زندگی لوکس با آشنایی با نکات طراحی ویلای مدرن در مازندران

3 بهمن 1400
0 دیدگاه
ویلای مدرن در مازندران 54684864968416874687486

لذت زندگی در مازندران، آن هم لذت غیر قابل وصف زندگی در ویلا در مازندران، یکی از گزینه‌هایی است که بر هیچکس پوشیده نبوده و افراد بسیاری در پی بهره بردن از آن، به دنبال سرمایه‌گذاری در خرید و فروش ویلا در مازندران هستند. در این میان، خرید ویلای مدرن در مازندران، طرفداران بیشتری داشته و با توجه به اینکه متقاضیان، کدام منطقه از این استان را در نظر گرفته‌اند، می‌توان یک ویلای مدرن در مازندران برای آن‌ها در نظر گرفت که از هر حیث سرآمد باشد.

خرید ویلای مدرن درمازندران مزایای بسیاری دارد، به ویژه اگر با ویلاهای شهرک خزرشهر، برج‌های ساحلی سرخرود، ویلاهای شهرک دریا کنار و ویلاهای شهرک خانه دریا مواجه باشیم. سبک طراحی ویلا از آنجا حائز اهمیت است که ما با سلایق متفاوتی رو به رو بوده و هرکس بنا بر سلیقه و انتظاراتی که از ویلا دارد ممکن است سبکی را بپسندد. در رابطه با ویلای مدرن در مازندران، می‌توان گفت که افرادی که خواهان یک زندگی لوکس و متفاوت هستند بیشتر از هرچیز به سراغ این نوع ویلاها رفته و به روز بودن ویلا از هر نظر برایشان از اهمیت بیشتری برخوردار است. بسیاری از افراد نیز برج ساحلی را به ویلا ترجیح داده و مزایای آن را غالب بر ویلا در مازندران می‌یابند، که در این زمینه برج‌های ساحلی سرخرود در بهترین وضعیت قرار گرفته‌اند. طراحی ویلای مدرن در مازندران می‌تواند از نکاتی خاص بهره ببرد که در ادامه به اصلی‌ترین نکات اشاره می‌کنیم. در این راستا با سایت دکتر بخشی همراه باشید.

ویلای مدرن در مازندران 487484758845458458

با توجه به افزایش روز افزون تعداد ویلاهای لوکس در سرخرود بد نیست کمی نیز درباره نکات طراحی ویلای مدرن صحبت کنیم . این ویلاها با توجه به متد روز دنیا ساخته شده اند و سبک دیزاین آن ها مدرن است .

. امروزه ویلا هایی در شمال دیده می شوند که از رنگ های زیادی در نمای بیرونیشان به کار نرفته ، در آن ها خبری از تجمل ، اغراق و بزرگ نمایی جزئیات نیست . در ویلا های مدرن ، سعی می شود تا بیشترین استفاده از زیبایی ها و جذابیت های بیرون از خانه صورت بگیرد .

از آنجایی که در طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ویلا های مدرن خبری از گچبری ها و تزیینات نیست ، از زیبایی های فضای بیرونی استفاده می شود. به عنوان مثال با نصب پنجره های عریض ، بلند و ساده ، افراد دید وسیعی نسبت به زیبایی های بیرون مانند دریا و جنگل پیدا می کنند .

نمای خارجی ویلا های مدرن امروزی سرشار از خلاقیت و نو آوری است که همین متفاوت بودن بیننده را جذب خود می کند. در ویلا های سبک مدرن ، سادگی محدود به طراحی نیست و در استفاده از رنگ ها هم احتیاط می شود. رنگ های به کار رفته در ویلا های مدرن محدود هستند و در اکثریت آن ها از رنگ های خنثی مانند سفید ، مشکی و خاکستری استفاده می شود .

هارمونی با طبیعت مازندران

در طراحی ویلای مدرن در مازندران، باید بدانیم که قبل از هرچیز با یک ویلا در شمال کشور و طبیعت خاص آن رو به رو هستیم و این خود فرصتی است که می‌توان در طراحی از آن بهره برد! یعنی باید در طراحی شاهد تاثیر محیط اطراف بر پروژه بوده و محیط ساخته شده را هماهنگ با طبیعت اطراف و در وجوهی با ترکیب و تلفیقی از آن طراحی کنیم.. اگر به طبیعت و اقلیم مازندران توجه کنیم، نوع خانه‌ها از قدیم به صورت فاصله‌دار از هم بوده و برای مثال با خانه‌های کویری و نوع ساخت آن متفاوت است. در اینجا طبیعت است که هدایتگر معماری است و فرم را برای ما روشن می‌کند.

از طرفی، طبیعت مازندران را نباید خدشه‌دار کرد و بناهایی با خط آسمان عجیب و یا فرم‌هایی ناموزون، به طبیعت زیبای این منطقه دهن کجی می‌کنند و زیبایی آن را تهدید خواهند کرد. از این روی در طراحی ویلای مدرن در مازندران، ملزم هستیم ضمن نوآوری و به روز بودن، الگویی صحیح از ساخت و ساز داشته باشیم.

برای مثال، در رابطه با ویلا های شهرک خزرشهر، ویلاهای شهرک خانه دریا و یا ویلاهای شهرک دریا کنار، شاهد این نوع از هماهنگی میان طبیعت و ویلا هستیم و محیط ساخته شده، ضمن برآوردن نیازهای اولیه انسان، طبیعت را نیز مخدوش نکرده‌است.

از برآوردن نیازهای طبیعی صحبت کردیم، این مورد نیز در طراحی ویلای مدرن در مازندران بسیار حائز اهمیت است، چرا که ملزم هستیم انسان را در ارتباطی تنگاتنگ با طبیعت و موهبت‌های آن مانند نور خورشید و زیبایی‌های بصری دیگر قرار دهیم. پس یکی از موارد مهم در طراحی ویلای مدرن در مازندران، برقراری ارتباطی صحیح با طبیعت است.

 

ویلای مدرن در مازندران 14654694584584778

 

طراحی داخلی ویلای مدرن در مازندران

اغلب افرادی که ویلاهای شهرک خزرشهر را برای زندگی و یا گذراندن اوقات فراغت انتخاب می‌کنند، نیم نگاهی هم به نحوه طراحی داخلی ویلاهای این شهرک دارند. در واقع در طراحی ویلای مدرن درمازندران، یکی از موارد بسیار مهم که در جلب رضایت مشتری و ساکنین نقش جالب توجهی دارد، طراحی داخلی ویلا است. یک ویلای مدرن درمازندران، برای اینکه طراحی داخلی مناسبی داشته باشد، باید از قواعد خاصی نیز پیروی کند. قبل از هرچیز روابط فضایی حاکم بر محیط داخلی ویلا تعیین کننده خوب یا بد بودن طراحی داخلی ویلاست. بعد از آن می‌توانیم به سراغ مواردی از قبیل نوع مصالح، جنس آن‌ها، مرغوبیتشان، رنگ و نحوه استفاده صحیح و اجرای تمیز آن‌ها برویم.

در مرحله بعد اگر بخواهیم طراحی ویلای مدرن در مازندران را از حیث مدرن بودن آن بررسی کنیم، باید به این مورد اشاره کنیم که تمامی این موارد تا چه میزان به روز بوده و در آن‌ها خلاقیتی ویژه به کار رفته است؟ برای مثال، آیا در طراحی داخلی ویلا از روش‌های نوین و یا مصالح نوین در اجرای نازک‌کاری داخلی استفاده شده‌است؟ مواردی مثل پتینه کاری و یا آجری کردن قسمت‌هایی خاص، قرار دادن شومینه و … همه و همه به طراحی داخلی ویلای مدرن در مازندران کمک می‌کنند.

در رابطه با چیدمان و مبلمان نیز، این مسئله مطرح است. اگر ویلای مبلمان شده را به خریدار تحویل می‌دهید باید از اصول چیدمان داخلی تبعیت کنید و اگر اینگونه نیست، طراحی ویلا باید به گونه‌ای باشد که خریدار بتواند آن را با سلیقه خود، درخور یک ویلای مدرن در مازندران مبلمان کرده و استفاده کند.

طراحی نما و محوطه

یکی از موارد بسیار مهم در طراحی ویلای مدرن در مازندران، موارد مربوط به طراحی نما و محوطه است! و شاید هم طراحی حجم! امروزه افراد بیشتر به سمت ترکیبات حجمی خاص و بعضا به دور از پیچیدگی‌های عجیب جذب می‌شوند و سادگی زیاد را هم نمی‌پذیرند. در واقع می‌توان چیزی بین سبک کلاسیک و مینیمال را روتین سلیقه آن‌ها دانست. اگر به دنبال یک ویلای مدرن در مازندران هستید، طراحی نما و محوطه شما نیز باید مدرن و لوکس باشد.

این مورد می‌تواند به انتخاب مصالح نما، نحوه اجرای آن‌ها، ترکیب مصالح، رنگ آن‌ها و مواردی از این قبیل برگردد و می‌تواند به هارمونی نما با طبیعت و حجم و حتی فضاهای داخلی نیز مرتبط باشد.

ولی در این میان طراحی محوطه و انتخاب عناصر محوطه نیز برای طراحی مدرن ویلا در مازندران، حائز اهمیت بوده و با رعایت اصول حاکم بر طراحی محوطه، می‌توان در طراحی ویلای مدرن درمازندران موفق عمل کرد و حتی الگویی برای سایر نقاط بود. اگر به دنبال نمونه‌هایی مناسب از طراحی محوطه و نمای ویلا در مازندران هستید، پیشنهاد ما دیدن عکس‌های ویلاهای شهرک خزرشهر، دریا کنار و خانه دریا است. با بررسی دقیق این موارد، می‌توانید دلیل پایداری این ویلا شهرها در تمام این سال‌ها را دریافته و پر مخاطب بودن آن‌ها را توجیه کنید.

ویلای مدرن در مازندران 146469458458845

 

تاسیسات یک ویلای مدرن!

نمی‌توان از طراحی ویلای مدرن در مازندران سخن گفت ولی نقش تاسیسات ویلا را نادیده گرفت. بسیاری از مواقع، تاسیسات در طراحی ویلا، ارتباطی تنگاتنگ با جلب رضایت مخاطب دارد. در واقع یک ویلای مدرن در مازندران، تاسیساتی مدرن نیز می‌طلبد.

وقتی از تاسیسات صحبت می‌کنیم، منظور ما تاسیسات الکتریکی و همینطور تاسیسات مکانیکی ساختمان است. سیستم گرمایشی ویلا و یا سرمایشی آن را مطابق با اقلیم و نیازهای کاربران در نظر گرفته و از مرغوب‌ترین سیستم‌ها و به روزترین آن‌ها در طراحی خود بهره ببرید. در لوله‌کشی ساختمان بسیار دقت کنید که مرغوبیت مصالح لحاظ شده باشد. در اقلیم شمال کشور به دلیل رطوبت، این مورد از حساسیت بیشتری برخوردار است و تمام سعی ما در این است که به سراغ مصالحی در تاسیسات برویم که رطوبت در طول زمان تهدید کمتری برای آن‌ها باشد.

یکی از مواردی که می‌توان در تاسیسات به طور ویژه‌ای بررسی کرد، تاسیسات الکتریکی و موارد مربوط به نورپردازی ساختمان است. بهتر است در فاز 1 طراحی نوع سیستم تاسیساتی مشخص شده و علاوه بر آن، داکت‌های تاسیساتی نیز در مواردی مانند برج‌های ساحلی به درستی تعبیه شوند تا شاهد سازماندهی مناسبی در طراحی ویلای مدرن در مازندران باشیم.

آشپزخانه بخشی مهم در ویلای مدرن در مازندران

نور پردازی تأثیر به سزایی بر چشم انداز یک دکوراسیون دارد. بهره گیری از یک لامپ بزرگ و پر نور در آشپزخانه ای کوچک و تاریک تأثیر قابل توجهی دارد. استفاده از عناصری که خاصیت انعکاس نور را دارند تأثیر هر روشنایی، اعم از طبیعی یا مصنوعی را چندین برابر می کند. تصویر بزرگتر و جادارتری از آشپزخانه شما را به اجرا می گذارد.

استفاده از کابینت های شیشه ای، باعث می شود نور در فضا منعکس شده و آشپزخانه بزرگ تر به نظر بیاید. رنگ های روشن خاصیت انعکاس نور دارند و خطای دید کمتری ایجاد می کنند. بنابراین رنگ های روشن فضاهای کوچک و تاریک را جادار تر نشان می دهند. می توان به جای استفاده از کابینت های شیشه ای، از کابینت های با رنگ روشن بهره گرفت.

ویلای مدرن در مازندران 156469498445841

دکوراسیون نشیمن راحت و دلنشین

از مزایای ویلا کوچوک ، داشتن نشیمن نقلی است که صمیمیت بیشتری میان اعضای خانواده ایجاد می کند. از مهم ترین عوامل سبک دکوراسیون داخلی فضا های کوچک جذب افراد خانواده است. معمولاً نشیمن هایی که دکوراسیونی به سبک سنتی دارند دعوت کنندگی بیشتری داشته و حس آرامش را القا می کنند. نصب عکس های خانوادگی و یا ساخته های تزئینی افراد خانواده روی دیوار، صمیمیت بیشتری را برای این فضا ایجاد می کند.

با حذف تلویزیون از اتاق نشیمن می توانید تمرکز بیشتری برای گپ و گفت و دورهمی های خانوادگی داشته باشید. استفاده از فرش به جای هر کف پوش دیگری می تواند احساس آرامش و گرمای بیشتری را القا کند. برای دلباز و جذاب تر کردن فضای کوچک ویلای خود، وسایل غیر ضروری را حذف کنید. استفاده بیش از حد از لوازم دکوری و اکسسوری ها سبب شلوغی فضای خانه می شود.

نقش تیم طراحی در یک ویلای مدرن در مازندران

همانطور که می‌دانید، بهترین گزینه سپردن کار به کاردان است! در اینجا باید کار خود را به یک تیم معماری قوی، خلاق، متعهد، با پشتکار و اشنا به منطقه بسپرید تا بهترین تجربه را از طراحی ویلای مدرن در مازندران داشته باشید. یک تیم طراحی با بررسی موارد مربوط به سایت از یک طرف و با ارائه نقشه‌های اجرایی، دقیق و قابل قبول از سوی دیگر، طراحی ویلای مدرن شما را به خاطره‌ای زیبا و پر بازده تبدیل می‌کند که لذت سرمایه‌گذاری در مازندران را دو چندان می‌کند. در واقع یک تیم طراحی خوب، در نهایت سرمایه‌گذاری شما در خرید ویلای مدرن در مازندران را توجیه کرده و بر تمامی موارد مهم در طراحی یک ویلای مدرن در مازندران اشراف کامل را دارد.

علاوه بر این، به سلایق و خواسته‌های شما دقت کرده و در مواقعی با دانش طراحی خود، شما را به سمت ایده‌هایی بهتر نیز رهنمون می‌شود.

اما این تمام ماجرا نیست. در بسیاری از مواقع شما به دنبال خرید ویلای مدرن در مازندران ممکن است متحمل ضررهایی نیز بشوید، که در این موارد به احتمال بسیار زیاد بدون تکیه به راهنمایی افراد حاذق و مجرب عمل نموده‌اید. نقش مشاورین املاک در اینجا مشخص و پر رنگ می‌شود و حرفه و تخصص آن‌ها در اینجای کار است که اهمیت خود را نشان می‌دهد. با مراجعه به متخصصین این امر، تجربه‌ای شیرین از خرید ویلای مدرن در مازندران خواهید داشت. پس اگر قصد خرید ویلا در مازندران را دارید، قبل از هرچیز با متخصصین ما در مشاورین املاک دکتر بخشی ارتباط بگیرید تا شما را در این امر راهنمایی کنند و از مشاوره رایگان قبل از خرید گروه ما استفاده کنید. رضایت شما باعث خشنودی ماست.

 

آخرین ویرایش در تاریخ 1400/11/03

‫0/5 ‫(0 نظر)

ارسال دیدگاه