با آینه کنسول ، دکوراسیونی محشر را در ویلای مازندران خلق کنید

6 خرداد 1401
0 دیدگاه
آینه کنسول 78996874968698787487468974

آینه کنسول یا میز کنسول جزو وسایل تزئینی و اکسسوری های شیک است که می توان از آن در اتاق نشیمن و یا راهرو استفاده نمود . برای داشتن دکوراسیونی خاص و بینظیر توصیه می شود از آینه کنسول ها استفاده کنید ، چرا که می توانید از آن به عنوان محلی برای قرارگیری المان ها و اکسسوری های تزئینی همچون گلدان ، عکس و دیگر وسایل استفاده کرده و حال و هوای معرکه را در فضای داخلی خانه خود به وجود بیاورید .

از محبوب ترین انواع آنها باید به نوع سلطنتی و اسپرت آن اشاره نمود ، البته این المان زیبا در اشکال و سبک های متفاوتی ساخته  می شود ، شما می توانید متناسب با متراژ در اختیار داشته ، آن را در سایزهای مختلف خریداری نمایید .

امروزه از این میز کنسول ها به عنوان بخش مهمی از وسایل دکوراسیون داخلی منازل ذکر می شود که نقش مهمی را در زیبایی ایفا می کند ، فرقی نمی کند شما  در چه سبکی از ویلا یا آپارتمان زندگی کنید ، شما تنها می توانید متناسب با سلیقه خود آن ها را خریداری نمایید . شما می توانید هم در ویلای مازندران خود از این میز کنسول شیک استفاده کنید و هم در آپارتمان ها و حتی برج های ساحلی مازندارن !

آینه کنسول 78996874968698787487468974

انواع سبک آینه کنسول را بدانید

همان طور که می دانید انتخاب سبک مناسب از چالش برانگیز ترین گزینه ها و کارها محسوب می شود ، همچنین نیز برای اینکه متناسب با سبکی که نزدیک به علایق و سلیقه شما باشد کمی دشوار است . هر سبکی که در هر خانه ای استفاده می شود ، بیانگر شخصیت هر فرد است و سبک زندگی شما را نمایش میدهد ! خوشبختانه شما نیز می توانید بر اساس سلیقه شخصی خود انتخابی درست را برگزینید و آینه کنسول مورد علاقه خودرا خریداری کنید .  در ابتدا نیز گفته شد که میز کنسول ها در دو سبک پرطرفدار سلطنتی و اسپرت در بازار موجود هستند که از دیگر انواع آن ها نیز باید به سبک مدرن و ترکیبی نیز اشاره نمود .

آینه کنسول 578968749678989

نکات مهم که پیش از خرید آینه کنسول باید به آن ها توجه کنید

  • ابتدا قبل از خرید میز کنسول باید درمورد مکان قرارگیری آن تصمیم گیری کنید ، باید در نظر داشته باشید که فضای در اختیار داشته شما در چند بوده ، در صورتی که کم باشد ، باید متراژ کوچک تر و ساده تری را برگزینید .
  • معمولا میز کنسول ها پشت مبلمان ها قرار میگیرند و شما برای خریداری باید ارتفاع مبلمان را اندازه گیری کنید .
  • برای خرید کنسول برای ویلای مازندران خود حتما حتما بودجه شخصی خود را در نظر داشته باشید ، معمولا افراد برای انتخاب آن به تمامی موارد دیگر در سرویس خود توجه می کنند ، چرا که باید از هر نظر شبیه به دیگر المان ها و اکسسوری ها و تم دکوراسیون داخلی باشد .
  • بهتر است سبک مورد علاقه خود را با دقت انتخاب کنید تا با مشکل مواجه نشوید ، و همچنین سبکی که گزینش کرده اید ، به مرور باعث دلزدگی شما نشود .
  • در صورتی که متراژ اتاق شما کوچک است باید از رنگ های روشن و چوبی استفاده کنید ، چرا که این سبک باعث بزرگنمایی و روشنایی بیشتر فضای داخلی شده و زیبایی و پتانسیل خاصی را به شما منتقل می کند .

 

آینه کنسول 7896666469841748468

 

سبک های مختلف آینه کنسول

در این بخش قرار است انواع سبک های آینه کنسول ها را مورد بررسی قرار دهیم ، با ما همراه باشید ؛

سبک سلطنتی ( سبک کلاسیک) : آینه کنسول سلطنتی یا همان کلاسیک معمولا از چوب های تیره مثل قهوه ای سوخته و یا چوب های متوسط مانند فندقی ساخته می شوند . این سبک از آینه کنسول ها سبک های هنرمندانه و استادانه همچون منبت کاری ، چوبی های خراطی شده ، پایه های کار شده و دسته های برنجی کشو ها و … را شامل می شود .

سبک مدرن : میز های کنسول به سبک مدرن معمولا از اشکال هندسی که معمولا قرینه هم نمی باشند ساخته می شوند و جنس و متریال آن ها نیز با بهره گیری از تکنولوژی ها و مصالح جدید ساخته می شود . میز کنسول های مدرن معمولا از شیشه یا کروم ساخته می شود ، همچنین نیز از خطوط صاف یا کاملا گرد در آن دیده نمی شود  و اشکال هندسی دیگر مانند چندضلعی ها مورد توجه طراحان آینه کنسول های مدرن هستند . به کارگیری از این سبک در ویلاهای مازندران بسیار دیده می شود و پر طرفدار است .

سبک اسپرت : آینه کنسول هایی که به سبک اسپرت هستند بیشتر بر روی کاربردی بود آن ها توجه می شود ، خطوط و شکل کی آینه به صورت خطی بوده اما گوشه های گرد و نرم تر هم در آن ها دیده می شود . آینه کنسول های اسپرت ظاهر فوق العاده آرام تری نسبت به آینه کنسول های  سلطنتی داشته و معمولا هم نیز از چوب های روشن یا متوسط ساخته می شوند .

سبک ترکیبی : میز کنسول مدرن معمولا ترکیبی از سبک های مختلف هستند و به همین نام نیز شناخته می شوند ، این سبک از آینه کنسول های بیشتر از ترکیب دو سبک اسپرت و سلطنتی ( کلاسیک )ساخته می شوند . مزیت میز کنسول های ترکیبی باید به هماهنگ بودن آن با دو سبک هم اسپرت و هم سبک کلاسیک یا هما سلطنتی و ایجاد هارمونی خاص می باشد .

 

آینه کنسول 7856525896554

 

جنس میز کنسول و آینه

میز کنسول ها و آینه دارای انواع جنس می باشند که هر کدام دارای مزایای مربوط به خود هستند ، از محبوب ترین جنس های میز کنسول باید نوع چوبی آن اشاره نمود که ممکن است کاملا چوبی باشد و یا نمای بیرونی آن با شیشه کار شده و دیزاین باشد . میز کنسول های چوبی از چوب درختان افرا ، بلوط ، راش هستند و همچنین جالب است بدانید که کنسول های نرم تر از درختانی چون درختان کاج و سدار هستند .

سخن پایانی                                                                               

داشتن ویلایی شیک به همراه دکوراسیونی فوق العاده زیبا و خاص از آرزوی تمامی ما محسوب می شود ، میز کنسول ها همانطور که بسیار آن ها را در ویلاهای مازندارن و مکان های لوکس هچون برج های لوکس دیده اید ، از المان های بسیار شیک می باشند که در زیبایی نیز بی تاثیر نخواهند بود . آینه کنسول ها در سبک های متنوع و در طرح ها و رنگ های متنوع ای ساخته می شوند و شما تنها کافی است متناسب با سبک و دکوراسیون داخلی آن ها را برگزینید . بد نیست بدانید که بهتر است متراژ ان را با توجه به فضای داخلی انتخاب کنید تا فضای زیادی را از فضای داخلی کاهش ندهد .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه