مدرن ترین ویلاها در خزرشهر

5 آذر 1401
0 دیدگاه
ویلا در خزرشهر 5461234805

اگر به دنبال خرید ویلای شیک ، مدرن و مجلل هستید، خرید ویلا در خزرشهر را به شما پیشنهاد می کنیم. این شهر با جاده ای که از آن میگذرد به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می شود. قسمت شمالی مشرف به دریا و قسمت جنوبی آن طرف جاده بابلسر به فریدونکنار می باشد. به طور کلی باید گفت که شهرستان خزرشهر در ۶ کیلومتری جاده بابلسر به فریدون کنار ایجاد شده است.

این شهر که در مازندران قرار دارد اکثراً ساکنین آن را غیر بومیان تشکیل میدهند و به همین دلیل در فصول گرم سال و تعطیلات بیش از زمان های دیگر شلوغ است. برای ورود به شهر ساحلی خزرشهر فقط کافیست با مالک هماهنگ کنید و یا کارت ورود به شهر را به همراه داشته باشید. این بدان معناست که امنیت کامل همه ساکنان این شهر ساحلی در اولویت اول شهردار است. این شهر دارای امکانات و ساختمان های شیک و مجلل بسیاری است و می توان گفت مشهورترین افراد ایران این شهر را برای خرید ویلا انتخاب کرده اند.

ویلا در خزرشهر 0874563212

طراحی ویلای مدرن چگونه است؟

طراحی ویلا مدرن سبکی از طراحی ویلا است که معمولا دارای پنجره های بزرگ و گرد است که نمادی از تکنولوژی و پیشرفت است. معمولاً در طراحی ویلا به سبک مدرن از ابعاد مربع و مکعب استفاده می شود و با فرورفتگی های موجود در آن، نمای دو بعدی را سه بعدی می کند و ایجاد سایه در نما را تشکیل میدهد، و از نور مستقیم خورشید محافظت می کند. یکی از بارزترین ویژگی های طراحی سبک مدرن وجود خطوط صاف و پیوسته است. فرار از زندگی شهری و رفتن به دامان طبیعت یکی از نیازهای جوامع امروزی است. دیدن باغچه های سرسبز و زیبا و طبیعت بکر و داشتن ویلا به سبک طراحی ویلایی مدرن و مجلل که دارای تک حجم و فضای داخلی بزرگ و باز است حس خوب یک زندگی سالم و زیبا را به شما القا می کند.

ویلا در خزرشهر 074564123174

هزینه های طراحی ویلا در خزرشهر به سبک مدرن

هزینه طراحی ویلاهای مدرن نسبت به هزینه ساخت ویلا بسیار ناچیز است و هزینه طراحی و اجرای ویلا نیز شامل مشاوره می باشد. برآورد هزینه های طراحی ویلا برای هر پروژه با توجه به فاکتورهای ذکر شده متفاوت است، مشاوره تخصصی با شرکت طراحی ویلا بسیار کمک کننده خواهد بود. مهمترین قسمت هزینه طراحی ویلا انتخاب مکان آن است، اکثر مردم مناطق شمالی و سرسبز را برای ساخت انتخاب می کنند که با توجه به اینکه بیشترین بودجه خود را در این قسمت پرداخت می کنید باید انتخابی صحیح و منطقی داشته باشید. در مرحله بعد باید مواد مصرفی مناسب را انتخاب کنید که در ساخت ویلا باید از با کیفیت ترین مصالح استفاده کنید و نگران قیمت آن نباشید. زیرا اگر مصالح بی کیفیت باشد حوادث جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. هنگامی که این مراحل را طی کردید، می توانید طراح و معمار مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

ویلا در خزرشهر 874654142

خرید ویلا در خزرشهر

هنگام خرید ویلاهای شهرک خزرشهر باید فاکتورهای زیادی بررسی شود که از مهمترین آنها می توان به متراژ ساختمان، فاصله آن با دریا، سال ساخت، مدرن بودن امکانات و امکانات داخلی آن اشاره کرد. بدانید که قیمت خرید ویلا در خزرشهر شمالی و جنوبی متفاوت است. ویلاهای خزرشهر نسبتا بزرگ هستند و در طبقه لوکس واقع شده اند. جالب اینجاست که ویلاهای قدیمی این شهر بزرگتر هستند. سبک نمای به کار رفته در ویلاهای قدیمی این شهر مدرن و سلطنتی است. البته لازم به ذکر است که ظاهر تمامی ویلاهای ساخته شده در شهر خزر شهر بسیار شیک، مجلل و به اصطلاح لوکس است. اگر بودجه مالی برای خرید ویلای شیک و مدرن دارید و تصمیم شما خرید ویلای شهری است خرید ویلا در شهرک خزرشهر را به شما ارائه میکنیم. البته قبل از هر اقدامی بهتر است با یک مشاور املاک مجرب مشورت کنید.

ویلا در خزرشهر 07465412385

ویژگی های ویلاهای خزرشهر

ویلاهای شهرک خزرشهر بسیار عریض و جادار هستند، ویلاهای قدیمی نیز جادارتر هستند، ویلاهای واقع در این شهر زیبا معمولا در دسته ویلاهای لوکس قرار می گیرند. نماهای انتخاب شده برای ویلاهای این شهر بسیار زیبا و مدرن هستند به طوری که هر کدام در نوع خود منحصر به فرد هستند و همه آن را دوست دارند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا اسم آپارتمان ذکر نشده است؟

بد نیست بدانید که خزرشهر دارای ویلاهای مجلل، بزرگ و بسیار مدرن است اما هیچ آپارتمانی در آن ساخته نشده است. ویلاها و ساختمان های ساخته شده در این شهر بیشتر به صورت آپارتمانی هستند که بیشتر این ویلاها حدود 1000 متر مربع و اکثر آنها حداکثر تا 1400 متر مربع می باشد. شما می توانید خانه های شهری سه یا چهار خوابه بخرید، این ویلاها مجلل هستند، بنابراین طبیعتا قیمت نسبتاً بالاتری خواهند داشت. برندترین ویلاها در خزرشهر مجهز به سونا، جکوزی، استخر و دارای چشم انداز زیبا میباشند. پیشنهاد می شود اگر به دنبال خرید ویلایی بزرگ با این امکانات شگفت انگیز هستید، خزرشهر بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری و تجربه یک زندگی آرام و راحت است.

برای خرید ویلا در خزرشهر چه نکاتی را باید در نظر گرفت؟
  • برای خرید ویلا در شهر خزرشهر بررسی عواملی مانند متراژ بنا و متراژ زمین، امکانات ساخت و ساز و فاصله تا دریا در اولویت است.
  • انتقال اسناد را بلافاصله انجام دهید و از مالک بخواهید وضعیت مالکیت را توضیح دهد.
  • تجهیزات ویلا را به دقت چک نمائید. ویلای مورد نظر باید دارای سند کامل و مناسب باشد که در این صورت ارزش خرید بالایی دارد.
  • فروشندگان معتبر و قابل اعتماد را شناسایی کنید. فروشنده مطمئن مانند سندی است که مالکیت ویلا را برای شما ابدی می کند. چون نباید به کسی اعتماد کرد با توجه به رونق خرید ویلا در مازندران، سودجویان به عنوان متخصص در زمینه خرید ویلا در مازندران ظاهر می شوند.
  • خزرشهر گران ترین برند ویلا است

خزرشهر به دلیل توریستی بودن و به دلیل موقعیت مناسب شهر، فاصله تا دریا نیز بسیار کم است و به راحتی می توانید از طبیعت و امکانات ساحل شمالی لذت ببرید. در پایان باید گفت: خرید ویلا های مدرن در خزرشهر به عنوان یکی از زیباترین مناطق مازندران در اولویت عموم مسافران و بومیان شمال در نظر گرفته می شود.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه