سقف متحرک گزینه ای عالی برای آلاچیق ویلای شما

16 اسفند 1400
0 دیدگاه
سقف متحرک 78986748487485487

اگر در شمال و در شهرهای ساحلی خانه دارید بارندگی را در اغلب روزهای سال  نیز خواهید دید. شاید خواسته هر کدام از شما باشد که در روزهای بارانی در محوطه خود باشید و به تماشای بارش باران بنشینید. ما در این مطلب سعی داریم تا شما را با انواع سقف متحرک  آشنا کنیم تا شما را  به خواسته تان برسانیم. شاید بار ها این سقف ها را در هتل های بسیار شیک بر روی استخر ها و یا تراس هایشان دیده باشید.

این سقف ها به شما این امکان را می دهند که در روز های آفتابی که نور خورشید بسیار زیاد است به حیاط بروید و عکس های با کیفیتی  بگیرید بدون اینکه آفتاب شما را اذیت کند . به طور کل اگر بخواهیم در این باره صحبت کنیم باید بگوییم که این المان سبب شده که با در نظر گرفتن بودجه ای کم  بتوانید از زیبایی و کارایی آن نیز کمال لذت را ببرید.

به همین خاطر است که  این موضوع در ویلاهای شمالی و یا ویلا در سرخرود نیز نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است .  در ادامه  با ما همراه باشید تا شما را با  این سقف و انواع و همچنین مزایا و معایب آن نیز آشنا کنیم . با ما همراه باشید .

انواع سقف های متحرک چیست ؟ سقف برقی از لایه‌های پوششی تشکیل شده است که به آن پوسته سقف گفته می‌شود که با جنس های مختلف نیز در بازار قابل عرضه هستند که بنا به بودجه شما  این نوع  پوشش نیز انتخاب می شود . این سقف ها برخلاف سقف های ثابت  به صورت دستی و یا خودکار  به صورت برقی باز و یا بسته می شود که حرکت آن ها  توسط برق صورت می گیرد به همین جهت به آن سقف برقی و یا متحرک نیز گفته می شود .

 

سقف متحرک 78986748487485487

 

انواع سقف ها بنا به جنس پوشش سقف  :

سقف متحرک آلومینیومی : از آنجا که آلومینیوم جزو فلزاتی بوده  که به هیچ عنوان دچار فرسودگی و زنگ زدگی نمی شود از نمونه ایده ال برای این گونه المان ها در محوطه و یا تراس ویلا در مازندران  هستند .  اما برای احتیاط بیشتر این فلز ها رنگ کاری می شوند تا در برابر حرارت و رطوبت نیز مقاوم تر شده و نمایی زیبا تر به خود بگیرد . کارشناسان و مهندسین با چرخشی کردن آلومینیوم های این نوع سقف به جریان هوا درون المان کمک می کند که این حرکت آن با ریموت نیز کنترل می شود .

 مزایای سقف اتوماتیک متحرک آلومینیومی

۱- نگهداری بسیار کم و آسان سقف متحرک آلومینیومی.

۲- دارا بودن عمر طولانی.

۳- وزن سبک.

۴- مقاوم در برابر خوردگی.

۵- بی خطر و سازگار با محیط زیست.

۶- ظاهر جذاب سقف متحرک آلومینیومی.

 

سقف متحرک 78787487487

 

سقف پارچه ای :

سقف پارچه ای  : یکی از پرکاربردترین سقف‌ها که با طراحی بسیار مدرن و زیبا، کیفیت بالای ساخت و روش استفاده‌ی آسان خود را در برابر انواع دیگر ثابت کرده است . برای انتخاب این نوع  سقف در ابتدا سازه ای از جنس آلومینیوم ساخته می شود که بر روی آن  ریل هایی تعبیه می شود  که توسط این ریل ها پارچه مخصوص  نیز باز یا بسته می شود . این سیستم کاملا اتوماتیک بوده و  همانند سقف های متحرک برقی دیگر با ریموت کار می کند.

اما شاید برای شما جای سوال باشد این پارچه ها از چه جنسی هستند ؟

سقف های متحرک پارچه ای از جنس پلی استر با روکش پی وی سی بوده که مقاومت بسیار زیاد در برابر آب  ، سرما و  گرما دارد .

 اما مزایای سقف پارچه ای :

  1. وزن بسیار کم در برابر دیگر متریال ها
  2. عایق در برابر رطوبت
  3. مقاوم در براب سرما
  4. مقاوم در برابر تغییرات دمایی
  5. جنس بسیار سخت و مقاوم در برابر پارگی
  6. رنگ های متنوع

 

سقف متحرک 789663325588744

 

سقف های متحرک شیشه ای :

شیشه: می دانید که امروزه معماران با بهره گیری از دانش  فناوری توانسته اند ساخت سازه های  ویلا های بسیار  لوکس را از سیمان و گچ فراتر ببرند . از متریال مورد استفاده در ساخت سقف های متحرک شیشه  بوده!  بله شیشه.  انتخابی بسیار ایده آل در این زمینه که امکان تماشای آسمان و یا بارش باران را فراهم می آورد .

جنس این شیشه ها سیکوریت بوده که دارای مقاومت بسیار زیاد با ضخامت 10 الی 12 میلی متر که برای سقف های متحرک بسیار پرکار برد هستند

مزایای سقف اتوماتیک متحرک شیشه ای

1.نور پردازی طبیعی و یک منبع نور موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می‌شود.

۳- امکان ساخت و تولید در ابعاد و سایزهای مختلف که امکان نصب آسان

۴- علاقه افراد برای داشتن فضایی زیبا و متفاوت و با کاربرد دوگانه، کاربرد سقف‌های شیشه ای را به جای مصالح رایج سقف ساختمان پررنگ تر می‌سازد.

۵- تنوع در طرح و رنگ، عمر طولانی، فرم پذیری و برخورداری از زیبایی.

 

سقف متحرک 789666555888777474745885858

 

سقف پلی کربنات

اما سقف های پلی کربنات به کرات در سقف های متحرک استخر ها  بکار می رود  سقف های متحرک بسیار زیبایی که ظاهر بسیار زیبایی به فضای شما نیز می بخشد . این نوع پوشش عایق بوده و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی نمی شود.

۱- این سقف‌ها هم به زیبایی محیط کمک می کنند و هم می‌توانند محیطی ایمن را از شرایط آب و هوایی ایجاد کنند.

۲- در هر دو حالت باز و بسته بودن طراحی جالب و زیبایی دارند.

۳- این سقف‌ها به راحتی و سرعت باز و بسته می‌شوند و می‌توان در زمانی کوتاه با ریموت کنترل یا به صورت دستی آن‌ها را تنظیم کرد.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه