نحوه چیدمان و دکوراسیون سرویس بهداشتی را بیاموزید !

14 اسفند 1400
0 دیدگاه
دکوراسیون داخلی 798769889689687467687468

در طی چندین سال اخیر طراحی دکوراسیون داخلی منازل مورد توجه بسیاری از خانواده قرار گرفته است که دکوراسیون سرویس بهداشتی نیز شامل این میزان توجه می شود و تقریبا بیشتر خانواده تمایل دارند که مورد این قوانین آگاهی پیدا کنند تا هزینه ای که صرف خرید وسایل منازل می کنند ، هدفمند تر صورت گیرد  نتیجه بهتری را حاصل کند .

این موضوع تا این حد حائز اهمیت است که افراد به دنبال پیاده کردن ایده ها و ترفند های جدید و خاص برای دکوراسیون داخلی منازل بوده و سرویس بهداشتی نیز از بخش هایی به حساب می آید که نیازمند چیدمان شدن با ترفنده ای زیبا و شیک است . سرویس بهداشتی از بخش های مهم حسوب شده و شاید برای افراد تعجب آور باشد ، که چرا باید به زیبایی این بخش از منزل توجه شود ؟! حالا برای پاسخ به این سوال تا انتهای مطلب با ما همراه باشید .

 

دکوراسیون داخلی 798769889689687467687468

 

اهمیت سرویس بهداشتی در منازل

طراحی دکوراسیون سرویس بهداشتی و حمام اخیرا اهمیت ویژه ای در منازل پیدا کرده است و اعضای خانواده تمایل دارند که این قسمت از خانه هم مورد توجه قرار بگیرد . بنابراین تلاش بر این دارند تا چیدمان خوبی را با استفاده از ترفند ها و ایده های ناب اجرا کنند .  افراد همواره تمایل دارند  وقتی را که برای بهداشت خود صرف می کنند با نظافت و زیبایی و آراستگی همراه باشد . جالب است بدانید که طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام  لزوما نیازمند به صرف هزینه های گزاف نیست ، حتما هم نباید وقت بسیاری را برای دکوراسیون داخلی آن قرار دهید .

شما تنها با پیاده کردن چند ترفند ساده و کم هزینه می توانید زیبایی را برای منزل خود به ارمغان بیاورید . اگر نیز سرویس بهداشتی و حمام شما نیازمند به بازسازی بود در صورتی که در ویلای شخصی سکونت داشته باشید به راحتی می توانید این تغییرات را اعمال کنید . اما اگر در ویلاهای شهرکی ساکن باشید برای انجام تغییرات باید از دیگر ساکنین اجازه بگیرید ، چرا که ممکن است با ایجاد سر و صدای بلند ، مزاحمت و دلخوری را در پیش داشته باشید .

 

دکوراسیون داخلی 7899889688647684768746874

 

نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی و حمام

از نکات قابل توجهی که باید مدنظر شما باشد ، این است که دکوراسیون داخلی سرویس بهداشتی باید در عین شیک و زیبا بودن ، بسیار تمیز ، مرتب و بهداشتی باشد . تمیز بودن سرویس بهداشتی و حمام می تواند آن را به بهترین صورت ممکن زیبا جلوه دهد ؛ به طوری که شما ممکن است ساده ترین سبک را برای سرویس بهداشتی خود انتخاب کرده باشید ، اما در نهایت پاکیزگی و به گفته ای تمیز بودن آن ، خود بیانگر بسیاری چیزها است .

نحوه چیدمان المان ها و وسایل بهداشتی نیز در زیبایی بسیار تاثیر گذار خواهد بود ، به عنوان مثال توصیه می شود ، از قرار دادن موارد بهداشتی همچون صابون و یا حوله در فضای آزاد خودداری کنید ، چرا هم ظاهری ناپسند ایجاد می کند و هم از پاکیزگی آن محیط می کاهد . بهتر است برای مرتب سازی وسایل سرویس بهداشتی و حمام از شلف ها و یا کمدهای دیواری کوچک استفاده کنید ، چرا که با این کار شما علاوه بر استفاده از محیط به نحو احسن و با کیفیت بالا ، تمیزی و مرتب بودن و پاکیزگی را به ارمغان خواهید آورد . جالب است بدانید که چیدمان وسایلی که مربوط به شستشوی سرویس بهداشتی است ، درون این کمد ها ، به زیبایی و مرتب سازی نیز کمک بسیاری میکند . در مقابل شما می توانید از فضای در اختیار داشته استفاده بهتری ببرید ؛ به عنوان مثال قرار دادن گلدان با گل مصنوعی یا طبیعی درون حمام ، استند نگهداری جارو و براش های بهداشتی و ….می تواند گزینه های مناسبی برای چیدمان محسوب شود .

سعی کنید قسمتی از سرویس بهداشتی را برای قرار دادن وسایل شخصی افراد بگذارید ، فراموش نکنید که دمپایی مخصوص حمام و سرویس بهداشتی را از هم تفکیک کنید و همچنین دمپایی های بچگانه نیز درون سرویس بهداشتی قرار دهید تا کودکان نیز به راحتی بتوانند از آن ها استفاده کنند . برای شستن سرویس بهداشتی و حمام ، حتما حتما از مواد شوینده بسیار قوی استفاده کنید تا تمامی کاشی ها و سرامیک ها از آلودگی ها زدوده شده و ضدعفونی شوند . یادتان باشد در صورتی که تمایل به عوض کردن کاشی های سرویس بهداشتی و حمام را دارید ، حتما از بهترین نوع آن ها استفاده کنید تا زیبایی و کیفیت تضمین شود ، همچین اگر نیز به دنبال انجام راهی بی دردسر و کم هزینه تر هستید ، می توانید از کاغذ دیواری برای زیباسازی دیوار های سرویس بهداشتی خود استفاده کنید ، اینکار هم تنوع و هم زیبایی و همچنین کیفیت را برایتان به ارمغان خواهد آورد .

 

دکوراسیون داخلی 7899669854689548654687864

 

المان های کارآمد در زیباسازی سرویس بهداشتی

همانطور که کمی قبل تر ذکر نموده ایم ، شما می توانید با صرف هزینه های کمتر و عدم پرداخت هزینه های گزاف ، زیبایی و شیک بودن را برای سرویس بهداشتی خود به وجود بیاورید . به عنوان مثال وسیله های ساده می توانند سرویس بهداشتی شما را شیک و مدرن تر جلوه دهند ؛ آیینه های سرویس بهداشتی از جمله المان هایی هستند که می توانند علاوه بر زیبایی ، نور و بزرگنمایی را نیز برای آن به ارمغان آورند . انعکاس نور در سرویس بهداشتی ، آن را بزرگتر ، تمیز تر و روشن تر جلوه می دهد ، از همین رو زیبایی و دلربایی را خلق می کند .

قفسه های دیواری در سرویس بهداشتی ، می تواند به عنوان نظم دهنده نیز عمل کند ، اینگونه هم وسایل مرتبط به سرویس بهداشتی و انواع شوینده مرتب خواهند بود و هم نظم دهی را به عنوان یک نظم دهنده خوب اعمال می کند . هزینه های اضافی را نیز برای خرید کمد های بزرگ و یا حتی بازسازی برای بزرگتر کردن سرویس بهداشتی از بین خواهد برد .

 

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی 7896984786748468741

 

باز سازی سرویس بهداشتی

برای اینکه سرویس بهداشتی و حمام خود را بازسازی کنید ، باید در وهله اول با تشخیص کارشناس، شیر آلات و تاسیسات عوض شود. معمولاً این کار هزینه بر خواهد بود. البته اگر تیمی که کار بازسازی سرویس بهداشتی و حمام شما را انجام می‌ دهند حرفه‌ای باشند، به خوبی می توانند با حداقل هزینه و جابجایی یکسری وسایل بهترین بازسازی را در سرویس بهداشتی و حمام شما ایجاد کنند. فراموش نکنید که برای بازسازی و نوسازی سرویس بهداشتی و حمام مهم ترین قسمت طبقه بندی دیوار و کف این قسمت و همچنین تعمیر تاسیسات و لوله کشی ها می باشد.

شما می توانید با تعویض کاشی ها و تغییر نقاشی دیوارها و بازسازی در سیستم تهویه و جابجایی قفسه ها و کاسه توالت این بازسازی و نوسازی را انجام دهید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه