خانه های سریع نسل نوین ویلا در شمال !

18 بهمن 1400
0 دیدگاه
خانه های سریع 85647854787484

می دانید که ساخت خانه علاوه بر هزینه های اضافی و زیاد دردسرهای زیادی داشته که هرکسی از پس آن بر نمی آید به همین خاطر از ساختن آن نیز منصرف می شوند. اما از انجا که هیچ چیز جلو دار افکار و بلند پروازی ها انسان نبوده با ایده پردازی و با بهره گیری از تکنولوژی به نوآوری روی آوردند و خانه های سریع را ابداع کردند که شاید جالب باشد بدانید که امروزه  بسیار رواج پیدا کرده است .

شما با این خانه های پیش ساخته تنها با سفارش دادن می توانید خانه ایده ال و مورد علاقه خود را در مناطق مختلف جنگلی ، ساحلی و کوهستانی  نیزطراحی کنید.  در واقع خانه های سریع و یا همان خانه های پیش ساخته نسل نوینی از سازه هستند که گویای رشد تکنولوژی در این عصر می باشد. چراکه برخلاف معمول از قبل به جزئیات در کارخانه ساخته می شوند و در محل مورد نظر در کمترین زمان نیز پپاده و اجرا می شوند.

این خانه ها با متریال های مختلفی نیز ساخته شده از جمله کامپوزیت ، فولاد ، آلومینیوم ، چوبی و بتنی که همگی به شدت مقاوم بوده و به راحتی دچار تخریب نمی شود. این سازه ها هم به عنوان خانه های آپارتمانی در شهرها و یا ویلا در مازندران نیز دیده می شود که جزو خنه های بسیار زیبا نیز محسوب می شود . اما خانه های سریع دارای مزایا و معایبی بوده که هر کدام از این موارد در نوع خود بسیار با اهمیت است.

خانه های سریع 85647854787484

در ادامه با ما باشید تا شما را با مزایای این خانه های سریع نیز آشنا کنیم :

  1. کاهش فضای اشغال شده
  2. هزینه بسیار کم و در ساخت و ساز
  3. مقاومت بالا در برابر رطوبت
  4. قابلیت ساخت و ساز در تمامی شرایط آب و هوایی
  5. وزن بسیار کم
  6. قابلیت دمونتاژ
  7. عمر بالا

استحکام و مقاومت بالا از مزیت های بسیار مهمی است که در ابتدای امر باید از آن  نام برد که پیش تر هم به آن شاره شد. اجرای صحیح و مهندسی این گونه خانه ها  مقاومت بالایی در برابر باد های شدیدی داشته که طبق گزارشات طوفان های بسیار بزرگ را هم تحمل می کند  از طرفی این سازه ها به دلیل متریال خاص خود  در برابر رطوبت های زیاد نیز بسیار مقاوم بوده که از این جهت برای ویلا در مازندران  بسیار ایده آل می باشد .

شاید تا قبل از اینکه با این خانه ها نیز آشنا شید جابه جا کردن خانه را تنها در انیمیشن ها دیده باشید و واقعیت پیدا کردن آن برایتان کمی عجیب و خنده دار به نظر برسد. اما حقیقت دارد !  شما ی توانید خانه تان را برروی جرثقیلقرار دهید و به هر کجا که بخواهید ببرید . اما این موضوع به ابعاد آن بستگی دارد .  البته از آن جا که این خانه ها  قابلیت دمونتاژ شدن دارند می توانند شرایط را برای سازه های بزرگ هم فراهم آورند و به راحتی آن را به مکان دیگر منتقل کنند .

خانه های سریع 48741687474186748641876487

مصالح اولیه ویلاهای کانکسی در کارخانه آماده می شوند، بنابراین مشکلات طراحی و ساخت در محل پروژه را نخواهید داشت. سازه ها را از کارخانه دریافت می کنید و کارگران آنها را در محل ساخت ویلا فقط مونتاژ می‌کنند. ویلای سریع در شمال این امکان را به شما می دهند تا ویلای سفارشی ‌سازی و زیبای خود را داشته باشید.

خانه های مقاوم در کمترین زمان :

شاید  اگر بخواهیم از ویژگی بارز آن نام ببریم ، طراحی و ساخت آن در سریع ترین زمان بوده  که به واسطه همین کاهش هزینه ها را به همراه خواهد داشت. سازه هایی کامل با امکانات یک ویلای معمول در شمال و شاید هم بیشتر. این پروژه برخلاف ساخت ویلا در عرض چند ماه به اتمام رسیده  در حالیکه  ساخت و ساز یک سازه معمولی بعد از چند سال نیز به سرانجام می رسد .

همانطور که پیش تر گفتیم بسیاری از افراد با محدودیت بودجه مالی برای ساخت ویلا در شمال مواجه هستند و از طرفی بسیاری از پیمانکاران نیز از سازه هایی که هزینه های زیادی برای ساخت آن   صرف می شود دوری می کنند و به دنبال راهی برای کاهش هزینه هستند.  اقتصادی بودن در هزینه ی ساخت ویلای شمال ، از موارد بسیار مهم و از طرفی یک نیاز  ضروری به حساب می آید. با این اوصاف ویلاهای سریع از بهترین گزینه این حوزه معرفی می شود که اخیرا توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

خانه های سریع 48541784168741874

این سازه قابلیت بازسازی داشته و شما می توانید این نوع خانه ها را به راحتی تغییر دهید  و یا آن را ترمیم کنید و در طی سال های متمادی نیز از خانه خود کمال لذت را ببرید.

دوستدار محیط زیست :

امروزه با تخریب خانه های قدیمی بخش بسیار زیادی و یا حتی همه ی مواد آن غیر قابل استفاده بوده که به زباله  تبدیل می شود  که سرعت تجزیه آن نیز بسیار کند است. اما این نوع متریال ها به راحتی قابل بازیافت بوده و در ساختمان های جدید نیز از آن استفاده می شود و به همین خاطر دوستدار محیط زیست نیز محسوب می شود.

کلام آخر :

داشتن یک ویلای شیک در شمال از آرزوهای هرکسی است که بتواند از دریا و طبیعت بکر آن نیز بهره ببرد و اوقات خوبی را در کنار خانواده خویش نیز تجربه کند.  اما خانه های سریع و یا همان پیش ساخته این امر تقریبا غیر ممکن را  نیز ممکن کرده . ویلاهای پیش ساخته یا ویلای کانکسی، جدیدترین سازه هایی هستند که به دنیای ساخت و ساز ویلای شمال معرفی شده اند. این ویلاها قابلیت سفارشی سازی دارند و از نظر امکانات، دوام، زیبایی و استحکام هیچ تفاوتی با ویلاهای سنتی نخواهند داشت. اما به شرط انکه توسط متخصصین این حوزه طراحی و ساخته شود .  ما در این مطلب سعی کردیم تا شما را با مزایای خانه های پیش ساخته نیز اشنا کنیم امیدواریم که راهنمای شما در این زمینه نیز باشد .

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه