5 کفپوش که برای بالکن های لاکچری انتخاب می شود !!!

22 بهمن 1400
0 دیدگاه
کفپوش 9694817974897896789789

کفپوش بالکن با دیگر کفپوش ها باید چه فرقی دارد ؟ این کفپوش ها دارای چه ویژگی های خاصی باید باشد ؟

می دانید که بالکن یکی از نقاط دوست داشتنی و اصلی برای هر خانه ای محسوب می شود. اما از آنجایی که این بخش از خانه در بیرون از خانه و در هوای آزاد قرار دارد نیازمند مراقبت های خاص و به ویژه انتخاب متریال درجه یک و مناسب است . کفپوش بالکن یکی از مواردی بسیار مهم  است که باید به آن توجه شود و با آگاهی به این مسئله تهیه شود . پس با ما همراه باشید تا شما را از بهترین کفپوش بالکن با خبر کنیم .

کفپوش های سنگی انتخابی ایده آل برای بالکن ویلای شمالی شما :

سنگ های طبیعی یا سنگریزه ها یکی از کفپوش هایی بسیار مناسب برای خانه های ویلایی بوده اند که می توانند با زیبایی طبیعی بسیار فوق العاده ای و اندازه های متنوعی که دارند بالکن شما را به بهترین نحو نشان دهند . به طوری که حس قدم زدن در طبیعیت را برای شما تداعی می کنند.  اما اگر شما برای خانه های آپارتمانی خود به دنبال چنین کفپوش می گردید باید بگوییم خوشبختانه امروزه از سنگ های فراوری شده ی زیادی وجود دارند که می توانند برای بالکن های آپارتمانی  شما مناسب باشد.

دکوراسیون 9694817974897896789789

اما چند مورد از سنگ های فراوری شده :

 

  • کفپوش های سنگ گرانیتی : سنگ گرانیتی از جمله سنگ های مناسب و ایده آل برای بالکن ها می باشد که به دلیل سختی و مقاومتی که دارد از پرطرفدار ترین کفپوش ها به حساب می آید. اما سنگ گرانیتی چیست ؟ کفپوش گرانیتی شامل مواد گرانیت است که برای نصب به عنوان پوشش کف به شکل یک لایه صاف برش می خورد و بسیار صاف و صیقلی است .

این سنگ ها ویژگی های بیشمار خود توانسته رقابت خود را با دیگر کفپوش ها حفظ کند از جمله :

  1. رنگ های بسیار زیاد و متنوع متناسب با هر سبک دیزاینی
  2. شستشو و تمیز کاری آسان . اما فقط با آب و پارچه در غیر این صورت امکان خط افتادن تخریب آن در زمان کوتاه وجود دارد .

 

  • کفپوش های سنگ تراورتن : معجزه سنگ تراورتن در بالکن ها !! تراورتن یکی از سنگ ها بسیار زیبا بوده که برای زیباسازی و مقاوم کردن کف بالکن ها بکار می رود . تخلخل و حفره هایی که این نوع سنگ دارد باعث زیبایی دوچندان آن می شود و آن را از دیگر سنگ ها نیز متمایز می کند.
  • کفپوش های سنگ آهکی
  • کفپوش های سنگ مرمر
  • کفپوش های سنگ بتنی

 کفپوش 85749687496487968796896

مزایای کلی کفپوش های سنگی :

  1. عمر طولانی مدت
  2. مقاومت بالا در برابر یرما و گرما و مواد شوینده
  3. تمیز کردن آن به آسانی
  4. سازگار با طبیعت
  5. تنوع در رنگ و طرح
  6. به نور بیشتر فضا بسیار کمک می کند
  7. به ارزش خانه می افزاید

معایب :

  • قیمت بالا و هزینه نصب آن ها
  • پر دردسر بودن و زحمت های فراوان نصب آن
  • احتمال شکستن آن
  • و همچنین خط و خش برداشتن آن

 کفپوش 7896522588744511

کفپوش های چوبی :

چوب ها از ابتدا با زندگی انسان ها عجین شده اند و نقش آن ها را در زندگی انسان تا اکنون غیر قابل انکار است . می دانید که چند دهه است که چوب ها را فراوری کرده و آن ها را به روش های مختلف بکار می گیرند . یکی موارد بکارگیری از آن ها استفاده از آن ها در بالکن ها است که نمایی بسیار فوق العاده و گرم را به شما هدیه می دهد .  شاید نگران باشید که کفپوش های چوبی نتواند تغیرات آب و هوایی را تحمل کنند و زود دچار تخریب شوند. اما همانطور که گفته شد با فراوری چوب ها ، لایه ی محافظتی بر رویی آن ها قرار داده تا مقاومت آن در برا بر رطوبت و گرما بالا رود . پس شما می توانید بدون هیچ محدودیتی این نوع کفپوش را انتخاب کنید و با خیال راحت در بالکن خود بنشینید و چای بنوشید . حتی شما می توانید برای زیبایی بیشتر از گل ها بهره بگیرید و بالکنی خاص را طراحی کنید .

کفپوش های پلاستیکی :

امروزه با پیشرفت علم و خلاقیت و نوآوری هایی که بشر برای زندگی راحت تر از خود بروز می دهد می تواند از جهتی کمتر به محیط زیست آسیب زد. شاید برای شما جالب باشد بدانید امروزه  کفپوش هایی با متریال پلاستیکی ساخته می شود که دارای طرح های متنوعی می باشند و می توان به راحتی با هر سبکی از طرحی آن را هماهنگ کرد . این کفپوش ها بنا به سلیقه شخصی افراد یک پارچه . یا قطعه قطعه تولید می شوند و قابلیت این را دارند که بر روی کفپوش قدیمی شما قرار بگیرند و طرحی نو و مدرن را برای شمما ایجاد نمایند .

کفپوش های کامپوزیت :

کفپوش های کامپوزیتی از انواع کفپوش ها بوده است که می توانید بالکن خود را تا سال های سال آن را مثل روز اول زیبا و سالم ببینید. شاید شما هم از تمیز کردن بالکن  بعد از باریدن باران خسته شده اید و آنقدر کف آن را شسته اید که رنگ و ظاهر کف پوشتان تغییر کرده است و با وجود گذشت بسیار کم از عمر کف پوشتان باید آن ها را بازسازی کنید و یا آن را تعویض کنید . اما باید بگویم که شما با کفپوش های کامپوزیتی  دیگر تا سالیان سال از به فکر تعویض کفپوش نخواهید افتاد .

کفپوش 476874687468746848748

اما از دیگر مزایای این کفپوش که در ادامه برای شما بیان می کنیم :

  • ماندگاری بالای کفپوش های کامپوزیتی در برابر سرما و گرمای طولانی مدت و ضد لک
  • مدل هایی متنوع کفپوش های کامپوزیتی هماهنگ با هر سلیقه ای حتی با طرح های چوبی
  • کامپوزیت ها طوری طراحی می شوند که هنگامی که شما یا کودکتان بدون کفش در حال قدم زدن هستید خیالتان راحت است که لیز نخواهید خورد و در امنیت کامل دلبندتان به بازی خود ادامه می دهد.
  • یکی از بهترین مزیت هایی که این نوع کفپوش دارد متناسب و سازگار با محیط زیست است و قابل بازیافت می باشند و بهترین گزینه برای دوستداران طبیعت نیز می باشد.
  • با نمای بسیار لاکچری که برای بالکن شما ایجاد می کند به قیمت و ارزش خانه شما افزوده می شود.
  • نصب آسان و بدون دردسر
  • محافظت و تمیز کاری بسیار کم

اما شما می توانید برای زیبا تر شدن بالکن هایتان از چند متریال مختلف برای کفپوش خود بهره بگیرید به طور مثال از ترکیب کفپوش های چوبی و سنگریزه ها یک کفپوش بسیار خاص درست کنید و به نمای بالکن خود را تغییر دهید . شما می توانید آزادانه و با انتخاب و سلیقه خود این متریال را انتخاب کنید و ترکیبی خلاقانه و شیک درست کنید .

در آخر

در پایان بایدبگوییم که کفپوش بالکن ها از مسائل بسیار مهمی هستند که انتخاب درست  آن هم برای آرامش و راحتی  افراد خانه حائز اهمیت و هم در ارزش و قیمت خانه تاثیر گذار است . پس به این نکته توجه کافی داشته باشید. شما می توانید در بالکن خود صندلی قرار دهید و در کمال آرامش از فضای باز و هوای دلپذیر کمال لذت را ببرید  و یا از این مکان برای قرار دادن گل هایتان استفاده کنید.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه