چرا خرید ویلا در شهرک خزرشهر را پیشنهاد می کنیم؟

14 بهمن 1400
0 دیدگاه
خرید ویلا در شهرک خزرشهر 487468489468484168741

 

” به چشمان خود استراحت دهید و به جای خواندن به پادکست بالا گوش دهید… “


اگر به دنبال خرید ویلایی شیک، لوکس و لاکچری هستید ما به شما خرید ویلا در شهرک خزرشهر را پیشنهاد می دهیم. این شهرک به واسطه یک جاده به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده است. بخش شمالی چشم انداز رو به دریا دارد و بخش جنوبی آن طرف دیگر جاده بابلسر به فریدون کنار قرار گرفته است. به طور کلی باید گفت که شهرک خزرشهر در 6 کیلومتری جاده بابلسر به فریدون کنار تاسیس شده است. این شهرک که در مازندران واقع است بیشتر ساکنین غیربومی دارد و از این رو در فصول گرم سال و همچنین تعطیلات نسبت به دیگر مواقع شلوغ تر است. برای ورود به شهرک ساحلی خزرشهر تنها باید با مالک هماهنگ باشید و یا کارت ورود به شهرک را به همراه داشته باشید. این یعنی امنیت کامل تمام ساکنین این شهرک ساحلی مهمترین اولویت شهردار می باشد. این شهرک دارای امکانات و ساختمان های بسیار شیک و لوکس است و شاید بتوان گفت معروف ترین اشخاص در ایران این شهرک را برای خرید ویلا انتخاب نموده اند.

خرید ویلا در شهرک خزرشهر

در زمان خرید ویلا در شهرک خزرشهر عوامل زیادی باید بررسی شود که مهمترین آنها متراژ ساختمان، فاصله آن تا دریا، سال ساخت آن، مدرن بودن تاسیسات و امکانات داخلی آن مهمترین این عوامل هستند. این را بدانید که قیمت خرید ویلا در شهرک خزرشهر شمالی و جنوبی با هم تفاوت دارند. ویلاهای خزرشهر در متراژهای نسبتا بزرگ و در طبقه لوکس قرار دارند. جالب است بدانید که ویلاهای قدیمی این شهرک بزرگتر هستند. سبک نمای بکار رفته در ویلاهای قدیمی این شهرک مدرن و سلطنتی می باشد. البته لازم به ذکر است که نمای تمام ویلاهای ساخته شده در شهرک خزرشهر بسیار شیک، لوکس و به اصطلاح لاکچری می باشد. اگر بودجه مالی خرید یک ویلای شیک و مدرن را دارید و تصمیم شما خرید ویلا شهرکی است به شما خرید ویلا در شهرک خزرشهر را پیشنهاد می دهیم. البته بهتر است قبل از هرکاری با یک مشاوره مسکن آگاه در زمینه خرید و فروش ویلای شهرکی مشورت نمایید.

ویلاهای خزرشهر 46847869549674468

خزرشهر لوکس ترین شهرک شمال کشور

از آنجایی که شهرک خزرشهر جزو توریستی ترین و لاکچری ترین شهرک های مازندران است در حاشیه آن شاهد تعداد زیادی فروشگاه و مراکز خرید هستیم. در ضمن شهرک بسیار به جاده اصلی نزدیک است و دسترسی به آن به آسانی انجام می شود. از طرف دیگر فاصله اندک ویلاهای شهرک با دریا را شاهد هستیم که امکان استفاده از تجهیزات و امکانات ساحلی را فراهم می کند. خزرشهر شمالی دارای خیابان ساحلی است و مانند دیگر شهرک ها در فصول گرم سال و تعطیلات شلوغ تر از زمان های دیکر است. از لحاظ امکانات رفاهی همچون پارک، انواع زمین باری، فضای سبز، رستوران، کافی شاپ و … فول امکانات بوده و چیزی کم ندارد. در قسمت شمالی خزرشهر ساحلی با نام سی ساید وجود دارد که بهترین کافه ها و رستوران ها این شهرک در آن قرار دارد. ساکنین خزرشهر جنوبی تنها به کمک یک پل عابر پیاده به همه امکانات خزرشهر شمالی دسترسی خواهند داشت.

شهرک خزر شهر شمالی دارای دو درب ورودی است که تنها عبور و مرور از یک درب مقدور است. اما شهرک خزرشهر جنوبی تنها یک درب و ورود و خروج دارد از این جهت امنیت بسیار مناسبی در شهرک ایجاد شده است. تنها افرادی اجازه رفت و آمد در شهرک را دارند که دارای کارت باشند. ای کارت به هر یک مالکین اختصاص داده می شود و اگر این کارت در اختیار شما نباشد امکان ورود و خروج وجود نخواهد داشت. نگهبانی 24 ساعته 100 نگهبان در داخل شهرک امنیت مناسبی را ایجاد می کند. ساعت کاری نگهبانان از ساعت 6 صبح تا 2 بعد از ظهر، از 14 تا 10 شب و از 10 شب تا 6 صبح تغییر می کند. عبور و مرور میهمانان و مستاجرین نیز با هماهنگی قبلی نگهبان امکان پذیر است.

در شهرک خزرشهر سعی شده است که برای محوطه سازی از درختان گیاهان کوتاه قد استفاده شود تا تمامی ساکنین چشم انداز رو به دریا را داشته باشند و از آن لذت ببرند. در این شهرک استفاده از درختان فانتزی و زیبا بسیار به چشم می خورد و افراد و باغبانانی جهت نگهداری و مراقبت از پوشش گیاهی این شهرک استخدام شده اند.

امکانات اختصاصی شهرک خزرشهر تنها به استخر و جکوزی‌های هر ویلا محدود نشده و در سرتاسر مجموعه امکانات عمومی ویژه‌ای می‌بینیم. زمین‌های بازی شهرک خزرشهر معرف حضور همگان بوده و لذت بازی در هوای رویایی شمال را برای شما به ارمغان می‌اورد. زمین‌های فوتبال، تنیس، بسکتبال و زمین بازی کودک از امکانات ویژه و منحصر به فردی است که شما را به گذراندن وقت بیشتر در شهرک خزرشهر سرخرود ترغیب خواهد کرد.

ویژگی ویلاهای شهرک خزرشهر

ویلاهای این شهرک بسیار وسیع و گسترده هستند ، ویلاهای قدیمی تر نیز گستردگی بیشتری دارند ، ویلاهای واقع در این شهرک زیبا معمولا در دسته ویلاهای لوکس قرار دارند . نمای انتخاب شده برای ویلا های این شهرک بسیار زیبا و مدرن هستند ، به طوری که هر کدام در نوع خود منحصر به فرد و همه پسند اند . شاید برای شما این سوال به وجود آمده باشد که چرا نامی از آپارتمان برده نشده است ؟!

بد نیست بدانید که شهرک خزرشهر دارای ویلاهای لوکس ، لاکچری و بسیار مدرن است ، و هیچ گونه آپارتمانی در آن ساخته نشده است . ویلاها و ساختمان های ساخته شده در این شهرک اغلب به صورت فلت هستند ، اکثر این ویلاها حدود 1000 متر مربع و بیشتر آن ها تا حداکثر 1400 متر مربع ، قواره زمین دارند .  ویلاهای شهرک را می توانید با تعداد سه خواب یا چهار خواب خریداری نمایید ، این ویلاها لاکچری هستند از این رو طبیعتا قیمت نسبتا بالاتری را خواهند داشت .  بهترین ویلاهای موجود در این شهرم دارای استخر ، سونا ، جکوزی و محوطه زیبا هستند . پیشنهاد می شود اگر به دنبال خرید ویلای با متراژ بالا هستید که تمامی این امکانات فوق العاده و شگفت انگیز را داشته باشد ، شهرک خزرشهر بهترین و مناسب ترین گزینه برای سرمایه گذاری و تجربه زندگی آرام و راحت است .

هنگام خرید ویلا در شهرک خزرشهر به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

  • جهت خرید ویلا در شهرک خزرشهر بررسی عواملی مانند متراژ ساختمان و قواره‌های زمین، امکانات ساختمان و فاصله تا دریا، در اولویت قرار دارد.
  • کارهای انتقال سند را فورا انجام دهید واز مالک بخواهید که وضعیت مالکیت را برای شما توضیح دهد.
  • امکانات ویلا را بررسی کنید . ویلای مورد نظر باید دارای سند کامل و قانونی باشد ، چرا که در این صورت ارزش بالایی چهت خریداری دارد .
  • فروشنده های مطرح و قابل اعتماد را شناسایی کنید . فروشنده ی معتبر مانند سندی است که ملک ویلا را برای شما ابدی می کند . چرا که به هرکسی نباید اعتماد کرد . با توجه به رونق خرید ویلا در شمال افرادی سودجویی ادعای تبحر در زمینه ی خرید و فروش ویلا در شمال را دارند .

 

خرید ویلا در شهرک خزرشهر 468458454185458

 

امنیت بالای ویلاها در شهرک خزرشهر

یکی از مشکلاتی که صاحبان ویلای شخصی با آن درگیر هستند بحت امنیت است . اما در صورت خرید ویلا در شهرک خزرشهر از این بابت باید خیالتان جمع باشد چرا که بهترین تیم محافظتی جهت ایجاد امنیت در شهرک استخدام شده اند. این تیم با نگهبانی 24 ساعته خود کاملا حریم شخصی را ایمن نگه می دارد. در شهرک خزرشهر حدود 100 نفر از کارآموخته ترین نگهبانان در سه شیفت کاری مسئول ایجاد امنیت هستند. این تیم مسئول حفاظت از ویلاها و حفظ محوطه، مسئله کنترل ورود و خروج خودروها به داخل شهرک هستند. قبلا هم گفته شد تنها افرادی اجازه ورود به شهرک را دارند که کارت ورود داشته و یا مهمانی که ورود آنها قبلا هماهنگ شده باشد. قسمت شمالی خزرشهر دو درب ورودی دارد. تنها یک ورودی اصلی وجود دارد و دیگری به منزور مواقع ضروری طراحی شده است. اما قسمت جنوبی تنها یک درب ورود دارد. این مدل ساخت شهرک ساحلی امنیت بیشتری ایجاد می کند؛ چرا که ورود و خروج تمام خودرو های و افراد هماهنگ شده هستند. رفت و آمد در اطراف خزرشهر بسیار کم است چرا که نه کارخانه صنعتی در این منطقه و نه حتی زمین کشاورزی در این محوطه وجود دارد. از دیگر مواردی که امنیت در خزرشهر را تامین می کند نوع ساخت ویلاها است. اکثر این ویلاها دارای سیستم امنیتی و دوربین مداربسته هستند. در ضمن درب های ضد سرقت از دیگر المان های حفظ امنیت در شهرک به شمار می آیند. این ویلاها همگی از مدرن ترین سیستم های امنیتی برخوردار هستند و از این تاکنون اتفاق ناخوشایندی در این محوطه دیده نشده است.

خزرشهر گرانترین برند ویلایی

خزرشهر به علت توریستی بودن دارای فروشگاه ها و مراکز خرید بزرگ و معروف زیادی است و به علت موقعیت مکانی مناسب شهرک، فاصله تا دریا نیز بسیار کم بوده و به راحتی می‌توان از طبیعت و امکانات ساحلی شمال برخوردار شد . معمولاً در بین جوانان، خزرشهر به نوعی نمایشگاه ماشین معروف شده و مشهور است بروزترین ماشین‌های روز دنیا در این شهرک قابل مشاهده است . شهرک خزرشهر یک شهرک ساحلی در استان مازندران است که در واقع گرانترین برند ویلایی ایران است .

قیمت خرید ویلا در شهرک خزرشهر چگونه است؟

تنها عامل تعیین کننده قیمت خرید و فروش ویلا در شهرک خزرشهر قدیمی و یا نوساز بودن ویلاها و میزان امکانات ویلا است. اطلاع از این مسئله برای مشتریان خرید ویلاهای شهرکی گران‌ قیمت بسیار حائز اهمیت است. قیمت خرید ویلا در خزرشهر شمالی و جنوبی متفاوت است بد نیست بدانید که خرید ویلا شهرکی در خزرشهر نسبت به دیگر شهرک های ساحلی بودجه مالی بیشتری نیاز دارد. چرا که ویلاها همه مدرن هستند، افراد به نام و سلبریتی ها در آن سکونت دارند و از همه مهمتر شهرک فاصله بسیار کمی با دریا دارد. قیم خرید ویلا در خزرشهر شمالی بیشتر از قسمت جنوبی آن است و این هم به دلایلی مختلفی است که قبلا به آن اشاره شد. امکانات موجود در ویلاها، متراژ زمین، نوع ساخت، تعداد طبقات، تعداد اتاق های خواب، نزدیک بودن به دریا و قدمت ساختمان در قیمت خرید ویلا در شهرک خزرشهر تاثیرگذار است. برای اطلاع دقیق از قیمت ها بهتر است با یک کارشناس مسائل خرید و فروش ویلا در خزرشهر تماس گرفته و اطلاعات دقیقی از وی دریافت نمایید. دکتر محمد بخشی از جمله افرادی هستند که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند تا بتوانید بهترین ویلای شهرکی را متناسب با بودجه مالی خود در یک منطقه خوش آب و هوا پیدا کنید.

 

ویلاهای خزرشهر 78967456187484

 

سرمایه گذاری بلند مدت با خرید ویلا در شهرک خزرشهر

خرید ویلا در شهرک خزرشهر نه تنها یک سرمایه گذاری طولانی مدت است بلکه سفر به این شهرک و استراحت در آن در طولانی مدت تاثیرات مثبت روانی بسیار زیادی خواهد داشت. سلامت بدن انسان در گرو سلامت روح انسان است و تفریح و سرگرمی در این شهرک می تواند سلامتی روح انسان را تضمین نماید. اما از لحاظ اقتصادی باید گفت که روز به روز با مدرن شدن ساختمان های ساخته شده در شهرک خزرشهر قیمت واحدها و ویلاها افزایش یافته و سود مناسبی نصیب دارندگان ویلا در این شهرک شده است. هرچند ساکنین این شهرک اغلب نیاز مالی نداشته و به این خرید به چشم سرمایه گذاری نگاه نمی کنند. در ایران خرید ویلا و به صورت کلی ملک یک سرمایه گذاری طولانی مدت است و ارزش افزاده بسیار زیاده به همراه دارد.

مزایای خرید ویلا در شهرک خزرشهر

آپارتمان‌ و ویلاهای مسکونی در شهرک خزرشهر فاصله بسیار اندکی با دریا دارند. پس یکی از مهمترین مزایای خرید ویلا در شهرک خزرشهر فاصله کم آن با دریا است. این یعنی با باز کردن پنجره های بوی دریا هوای اتاق را پر کرده و صدای امواج گوش شما را نوازش خواهد داد. یکی دیگر از مزایای خرید ویلای شهرکی امنیت بالای این محوطه است. ورود و خروج ها کنترل شده اند و نگرانی بابت مزاحمت و یا سرقت اموال وجود ندارد. خرید و فروش ویلا شهرکی در خزرشهر، تنها یک مشکل دارد و آن مشترک بودن سند و مشاعات در برخی موارد است. خزرشهر از جمله شهرک های ویلایی سرخرود است که تمام امکانات تفریحی در آن وجود دارد. هیچ کدام از احتیاجات روزمره شما را به خروج از شهرک وادار نخواهد کرد. تمام امکانات رفاهی و تفریحی نیز در این شهرک وجود دارد و شما برای بازی کودکانتان و یا حتی خوردن یک غذای بسیار لذیذ مجبور به خارج شدن از شهرک نیستید.

راهنمای خرید ویلا در شهرک خزرشهر

تصمیم داریم راهنمایی مختصر از نحوه انتخاب یک ویلا در خزرشهر را ارائه دهیم.

  • معماری و ساخت ویلا را به درستی بررسی نمایید.
  • طبق نقشه جانمایی ویلا را مشاهده کرده و بررسی کنید.
  • از یک مشاور املاک با تجربه درباره درستی انتخاب خود مشورت بخواهید.
  • بودجه مالی دقیقی ارائه دهید تا بهترین انتخاب شود.
  • به هر مشاوره املاکی اعتماد نکنید و قبل از هر کاری نظر چندین مشاور املاک را بررسی کنید.
  • ویلاهای امکاناتی دارند که باید قبلا از سلامت آنها مطمئن شوید.
  • به افرادی که قیمت پایین تر از عرف ارائه می دهند مشکوک باشید.

 

خرید ویلا در شهرک خزرشهر 4684568546985485485454858

 

کلام پایانی

سرزمین ما ایران از حیث داشتن نشانه ‌های زیبای خلقت جزء برترین کشورهای دنیا است. خطه سرسبز شمال بسیار پهناور است. جای جای این بهشت زیبای خدا، دارای جاذبه های طبیعی و منحصر به فردی است. بسیاری از شما ممکن است به فکر خرید ویلا در شمال افتاده باشید. شهرهای حاشیه دریای خزر از پرطرفدارترین مناطق در زمینه خرید و فروش ویلای ساحلی هستند. همانطور که گفته شد شهرک خزرشهر یکی از زیباترین و لوکس ترین مناطق برای خرید ویلا و آپارتمان است. خرید ویلا در شهرک خزرشهر برای افرادی که به فکر مهاجرت به شمال و زندگی در منطقه‌ ای خوش آب و هوا می باشند، گزینه ای استثنایی و ایده‌ آل خواهد بود. سابقه حدود 50 ساله شهرک توریستی خزرشهر، نما و معماری زیبا و لاکچری ویلاها و امنیت فوق‌ العاده بالای محوطه این شهرک، عواملی هستند که مشتریان را به خرید ویلاهای شهرکی بزرگ و لوکس در شهرک خزرشهر تشویق می ‌کنند.

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه