال کشور که بیشترین فعالیت را در زمینه خرید و فروش ویلا دارد، پیدا کنیم، باید بگوییم که بارزترین وگران ترین شهر شمال در منطقه گیلان متل قو، رامسر، نوشهر از جمله گران ترین ها هستند.

خرید ویلا در دریاکنار 874521015213450

چرا شهرهای متل قو، رامسر و نوشهر گران ترین شهرهای شمال هستند؟

  • شهرهایی هستند که به اندازه سایر شهرهای منطقه بهره وری ندارند.
  • شهرها مصرف کننده هستند.
  • دامپروری و کشاورزی بیش تر در این شهرها است.
  • محصولات و نیازهای این شهرها از شهرهای مجاور خریداری می شود.
  • هیچ نظارت دقیقی بر قیمت وجود ندارد.
  • شهرهای توریستی هستند و بیش تر درآمد ساکنان این شهرک ها از صنعت گردشگری داخلی است.

 قیمت اجناس در شهر های گران

هر شهری در شمال که بیش تر مورد توجه قرار می گیرد و گردشگران زیادی را به خود جذب می کند بیشتر به سمت مصرف کننده می رود و تولید را متوقف می کند و در نتیجه قیمت همه چیز در این شهرها گرانتر از شهر و منطقه دیگر خواهد بود.

خرید ویلا در دریاکنار 04651210545

نوشهر

خرید ویلا در نوشهر بهترین گزینه برای تهرانی هاست. چون مکان قیمت ویلا در نوشهر بسیار منعطف است و با هر توان مالی و سلیقه ای می توانید یک تجربه مفرح و گران قیمت ویلا قیمت در شمال یا ارزان و معمولی ویلا قیمت در شمال داشته باشید. علاوه بر این موارد، شما می توانید ویلا را در مکان های مختلف مانند جنگل ویلا، روستا، تابستان، شهر، ساحل ویلا تجربه کنید.

بهترین ویلا در شمال کجا هستند

خوب همه ما می دانیم که گیلان و مازندران مقصد گردشگران است و کسانی که به دنبال خرید بهترین ویلا در شمال هستند پس از بررسی ها و پیشنهادات خریداران محترم متوجه شدیم که اولین گزینه برای خرید ویلا در مازندران است. منطقه، و مردم قبول دارند که بهترین ویلا در شمال، بهترین در غرب مازندران (نوشهر، متل قو، رامسر) نزدیک تر و بیشتر دیده می شود. به جرات می توان گفت که بهترین ویلا در شمال کشور را می توانید در شهرهای اختصاصی مازندران (نوشهر، متل قو، رامسر) پیدا کنید و این شهرها از مجلل ترین شهرهای شمال برای خرید ویلا هستند.

خرید ویلا در دریاکنار 87453213450

بهترین مکان در شمال برای خرید ویلا کجاست

در پاسخ به این سوال که بهترین مکان در شمال برای خرید ویلا کجاست، باید تمام موقعیت هایی را که ویلا را در نظر عموم مهم و مهم می کند قرار دهیم و یکی از آنها شهر و منطقه ویلا است. سرعت شهرهای معروف و محبوب شمال و بهترین جاهای شمال برای خرید ویلا به شرح زیر است.

  • داشتن طبیعت زیبا و منحصر به فرد دریا و جنگل
  • آب و هوای خاص و شدید
  • فاصله به تهران نزدیک است
  • هزینه کم سفرهای داخلی نسبت به سفرهای خارجی
  • برخورداری از امکانات عمومی کافی

با توجه به موارد بیان شده ویلا های شهرک دریاکنار از محبوب ترین ویلاها به شمار می روند.

بهترین شهرها در مازندران

بهترین شهرهای شمال از بابلسر تا رامسر در منطقه مازندران، شهرهای ساحلی و جنگلی قدیم و جدید مانند شهرستان دریاکنار، شهرستان خزر شهر، شهر خانه دریا، شهرستان دریابیشه، شهرستان فردوس، پارک ویلا، شهرستان امیر دشت را خواهیم دید. علاوه بر مساحت چندین هکتار، شهرهای ویلا ذکر شده در بالا دارای مناطق مشترک، فضای سبز، ویلا های لوکس، قیمت بالای ملک، کارکنان خدمات، کارکنان امنیتی و مدیریت قوی هستند که به آنها امکان می دهد بهترین عنوان را کسب کنند.

شهرک های معروف شمال

شهر تفریحی شمال را می توان به شهرستان های دریاکنار و خزرشهر در بابلسر، شهر خانه دریا در سرخرود، شهرستان فردوس در رویان، شهرستان دریابیشه در روستای ونوش نوشهر، شهر ویلا پارک چلک نوشهر و شهرستان امیردشت در کلارآباد نسبت داد. شهرهای فوق به دلیل زیرساخت ها و مناطق مستحکم و ارزش ملکی بالا و توجه طبقه ثروتمند و موقعیت مناسب به شهرهای معروف ویلا در شمال شهرت دارند.

خرید ویلا در دریاکنار 0897854152105

بهترین منطقه برای خرید ویلا

بهترین مناطق شمال برای خرید ویلا در زمان های مختلف کمی متفاوت بوده است و از دو جنبه سود، سرمایه گذاری و سکونت قابل بحث است.

  1. بهترین منطقه در شمال برای خرید ویلا از نظر سود باید در مناطقی باشد که جای رشد و توسعه دارند، مانند رودخانه سرخ که همچنین فضای رشد و توسعه دارد که به اوج رشد شما نرسیده است. یک ویلا دیگر مناطقی از برند North یا به عنوان مناطق ضعیف شمال که برای سرمایه گذاران سودمند نیستند، کاوش کنید.
  2. گران ترین شهر دریاکنار برای حمل و نقل و خرید ویلاها باید از مناطق امن و آرام، امکانات رفاهی و تفریحی، امکانات آموزشی و حمل و نقل، آسان و قابل دسترسی به پایتخت از طریق وسایل ارتباطی و از جمله شهرهای شمالی، نوشهر برخوردار باشد.

بهترین منطقه شمال برای خرید ویلا خواهد بود و دلیل این امر علاوه بر مزایای فوق، بهترین طبیعت، نزدیکی به دریا و جنگل، فرودگاه و بندر، نبود ترافیک سنگین در طول تعطیلات، و این واقعیت که این شهر ساحلی زیبا از زمان های دور محبوب بوده است.

قیمت ویلا برای خرید ویلا در دریاکنار

جهش قیمت ویلا در سال های اخیر منجر به افزایش چشمگیر ویلا لوکس در شهرهای مختلف منطقه مازندران شده است. آپارتمان های لوکس قیمت ویلا بین 50 تا 95 میلیارد تومان و متراژ آنها از 240 متر تا 5 هزار متر متغیر است. برخلاف تصور عمومی که شهرهای غربی منطقه مازندران دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر شهرهای این منطقه هستند، باید گفت که در منطقه ایزدشهر یک ویلا 200 متری با متری قیمت 250 میلیون تومان.قرار داده شده است.

نتیجه گیری

این مناطق ساحلی بسیار تمیز و آرام دارند و علاوه بر آن طرح های شنا برای بانوان و آقایان محدودیت های ورزش های آبی، جنگل های بزرگ با رنگ سبز و پوشش دلپذیر با امکاناتی مانند رستوران های سنتی زیبا، کافی شاپ، قلیان و … را از بین برده است.

مناطق بازی کودکان دوچرخه سواری، ماشین سواری، باربیکیو و… گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند، ناگفته نماند که پارک های ساحلی نیز این همه امکانات را دارند و ورزش های آبی نیز مزیت بارز پارک های ساحلی است و آرامش یکی از مواردی است که مخاطب را به مناطق معروف و منحصر به فرد جذب می کند، خوشبختانه باید گفت.. آرامش ابدی مناطق در گینس ثبت شود.

با توجه به اینکه ما یک ایران و یک شمالی داریم که همه دوست دارند حداقل یک ویلا برای رفع خستگی داشته باشند، پیشنهاد می کنم برای آرامش خاطر حتما در این مناطق شهری که در بالا ذکر شد ویلا خریداری کنید. سعی می کنیم خلوت ترین و آرام ترین نقاط شمال مثل نوشهر و رویان را به شما پیشنهاد دهیم که نزدیک و حدود یک ساعت یا کمتر از متل قو و کلارآباد و نمک آبرود فاصله دارند و برای حمل و نقل و حمل و نقل بهترین هستند.

 

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه