معرفی پارک‌های ساحلی مازندران

23 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه
ویلادرمازندران 787869787484848748

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

خرید ویلا در مازندران ، نمی‌تواند به هوای بی نظیر این استان و امکانات تفریحی سواحل آن بی ربط باشد! قدم زدن در ساحل دریا و لذت بردن از آرامش آن از یک سود و استفاده از امکانات هیجان‌انگیز خرید ویلا درمازندران از سوی دیگر، لذت‌هایی است که نمی‌توان کتمان کرد و یا از خاطرشان برد.

استان زیبای مازندران، با دریای بی مانندش، سواحلی با امکانات ویژه و پلاژهایی خاص دارد که بهترین مکان‌های تفریحی را برای گردشگران مهیا نموده‌اند. در این نوشتار از سایت دکتر بخشی، به سراغ آشنایی با بهترین پارک‌ها و پلاژهای سواحل مازندران می‌رویم. با ما همراه باشید.

ویلادرمازندران 5698598985456458478

پلاژ های ساحل خلج ویلا در مازندران

در نزدیکی دهکد ساحلی، یکی از بهترین مجتمع‌های واقع درمازندران واقع شده‌است! سواحل خلج افرادی که از این مکان دیدن کرده‌اند، بازارچه ساحل خلج و فروشگاه‌های متنوع آن را یکی از جذاب‌ترین نقاط سفر خود به مازندران می‌دانند. این پلاژ به رستوران و کافه‌های ویژه خود معروف است.موزه مردم شناسی پلاژ ساحل خلج و عرضه صنایع دستی در فروشگاه‌های آن نیز از دیگر جاذبه‌های این ساحل محسوب می‌شود.یکی از مزایای خرید ویلا درمازندران نزدیک بودن به این مکان‌های تفریحی و لذت بردن از امکانات ویژه آن‌هاست.

پلاژ لیدو رامسر

اگر به رامسر رفته باشید و یا در جریان خرید ویلادرمازندران قرار گرفته باشید، حتما اسم پلاژ لیدو در رامسر را شنیده و یا از امکانات آن بهره برده‌اید. پلاژ لیدوی رامسر، مکانی بسیار مناسب برای لذت بردن از دریاکنار است! با امکاناتی نظیر محل اختصاصی مناسب شنای آقایان و بانوان و دوش‌های حمام ویژه ! این پلاژ طراحی منحصر به فردی دارد به طوری که هر کسی با توجه به حس و حال خود می‌تواند از آن استفاده کند. شما می‌توانید در کنار ساحل آن در مکان‌هایی معین غذای خود را میل کنید و یا در رستوران‌ها و چایخانه‌های تدارک دیده شده در کنار ساحل از امکانات ویلادرمازندران و پلاژ لیدو بهره ببرید. جذاب‌ترین قسمت ماجرا مکان اختصاصی اسب سواری است. از دیگر جذابیت‌های این پلاژ پارک مخصوص کودک است که لذت این ساحل را دو چندان می‌کند.

دهکده ساحلی رامسر

دهکده ساحلی یا همان دهکده صنایع دستی رامسر، منطقه‌ای خاص است با ساحلی دنج و ویژه! موزه مردم شناسی این ساحل در کنار صنایع دستی منحصر به فرد این منطقه، جذابیت دهکده ساحلی رامسر برای گردشگران را دو چندان کرده‌است. صنایع عرضه شده در این دهکده از صنایع دستی مانند سفالگری، چرم دوزی، نمد مالی، لباس محلی را شامل می‌شود تا عرضه غذاهای مخصوص مانند ترشی و کلوچه و قلاب بافی و صنایع دستی دریایی! اگر در مازندران اقامت دارید و یا قصد خریدویلا در مازندران را دارید، حتما به این مکان سر بزنید.

ویلادرمازندران 526498745858469

پلاژ توسکا سرا

و اما پلاژ توسکا سرا! در فاصله کمی از پلاژ لیدو و پلاژ شهرداری رامسر، با پلاژ توسکا سرا مواجه می‌شویم که جاذبه‌ای بسیار دیدنی در شهر رامسر است. بسیاری از افرادی که خرید ویلادرمازندران را تجربه کرده‌اند و به دیدن نقاط دیدنی مازندران رفته‌اند، خاطره‌شان از این پلاژ را جزء بهترین خاطرات از مازندران می‌دانند. حتی اگر قصد خرید ویلادرمازندران را دارید ولی برای رسیدن به این مکان‌ها باید چند ساعت رانندگی کنید، به امتحان آن و استفاده از جاذبه‌های زیبای این امکانات ساحلی می‌ارزد.

اقامت در پلاژ توسکا سرا رایگان و به صورت 24 ساعته است و با پرداخت هزینه پارکینگ، از تفریحات در نظر گرفته شده و متنوع آن بهره می‌برید؛ تفریحاتی که برای تمامی گروه‌های سنی مهیا شده‌است. امکانات این پارک ساحلی، از موزه حیوانات تاکسی درمی و فروشگاه‌های ویژه صنایع دستی تا رستوران‌هایی با کیفیت بالا را در بر می‌گیرد. قایق سواری، شهر بازی پر هیجان، کتاب فروشی‌های متنوع و سالن تیراندازی پلاژ توسکا سرا نیز از مواردی است که باید به آن اشاره کرد. در کنار تمام این موارد شنا در دریا، در محیطی امن، را نمی‌توان از خاطر برد. امکاناتی که با زیبایی دریا و مرغان دریایی در هم آمیخته و زیبایی و جذابیت سواحل مازندران را دو چندان می‌کند. جذابیت‌هایی که بسیاری را به خرید ویلادرمازندران ترغیب می‌کند.

پلاژ دریا پشته

با خرید ویلادرمازندران و آشنایی با برخی محلات مازندران، حتما اسم دریا پشته را نیز می‌شنوید. محله‌ای در غرب رامسر که در آن دریا در قسمتی برآمده است با عمق آبی که در ابتدا کم و سپس زیاد می‌شود. جاده گیلان رامسر از پلاژ دریا پشته می‌گذرد و امکانات تفریحی این پلاژ نیز در کنار زیبایی‌های طبیعی این محله در هم آمیخته تا خاطره‌ای دلنشین از تفریح و گشت و گذار در مازندران به شما هدیه دهد. اگر قصد خرید ویلادرمازندران را دارید، بازدید از پلاژ دریاپشته و استفاده از امکانات آن را از خاطر نبرید.

مجموعه تفریحی آبادیس

مجموعه تفریحی آبادیس که در کلارآباد مازندران ، بعد از بلوار بهشتی قرار دارد ، این مجموعه دارای امکاناتی نظیر ورزش های آبی همچون جت اسکی و قایق های موتوری و پدالی برای مسافران است ، مجموعه تفریحی آبادیس همچنین نیز دارای کافی شاپ می باشد که به منظور تفریح و ریکس کردن می توان از آن استفاده نمود .

خرید ویلا در مازندران 86744654734

دهکده ساحلی رامسر

دهکده ساحلی رامسر که با نام دهکده صنایع دستی کشور نیز شناخته می شود ، از جمله سواحل دیدنی و منحصر به فرد استان مازندران به شمار می رود ، این دهکده علاوه بر داشتن رستوران و فروشگاه جهت تفریح و خرید افراد ، دارای موزه مردم شناسی نیز می باشد ، مسافران و گردشگران نیز برای تفریح و گردش به این دهکده بسیار سفر می کنند .

بوستان ساحلی چپکرود

پارک ساحلی چپکرود برای استفاده مسافران و گردشگران ساخته شده و یکی از زیباترین و سالم ترین سواحلی استان رویایی مازندران به شمار می رود . این پارک ساحلی دارای امکانات رفاهی همچون آلاچیق ، تجهیزات ورزشی ، وسایل بازی کودکان ، فوتسال شنی و … می باشد ، این بخش از استان مازندران سالیانه پذیرای مسافران و توریستان بسیاری است که از این زیبایی و جذابیت نهایت استفاده را میبرند .

پلاژ شهرداری در رامسر

لذت خرید ویلادرمازندران را استفاده از پلاژها و امکانات ساحلی مازندران تکمیل خواهد کرد! پلاژ شهرداری رامسر یکی از مواردی است که نباید از خاطر ببرید. در یکی از مناطق زیبای رامسر به این پلاژ برخورد می‌کنید که ساحل سنگی آن و پرندگان این ساحل از جاذبه‌های بصری رامسر محسوب شده و بسیاری از خاطرات زیبای بودن در کنار دریایی تمیز را رقم می‌زنند. مانند پلاژهای قبلی، در اینجا نیز بازارچه صنایع دستی و خرید سوغاتی از این بازارچه‌ها رواج داشته و کافه، قهوه خانه، فروشگاه‌های متعدد مواد غذایی، رستوران و … نیز برای راحتی افراد در دسترس قرار دارند.

موزه مردم شناسی نیز در این مکان تفریحی در دسترس شماست. قایق سواری، جت اسکی و محل‌های مناسب شنا در پلاژ شهرداری نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طرفداران بسیاری دارند. نکته حائز اهمیت در این پلاژ، هتل‌های ویژه آن است که گردشگران را با مکانی تفریحی با امکانات کامل اقامتی مواجه می‌کند. پس پلاژ شهرداری نیز از دیگر جاذبه‌های تفریحی در صورت خرید ویلادرمازندران خواهد بود که می‌توانید در کنار خانواده از آن لذت ببرید.

ویلادرمازندران 489484894897

پلاژ شهر سبز

فرض کنید پس از خرید ویلادرمازندران، قرار است از یکی از امکانات تفریحی مازندران استفاده کنید. اگر تله کابین انتخاب اول شماست، پس باید به پلاژ شهر سبز هم سری بزنید و از امکانات تعبیه شده در این پلاژ نهایت لذت راببرید.

این پلاژ دنج و پر طرفدار، تله کابین مشهوری دارد که از بالای جاده خرم گیلان مازندران می‌گذرد و طراوت و تازگی کوه و سر سبزی مازندران را به شما هدیه می‌دهد. توصیه ما این است که اگر قصد خرید ویلا در مازندران را دارید، به این پلاژ نیز سری بزنید!

استان مازندران دارای زیبایی های بسیاری است که همگان را به خود مجذوب میکند ، از همین رو افراد بسیاری جهت سرمایه گذاری و خرید ملک اقدام به خرید ویلا در مازندران ، خرید واحدی از برج ساحلی سرخرود و… می کنند ، چرا که ارزش املاک در این منطقه به دلیل خوش آب و هوا بودن و گسترش و پیشرفت در زمینه اقتصاد و گردشگری بالا رفته است . از همین رو توصیه اکثر مشاورین املاک سرمایه گذاری در این استان می باشد .

پلاژ پردیس متل قو

متل قو نام آشنایی است که اغلب افرادی که تجربه خرید ویلا در مازندران را دارند از آن دیدن کرده‌اند. متل قو یا همان سلمان شهر عباس آباد، یکی از بالاترین آمارهای جذب گردشگر در ایام تعطیل را دارد و امکانات بی نظیر آن مانند جت اسکی، پاراسل، قایق سواری و ساحل ماسه‌ای را نمی‌توان نادیده گرفت. از طرفی، این پلاژ در مناسبت‌های مختلف برنامه‌هایی ویژه تدارک می‌بیند و گردشگران بسیاری را جذب می‌کند. مراکز خرید و رستوران‌های ساحل متل قو نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند. بی شک پس از خرید ویلا در مازندران، مسیر شما به متل قو نیز خواهد افتاد.

ویلا در مازندران 8997653545422

پلاژ ساحلی سی سرا

از پارک‌های ساحلی زیبای مازندران که در صورت خرید ویلا در مازندران می‌توانید از آن دیدن کنید، می‌توان پلاژ ساحلی سی سرا را نام برد که در سلمان شهر واقع شده‌است و  از امکانات بسیاری بهره برده‌است. جت اسکی، پیست موتور و قایق سواری از امکانات مهیج این پلاژ است و رستوران‌های ساحلی در کنار مکان‌هایی خانوادگی مثل آلاچیق نیز در این مکان تعبیه شده‌است. این پلاژ زیر نظر شهرداری است و برای افرادی که قصد خرید ویلا در مازندران را دارند مکانی تفریحی و خاص محسوب می‌شود.

تفریحگاه ساحلی نمک آبرود

اگر به دنبال تفرجگاهی با امکاناتی تمام و کمال برای لذت بردن از اقامت خود در مازندران می‌گردید، حتما سری به پارک ساحلی نمک آبرود بزنید. این پارک ساحلی در شمال جاده چالوس به سمت تنکابن قرار گرفته‌است و حتما یکی از مقاصد گردشگری شما پس از خرید ویلا در مازندران خواهد بود.

اگر بخواهیم امکانات پارک ساحلی نمک آبرود را از نظر بگذرانیم باید به جت اسکی، هاور کرافت، پاراسل، قایق شاتر و از طرفی به پیست‌های موتور، ماشین و دوچرخه و شهربازی آن اشاره کنیم. قایقرانی در ساحل نمک آبرو نیز از جاذبه‌های این تفرجگاه است و مکان‌هایی مخصوص شنای بانوان و اقایان نیز در نظر گرفته شده‌است.

در سوی دیگر امکاناتی نظیر کمپینگ، رستوران، چایخانه، دوش و … نیز جذابیت محیط را دو چندان می‌کند. در این مکان برنامه‌های مفرحی نیز در ایام خاص اجرا می‌شود که جاذبه خاصی برای افراد دارد. با خرید ویلا در مازندران می‌توانید به یکی از این برنامه‌ها و جنگ‌های شادی بروید و لذت اقامت در استان شاد مازندران را بچشید.

ویلادرمازندران 1564984847874

مجموعه ساحلی البرز

با خرید ویلادرمازندران یکی از مکان‌های ساحلی بسیار جذابی که به آن دسترسی خواهید داشت پارک ساحلی البرز است که در 5 کیلومتری نمک آبرود واقع شده است. در این مکان تفریحی مجددا ورزش‌های آبی مثل جت اسکی، پاراسل، شاتل آبی و جت بوت در انتظار شماست و از استفاده از این مکان نهایت لذت را خواهید برد. در نهایت اگر قصد خرید ویلادرمازندران و استفاده از امکانات تفریحی این استان را دارید، قبل از هر اقدام برای خرید، بهتر است با مشاورین املاک مجرب در این زمینه مانند دکتر بخشی در ارتباط باشید. در همین راستا از طریق راه‌های ارتباطی با ما همراه بوده و از مشاوره رایگان پیش از خرید بهره ببرید.

 

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه