چگونه ویلای ارزان در شمال خریداری کنیم؟

24 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه
خرید ویلای ارزان در شمال 96478596748967896789674896896797

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

__________________________________________

زندگی در شهرهای شمال کشور بهترین گزینه برای تجربه زندگی آرام است. سرمایه گذاری در خرید ویلا، یکی از پرطرفدارترین سرمایه گذاری در شمال کشور است. امروزه با سخت شدن زندگی در شهرهای بزرگ و رشد روز افزون جمعیت، افرادی دیگر قادر به ادامه زندگی در این شلوغی و شرایط سخت نیستند. اگر به فکر خرید ویلای ارزان در شمال هستید، موقعیت جغرافیایی می ‌تواند اولین اولویت شما در یک انتخاب هوشمندانه باشد. برای این کار لازم نیست حتما در یک روستای دورافتاده در شمال ویلا خریداری کنید. با اینکه آرامش خاصی در آن مکان ‌ها وجود دارد که طرفداران خاص خودش را دارد. اما به طور کلی، روستاهای شمال عموما گزینه ‌های خوبی برای خرید ویلای ارزان در شمال به شمار می‌ روند. مطمئن باشید خرید ویلا در شمال در هر موقعیت مکانی و قیمتی، با گذشت زمان با افزایش قیمت روبه رو است. امروزه خرید ویلای ارزان در شمال بسیار پرطرفدار شده است ، به طوریکه همه افراد حتی افراد قشر متوسط نیز میتوانند ویلای مناسب خریداری کنند . خرید ویلا در مازندران یا در شمال هم در زمینه اقتصادی و هم در زمینه پیشرفت مثبت در زندگی بهترین گزینه محسوب میشود . شاید برای شما سوال شود که آیا میتوان ویلای ارزان در شمال خرید ، اگر میتوان ، چگونه این اتفاق خواهد افتاد . در ادامه به شما خواهیم گفت که چگونه بهترین گزینه را برای سرمایه گذاری انتخاب کنید .

خرید ویلای ارزان در شمال 585643555

کجا دنبال ویلای ارزان در شمال باشیم؟

علاوه بر روستاها در شهرها هم ویلاهایی با قیمت مناسب یافت می ‌شود. ویلاهای جنگلی می تواند گزینه ‌خوبی برای شما باشد. چرا که ویلاهای جنگلی به دلیل دور بودن از امکانات رفاهی، معمولا ارزان ‌تر از ویلاهای ساحلی هستند. بنابراین این ویلاهای پیشنهاد خوبی برای کسانی است که دنبال خرید ویلای ارزان در شمال هستند. علاوه بر این می توانید به دنبال ویلاهای سال ‌خورده باشید. اصولا ویلاهای نوساز با واژه‌ی ارزان غریبه‌ می باشند. بنابراین عوامل مهمی مانند متریال و مصالح به کار رفته، سبک ساخت و ساز، و سن ویلا را در نظر داشته باشید. خرید ویلایی قدیمی ‌ساز و ارزان و سپس بازسازی آن انتخابی هوشمندانه و اقتصادی است. ویلاهایی با متراژ کمتر نیز گزینه خوبی است. فاکتور هزینه برای شما بسیار مهم است. بنابراین قید ویلاهایی با متراژ بیش از ۵۰۰ متر، را بزنید و دنبال ویلایی با متراژ کمتر باشید.

موقعیت مکانی ویلا مهم ترین گزینه

همانطور که گفتیم موقعیت جغرافیایی اولویت اول در انتخاب هوشمندانه و مقرون به صرفه است.

  • ویلا جنگلی

مناطق شمالی کشور به دلیل آب و هوای مطلوب، پوشش جنگلی انبوه، و احداث بزرگ راه تهران شمال، تبدیل به یک قطب سرمایه گذاری در خرید ویلا شده است. لازمه اقدام به سرمایه گذاری جهت خرید ویلا جنگلی در شمال، و ورود به بازار مسکن و سرمایه گذاری نیازمند سرمایه کافی است. برای سرمایه گذاری در بازار خرید و فروش ویلا جنگلی در شمال، باید دید بلند تری نسبت به سرمایه اولیه داشت. در این صورت می توانید منتظر به ثمر رسیدن سرمایه ای که دراین زمینه داشته اید، باشید. در سرمایه گذاری بلند مدت عجله مفهمومی ندارد. بنابراین نباید عجله ای برای نقد کردن این سرمایه داشته باشید. خرید و فروش ملک یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری بلند مدت در ایران، است. توجه داشته باشید، هنگامی که بازار خرید و فروش ویلا جنگلی روند نزولی پیدا کرد، از فرصت پیش آمده به نحو احسن استفاده کنید.

  • ویلا ساحلی

زمین های ساحلی با کاربری مسکونی در حاشیه دریای خزر کم هستند. به همین دلیل قیمت بالاتری نسبت به زمین های در مناطق جنگلی شمال دارند. ساحل دریای خزر از جمله مناطقی است که در استان گیلان و مازندران با شروع شهرک سازی های ساحلی، منجر به رشد و ترقی منطقه شده است. همچنین به بالا بردن ارزش زمین های مناطق اطراف هم کمک کرده است. معمولا سرمایه گذاران ساخت ویلای ساحلی مدرن و لاکچری را بهتر از ویلا جنگلی می دانند. چرا که متقاضیان خرید ویلا ساحلی تمایل بیشتری به لوکس بودن و داشتن اتاق خواب های مجهز و دوبلکس دارند. با این تفاسیر به طور کلی خرید ویلا ساحلی نیازمند سرمایه بیشتری نسبت به ویلای جنگی است. اصطلاح معروفی در خرید ویلاهای ساحلی با عنوان پلاک بندی آنها وجود دارد. به عنوان مثال ارزش ویلای پلاک یک دریا، از پلاک دوم و سوم و… بیشتر می باشد.

خرید ویلای ارزان در شمال 874867487487487

 

  • ویلا کوهستانی

چنانچه قصد خرید ویلای ارزان در شمال را دارید، ویلا کوهستانی بهترین انتخاب است. مناطق کوهستانی در شمال به خاطر ۴ فصل بودن کشورمان، می تواند خاطره ساز لحظات بی نظیری برای صاحبان ویلا باشد. در کل اینگونه ویلاها در کوهپایه ها و مناطق کوهستانی ساخته می شوند و طرفداران به خصوص و خاص خود را دارند. معمولا ویلاهای کوهستانی، قیمت مناسب تری را نسبت به ویلا ساحلی دارند. اما در برخی مواقع مشکلاتی را نیز به همراه دارند. داشتن خانه ای رویایی آن هم رو به کوهستان در شمال معنای جدیدی از زندگی را برای انسان تداعی می کند. تصور باز کردن پنجره در پاییز رو به کوهستانی زرد و نارنجی، احساس فوق العاده ای به انسان می دهد. اینکه قصد خرید ویلا در کدام شهر را دارید، و بررسی امکانات رفاهی در اطراف خانه و سند شش دانگ مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه کرد.

ویلای جنگلی قیمت مناسبی دارد

معمولا قیمت ویلای جنگلی در مقایسه با نوع ساحلی آن پایین تر است. فاصله ای که ویلاهای جنلی با مراکز شهری دارند، این قیمت ها را بوجود می آورند. از طرفی تنوع ویلاهای جنگلی نیز بیشتر از نوع ساحلی آن است. باید نکاتی را در هنگام خرید ویلا جنگلی در نظر داشته باشید. اینکه نوع مصالح به کار رفته از نوع با کیفیت و مناسب باشد. با به کارگیری مصالح باکیفیت، در فصول سرد سال ویلای شما علاوه بر استحکام، عایق بندی نیز شده باشد. طبیعت شمال به حدی گسترده و متنوع است که به طور قطعی نمی توان نقطه خاصی را برای خرید ویلای جنگلی در آن پیشنهاد داد. شما باید در هنگام خرید به آن نکات ویژه ای توجه داشته باشید. صحت سند مهم ترین موضوع قابل بررسی هنگام خرید ویلا است. معمولا ویلاهای جنگلی از لحاظ سند، وضعیت بهتری نسبت به ویلاهای ساحلی دارند.

خرید ویلای ارزان در شمال 5467968712223

ویلای شهرکی با قیمتی منطقی

شرکت‌ های سازنده ویلای شهرکی از کمترین فضای ممکن نهایت بهره را می ‌برند. همچنین این فضا را به ویلاهایی با تراکم بالا و با طراحی تقریباً یکسان اختصاص می‌ دهند. از طرفی این شرکت ‌ها به دلیل حجم مصرف بالا، مصالح ساختمانی و اولیه خود را به صورت عمده تهیه می‌ کنند و هزینه تهیه این مواد برای آنها بسیار کم تمام می ‌شود. بنابراین، اگر قیمت این ویلاها را با ویلاهای معمولی مقایسه کنید متوجه خواهید شد که قیمت بسیار پایین ‌تری دارند و از لحاظ اقتصادی به سود خریدار خواهد بود. پیشنهاد ما برای آن دسته از افرادی که قصد خرید ویلا در شمال را دارند اما بودجه زیادی را برای خرید ویلاهای گران قیمت ندارند، خرید ویلای شهرکی می باشد. به علاوه افرادی که می خواهند در کنار استفاده از ویلا در شمال سرمایه گذاری هم انجام بدهند، خرید ویلای شهرکی توصیه می شود.

بودجه خود را برای خرید ویلا تعیین کنید

پس از انتخاب هر یک از انواع ویلاها جهت خریداری، توجه به بودجه اولیه برای خرید ویلای ارزان در شمال گزینه مورد اهمیت بعدی است. با ارزیابی قیمت خرید ویلاها از منابع آنلاین و وب سایت های اینترنتی، مقایسه قیمت ها به راحتی برای شما امکان پذیر است. همچنین می توانید از برنامه گفتگوی غیر حضوری با کارشناسان املاک استفاده کنید. تماشای ویدیوی کوتاهی از املاک نیز به شما کمک می کند. پس از طی این مراحل، بهتر می توانید برای بازدید ملک بروید. بهتر است طی سفری کوتاه به شمال و بررسی بهترین گزینه های خرید ویلا، تعطیلات آخر هفته را بطور کامل به این کار اختصاص بدهید. حتما قبل از مراجعه برای بازدید ویلا در شمال، جلسه ای با مشاور املاک داشته باشید و در مورد قیمت ها گفتگو کنید. با مشخص شدن محدوده قیمت، کار شما را راحت تر خواهد بود.

نکات مهم هنگام خرید ویلا در شمال

در خرید ویلا از مهمترین مسئله، محل ساخت ویلا و منطقه قرارگیری آن می باشد. اینکه ویلای شما در کدام یک از مناطق شمالی قرار دارد، برای زمانی که قصد فروش آن را داشتید، بسیار حائز اهمیت است. دقت داشته باشید که در هنگام خرید ویلا در شمال، گول قیمت های ارزان و کاذب پیشنهادی را نخورید. حداقل ویژگی خرید ویلا در شمال این است که صاحب ویلایی در خوش آب و هواترین منطقه کشور خواهید شد. با خرید چنین ویلایی می توانید برای تمدد اعصاب و دوری از فضای پر ترافیک و آلوده شهری به آن پناه ببرید. حتی می توانید ویلای خود را اجاره بدهید. در اینصورت یک منبع درآمد خوبی خواهید داشت. معمولا قیمت اجاره این ویلاها رضایت بخش است. طبیعت جذاب شمال کشور همیشه جلوه ‌های متنوع و دلخواهی برای تماشا دارد. امکان ندارد از سرمایه گذاری در خرید ویلا در این خطه بهشتی احساس ندامت کنید.

توجه به سند ویلا

متاسفانه استقبال شدید برای خرید ویلا در سال های اخیر زمینه سوءاستفاده از این اشتیاق را برای سودجویان فراهم کرده است. یکی از نکات مهم که هنگام خرید ویلاباید به آن توجه داشته باشیم، توجه به سند زمین و اصالت آن است که باید از مراجع قانونی استعلام گردد. زمین ویلا نباید زراعی یا عمومی باشد. همچنین ویلا باید به صورت قانونی با مجوز سازمان های محلی ساخته شده و دارای پایان کار باشد. اگر به این مسائل اشراف ندارید، جهت خرید ویلابه مشاورین معتمد یا وکلای مطلع از قوانین رجوع کنید.

خرید ویلای ارزان در شمال 6534213.21

کیفیت ویلا با هزینه کم

اگر به دنبال خرید ویلای لوکس در شمال هستید اما توانایی خریدن را ندارید باید بگویم از تصمیم خود دست نگه دارید ، ویلای لوکس در شمال قیمت بالای دارد و ممکن است شما توانایی خرید آن را نداشته باشید . به این نکنه توجه کنید که ممکن است خرید ویلای ارزان کیفیت ویلا را پایین بیاورد . سرمایه گذاری درست این است که خرید ویلای قیمت مناسب هیچ تاثیری در کیفیت ویلا نداشته باشد . یعنی شما بتوانید با پرداخت هزینه کم زیباترین ویلا را خریداری کنید.

خرید ویلای چند سال ساخت

شما میتوانید با خرید ویلای چند سال ساخت هزینه کمتری را پرداخت کنید . خانه های ساخته شده در چندسال قبل قیمت پایین تری دارند شما با خرید آنها میتوانید به بازسازی بپردازید . بازسازی خانه های چند سال ساخت پیشنهادی اقتصادی است که شما در کنار پرداخت هزینه ی کم صاحب ویلایی میشوید که میتوانید آن را به هرگونه که بخواهید تغییر شکل دهید .

خرید ویلای در اطراف مرکز شهر

ویلاهایی که در مرکز شهر هستند قیمت بالاتری نسبت به بقیه ویلای موجود دارند . زیرا دسترسی آن ها به مراکز درمانی ، تفریحی ، فروشگاه ها و دیگر مراکز خرید و … بهتر است . شما میتوانید برای خرید ویلا ارزان به اطراف مرکز شهر بروید . ویلاهای اطراف به دلیل دسترسی کمتر به موارد ذکر شده در بالا قیمت مناسب و به نسبت پایین تری دارند . اما توجه داشته باشید که در مورد محله مورد نظر تحقیق کنید و به منطقه ای که ناامن است نروید .

فرصت زندگی با سبکی متفاوت

قطعا یکی از بزرگترین تفاوت های شمال با بقیه ایران سبک زندگی است . مخصوصا شهرهای بزرگ و صنعتی مثل تهران، مشهد، اصفهان و…. اینکه صبح با صدای خروس از خواب بلندشوید  و صبحانه شیر و تخم مرغ محلی بخورید ؛ یا به حیاط از درخت پرتقال بچینید و گل هارو اصلاح کنید، شب هنگام با پتویی شونه هایتان را بپوشانید و از هوای تازه لذت ببرید ، زندگی را دوباره آغاز خواهید نمود .

کلام آخر

با توجه به آنچه گفته شد، ویلاهایی که چندین سال ساخت و یا نیمه کاره معمولا قیمت کمتری دارند. اینگونه ویلاها برای خرید ویلای ارزان در شمال مناسب می باشند. با این کار همچنین می توانید باقی ویلای خود را با سلیقه خود طراحی کرده و بسازید. درنتیجه با مبلغ کمتر به ویلای مورد نظر خود دست خواهید یافت. با کمی جستجو می توانید ویلاهایی را پیدا کنید که برای خرید ویلا در شمال، فقط مبلغ زمین را از شما دریافت می کنند. این برای شما بسیار به صرفه خواهد بود. بعد از خرید چنین ویلایی می توانید خودتان به آن سر و سامان بدهید و ویلای مورد علاقه تان را بسازید و با این کار در هزینه های خود مدیریت بسیار خوبی را خواهید کرد. برخی از روش هایی که شما را به راحتی به هدفتان می رساند گفته شد. برای انجام تمامی مراحل حتما با مشاور املاک خود مشورت نمایید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه