با بک اسپلش خالق زیبایی در ویلای مازندران خود باشید

5 اردیبهشت 1401
0 دیدگاه
بک اسپلش 78698698698796786

بک اسپلش ها در واقع همان پوشش های دیواری هستند که بین دیوار آشپزخانه و وسیله هایی همچون کابینت ها ، گاز ، فضای پشت سینک ظرفشویی و … نصب می شوند ، در واقع برای زیباکردن فضای آشپزخانه و هماهنگی بین تمامی اجزای آشپزخانه از بک اسپلش ها استفاده می شود .

به طور کلی دیوارپوش هایی که با طراحی خاص و زیبا در پشت فضای خالی سینک ظرفشویی و یا گاز به صورت افقی و یا عمودی نصب می شوند ، نه تنها باعث زیباتر شدن و جلوه دادن به آشپزخانه می شوند ، بلکه از کثیف شدن . یا جذب آلودگی همچون لکه های چربی نیز برو روی سطح دیوار جلوگیری می نمایند و به راحتی نیز قابل تمیز شدن هستند .

از مزایای آن ها باید به قابلیت مچ شدن و ایجاد هارمونی زیبا با تمامی المان ها و وسایل دکوراسیون داخلی اشاره نمود ، چرا که در تمامی رنگ ها  و طرح ها در بازار عرضه می شوند و شما می توانید تنها با انتخاب گزینه مناسب و مطابق با سلیقه و سبک دکوراسیون داخلی ویلای خود ، بهترین طرح و رنگ را انتخاب نمایید .

بک اسپلش 78698698698796786

انواع بک اسپلش ها را بشناسید

همانگونه که کمی قبل تر اشاره نموده ایم ، بک اسپلش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شوند و انواع مختلفی دارند و به دسته های گوناگونی تقسیم می شوند که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم نمود ؛

شیشه حرارت دیده : استفاده از بک اسپلش هایی که از جنس شیشه حرارت دیده هستند دارای هیچ محدودیتی نمی باشند ، یعنی شما می توانید از آن ها در جاهای مختلفی استفاده کنید . نصب این دسته بسیار آسان بوده و معمولا در برار خط و خش مقاومت بالایی دارند ، اما باید حتما این نکته را در نظر بگیرید که کوچکترین لکی بر روی این شیشه ها قابل مشاهده است و باید همیشه آن را تمیز نگه دارید تا از ایجاد ظاهری ناپسند خودداری کنید .

لمینت : این جنس که لمینت است ، دارای ظاهری شبیه چوب یا سنگ می باشد و قیمت مقرون به صرفه ای دارد و به راحتی نیز تمیز می شود ، ولی توجه داشته باشید که استفاده از آن به دلیل  ذوب شدن با حرارت ، برای فضاهای پشت گاز گزینه مناسبی محسوب نمی شوند .

کاشی : پر طرفدار ترین دسته کاشی ها هستند که دارای طرح و تنوع بسیار زیادی می باشند و به همین دلیل جزء یکی از بهترین ها و با کیفیت ترین ها است . کاشی ها از بهترین گزینه ها برای افراد پر مشغله هستند چرا که به راحتی لک و کثیفی از روی آن ها پاک می شود و جایی باقی نمی گذارد . تنها نکته ای که باید بدانید این است که نصب این دسته از بک اسپلش ها نصب به شیشه های حرارت دیده کمی سخت تر بوده و زمان بیشتری را مصرف می کند .

کوارتز : کوارتز ها به راحتی قابل شستشو بوده و ضد حرارت و متنوع نیز می باشند و به همین دلیل جزء یکی از بهترین ها و با کیفیت ترین ها به حساب می آیند . همچنین کوارتز ها دارای ظاهری یکدست ، منظم ، بی نظیر و زیبا هستند و به زیباترین حالت ممکن فضای آشپزخانه را بسیار زیبا می کنند . اما باید در رابطه با آن ها بدانید که قیمت چندان مقرون به صرفه ای ندارند .

فولاد ضد زنگ : یکی دیگر از انواع بک اسپلش ها که کمتر نام آن به گوشتان خورده و رواج کمتری نیز نسبت به دیگر انواع دارند ، فولاد ضد زنگ می باشد . این دسته در برابر حرارت و آب مقاوم بوده و قابلیت نصب آسانی نیز دارد ، ولی دارای تنوع رنگ و طرح زیادی نمی باشد و در برابر ضربه و خط و خش و همچنین تغییر رنگ و چنین مواردی مقاومت کمتری داشته و حتی مقاومتی از خود نخواهد داشتت ، در واقع به همین دلیل است که استفاده از آن کمتر رواج داشته و ممکن است به گوش شما نرسیده باشد .

بک اسپلش 5846948768768968

 نکات مهم برای انتخاب بک اسپلش مناسب

در بخش های قبلی نیز ذکر کرده ایم که بک اسپلشها دارای انواع مختلف و متنوعی هستند و بهتر است دارای بهترین کیفیت باشند ، به همین دلیل ، بهتر است هنگام انتخاب و سفارش نکات ضروری و مهمی را بررسی و رعایت نمایید .

  • باید قابل شستشو و ضد آب باشد
  • مقاوم در برابر حرارت
  • به راحتی تمیز شود
  • مقاوم در برابر شرایط مختلف باشد و تغییر رنگ ندهد

بک اسپلش 68476869789686996879

انتخاب رنگ مناسب

رنگ های مختلفی برای انتخاب وجود دارند که می توانند ظاهری زیبا را برای محیط ویلای شما ایجاد کنند فرقی نمی کند شما در ویلای مازندران زندگی می کنید یا در برج های ساحلی و یا حتی در آپارتمان های مازندران ، شما می توانید ایده های خلاقانه ای را در آن اجرا نمایید .

رنگ خاکستری و طوسی : از جمله رنگ های پر طرفدار که در سبک مدرن نیز قابل استفاده هستند باید به رنگ خاکستری و رنگ طوسی اشاره نمود که به راحتی با محیط هارمونی زیبایی را ایجاد می نمایند و از دیده شدن آلودگی و کثیفی نیز جلوگیری می کنند .

طرح آجری : امروزه افرادی زیادی هستند که ویلاهای خود را به سبک کلاسیک دیزاین می کنند از همین رو ترکیب سنتی را نیز وارد سبک کلاسیک کرده و فضایی زیبا را خلق می نمایند . گزینه مناسب برای ایجاد دیزاینی زیبا در ویلای مازندران خود استفاده از بک اسپلش آجری است که در طراحی داخلی و دکوراسیون منزل انرژی جدیدی را به کابینت سفید و میز های آن خواهد داد .

طرح آبی و شیشه ای رنگ : رنگ آبی از رنگ های مثبت و پر انرژی است که پتانسیل بالایی دارد ، استفاده از رنگ آبی برای فضای کابینت ، باعث باز شدن محیط آشپزخانه می شود و برای آشپزخانه های کوچک توصیه می شود .

بک اسپلش سفید : رنگ سفید همواره در درصد بالایی از ویلاها و دکوراسیون داخلی رواج دارند ، این رنگ باعث نورانی تر شدن و روشن تر شدن محیط شده و مشکلات خاصی را نیز در عین حال دارا است . این رنگ به راحتی کثیفی و آلودگی و گرد و غبار را روی درب و دیوار ها به نمایش خواهد گذاشت و از زیبایی محیط و ویلا کسر خواهد نمود .

بک اسپلش ذغالی : استفاده از این دسته ، برای ویلاهای بزرگ و لاکچری بیشتر مناسب می باشد ، و در آشپزخانه ی کوچک ، با کمی تغییر می توانید از این طرح استفاده کنید و باید در هر متر مربع از یک کاشی متفاوت استفاده کنید چرا که ایجاد یکنواختی می تواند دکوراسیون داخلی شما را زیر سوال ببرد و ظاهری ناپسند به آن ببخشد .

بک اسپلش 4798689746874874

چکیده کلام

محافظت از دیوار ها در برابر آلودگی و در برخی موارد حتی ضربه ها ، رسالتی هستند که بک اسپلش ها عهده دار شده اند . شما برای اینکه ظاهری زیبا و تماشایی را برای ویلای خود ایجاد کنید می توانید از این دسته عناصر استفاده کنید که در رنگ و طرح های مختلفی ساخته شده اند و می توانند علاوه برایجاد زیبایی ، از دیوار های شما در برابر آلودگی ، گرد و غبار و چربی ها ( در آشپزخانه ) محافظت کنند . امروزه افراد بسیاری به دنبال ایجاد زیبایی و ایجاد دکوراسیونی تماشایی و راحت برای ویلای خود هستند ، از همین رو استفاده از کاغذ دیواری ها و یا بک اسپلشها رواج بسیاری یافته است .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه