باغ ویلای قیمت مناسب را از کجا بشناسیم

24 بهمن 1400
0 دیدگاه
باغ ویلا 36458663859456

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

باغ ویلا ها از جمله پرطرفدارترین مکان ها جهت خرید و فروش است. داشتن ویلایی در داخل باغ نه تنها اجازه رفع خستگی بعد از روزها کار و فعالیت را به شما می دهد بلکه اجازه تفریح، کاشت گل و گیاه و برداشت محصولات باغ نیز از دیگر مزایای آن است. باغ ویلا نه تنها مکان مناسبی برای تفریح است حتی می تواند به منبع درآمدی نیز تبدیل شود. طبیعی است که به دنبال باغ ویلای قیمت مناسب برای خرید باشید. اما باید بررسی کرد که خرید باغ ویلا با چه ویژگی هایی مقرون به صرفه است، کدام یک ارزش خرید ندارند، کدام باغ ویلا گرانقیمت است و کدامیک را می توان باغ ویلای قیمت مناسب دانست.

نحوه قیمت گذاری باغ ویلاها

همانطور که گفته شد باغ ویلاها نه تنها مکانی برای تفریح است بلکه اجازه کسب درآمد را به شما می دهند. با کاشت گیاهان میوه دار حتی می توانید در طول سال میوه های ارگانیک و تازه مصرف نمایید. اما قیمت باغ ویلا نسبت به ویلا و آپارتمان ویلا بیشتر است و حتی باغ ویلای قیمت مناسب نیز نسبتا به دیگر املاک گرانقیمت تر می باشد. دلیل این امر را در موارد زیر می توان جستجو کرد .

باغ ویلا 36458663859456

 

باغ ویلاها بستگی بزرگی و کوچکی قیمت متفاوتی دارند

طبیعی است که هرچه متراز زیربنا و محیط کاشت در باغ بزرگتر باشد، قیمت آن نیز افزایش می یابد. در باغ های بزرگ تعداد درختان بیشتری می توان کاشت و دیگر امکانات تفریحی نیز در باغ بزرگ قابل نصب است. تصور کنید در یک باغ بزرگ می توانید استخر نصب کنید. تنوع گیاهی ایجاد کنید و حتی مکانی برای بازی بچه و نصب تاب و سرسره در نظر بگیرید. تعبیه آلاچیق در باغ از دیگر امکاناتی است که شما را به آرامش و آسایش می رساند.

تصور گذراندن وقت در آلاچیق با خانواده تماشای بازی بچه ها و روییدن گل های و غنچه های درختان منظره ای است که ارزش پرداخت هر هزینه ای را دارد. پس اگر به دنبال باغ ویلای قیمت مناسب هستید باید بسته به بودجه مالی خود مکانی مناسب را انتخاب و خریداری نمایید. البته حتی باغ ویلاهای کوچک نیز قابلیت نصب این امکانات در سایز کوچکتر را به شما می دهند.

باغ ویلاها بسته به پوشش گیاهی قیمت گذاری می شوند

باغ ویلاهایی که درختان آنها به ثمر رسیده است گران قیمت تر از محیط هایی است که در آنها به تازگی نهال کاشته شده است. اگر تصمیم دارید باغ ویلای قیمت مناسب خریداری کنید به شما خرید باغ های جوان را پیشنهاد می کنیم. این باغ ها نیاز به رسیدگی و مراقبت بیشتر از درختان دارد که با صرف هزینه محدود می توانید به خواسته خود برسید. به نظر می رسد بزرگ کردن درختان و بهره برداری از آنها لذت بسیار زیادی داشته باشد. البته از هزینه مربوط به کود، هرس و رسیدگی به زمین باغ نباید غافل بود و اگر خودتان به کار باغداری علاقه داشته باشید می توانید همه این موارد را با کمترین هزینه انجام دهید.

اما باغ ویلاهایی که درختان آنها کهنسال هستند هزینه کمتر برای نگهداری نیاز دارند. چرا که درختان آنها به ثمر رسیده اند و تنها برای بهتر شدن محصولات بهتر است که درختان سالانه هرس شده و کود داده شوند.

توجه به آب و هوای منطقه ای که ویلا در آن ساخته شده است

با توجه به اینکه منطقه شمال شرجی و مرطوب است ، باید به ساخت خوب و اصولی ویلا متناسب با شرایط آب و هوایی دقت کنید . ویلای مورد نظر باید عایق بندی نسبت به رطوبت هوا را رعایت کرده باشد همچنین اگر نوع ساخت ویلا فلت (همکف) می باشد ، حتما باید زیر سازی شده و یا حداقل یک متر از زمین ارتفاع داشته باشد تا رطوبت نگیرد .

تشخیص ویلای قیمت مناسب

نکته اول این است که ویلای ساخته شده در بافت منطقه قرار دارد یا نه ، یک ویلای خوب با قیمت مناسب در امن ترین جای منطقه ساخته میشود . به اینکه حتما دقت داشته باشید که یک ویلای مناسب دارای نقطه ضعف کمتری می باشد . کیفیت بالا به همراه طراحی زیبای ویلا و نقاط مثبت زیاد شرایط خریداری را برای خریدار فراهم خواهد کرد .

سایز و متراژ باغ ویلا

متراژ و سایز باغ ویلا برای خرید بسیار موثر هستند هرچه ویلا بزرگتر و دلباز تر باشد قیمت بالاتر و در مقابل هرچه کوچک تر باشد قیمت پایین تری دارد .

باغ ویلا 7874874874874874

امکاناتی که ویلا آن را شامل میشود

همانطور که میدانید هرویلایی دارای یک سری امکانات است که برتری آن را نسبت به باقی ویلاها نشان میدهد . هرچه امکانات داخلی ویلایی بالاتر و بیشتر باشد مسلما ارزش و قیمت بالا تری دارد . اما این نکته را در نظر بگیرید ، که یک ویلای خوب و بی نقص قیمت بالایی دارد شما با یک بار هزینه برای خرید ویلای مناسب ، دیگر نیاز به پرداخت هزینه های گزاف نخواهید داشت .

کارهایی که نباید در هنگام خرید ویلا انجام دهید

خرید ویلا درمازندران و شمال  متقاضی های بسیاری دارد و شما باید به نکات بسیار مهمی دقت فرمایید . در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد :

توجه به بودجه مالی

اول از همه به بودجه مالی خود بسیار توجه کنید و بالاتر از توانتان ویلای خود را انتخاب نکنید .چراکه بی توجهی به بودجه شخصی هم برای شما و هم برای فروشنده مشکل ساز خواهد شد .

مشورت با افراد قابل اعتماد

حتما قبل از خرید ویلای خود با افراد با تجربه همچون مشاوره املاکی سرشناس منطقه و یا افرادی که تجربه بالایی در خرید وفروش دارند مشورت کنید . میتوانید به وب سایت های املاکی معروف و پرتبحر نیز مراجعه کنید . هرگز با افراد بی تجربه و غریبه مشورت نکنید و قبل از خرید ویلا یا هر ملکی اطلاعات زیادی را کسب کنید تا گول افراد سودجو را نخورید .

از چند فروشنده خرید نکنید

برای خرید ویلا و سرمایه گذاری بلند مدت و پرسود هرگز با چندین فروشنده وارد معامله نشوید ، چرا که چند نفر ممکن است در حین خرید وفروش برای شما دردسر ساز شوند و به مشکل بر بخورید .

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “

______________________________________________

نوع پوشش گیاهی نیز در قیمت باغ ویلا موثر است

در صورتی که در باغ شما درختانی با نژاد برتر کاشته شده باشد، قیمت باغ ویلا افزایش خواهد یافت. این درختان بار و ثمره بهتری دارند و در نتیجه درآمد شما از فروش میوه آنها بالا خواهد بود. اگر در باغ خود بتوانید درختانی با میوه های خاص داشته باشید نه تنها لذت بیشتری از مصرف این میوه های می برید بلکه این امکان برای شما وجود دارد که میوه های خود را در بازار آزاد به فروش رسانده و درآمد بالایی کسب کنید.

زیربنای ویلا در قیمت باغ ویلا تاثیر دارد

زیربنای ویلایی که در باغ ساخته شده تاثیر مستقیم در قیمت نهایی باغ ویلا دارد. ویلا به عنوان محل استراحت در باغ ویلا امروزه بسیار شیک و لوکس ساخته می شود. این ویلاها چیزی کمتر از ویلاهای شیک کنار دریا ندارند و می تواند مدل های دوبلکس آن را نیز بیابید. فضای ساخت این ویلا هرچه بزرگتر باشد قیمت باغ ویلا بیشتر خواهد شد. باغ ویلاهای قیمت مناسب اغلب ویلای کوچک و ساده ای دارند؛ اما اگر قصد شما نگهداری باغ ویلا است می توانید در آینده به ساخت آن رسیدگی کنید و امکانات کامل در آن نصب نمایید. به نظر می رسد مهمترین آیتم باغ ویلا درختان آن و سرسبزی باغ است.

مدل ساخت ویلا را در نظر داشته باشید

ویلاهایی که در باغ ویلا ساخته می شوند در مدل های مدرن، کلاسیک و مینیمال هستند. مدل های مدرن که در آنها  از المان های شیک و مدرن استفاده می شود گرانقیمت تر هستند. ویلاهای کلاسیک نیز با توجه به امکانات داخلی آن تناسب دارد اما اگر به ویلاهای سنتی ایرانی علاقه دارید می توان گفت می توانید باغ ویلا قیمت مناسب خریداری نمایید. از آنجایی که سنت ایرانی در ساده زیستی است نیاز به خرید المان های گران قیمت دست بزنید. ویلاهای چند طبقه، ویلاهای دارای استخر، جکوزی و سونا، ویلاهایی با چندین اتاق خواب و … همه قیمت باغ ویلا را افزایش می دهد.

باغ ویلای قیمت مناسب 4521166225210

امکانات ویلا نیز بر قیمت باغ ویلا تاثیر می گذارد

اگر باغ ویلای مورد نظر شما تمام امکانات رفاهی اعم از استخر، زمین بازی، گلخانه، ویلاهای لوکس و مبله و … دارد حتما باید هزینه مناسبی برای خرید آن کنار بگذارید. اما اگر ویلا با کمترین امکانات ساخته شده است با خرید باغ ویلای قیمت مناسب در آینده می توانید ویلای آن را مجهز نموده، استخر بسازید و زمین بازی آن را طراحی نمایید. به صورت کلی با صرف بودجه مالی بالا می توانید هر آنچه نیاز دارید را از همان زمان خرید باغ ویلا در دسترس داشته باشید. اما اگر تصمیم دارید با کمترین هزینه باغ ویلای بزرگی تهیه کنید بهتر است از امکانات ویلا چشم پوشی کرده و در آینده به این مسائل رسیدگی کنید. البته فراموش نکنید انتخاب مبلمان داخلی نیز اگر به سلیقه خودتان انجام شود لذت بخش خواهد بود.

باغ ویلای قیمت مناسب فاصله بیشتری با شهر دارند

در صورتی که ابعاد و باغ ویلا در یک اندازه باشد، باغ ویلایی که فاصله بیشتری با شهر داشته باشد قیمت مناسب تر است. دوری از امکاناتی همچون بیمارستان و فروشگاه بر قیمت باغ ویلا تاثیر مستقیمی دارد. دقت کنید اصولا باغ ها در خارج از شهر ساخته می شوند و اگر تصمیم دارید باغ ویلایی در شهر خریداری کنید باید هزینه و بودجه زیادی در نظر داشته باشید. این باغ ویلاها حتی برای زندگی هم مناسب هستند و شما را به یاد خانه های قدیمی پدربزرگانمان می اندازد.

اما اگر باغ ویلای مورد نظر شما باید با کمترین قیمت تهیه شود بهتر است از گزینه های دور از شهر یک مورد ایده آل انتخاب کنید. با توجه به اینکه در فصول سرد باغ ویلاهای کمتر مورد توجه قرار می گیرند دوری از امکانات نمی تواند چندان تعیین کننده باشد؛ چرا که حتما خودرویی برای رسیدن به این امکانات وجود دارد.

شهری که باغ ویلا در آن قرار دارد را در نظر داشته باشید

بعضی از شهرهای استان مازندران محل مناسبی برای کاشت درختان و ساخت باغ ویلا می باشد. این شهرها به دلیل داشتن آب و هوای معتدل خزری محیط مناسبی برای کاشت انواع درختان است و رطوبت بالای هوا و آب کافی برای رشد انواع گیاهان محصول باغ را مناسب می نماید. سرمای این مناطق استخوان سوز نیست و حتی در سرمای زمستان نیز چهره باغ ویلا را زیبا می نماید. پاییز زیبا و رنگارنگ، بهاری سبز با هوای دل انگیز و تابستان پر میوه حاصل خرید باغ ویلا در مناطق سرسبز مازندران است.

این منطقه چهار فصل است و هر شهر آن خود دارای جاذبه گردشگری منحصر به فردی است که در زمان سکونت در باغ ویلا می توانید در آن به تفریح بپردازید. خرید باغ ویلا در مناطق سردسیر به دلیل سرمای بیش از اندازه در فصول سرد استفاده از آن را برای شما غیر ممکن می کند. در مناطق گرمسیر نیز تابستان های بسیار گرمی را پشت سر می گذارید که لذت چیدن میوه ها و تفریح در ساعات روز را برای شما غیر ممکن می سازد. پس می توان گفت بهترین مکان برای خرید باغ ویلا قیمت مناسب مناطق معتدل است که مازنداران یکی از این استان ها به شمار می آید.

 

خانه باغ 4848648674874

 

چرا باید باغ ویلا خریداری نمایید؟

این سوال مطرح می شود که چرا باید به جای ویلای کنار دریا، ویلای داخل جنگل و … باغ ویلا خریداری کنیم. مهمترین دلیل آن امکان برداشت محصول است. لذت کاشت درختان، رسیدگی به آنها و در انتها برداشت محصول بهانه ای برای خرید باغ ویلا است. باغ ویلا مکان مناسبی برای تفریح است چرا که فضای بزرگ آن امکان نصب استخر را به شما می دهد و در این باغ بزرگ فرزندانتان می توانند بازی کرده و از کودکی خود لذت ببرند. یک باغ ویلای قیمت مناسب اگر در مکان مناسبی از شهر خریداری کنید تمام لذت و تفریحات یک ویلای شیک و مدرن را برای شما تامین می نماید.

سبک طراحی باغ ویلای مدرن چگونه است؟ 

سبک کلاسیک در طراحی باغ ویلا از محبوبیت زیادی دارد. این سبک علاوه بر شیک بودن، فضایی گرم و جذاب را نیز ارائه می دهد. سبک طراحی باغ ویلای کلاسیک، کاملا منظم است. و در آن از شلوغ کاری و بی نظمی خبری نیست. مبلمان تمیز، رنگ های با وقار، تقارن در طراحی، از مواردی هستند که سبک طراحی ویلای کلاسیک را همچنان محبوب و جذاب نگه داشته است.

اگر شما به زندگی در باغ ویلاهای کلاسیک علاقه مند هستید و دوست ندارید از ریشه های سنتی خود دور شوید، احتمالا طراحی ویلا کلاسیک توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. اصول طراحی ویلا در معماری و طراحی ویلای کلاسیک، هندسه و ریاضی است. بنابراین رعایت تناسب در این سبک معماری، جایگاه ویژه ‌ای دارد. در طراحی باغ ویلای کلاسیک، باید به تناسبات صحیح، هندسه و همچنین سه اصل ایستایی، کارایی و زیبایی توجه کرد.

سقف شینگل در طراحی ویلا باغ کلاسیک

در طراحی انواع ویلا باغی شمال که دارای انواع مختلف سقف شیبدار هستند، متداول ترین و محبوبترین پوششی که به عنوان پوشش سقف استفاده می‌گردد شینگل است. از مهمترین مزیت‌های سقف شینگل نسبت به دیگر متریال به کار رفته در سقف بناها، هماهنگی و‌هارمونی این نوع متریال با انواع مختلف دکوراسیونها و فضای سبز به کار رفته می‌باشد. شینگل دارای طرحها و رنگ ‌های متفاوتی می ‌باشد. هر کدام از این طرحها دارای مشتریان خاص خود هستند.

همچنین افرادی که به جلال و شکوه و لوکس بودن ویلاهای خود توجه ویژه ای دارند معمولاً پوشش سقف شینگل سنگی را برای استفاده در بنای خود انتخاب می‌کنند. در صورتی که شما به دنبال تنوع رنگی زیادی هستید می‌توانید پوشش شینگل آسفالتی را برای استفاده در بنای خود به کار ببرید.افرادی که به دنبال استفاده از نمای چوبی هستند می‌توانند پوشش شینگل با طرح‌های چوبی را انتخاب نمایند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه