در شمال ویلا بخریم یا زمین؟

23 بهمن 1400
0 دیدگاه
ویلا درمازندران 5448489464778

” به جای خواندن بهتر نیست گوش دهید ؟ “

____________________________________________________

خرید زمین در شمال و خرید ویلا در شمال، دو گزینه‌ای هستند که در چند سال اخیر به عنوان بهترین سرمایه‌گذاری معرفی شده‌اند. بسیاری از مشتریان با این تردید مواجه هستند که زمین برای آن‌ها سودمندتر است یا اینکه یک ویلا بخرند؟! به راستی هم انتخاب میان خرید یک زمین و یک ویلای ساخته شده، دشوار است!

خرید زمین یک مسئله است و خرید ویلا، مسئله‌ای دیگر! با خرید هر دو می‌توان بهترین سرمایه‌گذاری را داشت اما اینکه کدام، بهتر است باید به دقت آن را بررسی کرد.

در ادامه نکاتی را یادآور خواهیم شد که ذکرشان خالی از لطف نیست، چه بسا بتوانند شما را به مسیر درست‌تری جهت تصمیم‌گیری هدایت نمایند.
نیم نگاهی داشته باشیم به اجاره ویلا در شمال

بد نیست نیم نگاهی داشته باشیم به مسئله اجاره ویلا در شمال. چنانچه مقرر گردیده کمتر از 3 سال، مقیم شمال باشید می‌توان این مدت را با اجاره ویلا در شمال، سپری کرد بی آنکه آب از آب تکان بخورد. مسئله اما کمی چالشی می‌شود زمانی که مدت اقامت شما در شمال از سه سال فراتر می‌رود، بهتر است به فکر یک اقامتگاه دائمی برای خود در شمال باشید (هزینه اجاره و رهن در طولانی مدت از هزینه خرید زمین و ویلا در شمال بیشتر می‌شود).

وقتی میخواهیم اقدام به یک فعالیت اقتصادی یا سرمایه گذاری کنیم ، ابتدا متقاضیان و مشتریان آن بازار را شناسایی میکنیم. آیا قدرت خرید دارند؟ بیشتر تمایل به خرید کدام نوع از محصول ما را دارند؟ هدفشان از خرید چیست؟ با پیدا کردن پاسخ این سوالات متوجه میشویم که چگونه فعالیت کنیم که سود بیشتری تولید شود و ضرری به جیبمان نرسد! در این مطلب قصد داریم به مقایسه ی ویلا و زمین در شمال بپردازیم و ویژگی های مثبت و منفی هر کدام را بررسی کنیم. با مطالعه ی این مطلب ، نسبت به موقعیت اقتصادی ویلاها و زمین های شمال شناخت پیدا خواهید کرد. نکته ای که ذکر آن در همین ابتدای مطلب واجب است ، سود ده بودن خرید و فروش ویلا و زمین در شمال است . در نتیجه شما میتوانید مطمئن باشید که از خرید ویلا یا زمین در شمال ضرر نخواهید کرد. اما خرید هر دوی آن ها مستلزم دانستن نکاتی حیاتیست که در نظر نگرفتن آن ها ممکن است بعدها پشیمانی به بار بیاورد. پس اگر در میان انتخاب ویلا یا زمین مردد هستید ، مطالعه ی این مطلب را از دست ندهید.

خرید ویلا در شمال 64949894194

خرید ویلا در شمال

ویلاسازی و ساخت و ساز در شمال ، مخصوص یکی دو سال اخیر نیست! سال های سال است که افراد از اقصی نقاط کشور اقدام به خرید ویلا در شمال میکنند. اما زنده ماندن و پیشرفت ویلاسازی در شمال نشان از سود ده بودن و افزایش متقاضی برای خرید ویلا دارد . معمولا افرادی که برای خوشگذرانی و استراحت به شمال سفر میکنند ، اقدام به اجاره ویلا میکنند. اجاره شاید برای یک یا دوبار ایرادی نداشته باشد ، اما برای بلند مدت انتخاب مناسبی محسوب نمیشود . اگر چند بار در سال به شمال سفر میکنید و هربار مبلغی نسبتا سنگین در ازای اجاره ویلا میپردازید ، روند چندان هوشمندانه ای را پیش نگرفته اید و احتمالا تا چند سال آینده پول یک ویلای کامل و آماده را صرف پرداخت اجاره ویلا خواهید کرد. خرید ویلا بیشتر مختص افرادیست که دید بلند مدت دارند و قصد دارند علاوه بر تفریح و خوشگذرانی ، سرمایه ای هم کنار بگذارند. در واقع با خرید ویلا در شمال میتوان با یک تیر دو نشان زد. اما اگر تا به حال تجربه ی اقامت و اجاره در ویلایی را نداشتیم ، چطور میتوانیم دست به انتخاب ویلا ببریم؟ اگر همانطور که بالاتر اشاره کردیم ، در امر اجاره ی ویلا سابقه دارید و در اکثر شهرهای شمالی اقامت داشتید ، قطعا تا به حال به شناختی نسبی رسیده اید و مشکلی از لحاظ انتخاب وجود ندارد. اما اگر همچنان نمیدانید که کدام شهر مناسب اقامت شماست ، میتوانید چند شهر را انتخاب کرده و بعد از اجاره ویلا برای چند روز در هرکدام از آنها ، اقدام به انتخاب نمایید. در این صورت خواهید فهمید که تمایل به خرید چه نوع ویلایی دارید ؟ کدام شهر آرامش و سکوت بیشتری دارد ؟ مسیر دسترسی به کدام شهر آسان تر است ؟ در صورت اقامت در کدام یک از شهرهای شمال ، دسترسی شما به مراکز خرید ، اماکن تفریحی و امکانات رفاهی راحت تر خواهد بود؟! بعد از پیدا کردن پاسخ تمامی این سوالات و در نظر گرفتن تمامی جوانب شما خواهید توانست انتخابی بی نقص داشته باشید و دقیقا ویلای ایده آلتان را خریداری کنید.

دیگر مزایای خرید ویلا در مازندران

  • قیمت مناسب برای خرید
  • نزدیکی به دریا و سواحل دلنشین آن
  • بهترین سرمایه گذاری به همراه سود دهی بالا
  • آب و هوای تمیز و پاکیزه
  • طبیعت سرسبز و دلنشین
  • امنیت و آرامش در محل زندگی
  • زندگی در آرامش با مردمان صمیمی

معایب خرید ویلا در مازندران

  • سفرهای تکراری در آن
  • قیمت بالای خرید ویلا در مناطق بسیار خوب
  • آب و هوای مرطوب
  • بارندگی زیاد آن در فصول سرد سال

 

خرید ویلا 788787878787878486748544

 

در شمال زمین بخریم یا ویلا؟

این که خرید زمین در شمال بهتر است یا خرید ویلا، یک تصمیم شخصی است. اما به عقیده ما تمام تصمیماتی که شخصاً برای زندگی خود می‌گیریم به نوعی ریشه در توصیه‌ها و مطالبی دارد که از این و آن می‌شنویم.

در ادامه نکاتی را یادآور خواهیم شد که ذکرشان خالی از لطف نیست، چه بسا بتوانند شما را به مسیر درست‌تری جهت تصمیم‌گیری هدایت نمایند.

خرید زمین در شمال

خرید زمین در شمال مناسب افرادیست که چندان نیت مسافرت و خوشگذرانی ندارند. بلکه تنها میخواهند زمینی خریداری کنند تا به مرور زمان به ارزشش افزوده شود و بعد از مدتی از سود آن بهره مند شوند. اما آیا خرید هر نوع زمین در شمال ، در بلند مدت منتهی به سودهای کلان میشود؟ قطعا نه ! قبل از خرید زمین در شمال باید موقعیت آن را بررسی کرده و چشم انداز آن را پیشبینی کنید. توجه کنید که زمین چقدر با امکانات رفاهی و مراکز تجاری فاصله دارد. فاصله ی زمین با دریا و جنگل را در نظر بگیرید. با در نظر گرفتن این نکات شما پیشبینی میکنید که آیا در آینده به ارزش زمین افزوده خواهد شد یا نه؟

” به جای خواندن بهتر نیست گوش دهید ؟ “

____________________________________________________

قیمت ویلا و زمین در شمال

هرچقدر خواهان برای یک مال بیشتر باشد ، قیمت آن بیشتر خواهد شد. به عنوان مثال ویلایی که با بهترین مصالح ممکن در بهترین شهر مازندران ساخته شده است و در مجاورت با دریا و جنگل قرار دارد ، همیشه مشتری دست به نقد خواهد داشت. هنگام خرید ویلا شما یک ملک آماده دریافت میکنید و از طرفی اکثریت افراد در شمال تمایل به خرید ویلا دارند . در نتیجه عجیب نیست که قیمت ویلا در مقایسه با زمین بیشتر باشد. ناگفته نماند که فروشندگان زمین در شمال ، اغلب افراد بومی هستند که قیمت های کمی برای زمین تعیین میکنند‌. اما فروشندگان ویلاها اغلب شرکت های عمرانی ، بساز بفروش ها و مالکین غیربومی هستند که قیمت های سنگین تری برای فروش ویلا تعیین میکنند.

خرید ویلا در شمال 494949949خرید زمین در کدام منطقه از شمال؟!

برای انجام این مقایسه بهتر است شمال کشور را به دو قسمت گیلان و مازندران تقسیم کنیم و سپس به یک بررسی اساسی بپردازیم. باید دید که کدام یک از آن ها از لحاظ پیشرفت سرعت بیشتری دارند؟ برخی از افراد معتقد هستند خرید یک زمین در منطقه ای که در حال پیشرفت و ترقی است ، از خرید یک زمین که پیشرفتش را کرده هوشمندانه تر است! حال اگر میخواهید ببینید خرید زمین در کدام یک از قسمت های گیلان و مازندران پر رونق تر خواهد بود ، باید پروژه های در حال احداث مانند بزرگراه ها ، راه آهن ، فروشگاه ها و اماکن تفریحی را شناسایی کنید.

نکات مهم در زمان خرید زمین که باید بدانید

  • عدم خرید زمین های کنار اتوبان به دلیل ایجاد آلودگی صوتی و نداشتن آینده ی خوب
  • بررسی کیفیت آب و برق زیرا خیلی مهم است.
  • توجه به حجم ترافیک، زیرا رسیدن به خانه را برای شما مشکل می سازد.
  • بهترین زمانی که می توان برای خرید زمین اقدام کرد ابتدای رونق بازار مسکن است.
  • دریافت رسید بعد از پرداخت مبلغ از کمیسیون.
  • به هیچ وجه خودتان به خرید یا فروش اقدام نکنید، برای این کار از مشاورین املاک با تجربه کمک بگیرید.
  • شفاف سازی فرایند پرداخت پول به فروشنده به طور مشخص.
  • چنانچه ملک خریداری شده ارثی است حضور تمامی وراث الزامی است.
  • بررسی اصل سند و کارت شناسایی فروشنده.

 

خرید ویلا 788778478478487487487478478877445333415

 

نکات مهم جهت جلوگیری از کلاهبرداری در زمان خرید زمین که باید در نظر بگیری !

  • زمین تازه ساز دارای یک مالک و یک سازنده است امکان دارد که این دو باهم دچار اختلاف شوند به همین دلیل زمان خرید باید هر دو نفر قرارداد را امضا کنند.
  • خرید خانه های تازه ساز بدون سند کار خطرناکی است چرا که ممکن است به شهرداری بدهکار باشد. برای این کار باید گواهی ساختمان و پایان کار شهرداری را  از فروشنده درخواست نمایید.
  • اگر شخصی ادعا کرد که وکالت از طرف فروشنده دارد قبل از هرکاری باید از دفترخانه مربوطه استعلام بگیرید.
  • ملک ها دارای کد پستی می باشند از فروشنده تاییدیه کد پستی را بگیرید.
  • ارائه کد رهگیری فاقد هرگونه هزینه ایی است برای همین بنگاه حق دریافت هزینه اضافی ندارد.

چک کردن کد رهگیری از سامانه ثبت اسناد در زمان خرید زمین خیلی مهم است با این کار فروشنده قادر نخواهد بود مدرک شما را به کسی دیگر بفروشد

نتیجه گیری

با توجه به تمامی نکاتی که در این خصوص ذکر شد ، تنها نتیجه گیری این است که نمیتوان یک نسخه را برای تمامی خریداران پیچید! اینکه ویلا بخرید یا زمین به عوامل مختلفی مانند بودجه ، موقعیت دلخواه و سلیقه شخصیتان بستگی دارد. ممکن است میان هزاران ویلا ، ویلای دلخواهتان را پیدا نکرده و اقدام به خرید زمین و احداث ویلای رویایی خود کنید . یا اینکه پروسه ساخت و ساز را دوست نداشته باشید و تصمیم به خرید ویلای آماده بگیرید. در هر صورت سعی کنید با احتیاط و تحقیق قدم بردارید!

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه