ویژگی های باورنکردنی ویلا های از پیش ساخته شده

13 آذر 1401
0 دیدگاه
ویلا های از پیش ساخته شده 09786543120

آشنایی با ویژگی های باورنکردنی ویلا های از پیش ساخته شده، ویلای پیش ساخته نوع جدیدی از ویلا است که قطعات آن از قبل ساخته و مونتاژ شده و در محل یا دوره ساخت مورد نظر قفل شده است.

ویلا های از پیش ساخته شده

این نوع ویلا در برابر زلزله، آتش سوزی، سیل، رطوبت و نور خورشید مقاوم بوده و در برابر صدا، سرما و گرما عایق می باشد. فاصله زمانی بین ساخت و نصب این نوع  ویلا بسیار کم است و این نوع  ویلاها بسیار سبک هستند. ویلا پیش ساخته در دو نوع ثابت و قابل حمل وجود دارد و این نوع در هر مکانی در شرایط آب و هوایی مختلف قابل نصب می باشد. قیمت ویلاهای پیش ساخته بسیار کمتر از ویلاهای بتنی و فولادی و مقرون به صرفه می باشد.

خرید ویلای پیش ساخته

هنگام خرید ویلای پیش ساخته حتما به این نکته توجه کنید که می توانید ویلا با ظاهری که می خواهید، متراژ مورد نظر و بودجه مورد نظر خود داشته باشید. ویلاهای مذکور همانند ویلاهایی که با مصالح دیگر ساخته شده اند دارای اجزای مختلفی از جمله آشپزخانه، اتاق خواب، سرویس بهداشتی و … می باشند.

در نظر داشته باشید که قسمت هایی از این نوع ویلاها نسوز هستند. حمل و نقل آن ها آسان است. شما می توانید هر جایی که بخواهید ویلای خود را داشته باشید، حتی در مکان های غیر قابل دسترس.

این نوع ویلاها ایمن هستند زیرا زیر نظر مهندسان سازه ساخته می شوند و ایمنی در ساخت این نوع ویلاها کاملا در نظر گرفته می شود. ویلاهای پیش ساخته به راحتی با کمترین آسیب در محل جدید جابه جا و نصب می شوند و قابل استفاده مجدد می باشند.

ویلا های از پیش ساخته شده 089746541321

ویژگی های  ویلا از پیش ساخته شده

سرعت بالا

ویژگی این  ویلاها این است که در زمان کمتر و هزینه کمتری نسبت به ساخت خانه روستایی ساخته می شوند. و نیازی به سیمان و گچ کاری در سطوح بالا نیست. سبکی این روستاها آنها را در برابر حوادثی مانند زلزله مقاوم کرده است و در صورت تخریب خسارات وارده بسیار کمتر است. مصالح به کار رفته در این روستا در برابر رطوبت و صدا محافظت می شود.

حمل آسان

یکی دیگر از ویژگی های این  ویلاها قابلیت استفاده مجدد و قابل حمل بودن آنهاست، بنابراین هر زمان که بخواهید می توانید به مکان دیگری منتقل کنید. چنین ویلاهایی را می توان در یک یا چند طبقه ساخت. شما می توانید یک ساختمان یک طبقه یا دو طبقه کوچک یا بزرگ بسازید. این ویلا مانند سایر ویلاها قبل از ساخت نیاز به بررسی دقیق دارد، برای ساخت این ویلاها نمی توان از تمام مصالح استفاده کرد و توجه به شرایط آب و هوایی منطقه یکی از الزامات می باشد. چه چیزی باعث محبوبیت این ویلاها شده است.

آن ها متحرک هستند، به عبارت ساده، ویلاهای از پیش ساخته شده را می توان به صورت ثابت دوباره طراحی کرد. بنابراین امکان جابجایی آن ها وجود ندارد. به عبارت دیگر، این سازه ها می توانند به عنوان اقامتگاه دائمی ساخته شوند و به صورت متحرک نیز ساخته شوند. خانه های متحرک را می توان به مکان های دیگر منتقل کرد.

انواع ویلاهایی که قبلاً ساخته شده اند

چندین نوع ویلا پیش ساخته وجود دارد که عبارتند از:

1- ویلای پیش ساخته استیل:

در ساخت این ویلا از سازه های فولادی و ورق های فولادی گالوانیزه بر روی پروفیل های فولادی برای نمای بیرونی استفاده شده است. در داخل ویلا از عایق فوم و پلی استایرن استفاده شده و برای زیبایی از دیوارپوش های پی وی سی استفاده شده است. این نوع ویلا به ویلا یا کاندو کانادایی معروف است.

2- ویلای پانل پیش ساخته:

یکی از بهترین مصالح موجود برای ساخت ویلای پیش ساخته می باشد که از دو طرف با فولاد گالوانیزه احاطه شده و در آن از عایق پلی یورتان استفاده شده است. از اتلاف برق جلوگیری می کند.

 3- ویلای چوبی پیش ساخته:

این نوع سازه به دلیل استفاده از چوب گران قیمت و خاص در ایران به ندرت مورد استفاده قرار می گیرد. در این نوع ویلا معمولا از ترکیبی از شرایط فوق استفاده می شود.

ویلا های از پیش ساخته شده 086748541321320

ویلاهای از پیش ساخته شده در مناطق گرم

ساخت ویلا به خصوص در مناطق گرم و مرطوب می تواند در ساخت و ساز اختلال ایجاد کند و زمان زیادی را صرف کند. همچنین برخی از مراحل ساخت ویلا مانند شکستن دیوارها، رنگ آمیزی و … برای حمل و نقل نیاز به دمای متوسطی دارد که با رطوبت حفظ می شود.

اما با ویلاهای از پیش ساخته شده زمان شروع تا بهره برداری از ویلا کاهش می یابد. در واقع در مقایسه با ساخت و ساز سنتی کمتر از نیمی از زمان صرف می شود. ساخت ویلای پیش ساخته به دلیل برنامه ریزی دقیق، حذف شرایط اقلیمی در محل و روند هماهنگی اجزای مختلف ساختمان به زمان ساخت کمتری نیاز دارد.

تاثیر رطوبت بر ویلاهای پیش ساخته

یکی از مواردی که ویلاهای پیش ساخته تحت تاثیر قرار می گیرد مناطق گرم و سرد است. محصولی است که با قرار گرفتن در معرض رطوبت کیفیت خود را از دست نمی دهد. اما ابزارهای صنعتی که در ویلاها استفاده می شد قبلاً پیش دستی شده بود. در مقایسه با ساخت و ساز در محل، تضمین کیفیت را ارائه می دهد.

بخش‌هایی از ویلا که قبلاً ساخته شده است در حوزه اداری تولید می‌شود. از قوانین خاصی پیروی می کنند. بنابراین با قوام و کیفیت بالایی ساخته می شوند و تحت تاثیر محیط قرار نمی گیرند. در ساخت و ساز سنتی، کارگران در این فرآیند مهارت های متفاوتی در سطوح مختلف دارند. اما در فرآیند ساخت ویلا فوق، کارکنان مجرب دارای سیستم های کنترل آب و هوا هستند.

ابعاد ویلای پیش ساخته

ویلای پیش ساخته 1-18 متری:

ویلای پیش ساخته 18 متری یکی از پرطرفدارترین و زیباترین محصولات گروه صنعتی مدرن می باشد. تمام برنامه های کاربردی این برنامه از قبل در شرکت ساخته شده است. سپس به مکانی برای کارهای ساختمانی منتقل می شود. این مواد از چوب، فلز یا گالوانیزه، ورق های فلزی ساخته می شوند. هر یک از این مواد دارای اندازه و ابعاد استاندارد هستند.از نظر ضخامت نیز تعریف می شوند. این سیستم پیش ساخته در سایزهای 15، 18، 30، 40، 50، 72 و 100 متری بنا به درخواست مشتری قابل طراحی و تولید می باشد. ساختمان های پیش ساخته آزادی، آرامش، مقاومت در برابر زلزله، صرفه جویی اقتصادی و سرعت ساخت بالا را به شما می دهند. تیم طراحی و اجرای ما با داشتن تجربه کاری زیاد این اطمینان را به شما می دهد. ویلای پیش ساخته رویایی خود را با اطمینان خاطر داشته باشید.

ویلا های از پیش ساخته شده 089746541531

ویلا پیش ساخته 15 متری

برای ساخت ویلا پیش ساخته 15 متری از بهترین سازه های فولادی فولاد گالوانیزه با وزن سبک و کیفیت بالا استفاده می شود. برای پروژه هایی مانند ساخت ویلا نیز از مصالح چوبی استفاده می شود. معمولا قیمت خانه های پیش ساخته به نوع مصالحی که برای ساخت و ساز استفاده می شود بستگی دارد.

طراحی خانه پیش ساخته

زیباترین و منحصر به فرد ترین طراحی خانه را می توان با متریال های از پیش ساخته شده برای خانه ها و ویلاها استفاده کرد. با توسعه ساختمان های آپارتمانی و نبود ویلاهای قدیمی با باغ زیبا، مهم ترین دلیل خرید ویلا در مناطق سرسبزی مانند شمال کشور است.

شما می توانید در هر مکانی که امکان ساخت وجود داشته باشد ویلا با طرحی مطابق با سلیقه خود داشته باشید. این نوع واحدها به گونه ای طراحی شده اند که در جاده های کشور قابل حمل بوده و نیازی به دو تکه بودن سیستم نباشد. ویلای پیش ساخته 18 متری با امکانات کامل شامل اتاق خواب و حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه کاملا مجهز. و خاطره ای آرام برای شما به ارمغان می آورد. خانه های پیش ساخته با توجه به نیاز مشتریان توسط تیم حرفه ای ما به صورت یک طبقه یا دو طبقه ساخته می شود.

ویلا های از پیش ساخته شده 87465415312

ویلای پیش ساخته 140 متری:

پلان داخلی ویلای از قبل ساخته شده به صورت چهار اتاق با دو راهرو مجزا طراحی شده است و چشم انداز خوبی از اطراف سیستم تعبیه شده است و چهار حمام مجزا برای دسترسی خوب تعبیه شده است.

اتاق نشیمن و پذیرایی با پنجره های بزرگ شیشه ای دید کاملی به فضای بیرون دارد و دسترسی آسانی به آشپزخانه و ناهارخوری دارد. آشپزخانه با کابینت های کامل و وسایل آشپزی دارای درب مجزا به تراس پشتی برای گذراندن وقت با اعضای خانواده و پذیرایی آنها در این فضا می باشد

اتلاف انرژی در ساختمان های از پیش ساخته شده

در مورد اتلاف انرژی باید گفت که تمامی شیشه ها دو جداره هستند تا از ورود آلودگی صوتی و همچنین اتلاف انرژی تا حد امکان جلوگیری شود. در مورد خطر شکستگی باید به این نکته اشاره کرد که شیشه ها دو سطح 6 میلی متری و 4 میلی متری هستند که به دلیل استحکام زیاد به راحتی شکسته نمی شوند و در صورت شکستگی به گونه ای می افتند که می توانند .

برای کسی خطرناک نیست پس از تهیه نقشه های مورد نیاز و تایید طبق آنچه در بالا ذکر شد 45 روز کاری از ابتدا تا پایان کار مورد نیاز است و در شرایط آب و هوایی خوب این زمان قابل کاهش است. دیوارهای چند لایه و سقف این سازه آن را به خانه ای پیش ساخته برای شرایط سخت آب و هوایی تبدیل کرده است تا بتوان از آن در مناطق مرطوب سیری و فصول سرد سال استفاده کرد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه