ده جزیره شگفت انگیز در سراسر جهان که باورتان نمی شود

14 بهمن 1400
0 دیدگاه
جزیره شگفت‌ انگیز 8476987967898798797

مقدمه

از شگفت انگیزترین مکان هایی که در دنیا وجود دارد که طرفدار بسیار زیادی را نیز دارد جزیره های می باشد که در سراسر جهان پراکنده می باشد و این موضوع باعث جذابیت و زیبایی بیشتر این جزیره ها شده است. سفر به جزیره می تواند هم باعث یک تعطیلات به یاد ماندنی برای شما باشد و هم می تواند ارامش از دست رفته شما را به شما بازگرداند.

در هر صورت شما ابتدا باید با جزیره هایی که در سرتاسر دنیا پراکنده هستند و از ان ها به عنوان جزیره شگفت انگیز نام برده می شود آشنا شوید. با ما همراه باشید تا شما را با جزیره شگفت انگیز که در نقطه از جهان  می باشد آشنا کنیم .

جزیره شگفت انگیزه مورا

از شگفت انگیز ترین مکان هایی که به عنوان یک جزیره می توان به آن سفر کرد جزایر بسیار زیبای مورا در فرانسه می باشد. کوه های آتشفشانی که در این جزیره قرار دارد باعث زیبایی بیشتر این جزیره شده است و آن را به یک مقصد عالی برای گردشگری تبدیل کرده است. آب های این جزیره زیبا به اندازه ای شفاف و زلال است که می توان آن را به ابریشم تشبیه کرد و از تماشای این شفافیت و زلالیت غرق لذت شد.

جزیره مورا به دلیل ظاهر بکر و زیبایی که دارد به جزیره رمانتیک ها معروف می باشد که از لحاظ امنیت در دوردست ترین مکان از اقیانوس آرام  قرار گرفته است. جزیره مورا یک جزیره گرمسیری است که به عنوان یک مکان عالی برای تعطیلات در فصل زمستان شناخته می شود.

بهترین راه حل  برای اینکه به این جزیره سفر کنید این است که با یک قایق تندرو که تنها سه دقیقه زمان می برد به این جزیره بروید. اگر می خواهید دسترسی راحت تری به این جزیره زیبا داشته باشید بهتر است در جزیره برادر ان یعنی یورا اقامت داشته باشید تا بتوانید در عین واحد به هر دو جزیره دسترسی راحتی داشته باشید.

مورا از فرهنگ اصیل تایتان ها برخوردار می باشد که شما با سفر به ماورا این فرهنگ را با اعماق وجود خود تجربه خواهید کرد. از بهترین لذت هایی که شما در این جزیره به آن دست پیدا میکنید شنا کردن با کوسه های صخره ای می باشد و چه لذتی دارد تماشای نهنگ ها یی که سر از آب بیرون آورده اند.

این جزیره بسیار زیبا به دلیل بکر بودن و جذابیت های خاصی که دارد توانسته است در رده جزیره شگفت انگیز قرار گیرد که همه سالها افراد بسیار زیادی برای دیدن و اقامت در این مکان به آن سفر میکنند و اوقات خوشی را در آن سپری می کنند.

جزیره شگفت‌ انگیز 8476987967898798797

 جزیره شگفت انگیز جامائیکا 

یکی دیگر از جزیره هایی که در لیست مکان های شگفت انگیز جهان قرار گرفته است جزیره جامائیکا باشد که در کارائیب واقع شده است. این جزیره بسیار زیبا و شگفت انگیز مانند اکثر جزیره ها دارای آب و هوای گرمی می باشد که دارای خلیج های کم عمق می باشد. از مشهور ترین ویژگی هایی که جامائیکا دارد و باعث میشود که تا همگان به دیده حسرت با اون نگاه کنند آب زلال و. شفاف آن مهی باشد که بان دریای فیروزه ای گفته می شود.

در این جزیره رستوران ها و هتل های بسیار عالی بنا شده است که سالانه پذیرای توریست هایی که در این جزیره به مدت طولانی اقامت می کنند. این هتل ها و رستوران ها از طراحی بسیار زیبا و خاصی برخوردار هستند که باعث شده است جلوه ظاهری جزیره با تمام زیبایش زیباتر به نظر برسد. یکی از دلایلی که این جزیره به مشهوریت بسیار زیادی دست پیدا کرده است  فیلمی بوده است که با بازی تام کروز در این جزیره شده و سپس به مرحله پخش رسیده است.

از مشهور ترین رستوران هایی که در جامائیکا وجود دارد کافه پلیکان نام دارد که در وسط این جزیره و در بین آب ها قرار گرفته است و شما باید از پلکان های زیبا و چوبی آن بالا بروید تا بتوانید به آن دسترسی داشته باشید. این کافه با توجه به کیفیت و ظاهری که دارد توانسته است خود را در رده بهترین کافه ها در سطح دنیا قرار دهد.

جزیره شگفت انگیز سریلانکا

نکته ای که در رابطه با جزیره شگفت انگیز وجود دارد این است که ممکن است در هر کجا از نقاط دنیا وجود داشته باشد و دارای مکانیک خاصی نمی باشد و همین موضوع است که باعث جذابیت آن می شود. یکی دیگر از جزیره شگفت انگیز در دنیا سریلانکا می باشد که به آن لقب شهر فرنگ را داده اند.

این جزیره بسیار زیبا دارای آثار باستانی زیادی می باشد که در دل کوهستان قرار دارد و به دلیل همین آثار باستانی گروه های کاوش گر بسیار زیادی همه ساله به آن مهاجرت می کنند. از دلایل بسیار مهمی که باعث  شده این جزیره لقب شهر فرنگ را به خود بگیرد وجود فرهنگ های مختلف و گوناگونی است که در این جزیره وجود دارد و در کمال صلح و آرامش با یکدیگر زندگی می کنند.

این جزیره از قدمت تاریخی بسیار بالایی می باشد که که همین موضوع  باعث اهمیت تاریخی آن شده است . سری لانکا همیشه میزبان گروه های تجسس و کاوش گرانی می باشد که برای کشف های باستانی به آن سفر میکنند و اقامت طولانی مدت در این جزیره زیبا و تاریخی دارند.

جزیره شگفت‌ انگیز 847974898798749687467674

 جزیره شگفت انگیز سانتورینا

آیا قصد دارید که به مکانی سفر کنید که برای شما جذابیت داشته باشد و شما را  با زیبایی هایی که دارد شگفت زده کند بدون قطع سانتورینا مکان مناسبی می باشد. سانتورینا که در کشور یونان قرار دارد یک جزیره بسیار زیبا می باشد که متاسفانه در قرن شانزدهم میلادی مورد هجوم قرار گرفت و آسیب زیادی به آن وارد شد.

اما خبر خوبی که در این رابطه وجود دارد این است که تیم های معماری و باستانی  دست به بازسازی و مرمت کردن سانتورینا زدند و هم اکنون پروژه بازسازی آن نیز در دست اجراء می باشد. اگر قصد بازدید و سفر کردن به این جزیره بسیار زیبا و رویایی را دارید باید گفت که بهترین فصل برای رفتن به این جزیره فصل بهار می باشد.

این جزیره که در شهر سانتورینا واقع شده است دارای جز یار دیگری نیز می باشد که شما با سفر به این شهر زیبا می توانید از دیگر جزایر آن نیز دیدن کنید. از مهم ترین جاذبه های طبیعی که در این جزیره در شهر سانتورینی وجود دارد وجود استخر های طبیعی آن مهی باشد که آنها را به بهترین گزینه برای آفتاب گرفتن تبدیل کرده است.

 جزیره شگفت انگیز فیجی

فیجی از دیگر جزایر زیبا و شگفت انگیز در سطح  دنیا می باشد که محل آن در  اقیانوس آرام جنوبی می باشد و به نه جزیره دیگر قابل تقسیم است. برای سفر کردن به این جزیره نیازی نیست که در فصل خاصی از سال اقدام به رفتن کنید بلکه این جزیره در همه فصل ها زیبا است و می توانید به راحتی  به آن سفر کنید.  این جزیره از دمای هوای یکنواختی برخوردار است که در طول سال تغییری در آن ایجاد نمی شود و به همین دلیل در تمام فصول سال می توان به آن سفر کرد.

جزیره شگفت‌ انگیز 47864684168746874187416874187417

جزیره کاپری

از دل انگیز ترین و زیبا ترین جزایر در دنیا می توان به جزیره کاپری اشاره کنیم که تا ناپل اگر با قایق قصد رفتن به آنجا را داشته باشیم تنها یک ساعت راه می باشد. جزیره کاپری که نمای بسیار زیبایی از دور دارد هر گردشگری را به راحتی به سمت خود میکشاند که از اصلی ترین دلایل این زیبا بودن صخره های نوک تیز و طبیعی می باشد که در آن قرار دارد و آنها را به یک جاذبه طبیعی تبدیل کرده است.

از دیگر جاذبه های توریستی که در این جزیره وجود دارد غار جادویی آن می بالد که در میان آب دریای آن می درخشد و همه ساله افراد علاقه مند به تاریخ را به سمت خود برای اکتشاف می کشاند. شما با رفتن به این جزیره می توانید به راحتی ویرانه هایی که از دوران امپراطوری رم باستان باقی مانده است را ببینید و از نزدیک به لمس  این ویرانه ها بپردازید و سفری در دل تاریخ پادشاهی رم داشته باشید.

جزیره زیبای کو فی فی

این مجمع الجزایر که در کشور تایلند قرار دارد و در قسمت حاشیه ای از اقیانوس هند قرار گرفته است به دلیل نوع پوشش گیاهی خاصی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است و همه ساله بسیاری از افرادی که دوست دار طبیعت هستند برای دیدن این پوشش گیاهی خاص به این جزایر سفر می کنند.

جزیره 8968459648967489789

 سخن پایانی

در دنیا جاذبه های بسیار طبیعی زیبایی وجود دارد که هر کدام در نوع خود بی نظیر هستند. از زیبا ترین مکان هایی که در دنیا وجود دارد و جاذبه گردشگری نیز محسوب می شود جزیره های بزرگ کوچک هستند که ممکن است در هر نقطه ای از دنیا واقع شده باشند. جزیره مورا در فرانسه یکی از جزایر بسیار زیبا می باشد که  گردشگران بسیار زیادی به دلیل طبیعت بکر و دست نخورده ای که دارد به آن سفر می کنند و از اقامت در آن لذت می برند

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه