ایده های بی همتا برای تزیین اپن آشپزخانه با گل های مصنوعی و گل های طبیعی

4 اسفند 1400
0 دیدگاه
تزیین اپن آشپزخانه 78987487484187418747474

اگر به گل و گیاه علاقه بسیاری دارید می توانید برای تزیین اپن آشپزخانه خود از آن استفاده نمایید ، تزیین اپن با گل ها چه طبیعی و چه مصنوعی ، بهترین روش برای زیباسازی و ایجاد منظره ای دیدنی و روح انگیز است . گیاهان طبیعی همیشه باعث ایجاد شادابی و انتشار پتانسیل مثبت در محیط اطراف می شوند ، حال چه بسا که برای دیزاین آشپزخانه ویلا ، آپارتمان و یا حتی برج ساحلی خود از آن ها کمک بگیرید . با ما تا انتهای مطلب همراه باشید تا ایده های ناب در زمینه ایجاد فضایی چشمگیر را برایتان بازگو نماییم .

 

تزیین اپن آشپزخانه 78987487484187418747474

 

ایده های بی همتا برای تزیین اپن آشپزخانه

گل ها و گیاهان همیشه در تمامی منازل و اماکن تجاری و حتی اماکن تفریحی مورد استفاده قرار می گیرند ، حتی شما در فضاهای باز و پارک ها نیز شاهد استفاده از گل ها و درختان برای ایجاد فضایی زیبا هستید . در شمال ایران به ویژه در استان مازندران به دلیل داشتن آب و هوای بسیار معتدل و مرطوب ، بارندگی های رویایی و طبیعتی بکر ، سرسبزی بسیار به چشم می آید ؛ اگر هم ویلاهای مازندران را دیده باشید ، خواهید فهمید که استفاده از گل ها و گیاهان برای آن ها از واجبات دکوراسیون داخلی و چیدمان محسوب می شود . احتمالا تا بحال برای شما نیز این سوال به وجود آمده است که چگونه می توانیم اپن آشپزخانه خود را دیزاین کنیم که هم زیبایی را برای منزل به همراه داشته باشد و هم طراوت و شادابی را در فضای داخلی به جریان بیندازد ؟ برای کسب ایده های بیشتر با ما همراه باشید .

استفاده از گلدان ها برای اپن آشپزخانه

از ساده ترین و کم هزینه ترین روش ها برای تزیین اپن آشپزخانه استفاده از گلدان ها به همراه گل های طبیعی و یا مصنوعی می باشد ، که در تمامی خانه های شاهد قرار گیری گلدان های رنگی و زیبا هستیم . در صورتی که ساکن آپارتمان ها و یا برج های ساحلی و مسکونی هستید ، بهترین گزینه استفاده از گل های آپارتمانی می باشد ، این گل های نمای فوق العاده جذابی را خلق می نمایند و همچنین آرامش و نشاط را به فضای داخلی آشپزخانه شما هدیه می دهند .

بهتر است گلدان ها را متناسب با دکوراسیون داخلی آشپزخانه و سبکی که انتخاب نموده اید ، برگزینید ، هم خانواده بودن رنگ کابینت ها با گلدان های مورد استفاده باعث ایجاد هارمونی بی نظیری می شود ، همچنین سبدهای حصیری هم می توانند به عنوان گلدان مورد استفاده شما قرا بگیرند و از ایده های زیبا و تابستانه محسوب می شوند .

 

تزیین اپن آشپزخانه 748964418641874875417

 

استفاده از شلف های دیواری برای چیدمان گلدان ها

در صورتی که دارای آشپزخانه با متراژ کم هستید ، می توانید از شلف های دیواری برای نظم دهی و مرتب سازی آشپرخانه خود استفاده نمایید . شاید اپن آشپزخانه شما متراژ کمی داشته باشد و برای قرار دادن گلدان ها محل مناسبی محسوب نشود ، از همین رو می توانید با نصب شلف های دیواری بر روی دیوار کنار اپن خود به دیزاین آشپزخانه بپردازید . حال اگر علاقمند به گل های طبیعی هستید ، می توانید برای بهتر کردن فضای در اختیار داشته و ایجاد نمایی زنده تر و نفس گیر از گل نرگس و یا گل رز استفاده کنید ، چرا که هم بوی بسیار مطبوع و ملایمی را در فضا پخش می نمایند و هم به سبک داخلی ویلای شما ، جذابیت خاصی خواهند بخشید .

گل های رونده نیز ایده های مناسب و زیبایی برای آشپزخانه به حساب می آیند ، گل هایی همچون پتوس ، انتخاب مناسبی برای قرار دادن بر روی قفسه ها و سلف های دیواری آشپزخانه های هستند . شاخه های گل پتوس دارای زیبایی بی نظیری بوده و جلوه باشکوهی را به شما و آشپزخانه شما هدیه خواهند داد .

نکات بی نظیر برای تزیین اپن آشپزخانه

استفاد از طبقه :  در صورتی که دارای ایده های خلاق باشید و می خواهید همیشه دکوراسیونی خاص را برای ویلای خود به وجود بیاورید ، می توانید از گل ها با طبقه های رو میزی استفاده کنید . گلدان های گل را درون طبقه های رو میزی قرار دهید ، اینگونه از خودنمایی این منظره نهایت لذت را خواهید برد .

 

تزیین اپن آشپزخانه 7464785468468484

 

گلدان کنار دیوار آشپزخانه : در صورتی که فضای آشپزخانه شما باز است و می توانید از گلدان های بزرگ برای کنار دیوار خود استفاده کنید ، پیشنهاد ما به شما همین گزینه است . اینکه از گل هایی که ساقه بلندی دارند استفاده کنید و گلدان های بلند می توانند چشم انداز جذابی را خلق کنند .

استند گل : یکی از ایده های خلاقانه که این روزها استقبال بسیاری از آن می شود ، استفاده از استند گل برای زیبایی و آراسته نمودن آشپزخانه است . می توانید گلدان های خود را بر روی استند های گل قرار دهید تا هم زیبایی را برای خود به ارمغان بیاورید و هم نظم دهی به آشپزخانه خود لذت ببرید .

آویزان کردن گلدان ها از سقف :  از دیگر ایده های بکر در زمینه تزئین اپن آشپزخانه ، این است که گلدان ها را از سقف آن آویزان کرده از زیبایی منظره نهایت استفاده را ببرید و. اما نکته مهمی که باید بدانید این است که حتما از استحکام و استقامت سقف های اطمینان خاطر داشته باشید و همچین نیز ضخامت و مقاومت ریسمان هایی که می خواهید از آن ها استفاده کنید مطلع باشید .

 

تزیین اپن آشپزخانه 746874684168468

 

سخن پایانی

گل ها و گیاهان آرامش ، زیبایی ، نشاط و طراوت را را با خود به ارمغان می آورند ، از همین رو استفاده از آنها در هرگونه اماکنی بسیار حائز اهمیت است . گل ها چه طبیعی باشند و چه مصنوعی می توانند جلوه چشمگیری را خلق نمایند  شما تنها باید  ایده های خلاقانه ای را به کار بگیرید . بد نیست بدانید که از بهترین روش های تزیین اپن آشپزخانه استفاده از استند های گل ، شلف های دیواری ، قفسه های و حتی تراریوم ها هستند . آشپزخانه ، قلب هر خانه ای است و همیشه زیبایی در آن بسیاری به چشم شما و اطرافیان خواهد آمد .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه